-
και μια συνολική εικόνα του συστήματος (με τα παλιά προστατευτικά δίσκου):
PS ε ναί, από το Ιταλικό manual. Τώρα έχουμε και λυσάρι
-
πάνω που το φέραμε στις γκόμενες το θέμα το μαμήσατε... Μου βγήκαν τα μάτια πάντως....
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
δεν ξέρω τι φταίει. Τα bump stops φέρονται να είναι υπεύθυνα στα κατά τόπους fora Ότι είναι χαλαρό και δεν κάθεται καλά or something.Υπάρχουν 2 είδη bump stops, αυτά που είναι βιδωμένα πάνω στο πλαίσιο για να τερματίζει η ανάρτηση (ή βιδωμένα πάνω στην ανάρτηση) και αυτά που είναι μέσα στο αμορτισέρ για να τερματίζει το αμορτισέρ. Μέσα στο αμορτισέρ: αυτά μπορεί να είναι σφηνωμένα επάνω ή να είναι χαλαρά και να κινούνται στον άξονα. Τα έχω δει και στις δυο καταστάσεις. Δεν νομίζω να κάνουν φασαρία ακόμα κι αν είναι χαλαρά.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
και μια συνολική εικόνα του συστήματος (με τα παλιά προστατευτικά δίσκου):PS ε ναί, από το Ιταλικό manual. Τώρα έχουμε και λυσάρι
Ειμαι πολυ μπερδεμενος παιδια,μου ειπαν και μενα να μου αλλαξουν τα μπροστινα αμορτισερ. Αν ειναι ομως να γινει βιδες μπροστα,να το δεσουν να χασω τη καλη ευθυγραμιση που εχω τωρα,(δε παρεκλινει τις πορειας του εως και 1 χλμ) και να μην βελτιωθει τιποτα θα το αφησω οπως ειναι. Οι Ιταλοι απο τους οποιους πηρες τις φωτο τι λενε??? Μηπως να περιμενουμε κ αλλο μπας και βρουν στη Honda αγγλιας τι φταιει,μηπως φερουν αλλα καλυτερα αμορτισερ? Η πρεπει να παρουμε αποφαση αυτο που λεει ο Σπυρος,ετσι ειναι η αναρτηση. mjacob Σε αυτη την εικονα,γραφεις παλια προστατευτικα δισκου.Τι εννοεις???Τα νεα αμορτισερ που βαζουν ερχονται με νεα παρελκομενα,εκτος απο τα ασπρα παμπ στοπ??? Μπορεις να τα ονομασεις με αριθμους απο τη πιο πανω φωτο που πηρες απο το civinfo???
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
δεν ξέρω τι φταίει. Τα bump stops φέρονται να είναι υπεύθυνα στα κατά τόπους fora Ότι είναι χαλαρό και δεν κάθεται καλά or something.
Υπάρχουν 2 είδη bump stops, αυτά που είναι βιδωμένα πάνω στο πλαίσιο για να τερματίζει η ανάρτηση (ή βιδωμένα πάνω στην ανάρτηση) και αυτά που είναι μέσα στο αμορτισέρ για να τερματίζει το αμορτισέρ. Μέσα στο αμορτισέρ: αυτά μπορεί να είναι σφηνωμένα επάνω ή να είναι χαλαρά και να κινούνται στον άξονα. Τα έχω δει και στις δυο καταστάσεις. Δεν νομίζω να κάνουν φασαρία ακόμα κι αν είναι χαλαρά.
Και εγω αυτο πιστευω,τα παμπ στοπ που ειναι μεσα στο αμορτισερ,χαλαρα η οχι,δεν εχου σχεση με θορυβους. Να εχουν προβλημα τα παμπ στοπ που ειναι βιδομενα στο πλαισιο??? Το νουμερο 9 δηλαδη ??? Σπυρο το νουμερο 9 αλλαχτηκε σε σενα ???
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
δεν ξέρω τι φταίει. Τα bump stops φέρονται να είναι υπεύθυνα στα κατά τόπους fora Ότι είναι χαλαρό και δεν κάθεται καλά or something.
Υπάρχουν 2 είδη bump stops, αυτά που είναι βιδωμένα πάνω στο πλαίσιο για να τερματίζει η ανάρτηση (ή βιδωμένα πάνω στην ανάρτηση) και αυτά που είναι μέσα στο αμορτισέρ για να τερματίζει το αμορτισέρ. Μέσα στο αμορτισέρ: αυτά μπορεί να είναι σφηνωμένα επάνω ή να είναι χαλαρά και να κινούνται στον άξονα. Τα έχω δει και στις δυο καταστάσεις. Δεν νομίζω να κάνουν φασαρία ακόμα κι αν είναι χαλαρά.
Κάνεις λάθος σε αυτό. Δεν γνωρίζω τι γίνεται στα υπόλοιπα αυτοκίνητα αλλά στο σιβικ τα μπαμπ στοπ ξεκολλούσαν συνέχεια από την θέση που θα έπρεπε να είναι σφηνομένα και προκαλούσαν θορύβους στην ανάρτηση ενώ κινούνταν ελεύθερα στο αμορτισερ...το 'κλονκ' που λέμε αρκετοί κυρίως σε συνθήκες επαναφοράς της ανάρτησης. Δηλαδή όχι όταν πέφτει στην λακκούβα αλλά την στιγμή που επανέρχεται. Η περιγραφή του mjacob είναι κατατοπιστική. Σε μένα ο συγκεκριμένος ήχος έχει μετριαστεί από την στιγμή που έβαλαν νέα αμορτισερ αλλά ακούω ακόμα θορύβους από την ανάρτηση στις έντονες λακκούβες. Το περίεργο είναι ότι ακούγονται ΜΟΝΟ από δεξιά μπροστά. Φυσικά δεν υπάρχει η παραμικρή επίδραση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά ο ήχος είναι όπως και να το κάνουμε ενοχλητικός στις λακκούβες. Είναι αστείο που το σιβικ δεν έχει μηχανολογικά και ηλεκτρικά προβλήματα και όλοι ασχολούμαστε με τέτοιες λεπτομέρειες. Όμως οι λεπτομέρειες είναι εκείνες που κάνουν την διαφορά. Θα έπρεπε να το προσέξουν περισσότερο σε αυτό τον τομέα.
@mjacob: Με τέτοιο λυσάρι τύφλα να έχει ο...Πατάκης
-
Ο χρήστης jimpa έγραψε:
[...]Αν ειναι ομως να γινει βιδες μπροστα,[...],και να μην βελτιωθει τιποτα θα το αφησω οπως ειναι.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ανησυχείς γι'αυτό. Στο Σπύρο που του τα αλλάξανε δεν είχε προβλήματα.
Οι Ιταλοι απο τους οποιους πηρες τις φωτο τι λενε??? Μηπως να περιμενουμε κ αλλο μπας και βρουν στη Honda αγγλιας τι φταιει,μηπως φερουν αλλα καλυτερα αμορτισερ? Η πρεπει να παρουμε αποφαση αυτο που λεει ο Σπυρος,ετσι ειναι η αναρτηση.
Δεν πήρα τα σχέδια από κάποιο forum (πλην της πρώτης), αλλά από ένα Service Manual που έχει κυκλοφορήσει στο νετ και είναι στα ιταλικα (και διάφορες σλαβικές).
Πάντως κι εγώ μέχρι στιγμής περιμένω μπας και γίνει γνωστό το ακριβές του προβλήματος.mjacob Σε αυτη την εικονα,γραφεις παλια προστατευτικα δισκου.Τι εννοεις???Τα νεα αμορτισερ που βαζουν ερχονται με νεα παρελκομενα,εκτος απο τα ασπρα παμπ στοπ??? Μπορεις να τα ονομασεις με αριθμους απο τη πιο πανω φωτο που πηρες απο το civinfo???
Το προστατευτικό του δίσκου είναι εκείνο το μεταλλικό 'πράμα' που περιβάλλει το ... δίσκο. Στα πρώτα μοντέλα ήταν αρκετά μεγαλύτερο/φαρδύτερο. Στη φώτο (με όλο το σύστημα της ανάρτησης) φαίνεται το μεγάλο φάρδος του (περίπου ενα δάχτυλο) Μετά βγαίναν με κάτι πολύ μικρότερα που κάνουν ένα δόντι γύρω από το δίσκο. Δεν έχει καμια σχέση με το αμορτισέρ. Νέα παρελκόμενα δεν ξέρω αν υπάρχουν.
Τέσπα, το εν λόγω προστατευτικό φαίνεται εδώ μόνο του:Το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, σημειώνει το manual ότι πρέπει να ελέγχεται για σκουριά και παραμορφώσεις. Δεν πρέπει να εμφανίζει σημάδια σκουριάς (όπως π.χ. μπορεί να φαίνονται πάνω στις δισκόπλακες) και στην περίπτωση που έχει τέτοια σημάδια πρέπει να αντικαθίσταται.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
δεν ξέρω τι φταίει. Τα bump stops φέρονται να είναι υπεύθυνα στα κατά τόπους fora Ότι είναι χαλαρό και δεν κάθεται καλά or something.
Υπάρχουν 2 είδη bump stops, αυτά που είναι βιδωμένα πάνω στο πλαίσιο για να τερματίζει η ανάρτηση (ή βιδωμένα πάνω στην ανάρτηση) και αυτά που είναι μέσα στο αμορτισέρ για να τερματίζει το αμορτισέρ. Μέσα στο αμορτισέρ: αυτά μπορεί να είναι σφηνωμένα επάνω ή να είναι χαλαρά και να κινούνται στον άξονα. Τα έχω δει και στις δυο καταστάσεις. Δεν νομίζω να κάνουν φασαρία ακόμα κι αν είναι χαλαρά.
Ωραία
Το βασικό πρόβλημα τότε είναι, σχετίζεται ο θόρυβος με το αμορτισέρ καθαυτό (και τα παρελκόμενά του) ή με το δέσιμο του στο αυτοκίνητο, ή με κάποιο άλλο κομμάτι της ανάρτησης ;Δλδ όντως μπορεί η αλλαγή στο Σπύρο να βοήθησε απλώς και μόνο γιατί ξαναδέθηκαν κάποια κομμάτια, σωστά αυτή τη φορά, και όχι λόγω του αμορτισερ per se.
Και τελικά λοιπόν καμιά ιδέα για το τι φταίει;
ή απλώς θα παραπονιόμαστε μια φορά το χρόνο, για να τα αλλάζουν, οπότε μπορεί να έχουμε θόρυβο αλλά θα έχουμε πάντα -τσάμπα- φρέσκα αμορτισέρ;Διαφορετικά αμορτισέρ από τα μαμίσια, είτε τα Koni FSD, είτε από το Sport Pack έχουν πιθανότητες να λύσουν το πρόβλημα; Κάποιος εθελοντής ;
-
Παιδια τα αμορτισερ μας ειναι τις Sachs. Μηπως να το ψαξουμε απο εκει ??? Εχει καποιος καποια ιδεα για το πως να εποικινωνησουμε? Να μηλισουμε με Ελλαδα με τον αντιπροσωπο??? Η με εξωτερικο ??? Σπυρο εσυ ξερεις καλα αγγλικα,τι λες??? Θα το αναλαβεις???
-
Εγω γιατι δεν εχω προβλημα με τ αμορτισερ;
Παρατηρηση:Με συγκεκριμενη κατευθυνση του ανεμου και με ανοιχτα τα δυο πισω παραθυρα (για να φευγει η τσιγαριλα) στο 1/4 περιπου, ακουγεται ενα διακοπτομενο βουητο που τρομαζει!!!βουπ....βουπ...βουπ αλλα διακοπτομενο και πολυ γρηγορο(δεν ξερω αν το αποτυπωσα σωστα ). Την πρωτη φορα μαλιστα ενιωσ το αμαξι να συντονιζεται με αυτο το θορυβο-σα να εκοβε, να εκανε διακοπες). Μιλαμε οτι χεστηκα πανω μου (ητανε βραδυ και ερημια). Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος; Το ιδιο συμβαινει και με ανοιχτα ενα παραθυρομπροστα και ενα πισω. Το κανει μοο σε συγκερκριμενη κατευθυνση ανεμου . Αν παρατηρησα καλα,οταν ερχεται με γωνια απο το πλάι. Το εχει παρατηρησει κανενας αλλος ή να κανω εξορκισμο; Μιλαμε οτι σε φρικαρει ο θορυβος. Fucking poltergeists -
civgr συμβαίνει σε όλα* τα αυτοκίνητα αυτό. Αν ανοίξεις τα πίσω παράθυρα δλδ και αυτό σε κάποιο συγκεκριμένο ποσοστό. κ¨αποιου είχους φαινόμενο συντονισμού που προκαλεί αυτό το 'παλμικό φαινόμενο'.
*Τουλάχιστον σε Fiat, Citroen, Mercedes, Alfa, VW που μπορώ να θυμηθώ.
-
Ρε παιδιά για ποιο civic μιλάτε σχετικά με τα αμορτισέρ? Ενδιαφέρομαι για το sedan. Ισχύει και γιαυτό όσα λέτε? Με αυτά που διαβάζω είμαι λίγο πριν από τη διαγραφή από τη λίστα....
-
Εγώ με το sedan δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα σε τέτοια θέματα...αλλά χαζά είναι τα των Γιαπωνέζων που σε τρελαίνουν...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
civgr συμβαίνει σε όλα* τα αυτοκίνητα αυτό. Αν ανοίξεις τα πίσω παράθυρα δλδ και αυτό σε κάποιο συγκεκριμένο ποσοστό. κ¨αποιου είχους φαινόμενο συντονισμού που προκαλεί αυτό το 'παλμικό φαινόμενο'.*Τουλάχιστον σε Fiat, Citroen, Mercedes, Alfa, VW που μπορώ να θυμηθώ.
με το xsara δε θυμαμαι να συνεβαινε
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
civgr συμβαίνει σε όλα* τα αυτοκίνητα αυτό. Αν ανοίξεις τα πίσω παράθυρα δλδ και αυτό σε κάποιο συγκεκριμένο ποσοστό. κ¨αποιου είχους φαινόμενο συντονισμού που προκαλεί αυτό το 'παλμικό φαινόμενο'.
*Τουλάχιστον σε Fiat, Citroen, Mercedes, Alfa, VW που μπορώ να θυμηθώ.
με το xsara δε θυμαμαι να συνεβαινε
στο golf4 που ειχα το εκανε και εκει αν ανοιξης και το μπροστινο λιγο δεν θα ειναι εντονο
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Εγω γιατι δεν εχω προβλημα με τ αμορτισερ;γιατί έχεις πρόβλημα με το φερμουάρ....
Δεν ανοίγει
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ρε παιδιά για ποιο civic μιλάτε σχετικά με τα αμορτισέρ? Ενδιαφέρομαι για το sedan. Ισχύει και γιαυτό όσα λέτε? Με αυτά που διαβάζω είμαι λίγο πριν από τη διαγραφή από τη λίστα....συγνώμη αλλά αν είναι ν' απορρίψεις το χόντα επειδή έχει σκληρή ανάρτηση τότε απλά μην μπεις σε φόρουμ γερμανικών-γαλλικών-ιταλικών αυτοκινήτων διότι μετά θα αγοράσεις ...πατίνι με αυτά που θα δεις.
Φίλε μου εδώ επειδή δεν έχουμε μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά προβλήματα ασχολούμαστε με λεπτομέρειες. Για παράδειγμα μας ενοχλεί που δίνουμε 70 ευρώ το εξάμηνο για σέρβις άσχετο αν σε άλλους κατασκευαστές τα ποσά είναι μεγαλύτερα συνολικά. Μας ενοχλεί ο Σ ότι και αν κάνει, μας ενοχλεί οποιοσδήποτε μικροτριγμός, μας ενοχλεί ο θόρυβος στην ανάρτηση, μας ενοχλεί το γιατί τα 1800αρια μας δεν καταναλώνουν ανάλογη βενζίνη με το...υβριδικό του Χρήστου.
Δεν είναι αυτό παράγοντας απόρριψης φίλε μου. Για μένα απορρίπτεις κάτι όταν κάτι άλλο καλύπτει τις ανάγκες σου καλύτερα και φθηνότερα.
Σε μένα δεν τα κατάφερε κανένα μοντέλο του ανταγωνισμού όταν τα έψαχνα...σε σένα ίσως τα καταφέρει. -
**>Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
... μας ενοχλεί το γιατί τα 1800αρια μας δεν καταναλώνουν ανάλογη βενζίνη με το...υβριδικό του Χρήστου.
**
Καλά μην ποντάρεις όλα σου τα λεφτά εδώ...
Την Παρασκευή ανακάλυψα ότι είχα πρόβλημα στην βαλβίδα του δεξιού εμπρός τροχού. Έχανε αέρα με αποτέλεσμα να κινούμε με 18~20 psi έναντι του σωστού 30psi. Το πρόβλημα είναι ότι με τα ηλεκτρικά τιμόνια από τη μία και τα load ratings των ελαστικών από την άλλη τόσο κατά την οδήγηση όσο και οπτικά (ειδικά τα βράδια) δεν μπορούσες να το παρατηρήσεις το συγκεκριμένο γεγονός.
Στην κατανάλωση βέβαια έβλεπα περί τα 0.3~0.4 λίτρα παραπάνω, αλλά επειδή συνέπεσε με το service το γεγονός αυτό, την αύξηση την είχα αποδώσει σε πιθανό γεγονός επιλογής ενός πιο παχύρεστου λιπαντικού από το 0W-20, και ήμουν έτοιμος να πλακωθώ με το συνεργείο. Θα ξανακάνω έλεγχο σε μία εβδομάδα από τώρα και αν η πίεση παραμείνει σταθερή θα περιμένω και 1 με 2 refills πριν αρχίσω το κυνήγι μαγισσών με το ΠΑΠΡΑ .... (εντάξει είπαμε το ποδί είναι πιο βαρύ από ότι στην αρχή... δεν θα κάνω φασαρία για 0.2~0.3 λίτρα στα 100...).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το πλαστικό καπάκι της ζάντας (που κρύβει τα 5 μπουλόνια). Απλά είναι φτιγμένο για το πολύ 20 χρήσεις. Μάλιστα ο μηχανικός που δεν είχε ακουμπήσει υβριδικό ως σήμερα εντυπωσιάστηκε από το βάρος του συνόλου (το περίμενε βαρύτερο).
Στα περί ελαστικών και πιθανής αλλαγής μου είπε ότι σε energy savers δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές. ΙΜΗΟ θα προτιμήσω να πληρώνω 0.2 λίτρα παραπάνω για τα βάλω τα Conti Contact 2 (πχ. καθώς με είχαν αφήσει απολύτως ικανοποιημένο στο Golf IV) και να κερδίσω 2 μέτρα στο φρενάρισμα παρά να κρατήσω τη φιλοσοφία του energy saving.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ρε παιδιά για ποιο civic μιλάτε σχετικά με τα αμορτισέρ? Ενδιαφέρομαι για το sedan. Ισχύει και γιαυτό όσα λέτε? Με αυτά που διαβάζω είμαι λίγο πριν από τη διαγραφή από τη λίστα....Μάλλον θα εννοείς το υβριδικό ...
Στην Αλεξάνδρας όπου και είχα αγοράσει το πρώτο υβριδικό ο πωλητής μου είπε ότι τώρα πια το 70% των παραγγελιών του σε sedan είναι για το υβριδικό. Μόνον ορισμένοι που θέλουν ηλιοροφή επιλέγουν το 1.8. Τις εκδόσεις diesel της ξεχνάμε καθώς η HONDA στην επαρχία είναι πρακτικά ανύπαρκτη.
Αυτό γιατί για τον ίδιο εξοπλισμό το υβριδικό είναι κατάτι φθηνότερο (μην ξεχνάμε ότι έχει 100 ευρώ μόνον πρόσθετα έξοδα έναντι 400 του 1., κυκλοφορεί κάθε μέρα στο δακτύλιο και πληρώνει 3 ευρώ το έτος τέλη. Αν λάβει κανείς υπόψη και το κέρδος στα καύσιμα και το μεγάλο κέρδος το να μην έχεις 2 οχήματα (καθώς και του γεγονότος ότι τα 8 χρόνια για τα μέρη του υβριδικού είναι της μαμάς HONDA) δεν με ξαφνιάζει η επιλογή.
Μάλιστα φέτος ο Σ περιμένει να πουλήσει περί τα 500 υβριδικά (πρακτικά πούλησε 300 σε 7 μήνες πέρυσι) και να ξεπεράσει σε πωλήσεις το Prius. Χαρά για τους καταναλωτές καθώς η Toyota Hellas θορυβημένη ετοιμάζει κάτι κάλο για το Prius που είναι εξωφρενικά ακριβότερο στην Ευρώπη από ότι το ΙΜΑ. (ΙΜΗΟ το parity θα ήταν μία διαφορά των 1500 Ευρώ άντε 2000 όχι 4000.....).
Υ.Σ. Αν κρατήσω το ΙΜΑ 10 χρόνια θα πληρώσω περί τα 600 ευρώ παραπάνω σε service από το Prius. (60 ευρώ το έτος για το μέσο service των 6 μηνών και λαμβάνοντας υπόψη ότι το κύριο service είναι του ίδιου κόστους και στα δύο). Και πάλι με 15000 ανά έτος το Prius θα μου στοίχιζε πιο πολύ....
-
Οσον αφορα τους τριγμους στην αναρτηση, λυστε μου μια απορια..
Εμενα που και που, οχι συνεχως, ακουγεται ενας τριγμος απο τη μερια του οδηγου, στο αμορτησερ οταν φρεναρω η στριψω, γενικα οταν προκαλεσω συμπιεση η εκταση του αμορτησερ. Μου θυμιζει τον τριγμο που κανουν οι σπειρες των ελατηριων οταν δεν τους βαζουν κατι λαστιχα γυρω γυρω. Οταν το παω στη honda να το ακουσουν, φυσικα δεν κανει τιποτα!!
καμια ιδεα??
Ηonda Civic 2005