-
Πάω χθες στον Μανδύλα (Θεσσαλονίκη) να αλλάξω για πρώτη φορά λάδια. Το αμάξι έχει 10k χιλιόμετρα αλλά έχει περάσει ένα έτος (15κ ή στο έτος λέει το βιβλιαρακι νομίζω). Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ κόστισε 97 ευράκια του απατεώνες μου φάγανε τα χρήματα. Είναι πολλά-κανονικά-λίγα αυτά που πλήρωσα; (60 τα λάδια, 20 η εργασία(ποια εργασία;;;) και 7 το φίλτρο) Είχα ακούσει οτι είναι φαρμάκι αλλά πήγα εκεί για να μην έχω πρόβλημα με εγγυήσεις κτλ. Δεν έχω σκοπό να ξαναπάω εκεί και σκέφτομαι που να πηγαίνω, αλλά δεν έχω ιδέα. Έχετε να προτείνετε τίποτα, συμφέρει στην αντιπροσωπία ή όχι. Θα εξοικονομήσω τίποτα αν πηγαίνω αλλού;
Ευχαριστώ. -
Πάω χθες στον Μανδύλα (Θεσσαλονίκη) να αλλάξω για πρώτη φορά λάδια. Το αμάξι έχει 10k χιλιόμετρα αλλά έχει περάσει ένα έτος (15κ ή στο έτος λέει το βιβλιαρακι νομίζω). Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ κόστισε 97 ευράκια του απατεώνες μου φάγανε τα χρήματα. Είναι πολλά-κανονικά-λίγα αυτά που πλήρωσα; (60 τα λάδια, 20 η εργασία(ποια εργασία;;;) και 7 το φίλτρο) Είχα ακούσει οτι είναι φαρμάκι αλλά πήγα εκεί για να μην έχω πρόβλημα με εγγυήσεις κτλ. Δεν έχω σκοπό να ξαναπάω εκεί και σκέφτομαι που να πηγαίνω, αλλά δεν έχω ιδέα. Έχετε να προτείνετε τίποτα, συμφέρει στην αντιπροσωπία ή όχι. Θα εξοικονομήσω τίποτα αν πηγαίνω αλλού;
Ευχαριστώ. -
Πάω χθες στον Μανδύλα (Θεσσαλονίκη) να αλλάξω για πρώτη φορά λάδια. Το αμάξι έχει 10k χιλιόμετρα αλλά έχει περάσει ένα έτος (15κ ή στο έτος λέει το βιβλιαρακι νομίζω). Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ κόστισε 97 ευράκια του απατεώνες μου φάγανε τα χρήματα. Είναι πολλά-κανονικά-λίγα αυτά που πλήρωσα; (60 τα λάδια, 20 η εργασία(ποια εργασία;;;) και 7 το φίλτρο) Είχα ακούσει οτι είναι φαρμάκι αλλά πήγα εκεί για να μην έχω πρόβλημα με εγγυήσεις κτλ. Δεν έχω σκοπό να ξαναπάω εκεί και σκέφτομαι που να πηγαίνω, αλλά δεν έχω ιδέα. Έχετε να προτείνετε τίποτα, συμφέρει στην αντιπροσωπία ή όχι. Θα εξοικονομήσω τίποτα αν πηγαίνω αλλού;
Ευχαριστώ. -
Μια χαρά είσαι. Το Golfακι στα 15,000χλμ αλλαγή λαδιών, φίλτρου και εργασία 132 ευρώ (40 μόνο τα εργατικά). Αυτά στον Παζαρόπουλο
-
Εχει ξανασυζητηθεί , αλλά ρε παιδιά 132 € για λάδια !!!!
Αμάν πια αυτοί οι κλέφτες !!! -
Ειναι υπερβολικα πολλα θα ελεγα........
Τοσο τα 97€.Για τα 132 που πληρωσε ο φιλος παραπανω δεν το σχολιαζω καν.......
Ακομα και χρυσα να ηταν τα λαδια πιο λιγο επρεπε να πληρωσει καποιος.... -
Ειναι γνωστό ακομα και στις πέτρες οτι ολα τα καινουργια μοντέλα της VW εχουν πολύ μεγάλο κοστος συντήρησης. Απο κει και πέρα ο καθενας κανει τις επιλογές του και ...πληρώνει αναλόγως
-
Στον φίλο στην Αυτοκίνηση που το έχει βάλει αμέτι-μουχαμέτι να πάρει Golf το αναφέραμε 10 φορές έκαστος για το κόστος συντήρησης (που φάνηκε ότι δεν του είναι αδιάφορο). Όμως αυτό θα πάρει κατά τα φαινόμενα. Ελπίζω να μην αρχίσει να γκρινιάζει σ'ένα χρόνο.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να χαθεί η εγγύηση από την αλλαγή λαδιών, τι κλέφτες που είναι. πήγαινε έξω να κάνεις το σέρβις, μας έχουν τρομοκρατήσει με τις εγγυήσεις και τις βλακίες.
-
Στους όρους της εγγύησης αναγράφεται ότι αυτή δεν ισχύει αν γίνει οποιαδήποτε επέμβαση στο αυτοκίνητο από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Το μόνο που μπορεί να κάνει τρίτος είναι να συμπληρώνει ορισμένα υγρά. Είμαστε γερά δεμένοι. Τουλάχιστον η VW δίνει μόνο 2 χρόνια, άρα μετά γλιτώνεις το χαράτσι πηγαίνοντας σε άλλο συνεργείο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στους όρους της εγγύησης αναγράφεται ότι αυτή δεν ισχύει αν γίνει οποιαδήποτε επέμβαση στο αυτοκίνητο από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Το μόνο που μπορεί να κάνει τρίτος είναι να συμπληρώνει ορισμένα υγρά. Είμαστε γερά δεμένοι. Τουλάχιστον η VW δίνει μόνο 2 χρόνια, άρα μετά γλιτώνεις το χαράτσι πηγαίνοντας σε άλλο συνεργείο.Αυτά είναι φούμαρα (δεν εννοώ αυτά που λες εσύ Μάνο, εννοώ αυτά που μας πασάρουν οι αντιπροσωπείες), η νομοθεσία της ΕΕ είναι σαφής και μπορούν να σου αρνηθούν την εγγύηση μόνο αν αποδείξουν ότι η εργασία που έγινε εκτός δικτύου αντιπροσωπείας ήταν ελαττωματική. Δια του λόγου το αληθές: http://europa.eu.int/comm/competition/c ... ure_el.pdf (σελ 49 ερώτηση 37)
-
Αντε να βγάλεις άκρη όμως μετά. Πρέπει να το κινήσεις νομικά. Το ίδιο ισχύει και με τη χρηματοδότηση που σε 'δένουν' με μια συγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρια. Όπως και αλλα καθημερινά παραδείγματα με λακούβες και σπασμένες ζάντες. Εύκολο είναι να πάρεις απο Δήμο λεφτά.
Πάντως γενικότερα έχουν ανέβει οι τιμές service σε όλες τις αντιπροσωπείες. Ενδεικτικά:Ford Mondeo 2.0lt στα 20,000km λάδια, φίλτρο και εργασία 150 ευρώ (διορθώστε με αν κάνω λάθος)
-
Η VW έχει ακριβά σέρβις! Στο Οπελ μου η πρώτη αλλαγή λαδιών κόστισε 47 ευρώ και η εργασία ήταν δωρεαν! Και το πρώτο σέρβις κοστίζει γύρω στα 170-200 ευρώ!
-
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Αντε να βγάλεις άκρη όμως μετά. Πρέπει να το κινήσεις νομικά.Tιποτα δεν πρεπει να κινησεις,οι αντιπροσωπείες ειναι πλήρως ενήμερες και συμμορφωμένες,απλά όσο οι καταναλωτές συμπεριφέρονται ως πρόβατα,και αυτοί αντίστοιχα συμπεριφέρονται ως πάπιες
-
Ε όχι και 20 ευρώ εργασία για να ξεβιδώσει μια βίδα στο κάρτερ ώστε να τρέξουν τα παλιά λάδια και να αλλάξει ένα φίλτρο. Πολύ κλέψιμο βρε παιδιά...
Όσο για τα λάδια ,10-11 ευρώ το λίτρο(λιανική, -οι αντιπροσωπίες τα αγοράζουν χονδρική) πάνε τα καλύτερα συνθετικά 5W40 με προδιαγραφές για porsche.
Πριν απο λίγο καιρό κοιτούσα τις τιμές των λαδιών σε ένα φαρμακείο γκουχ-γκουχ βενζινάδικο ήθελα να πω και τα mobil 1 15W50 τα είχε 16 ευρώ το λίτρο . Ξέρετε πόσο πάει το ίδιο λάδι στο USA;
5 $ !!!
Ξέρετε πόσο πουλάνε το λάδι τους στην αμερική οι ευρωπαϊκές εταιρίες; Σχεδόν στη μισή τιμή σε σχέση με την ευρώπη και δε φαντάζομαι οτι το κάνουν χωρίς κέρδος...
Υποτείθεται πως μπήκαμε στην ευρωπαϊκή ένωση και αποκτήσαμε κοινό νόμισμα ώστε να γίνουμε μεγάλη αγορά και να πέσουν λίγο οι τιμές , όχι για να μας αρμέγουν καλύτερα.
Εγώ φίλτρα και λάδια τα αλλάζω μόνος μου σπίτι μου. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στον φίλο στην Αυτοκίνηση που το έχει βάλει αμέτι-μουχαμέτι να πάρει Golf το αναφέραμε 10 φορές έκαστος για το κόστος συντήρησης (που φάνηκε ότι δεν του είναι αδιάφορο). Όμως αυτό θα πάρει κατά τα φαινόμενα. Ελπίζω να μην αρχίσει να γκρινιάζει σ'ένα χρόνο.Και που να φτάσεις και στα κανονικά σέρβις...θα σου ζητάνε 500 και 600 ευρώ και θα αλλάζεις 500 χρώματα!
Σε φίλο και συνάδελφό μου με Golf IV 1.6 το πήγε για το μεγάλο σέρβις δεν θυμάμαι ποιά χλμ ακριβώς (μην φανταστείτε ότι του άλλαξαν τίποτα σπουδαίο) και το άφησε κ ξαναγύρισε στην δουλειά.
Ξέχασε να τους ρωτήσει πόσα θα του στοιχίσει κ τους πήρε τηλ.Του απάντησαν ότι θα του κοστίσει 775 ευρώ.. ...πώς δεν έπαθε καρδιά εκείνη την στιγμή.Μου αρέσει και η διαφήμιση της VW τελευαταία με το domino (δεν ξέρω εάν την έχετε δει) που αν βάλετε μη αυθεντικό εξάρτημα πέφτει όλο το domino! Για να έφτασαν να βγάζουν τέτοια διαφήμιση σκεφτείτε πόσοι το πάνε στα 'εξουσιοδοτημένά' τους...
-
Μου αρέσει και η διαφήμιση της VW τελευαταία με το domino (δεν ξέρω εάν την έχετε δει) που αν βάλετε μη αυθεντικό εξάρτημα πέφτει όλο το domino! Για να έφτασαν να βγάζουν τέτοια διαφήμιση σκεφτείτε πόσοι το πάνε στα 'εξουσιοδοτημένά' τους...
Ακόμα και ίδιοι κάτοχοι των VW κατάλαβαν ότι πιάνονταν κορόιδο..
-
To VAG δινει μολις 2 χρόνια εγγύηση,σε αυτά τα δύο χρόνια προσπαθεί να μαμησει τον μαλ...εχμ τον πελάτη.
Ποντάρουν στο ότι για 2 χρόνια κανεις δεν θα 'ρισκαρει' να χασει την εγγύηση ή ότι μεχρι να απηυδήσει θα έχουν περάσει τα δύο χρόνια.
Η vw ζηταει τρελα λεφτά,ενω η seat ζηταει αλλαγες λαδιών κάθε τρεις και λίγο,σε μενα ήθελε στα 1500 και μετά στα 7500.Με την skoda δεν ξερω ποιο μοντελο αποστραγγισμού ακολουθείται.
Απαράδεκτη συμπεριφορα,για την οποία ευθύνεται η τοπικη VAG. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
To VAG δινει μολις 2 χρόνια εγγύηση,σε αυτά τα δύο χρόνια προσπαθεί να μαμησει τον μαλ...εχμ τον πελάτη.
Ποντάρουν στο ότι για 2 χρόνια κανεις δεν θα 'ρισκαρει' να χασει την εγγύηση ή ότι μεχρι να απηυδήσει θα έχουν περάσει τα δύο χρόνια.
Η vw ζηταει τρελα λεφτά,ενω η seat ζηταει αλλαγες λαδιών κάθε τρεις και λίγο,σε μενα ήθελε στα 1500 και μετά στα 7500.**Με την skoda δεν ξερω ποιο μοντελο αποστραγγισμού ακολουθείται.**Απαράδεκτη συμπεριφορα,για την οποία ευθύνεται η τοπικη VAG.Σωστός!
-
Αλήθεια τι λάδια σας έβαλαν και πληρώσατε 97 και 132 Ευρώ?
Εάν πάντως τα αυτοκίνητά σας τα κινείτε κυρίως μέσα στην πόλη δεν αξίζει να βάζετε κάποιο φουλ συνθετικό γιατί οι αλλαγές είναι καλό να γίνονται πολύ πρίν τα προβλεπόμενα 10-15.000 km. Εμείς στο Golf IV 1.4 που έχουμε (κίνηση αποκλειστικά εντός πόλης) αλλάζουμε κάθε 7500 km. Κόστος αλλαγής 25 Ευρώ, φυσικά όχι σε εξουσιοδοτημένο αλλά σε συνεργείο που ειδικεύεται σε VAG.
-
Ο χρήστης slivi έγραψε:
Στους όρους της εγγύησης αναγράφεται ότι αυτή δεν ισχύει αν γίνει οποιαδήποτε επέμβαση στο αυτοκίνητο από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Το μόνο που μπορεί να κάνει τρίτος είναι να συμπληρώνει ορισμένα υγρά. Είμαστε γερά δεμένοι. Τουλάχιστον η VW δίνει μόνο 2 χρόνια, άρα μετά γλιτώνεις το χαράτσι πηγαίνοντας σε άλλο συνεργείο.
Αυτά είναι φούμαρα (δεν εννοώ αυτά που λες εσύ Μάνο, εννοώ αυτά που μας πασάρουν οι αντιπροσωπείες), η νομοθεσία της ΕΕ είναι σαφής και μπορούν να σου αρνηθούν την εγγύηση μόνο αν αποδείξουν ότι η εργασία που έγινε εκτός δικτύου αντιπροσωπείας ήταν ελαττωματική. Δια του λόγου το αληθές: http://europa.eu.int/comm/competition/c ... ure_el.pdf (σελ 49 ερώτηση 37)
Επ'αυτού ρίξτε μια ματιά και εδώ : http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Polo 9N και κόστος αλλαγής λαδιών