-
Πω πω κόλλημα με τα Honda και το NSX; Αυτά παθαίνεις άμα τροφοδοτείσαι μόνο με ΟΥΖΟ.
ΙΚΕ, αληθεύει ότι το Jimny έχει κολλημένους (με ψαρόκολλα) δύο κινητήρες από Suzuki Marutti; Παρακαλώ, δώσε πληροφορίες.
Προφανώς η επιλογή μας είναι Zonda. Βγάζει 300.000 χλμ. χωρίς να χρειαστεί άνοιγμα κινητήρα (δηλώσεις ανθρώπων της AMG), έχει απίστευτη ποιότητα κατασκευής που ρεζιλεύει Mercedes-Audi (βρετανικό Autocar), οδικά χαρακτηριστικά ανώτερα από Enzo-Κένινσενγκ (σύγκριση των παραπάνω από βρετανικό EVO), απίστευτη πρακτικότητα για supercar (χώροι για ψηλούς, ορατότητα γύρω-γύρω). Και εμφάνιση από τον πλανήτη Άρη. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο; -
To Zonda σχεδιαστικά δεν μου αρέσει καθόλου, μου φαίνεται κίτς, εγώ προσωπικά είμαι οπαδός του form follows function που η F1 νομίζω εκφράζει απόλυτα.Τωρα λογικά θα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλα αν έδινα τόσα λεφτά θα ήθελα να μου αρέσει κιόλας
-
Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.
-
Μια και το θέμα μας δεν είναι ποιό αυτοκίνητο είναι καλύτερο στην πίστα ή έχει καλύτερη τελική αλλά ποιό συλλαμβάνουμε τον εαυτό μας να ονειρεύεται τις παραμονές της κλήρωσης του τζόκερ μετά από πολλαπλά τζακ ποτ, ψηφίζω Countach,γιατί πάντα με αναστάτωνε η θέα της...
Όσο για το...πολυσυζητημένο NSX,απλά να πω ότι όταν το Auto Motor und Sport το είχαν συγκρίνει με την Ferrari και την Porsche της κατηγορίας και της εποχής του (δε θυμάμαι ονόματα) είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι σαφώς καλύτερο της Ferrari και οριακά καλύτερο της Porsche...!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.αυτο ειναι σαφες οτι δεν ισχυει!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Εγώ έδωσα την ψήφο μου στην F1 καθώς 10 χρόνια μετά την παρουσίαση της παραμένει (σε τελική) το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής δρόμου και όσο και αν προσπαθούν (Εnzo, EB16/4 Veyron) δε τη φτάνουν.
Θεωρητικά η Veyron θα είναι πολύ πιο γρήγορη από την F1. Ενδεικτικά αναφέρω ότι η F1 έκανε 0-300 σε 20.3' ενώ η Bugatti θα το κάνει (πάντα θεωρητικά σε 14.0.
Σε επιτάχυνση (πάντα θεωρητικά) είναι πιο γρήγορη σίγουρα η μπουγκα. Γι'αυτό έβαλα το 'σε τελική' μέσα στη παρένθεση. Μιλούσα για το πιο γρήγορο σε τελική και θυμάμαι ένα newsletter του autopress.gr που έλεγε πως η Bugatti θα έριχνε τελικά την τελική από τα 406 που διαλαλούσε στην αρχή, στα 350+. Αν τώρα καταφέραν να κάνουν το αυτοκίνητο να μένει στο δρόμο στα πολλά, τότε η μπούγκα θα αξίζει πολλά.
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Είχε πλάκα όμως ένα βιντεάκι του βρετανικού EVO, στο οποίο σκίζουν το εξωτερικό περίβλημα μιας μπανάνας και το μοιράζουν σε κάθε μία από τις 4 εξατμίσεις της Zonda με τον κινητήρα σβηστό. Στη συνέχεια την βάζουν μπροστά χωρίς γκάζι και οι μπανανόφλουδες πετάγονται σε απόσταση μέχρι και 2 μέτρα. Τη δείχνει ακόμα να κινείται παράλληλα με τη Murcielago με καμιά 70-80 χλμ και να επιταχύνει, ενώ η Lambo συνεχίζει να κινείται με την ίδια ταχύτητα. Νόμιζες ότι είχε φάει κλοτσιά στα πισινά, ενώ μετά από 2-3 sec μόλις φαινόταν κάπου στο βάθος φλουταρισμένη. Nothing can touch it...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.
αυτο ειναι σαφες οτι δεν ισχυει!
Πριν απο δύο χρόνια περίπου σε δοκιμή διάφορων αυτοκινήτων σε πίστα στην Αγγλία το Zonda δε κατάφερε να συμμετάσχει καθώς δε μπόρεσαν απο το Autocar να πάρουν άδεια απο την αστυνομία. Και ο λόγος; Ο θόρυβος που θα προκαλούσε και θα ενοχλούσε τους περίοικους
-
Και το οτι κάνει πολύ θόρυβο λέει κάτι?
Μάλλον έχει υπερβολικά ελεύθερη εξάτμιση και τίποτε άλλο, είμαι σίγουρος πως η μηχανή μου με την λιωμένη εξάτμιση που είχε όταν την αγόρασα θα έκανε περισσότερο θόρυβο απο τη Ζόντα
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Πάντως η F1 χρησιμοποιούσε κινητήρα ΒΜW που στην ουσία ήταν δυο Μ3 κολλημένοι. Ο κινητήρας ήταν εκπληκτικός αλλά το αναφέρω για να δείξω ότι και σ'αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε περιορισμός κόστους !Για να συμπληρώσω ότι η F1 χρησιμοποιουσε χειριστήρια από Σειρά 5 Ε39 και πίσω φώτα από λεωφορείο Bova. Αλλά την είδα στην έκθεση της McLaren στην Αγγλία και έπαθα. Οπότε κι εγώ να ψηφίσω αυτή.
Αν ήταν όμως να διαλέξω γενικά... Ferrari 250 GTO. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.
αυτο ειναι σαφες οτι δεν ισχυει!
Πριν απο δύο χρόνια περίπου σε δοκιμή διάφορων αυτοκινήτων σε πίστα στην Αγγλία το Zonda δε κατάφερε να συμμετάσχει καθώς δε μπόρεσαν απο το Autocar να πάρουν άδεια απο την αστυνομία. Και ο λόγος; Ο θόρυβος που θα προκαλούσε και θα ενοχλούσε τους περίοικους
Απο τα video που εχω δει το αυτοκινητο δεν ακουγεται ενοχλητικα! Και φυσικα κυκλοφορει κανονικα, αρα καλυπτει τις προδιαγραφες ηχορρυπανσης.
-
Supercar? Lada 1200 μοντελο εβδομηντα...τοσο Το ειχε ενας θειος μου και καποια στιγμη του ειχε βαλει τη μηχανη το μιραφιορι, 1600 νομιζω, και το αυτοκινητο πετουσε στη κυριολεξια. Αν μικρος τοτε ακομα θυμαμαι την αδρεναλινη μου να εκτινασεται στα υψη οποτε εμπενα μεσα.
-
Υπέροχα αυτοκίνητα τα περισσότερα!
Ψηφίζω την EB110 μόνο για το ότι την παρακολούθησα πριν αρκετά χρόνια να μπαίνει στο υπόγειο γκαράζ του κτιρίου που εργάζομαι, όταν ήρθε οδικώς από Ιταλία, για τον τότε Ιταλό διευθυντή της Telestet...
Υπέροχο γλυπτό, τέρας, και φοβερός ήχος...
Όταν την έσβησαν, άνοιξαν δύο εισαγωγές αέρα στα πλάγια και ρουφούσαν αέρα τα βεντιλατέρ για να κρυώσουν το μοτέρ...
Είχε και ίδιο βαθύ γαλάζιο χρώμα με το 307 μου! -
Ψηφισα F-40 λογω μεγαλης αγαπης που της εχω. Επισης η Enzo ειναι κ αυτη το κατι αλλο. Η F1 σ ενα αυτοκινητο δρομου. Εξωπραγματικη, πανεμορφη κ αυτη, με ολα τα τεχνολογικα καλουδια που προερχονται απο τα μονοθεσια της SF.
Ομως το καλυτερο πιστευω κ γρηγοροτερο ειναι η F1! Ειναι απλα εξωπραγματικο! Στο Λονδινο ειχε περασει ενα μπροστα μου κ ακομα δεν ξεχναω την ανατριχιλα που μ επιασε! 627bhp! 0-100 3,2 sec αλλα κ παλι δεν εχει σημασια οσο αυτα που κανει μετα τα 200!
Γμτ ειχα ενα vidaki in-car που της εκαναν δοκιμη σε πιστα με τεραστια ευθεια κ ανοιχτες καμπες τυπου oval. Ο test driver πηγαινοντας flat out περιεγραφε τα χλμ της McLaren ανα 20-30 επιταχυνοντας με δαιμονιωδης ρυθμους απο τα 180χλμ περιπου. Αρχισε να πεφτει ο ρυθμος της επιταχυνσης μετα τα 300 αλλα συνεχιζε ν ανεβαζει γρηγορα κ ακαθεκτο κ μετα τα 330-340. Στα 360 συνεχιζε (πιο αργα βεβαια) κ ξεπερνωντας πια τα 370 εφτασε τα 380 κ συνεχισε να ανεβαζει σιγα σιγα σταματωντας στα 391χλμ!!!!!!!
Ειπατε τιποτα;
Τελειωνοντας την διαδικασια κ επιστρεφοντας προς τα pits ο οδηγος τσεκαρε τους μετρητες κ παρατηρησε οτι ειχε ανεβει λιγο η θερμοκρασια του διαφορικου! τιποτα αλλο.
Δηλωσε ενθουσιασμενος: 'Το ελεγα, το λεω κ θα το ξαναπω. Το καλυτερο υπεραυτοκινητο που κατασκευαστηκε ποτε!'
Τ αυτοκινητο αυτο ειναι απλα απιστευτο!Δυστυχως εχω φαει ολο το computer ολα τα cd μου κ δεν μπορω πουθενα να το βρω!!! Ισως απο τα πιο ωραια videaκια που εχω δει!
-
το βιντεακι που λες φιλε μου υπαρχει εδω: http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=400
πρεπει να φτιαξεις λογαρισμο βεβαια για να το κατεβασεις, αλλα ειναι ευκολο και δωρεαν. Φυσικα εκει http://www.racingflix.com υπαρχουν και παρα πολλα αλλα ενδιαφεροντα βιντεο, οποτε αξιζει πολυ τον κοπο...
-
Απο την αλλη η F40 ισως ειναι απο τα τελευταια καθαροαιμα Supercars που βγηκαν στην παραγωγη. Ωμη τελειως, με τελειως αγωνιστικο υφος, χρησιμοποιει το twin turbo μοτερ της 288GTO. Γοητευτικη, ηχος που δεν περιγραφεται αν δεν τον ακουσετε απο κοντα... τι αλλο να πω.
Ειναι απλα μεσα στην καρδια μου.Στο γκαραζ διπλα στην πετρελαιοπηγη μου θα ειχα την F40, την F1, κ την Enzo βεβαια!
Αντε παω για καφεδακι μπας κ ξυπνησω...!
-
Θυμάται κανείς την Cizeta Moroder? Ενα πολύ φιλόδοξο σχέδιο με 16 κυλινδρους , 540 αλογάκια και τρομερές επιδόσεις. Τελικά τι έγινε αυτό το πρότζεκτ? Εμφανησιακά θύμιζε πολύ Lamborghini !!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.
Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Είχε πλάκα όμως ένα βιντεάκι του βρετανικού EVO, στο οποίο σκίζουν το εξωτερικό περίβλημα μιας μπανάνας και το μοιράζουν σε κάθε μία από τις 4 εξατμίσεις της Zonda με τον κινητήρα σβηστό. Στη συνέχεια την βάζουν μπροστά χωρίς γκάζι και οι μπανανόφλουδες πετάγονται σε απόσταση μέχρι και 2 μέτρα. Τη δείχνει ακόμα να κινείται παράλληλα με τη Murcielago με καμιά 70-80 χλμ και να επιταχύνει, ενώ η Lambo συνεχίζει να κινείται με την ίδια ταχύτητα. Νόμιζες ότι είχε φάει κλοτσιά στα πισινά, ενώ μετά από 2-3 sec μόλις φαινόταν κάπου στο βάθος φλουταρισμένη. Nothing can touch it...
ωραιο εκεινο το cdaki.......
απιστευτη παντως η επιταχυνση...........( και ο ηχος) -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Θυμάται κανείς την Cizeta Moroder? Ενα πολύ φιλόδοξο σχέδιο με 16 κυλινδρους , 540 αλογάκια και τρομερές επιδόσεις. Τελικά τι έγινε αυτό το πρότζεκτ? Εμφανησιακά θύμιζε πολύ Lamborghini !!16κυλινδρο 60βαλβιδο! Το θυμαμαι σε test με 959, F40 κ νομιζω με μια τελευταια εκδοση της Countach. Τα 3 τελευταια του ιδιου ιδιοκτητη!
-
ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ !!! ΚΟΕΣΙΝΓΕΝ !!! ΜΟΝΤΕΛΟ 2004
3.2 ΤΑ 100ΧΛΜ ΚΑΙ 430ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ !!!!
ΤΟ ΖΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 2ο πλεον...
Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών