-
Αντίπαλοι ήταν μέχρι πέρσι, αντίπαλοι θα είναι και το 2005, αλλά με μία διαφορά. Φέτος θα οδηγάνε και οι 2 το 307. Έτσι η σύγκριση είναι αναπόφεκτη, επί ίσοις όροις πλέον.
Από την μία ο ψηλός, κορυφαίος μέχρι και το 2002 με 2 τίτλους και ψυχρός εκτελεστής. Από την άλλη ο Μαρκο για όλες τις επιφάνειες, κέρδισε ασφάλτινα, κέρδισε Φιλανδία (το 03) και σίγουρα δεν θα χαριστεί σε κανέναν.
Άλλωστε με την αποχώρηση της Pug το 2006 (αν τελικά συμβεί) και οι 2 θα ψάχνουν μπάκετ, οπότε φέτος θα θέλουν να αποδείξουν πόσο μέτράνε.Αν λοιπόν ......υποθέσουμε ότι το 307 αποκτήσει την αξιοπιστία που πρέπει, έχει αποδείξει ότι έχει την ταχύτητα (ο Μάρκους πρωταγωνιστούσε στους περισσότερους αγώνες πριν εγκαταλείψει), ποια νομίζετε ότι θα είναι η εικόνα για τους 2 teamates την φετινή χρονιά. Ποιος θα κάνει τι? Σε ποιον θα ποντάρατε περισσότερο? (το νόημα της ψηφοφορίας). Βλέπουν και πρωτάθλημα ή θα είναι μακριά από τους Σεμπ και Πέτρο?
-
Αντίπαλοι ήταν μέχρι πέρσι, αντίπαλοι θα είναι και το 2005, αλλά με μία διαφορά. Φέτος θα οδηγάνε και οι 2 το 307. Έτσι η σύγκριση είναι αναπόφεκτη, επί ίσοις όροις πλέον.
Από την μία ο ψηλός, κορυφαίος μέχρι και το 2002 με 2 τίτλους και ψυχρός εκτελεστής. Από την άλλη ο Μαρκο για όλες τις επιφάνειες, κέρδισε ασφάλτινα, κέρδισε Φιλανδία (το 03) και σίγουρα δεν θα χαριστεί σε κανέναν.
Άλλωστε με την αποχώρηση της Pug το 2006 (αν τελικά συμβεί) και οι 2 θα ψάχνουν μπάκετ, οπότε φέτος θα θέλουν να αποδείξουν πόσο μέτράνε.Αν λοιπόν ......υποθέσουμε ότι το 307 αποκτήσει την αξιοπιστία που πρέπει, έχει αποδείξει ότι έχει την ταχύτητα (ο Μάρκους πρωταγωνιστούσε στους περισσότερους αγώνες πριν εγκαταλείψει), ποια νομίζετε ότι θα είναι η εικόνα για τους 2 teamates την φετινή χρονιά. Ποιος θα κάνει τι? Σε ποιον θα ποντάρατε περισσότερο? (το νόημα της ψηφοφορίας). Βλέπουν και πρωτάθλημα ή θα είναι μακριά από τους Σεμπ και Πέτρο?
-
Αντίπαλοι ήταν μέχρι πέρσι, αντίπαλοι θα είναι και το 2005, αλλά με μία διαφορά. Φέτος θα οδηγάνε και οι 2 το 307. Έτσι η σύγκριση είναι αναπόφεκτη, επί ίσοις όροις πλέον.
Από την μία ο ψηλός, κορυφαίος μέχρι και το 2002 με 2 τίτλους και ψυχρός εκτελεστής. Από την άλλη ο Μαρκο για όλες τις επιφάνειες, κέρδισε ασφάλτινα, κέρδισε Φιλανδία (το 03) και σίγουρα δεν θα χαριστεί σε κανέναν.
Άλλωστε με την αποχώρηση της Pug το 2006 (αν τελικά συμβεί) και οι 2 θα ψάχνουν μπάκετ, οπότε φέτος θα θέλουν να αποδείξουν πόσο μέτράνε.Αν λοιπόν ......υποθέσουμε ότι το 307 αποκτήσει την αξιοπιστία που πρέπει, έχει αποδείξει ότι έχει την ταχύτητα (ο Μάρκους πρωταγωνιστούσε στους περισσότερους αγώνες πριν εγκαταλείψει), ποια νομίζετε ότι θα είναι η εικόνα για τους 2 teamates την φετινή χρονιά. Ποιος θα κάνει τι? Σε ποιον θα ποντάρατε περισσότερο? (το νόημα της ψηφοφορίας). Βλέπουν και πρωτάθλημα ή θα είναι μακριά από τους Σεμπ και Πέτρο?
-
M. Martin
Fire_Bro
-
Marcus Marcus
-
Το ερώτημα έχει μερικά 'αξιώματα': αξιοπιστία, ίση μεταχείριση. Αν αυτά υπάρχουν τότε θα πόνταρα πάνω στον Gro.
Θεωρώ ότι γνωρίζει καλύτερα το αυτοκίνητο, το οποίο άλλωστε έχει εξελιχθεί σύμφωνα με το δικό του οδηγικό στυλ. Πέραν τούτου ο Martin θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα εξοικείωσης.ΥΓ: Εκτός κι αν ο ψηλός αρχίσει τα έβγα...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
.ΥΓ: Εκτός κι αν ο ψηλός αρχίσει τα έβγα...
Παιζει κ αυτο!
-
AN ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥΣ Ε.Δ. ΤΟΤΕ Ο GRONHOLM ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΕΑΜ-ΜΑΤΕ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΧΩΜΑ...), ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ BURNS.
AN ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΤΕ Ο ΕΣΘΟΝΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΗΛΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
-
Γνώμη μου είναι ότι τουλάχιστον τον πρώτο καιρό ο Gronholm θα πάει καλύτερα.Και μόνο ότι είναι χρόνια σ' αυτή την ομάδα και έχει περισσότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο θα παίξει το ρόλο του.
Ο Martin όμως έχει λόγους να προσπαθήσει παραπάνω.Πιστεύω ότι τελικά στο τέλος του χρόνου η σούμα βαθμών θα τον δικαιώνει.Μπορεί και καλύτερα στην άσφαλτο, αλλά δεν παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο αυτό σε ένα κατ' εξοχήν χωμάτινο πρωτάθλημα.Θα ήθελα κάποια στιγμή να δούμε τον Gronholm σε μια άλλη ομάδα για να σχηματίζαμε μια πιο σφαιρική άποψη για αυτόν.Νομίζω ότι μόνο ο Allen είχε μείνει σε μια ομάδα τόσο πολύ χρόνο (FIAT-LANCIA) αν και αυτό στο τέλος της καριέρας του πέρασε και την TOYOTA και από την SUBARU.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ο 'τέλειος' Gronholm τα τελευταία χρόνια ρέπει όλο και περισσότερο στο λάθος και στην 'έβγα' -
Ο μέγας Juha Kankkunen έχει δηλώσει στο παρελθόν πως κάθε θεός δικαιούται ένα έγκλημα το χρόνο! Δυστυχώς για εμάς, εφέτος ο ψηλός διέπραξε περισσότερα..
Αν προσέξει κανείς την πορεία όλων των μεγάλων Φινλανδών, η απόδοσή τους αρχίζει να πέφτει τόσο ώστε, όταν ο teammate τους γίνει ταχύτερος, αποσύρονται (Kannkunen-Burns, Makinen-Solberg και παλιότερα Vatanen-C.McRae)!Θεωρώ πως αυτή η στιγμή έφτασε για το μεγάλο Φινλανδό του σημερινού WRC και γι' αυτό νομίζω πως, αν και μάλλον θα είναι ταχύτερος, εντούτοις ο Martin θα αποδειχθεί πιο αποτελεσματικός. Γι' αυτό και δίνω την ψήφο μου στον Εσθονό!!
Ε.Δ -
Ο Gronholm θα είναι ταχυτερος στην πλειοψηφια των αγώνων.
Ο Martin το 2003 ήταν φοβερός. Περυσι μας τα χάλασε λίγο με την ταχυτητα του (focus, ατύχημα τον έριξαν) αλλά μάζεψε βαθμούς. Φέτος τον περιμένω κάπου στο ενδιάμεσο. Αλλά κάτω από Gro
-
MARTIN ΨΗΦΙΖΩ!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο GRO ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΑΡΚΕΤΕΣ!
Ο ΜΑΡΤΙΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΡΟ..............
ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ -
Πιστεύω ότι κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά σ'αυτό το ερώτημα! & οι δύο έχουν αποδείξει την ταχήτητά τους σε οποιαδήποτε μορφή αγώνα (άσφαλτος ή χώμα). Όσο για τον Gronholm πιστεύω ότι δε θα κάνει τόσες εξόδους του χρόνου θα το πάρει πιο σοβαρά γιατί φέτος όπως και να το κάνουμε δεν είχε αγχωθεί και πολύ ο ψηλός πιστεύω, δεν υπήρχε οδηγός στην ομάδα μέσα να τον αμφισβητήσει και δεν μπορούσε να στηριχτεί σε ένα μη αξιόπιστο αυτοκίνητο άρα πυροβόλαγε και όπου αυτό έβγαινε.... Χωρίς να είμαι λοιπόν σίγουρος , γιατί πιστεύω ότι η μάχη θα είναι αμφίροπη στο τέλος θα είναι μπροστά ο gronholm.
-
O ψηλός έχει τον τρόπο του....Μarcus από εμένα
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Το ερώτημα έχει μερικά 'αξιώματα': αξιοπιστία, ίση μεταχείριση. Αν αυτά υπάρχουν τότε θα πόνταρα πάνω στον Gro.
Θεωρώ ότι γνωρίζει καλύτερα το αυτοκίνητο, το οποίο άλλωστε έχει εξελιχθεί σύμφωνα με το δικό του οδηγικό στυλ.XA!XA!XA! KALA SARANTA!!!
ΜΜ. ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!
ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!Υ.Γ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ...
'ΚΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΝΙΚΗ' -
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Υ.Γ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ...
'ΚΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΝΙΚΗ'Φέτος μπορεί να την κάνει...
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Το ερώτημα έχει μερικά 'αξιώματα': αξιοπιστία, ίση μεταχείριση. Αν αυτά υπάρχουν τότε θα πόνταρα πάνω στον Gro.
Θεωρώ ότι γνωρίζει καλύτερα το αυτοκίνητο, το οποίο άλλωστε έχει εξελιχθεί σύμφωνα με το δικό του οδηγικό στυλ.XA!XA!XA! KALA SARANTA!!!
ΜΜ. ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!
ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!Υ.Γ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ...
'ΚΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΝΙΚΗ'Καλώς τον κι ας άργησε!
Να δω που θα κρυφτείς όταν... -
Marcus
και απο εμένα αρκεί να μην αρχίσει τις 'ανάσκελες'
απο εκεί και πέρα η αποκάλυψη φέτος πιστευω πως θα ειναι ο Duval!!!!!! -
Ο Boss θα είναι ταχύτερος λόγω το ότι ξέρει το Pug καλύτερα αλλά στην συγκέντρωση βαθμών ο ΜΜ είναι αποτελεσματικότερος.
Γι' αυτό και ψηφίζω τον Εσθονό.
-
Ο Martin εκτός από τον Duval, δεν έχει κερδίσει κανέναν σε 'κόντρα'. Τώρα βέβαια μιλάμε για ολόκληρη χρονιά, αλλά πάλι ποντάρω στον Gronholm.
Εξάλλου θεωρώ ότι είναι ενα 'κλικ' κάτω από τη στόφα των Seb, Petter & Gro
Markus vs Markko