Εντυπώσεις? Αμέσως!
Χθες έφτασα αισίως τα 1.000χλμ, που ήταν για μένα και το 'ψυχολογικό όριο' για το στρώσιμο, όπως υποδεικνύει και το manual. Αναλυτικά αναφέρω ότι μέχρι τα πρώτα 400χλμ πήγαινα πολύ ήρεμα, καθώς ήθελα να είμαι βέβαιος ότι φρένα-αναρτήσεις-κλπ θα δέσουν χωρίς απρόοπτα (τον κινητήρα δεν τον φοβόμουν, Honda είναι άλλωστε, αλλά και πάλι δεν πίεσα πάνω από 3.500-3.700σαλ). Από τα 650χλμ και μετά άρχισα και πίεζα πιο πολύ, το έτρεξα αρκετά το αυτοκίνητο, μάλιστα έκανα και ένα μίνι ταξίδι Αθήνα-Κόρινθο και δοκίμασα τα κρατήματα στις στροφές της Επιδαύρου. Πλήρες άνοιγμα (σε κόφτες δηλαδή) δεν έχω κάνει ακόμα, έφτασα μέχρι 5.500-6.000σαλ μερικές φορές. Αναλυτικότερα (χωρίς φόβο και πάθος, θετικά & αρνητικά):
ΟΔΗΓΙΚΑ:
-Κινητήρας: στην αρχή ήταν λίγο απότομος, όμως ήδη έχω αρχίσει να τον νιώθω πιο ομαλό, πιο 'γλυκό'. Στα πρώτα χιλιόμετρα ψιλοξενέρωσα, γιατί (σημείωση: το τελευταίο πράγμα που μπορεί να πει κάποιος για την οδήγησή μου είναι ότι είναι οικονομική) δεν είχε το απαραίτητο τράβηγμα από χαμηλές στροφές που θα ήθελα. Μέχρι τις 2.500 περίπου τα πράγματα είναι μάλλον χλιαρά, αλλά άμα και πατήσεις τις 3.000 πραγματικά η κατάσταση αλλάζει τραγικά προς το άριστο(τόσο που, επιτάχυνα στην αρχή και ένιωθα χάλια που 'φίμωνα' το κινητήρα πάνω που άρχιζε να τραγουδάει). Σε αυτές τις στροφές και πάνω το αυτοκίνητο δείχνει τη δυναμή του, έχει (για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα) εντυπωσιακό πέταγμα και δύναμη. Σε κατέβασμα ειδικά ταχύτητας για επιτάχυνση, το αυτοκίνητο ουρλιάζει και πετάγεται μπροστά.
-Αναρτήσεις: (χα εδώ αρχίζει το καλό ). Η ανάρτηση θα ταλαιπωρήσει η αλήθεια είναι τον οδηγό στις χαμηλές ταχύτητες, στις λακκούβες και τα μεγάλα μπαλώματα ειδικά (ίσως είναι και οι 17άρες?), αλλά σε υψηλές ταχύτητες και στις στροφές θα τον αποζημιώσει πιστεύω. Μπορεί να μην έχει πολύ άνεση, αλλά σε πιο sport οδήγηση περνάει αέρα πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ στις στροφές γέρνει από καθόλου εως ελάχιστα. Σε κάθε περίπτωση τα αρνητικά αφορούν μόνο την άνεση, από θέμα απόδοσης τη ανάρτηση τη θεωρώ μια χαρά.
-Φρένα: με μία λέξη . Απλά ΤΕΛΕΙΑ, σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι εκεί για να σε γλυτώσουν από τη κάθε σου ηλιθιότητα, είτε όταν πας να μπεις στη στροφή με πολλά, είτε όταν κάνεις απότομο φρενάρισμα (ναι, έκανα ένα, και δεν πίστευα πόσος χώρος μου έμεινε μπροστά), παντού. Respect
-Κράτημα: για τα δικά μου δεδομένα το χαρακτηρίζω πολύ καλό. Ίσως μερικές φορές νιώθεις ότι θα υποστρέψει πάνω στη στροφή, αλλά διαψεύδεσαι κάθε φορά. Δοκίμασα πολλές φορές να κάνω παιχνίδια με την ουρά πάνω σε γρήγορες στροφές, κανένα πρόβλημα. Το esp (μέχρι τώρα το έχω always on, θέλω πρώτα να συνηθίσω τη δύναμη του αυτοκινήτου, καθ'ότι το άλμα για μένα από τα 88 στα 140 άλογα δεν είναι μικρό) ενεργοποιείται πολύ σπάνια, συγκεκριμένα σε 'δυνατές' εκκινήσεις με πρώτη σε στροφή και σε μία άλλη περίπτωση, σε στροφή, που μάλλον το παράκανα. Αυτή ήταν και η μοναδική περίπτωση που η διόρθωση του esp και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με φόβισε, αφού δεν περίμενα αυτόματα τη διόρθωση και μάλλον αντέδρασα λίγο άτσαλα. Με λίγο άφημα του γκαζιού ωστόσο, το αυτοκίνητο επανήλθε.
-Καθίσματα : όπως έχω πει και άλλες φορές, η θέση οδήγησης για τα δικά μου γούστα είναι πιο ψηλά απ'ότι θα έπρεπε, μου λείπει σε αυτό το σημείο (και μόνο) το Corolla μου. Από άποψη πλευρικής στήριξης θα έλεγα ότι δεν έχω παράπονο, όσο πρέπει. Ένα ενοχλητικό πρόβλημα: το προσκέφαλο 'κλειδώνει' μόνο προς τα κάτω, και σε όπισθεν και με το αγγάλιασμα του δεξιού καθίσματος, ο ώμος σπρώχνει προς τα πάνω το προσκέφαλο του οδηγού με αποτέλεσμα να θέλει εκ νέου ρύθμισμα. Εκνευριστικό ειλικρινά, μάλλον πρέπει να γίνει καμιά πατέντα.
-Κιβώτιο: στην αρχή είχε μια ελαστική αίσθηση όταν κούμπωναν οι ταχύτητες, αλλά πλέον έχει σχεδόν εξαφανιστεί. Πολύ καλές εντυπώσεις γενικά, δεν είχα κανένα πρόβλημα σε ούτε μία αλλαγή. Όπως λεει και το manual η όπισθεν δεν μπαίνει εν κινήσει (αντί για έκτη, αυτό έλειπε), αλλά δεν το δοκίμασα για να σας πω. Τώρα που έγραψα το review πάω
ΜΗ ΟΔΗΓΙΚΑ - ΑΛΛΑ
-Εμφανησιακά: Να πω ότι το έχω ερωτευτεί το αμαξάκι? Έχω πλέον πειστεί ότι η έξτρα αναμονή για το μαύρο άξιζε 1000%, πραγματικά άλλη ομορφιά από τα υπόλοιπα που κυκλοφορούνε. Δεν χορταίνω να το κοιτάω Αλλά... θέλει πλύσιμο συχνά, κάτι στο οποίο είμαι αλλεργικός Δεν πειράζει, για χάρη του θα αλλάξω.
-Ορατότητα πίσω: με λίγη συνήθεια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφάλειας, αλλά φυσικά η γραμμή παραμένει. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει περίπτωση να 'μην δεις' κάτι που θα έπρεπε, αλλά ανάλογα με την απόσταση του πίσω αυτοκινήτου, δεν μπορείς να δεις πχ τις πινακίδες ή να τσεκάρεις τη μελαχροινή που σε ακολουθεί
-Σε συνθήκες βροχής, πίσω τζάμι: η έλλειψη υαλοκαθαριστήρα είναι μάλλον ανεκτή. Στην Κόρινθο με έπιασε μια πολύ γενναία μπόρα, οπότε το διαπίστωσα από πρώτο χέρι. Όταν είσαι σταματημένος οι σταγόνες κάθονται σε ψιλές 'μπιλίτσες' και δεν ενοχλούν, ενώ εν κινήσει το νερό που 'κάθεται' απομακρύνεται γρήγορα. Με άλλα λόγια, άμα είναι μέρα, κανένα πρόβλημα. Άμα είναι νύχτα, δεν ξέρω Θα το διαπιστώσω αργά ή γρήγορα, the hard way
-Θόρυβος: ανάλογα τη διάθεση, αλλά μάλλον θα ενοχήσει στις ψηλές στροφές. Είναι πιο πολύς από ότι θα έπρεπε, μαζί με μουσική ή και clima, είναι βαβούρα. Με τα δυο παραπάνω κλειστά, είναι τραγούδι. Κυριολεκτικά.
-Το μεγάλο μου παράπονο : Αυτό ήταν το τελευταίο που περίμενα, και πρέπει να φταίει η αιώνια τύχη μου, αφού δεν έχω ακούσει κάποιον άλλο να παραπονιέται. Ένα πλαστικό τζαμάκι (από την όθόνη που δείχνει τα χιλιόμετρα) κάνει θόρυβο σε κάε κραδασμό. Δεν τρίζει ακριβώς, κάνει έναν περίεργο θόρυβο που δύσκολα μπορώ να περιγράψω. Με αυτό το πρόβλημα δεν ξέρω τι θα κάνω, φοβάμαι καινούριο αυτοκίνητο να το πάω να το λύσουν για να φτιαχτεί. Συγκεκριμένα, φοβάμαι ότι οι της Honda μιας και είναι καινούριο το μοντέλο θα 'μάθουν' πάνω στο δικό μου, και μετά θα τρίζουν όλα τα άλλα, ίσως εκτός από το τζαμάκι. Εσείς τι λέτε να κάνω? Help!
Αυτά από εμένα, άμα ξέχασα κάτι θα επανέλθω.
--WinMik--