Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    114
    649
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Πω πω κόλλημα με τα Honda και το NSX; Αυτά παθαίνεις άμα τροφοδοτείσαι μόνο με ΟΥΖΟ.
      ΙΚΕ, αληθεύει ότι το Jimny έχει κολλημένους (με ψαρόκολλα) δύο κινητήρες από Suzuki Marutti; Παρακαλώ, δώσε πληροφορίες.
      Προφανώς η επιλογή μας είναι Zonda. Βγάζει 300.000 χλμ. χωρίς να χρειαστεί άνοιγμα κινητήρα (δηλώσεις ανθρώπων της AMG), έχει απίστευτη ποιότητα κατασκευής που ρεζιλεύει Mercedes-Audi (βρετανικό Autocar), οδικά χαρακτηριστικά ανώτερα από Enzo-Κένινσενγκ (σύγκριση των παραπάνω από βρετανικό EVO), απίστευτη πρακτικότητα για supercar (χώροι για ψηλούς, ορατότητα γύρω-γύρω). Και εμφάνιση από τον πλανήτη Άρη. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        To Zonda σχεδιαστικά δεν μου αρέσει καθόλου, μου φαίνεται κίτς, εγώ προσωπικά είμαι οπαδός του form follows function που η F1 νομίζω εκφράζει απόλυτα.Τωρα λογικά θα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλα αν έδινα τόσα λεφτά θα ήθελα να μου αρέσει κιόλας

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          trelovet last edited by

          Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Μια και το θέμα μας δεν είναι ποιό αυτοκίνητο είναι καλύτερο στην πίστα ή έχει καλύτερη τελική αλλά ποιό συλλαμβάνουμε τον εαυτό μας να ονειρεύεται τις παραμονές της κλήρωσης του τζόκερ μετά από πολλαπλά τζακ ποτ, ψηφίζω Countach,γιατί πάντα με αναστάτωνε η θέα της...

            Όσο για το...πολυσυζητημένο NSX,απλά να πω ότι όταν το Auto Motor und Sport το είχαν συγκρίνει με την Ferrari και την Porsche της κατηγορίας και της εποχής του (δε θυμάμαι ονόματα) είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι σαφώς καλύτερο της Ferrari και οριακά καλύτερο της Porsche...!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης trelovet έγραψε:
              Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.

              αυτο ειναι σαφες οτι δεν ισχυει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hakk last edited by

                Ο χρήστης trelovet έγραψε:

                Εγώ έδωσα την ψήφο μου στην F1 καθώς 10 χρόνια μετά την παρουσίαση της παραμένει (σε τελική) το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής δρόμου και όσο και αν προσπαθούν (Εnzo, EB16/4 Veyron) δε τη φτάνουν.

                Θεωρητικά η Veyron θα είναι πολύ πιο γρήγορη από την F1. Ενδεικτικά αναφέρω ότι η F1 έκανε 0-300 σε 20.3' ενώ η Bugatti θα το κάνει (πάντα θεωρητικά σε 14.0.

                Σε επιτάχυνση (πάντα θεωρητικά) είναι πιο γρήγορη σίγουρα η μπουγκα. Γι'αυτό έβαλα το 'σε τελική' μέσα στη παρένθεση. Μιλούσα για το πιο γρήγορο σε τελική και θυμάμαι ένα newsletter του autopress.gr που έλεγε πως η Bugatti θα έριχνε τελικά την τελική από τα 406 που διαλαλούσε στην αρχή, στα 350+. Αν τώρα καταφέραν να κάνουν το αυτοκίνητο να μένει στο δρόμο στα πολλά, τότε η μπούγκα θα αξίζει πολλά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                  Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.

                  Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Είχε πλάκα όμως ένα βιντεάκι του βρετανικού EVO, στο οποίο σκίζουν το εξωτερικό περίβλημα μιας μπανάνας και το μοιράζουν σε κάθε μία από τις 4 εξατμίσεις της Zonda με τον κινητήρα σβηστό. Στη συνέχεια την βάζουν μπροστά χωρίς γκάζι και οι μπανανόφλουδες πετάγονται σε απόσταση μέχρι και 2 μέτρα. Τη δείχνει ακόμα να κινείται παράλληλα με τη Murcielago με καμιά 70-80 χλμ και να επιταχύνει, ενώ η Lambo συνεχίζει να κινείται με την ίδια ταχύτητα. Νόμιζες ότι είχε φάει κλοτσιά στα πισινά, ενώ μετά από 2-3 sec μόλις φαινόταν κάπου στο βάθος φλουταρισμένη. Nothing can touch it...

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                    Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.

                    αυτο ειναι σαφες οτι δεν ισχυει!

                    Πριν απο δύο χρόνια περίπου σε δοκιμή διάφορων αυτοκινήτων σε πίστα στην Αγγλία το Zonda δε κατάφερε να συμμετάσχει καθώς δε μπόρεσαν απο το Autocar να πάρουν άδεια απο την αστυνομία. Και ο λόγος; Ο θόρυβος που θα προκαλούσε και θα ενοχλούσε τους περίοικους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Και το οτι κάνει πολύ θόρυβο λέει κάτι?

                      Μάλλον έχει υπερβολικά ελεύθερη εξάτμιση και τίποτε άλλο, είμαι σίγουρος πως η μηχανή μου με την λιωμένη εξάτμιση που είχε όταν την αγόρασα θα έκανε περισσότερο θόρυβο απο τη Ζόντα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                        Πάντως η F1 χρησιμοποιούσε κινητήρα ΒΜW που στην ουσία ήταν δυο Μ3 κολλημένοι. Ο κινητήρας ήταν εκπληκτικός αλλά το αναφέρω για να δείξω ότι και σ'αυτό το αυτοκίνητο υπήρχε περιορισμός κόστους !

                        Για να συμπληρώσω ότι η F1 χρησιμοποιουσε χειριστήρια από Σειρά 5 Ε39 και πίσω φώτα από λεωφορείο Bova. Αλλά την είδα στην έκθεση της McLaren στην Αγγλία και έπαθα. Οπότε κι εγώ να ψηφίσω αυτή.
                        Αν ήταν όμως να διαλέξω γενικά... Ferrari 250 GTO.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                          Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.

                          αυτο ειναι σαφες οτι δεν ισχυει!

                          Πριν απο δύο χρόνια περίπου σε δοκιμή διάφορων αυτοκινήτων σε πίστα στην Αγγλία το Zonda δε κατάφερε να συμμετάσχει καθώς δε μπόρεσαν απο το Autocar να πάρουν άδεια απο την αστυνομία. Και ο λόγος; Ο θόρυβος που θα προκαλούσε και θα ενοχλούσε τους περίοικους

                          Απο τα video που εχω δει το αυτοκινητο δεν ακουγεται ενοχλητικα! Και φυσικα κυκλοφορει κανονικα, αρα καλυπτει τις προδιαγραφες ηχορρυπανσης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Supercar? Lada 1200 μοντελο εβδομηντα...τοσο Το ειχε ενας θειος μου και καποια στιγμη του ειχε βαλει τη μηχανη το μιραφιορι, 1600 νομιζω, και το αυτοκινητο πετουσε στη κυριολεξια. Αν μικρος τοτε ακομα θυμαμαι την αδρεναλινη μου να εκτινασεται στα υψη οποτε εμπενα μεσα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisb last edited by

                              Υπέροχα αυτοκίνητα τα περισσότερα!
                              Ψηφίζω την EB110 μόνο για το ότι την παρακολούθησα πριν αρκετά χρόνια να μπαίνει στο υπόγειο γκαράζ του κτιρίου που εργάζομαι, όταν ήρθε οδικώς από Ιταλία, για τον τότε Ιταλό διευθυντή της Telestet...
                              Υπέροχο γλυπτό, τέρας, και φοβερός ήχος...
                              Όταν την έσβησαν, άνοιξαν δύο εισαγωγές αέρα στα πλάγια και ρουφούσαν αέρα τα βεντιλατέρ για να κρυώσουν το μοτέρ...
                              Είχε και ίδιο βαθύ γαλάζιο χρώμα με το 307 μου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Ψηφισα F-40 λογω μεγαλης αγαπης που της εχω. Επισης η Enzo ειναι κ αυτη το κατι αλλο. Η F1 σ ενα αυτοκινητο δρομου. Εξωπραγματικη, πανεμορφη κ αυτη, με ολα τα τεχνολογικα καλουδια που προερχονται απο τα μονοθεσια της SF.
                                Ομως το καλυτερο πιστευω κ γρηγοροτερο ειναι η F1! Ειναι απλα εξωπραγματικο! Στο Λονδινο ειχε περασει ενα μπροστα μου κ ακομα δεν ξεχναω την ανατριχιλα που μ επιασε! 627bhp! 0-100 3,2 sec αλλα κ παλι δεν εχει σημασια οσο αυτα που κανει μετα τα 200!
                                Γμτ ειχα ενα vidaki in-car που της εκαναν δοκιμη σε πιστα με τεραστια ευθεια κ ανοιχτες καμπες τυπου oval. Ο test driver πηγαινοντας flat out περιεγραφε τα χλμ της McLaren ανα 20-30 επιταχυνοντας με δαιμονιωδης ρυθμους απο τα 180χλμ περιπου. Αρχισε να πεφτει ο ρυθμος της επιταχυνσης μετα τα 300 αλλα συνεχιζε ν ανεβαζει γρηγορα κ ακαθεκτο κ μετα τα 330-340. Στα 360 συνεχιζε (πιο αργα βεβαια) κ ξεπερνωντας πια τα 370 εφτασε τα 380 κ συνεχισε να ανεβαζει σιγα σιγα σταματωντας στα 391χλμ!!!!!!!
                                Ειπατε τιποτα;
                                Τελειωνοντας την διαδικασια κ επιστρεφοντας προς τα pits ο οδηγος τσεκαρε τους μετρητες κ παρατηρησε οτι ειχε ανεβει λιγο η θερμοκρασια του διαφορικου! τιποτα αλλο.
                                Δηλωσε ενθουσιασμενος: 'Το ελεγα, το λεω κ θα το ξαναπω. Το καλυτερο υπεραυτοκινητο που κατασκευαστηκε ποτε!'
                                Τ αυτοκινητο αυτο ειναι απλα απιστευτο!

                                Δυστυχως εχω φαει ολο το computer ολα τα cd μου κ δεν μπορω πουθενα να το βρω!!! Ισως απο τα πιο ωραια videaκια που εχω δει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  το βιντεακι που λες φιλε μου υπαρχει εδω: http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=400

                                  πρεπει να φτιαξεις λογαρισμο βεβαια για να το κατεβασεις, αλλα ειναι ευκολο και δωρεαν. Φυσικα εκει http://www.racingflix.com υπαρχουν και παρα πολλα αλλα ενδιαφεροντα βιντεο, οποτε αξιζει πολυ τον κοπο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kleisj last edited by

                                    Απο την αλλη η F40 ισως ειναι απο τα τελευταια καθαροαιμα Supercars που βγηκαν στην παραγωγη. Ωμη τελειως, με τελειως αγωνιστικο υφος, χρησιμοποιει το twin turbo μοτερ της 288GTO. Γοητευτικη, ηχος που δεν περιγραφεται αν δεν τον ακουσετε απο κοντα... τι αλλο να πω.
                                    Ειναι απλα μεσα στην καρδια μου.

                                    Στο γκαραζ διπλα στην πετρελαιοπηγη μου θα ειχα την F40, την F1, κ την Enzo βεβαια!

                                    Αντε παω για καφεδακι μπας κ ξυπνησω...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trelovet last edited by

                                      Θυμάται κανείς την Cizeta Moroder? Ενα πολύ φιλόδοξο σχέδιο με 16 κυλινδρους , 540 αλογάκια και τρομερές επιδόσεις. Τελικά τι έγινε αυτό το πρότζεκτ? Εμφανησιακά θύμιζε πολύ Lamborghini !!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                        Kάπου είχα διαβάσει ότι η Zonda έκανε τόσο τρομακτικό θόρυβο που δεν μπορούσε να πάρει άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους.

                                        Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Είχε πλάκα όμως ένα βιντεάκι του βρετανικού EVO, στο οποίο σκίζουν το εξωτερικό περίβλημα μιας μπανάνας και το μοιράζουν σε κάθε μία από τις 4 εξατμίσεις της Zonda με τον κινητήρα σβηστό. Στη συνέχεια την βάζουν μπροστά χωρίς γκάζι και οι μπανανόφλουδες πετάγονται σε απόσταση μέχρι και 2 μέτρα. Τη δείχνει ακόμα να κινείται παράλληλα με τη Murcielago με καμιά 70-80 χλμ και να επιταχύνει, ενώ η Lambo συνεχίζει να κινείται με την ίδια ταχύτητα. Νόμιζες ότι είχε φάει κλοτσιά στα πισινά, ενώ μετά από 2-3 sec μόλις φαινόταν κάπου στο βάθος φλουταρισμένη. Nothing can touch it...

                                        ωραιο εκεινο το cdaki.......
                                        απιστευτη παντως η επιταχυνση...........( και ο ηχος)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kleisj last edited by

                                          Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                                          Θυμάται κανείς την Cizeta Moroder? Ενα πολύ φιλόδοξο σχέδιο με 16 κυλινδρους , 540 αλογάκια και τρομερές επιδόσεις. Τελικά τι έγινε αυτό το πρότζεκτ? Εμφανησιακά θύμιζε πολύ Lamborghini !!

                                          16κυλινδρο 60βαλβιδο! Το θυμαμαι σε test με 959, F40 κ νομιζω με μια τελευταια εκδοση της Countach. Τα 3 τελευταια του ιδιου ιδιοκτητη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            iperodigos last edited by

                                            ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ !!! ΚΟΕΣΙΝΓΕΝ !!! ΜΟΝΤΕΛΟ 2004

                                            3.2 ΤΑ 100ΧΛΜ ΚΑΙ 430ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ !!!!

                                            ΤΟ ΖΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 2ο πλεον...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr