Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 389
    • 390
    • 108 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Μεχρι τότε το civic θα εχει κάνει f/l

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        ήδη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          σωστος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Μεχρι τότε το civic θα εχει κάνει ήδη f/l για να αντιμετωπίσει το τρομερό νέο golf που δε θα τρίζει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gxaral last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              από κάτω δεν εχει 2 λαστιχα στρογγυλά που στριβουν για να ρυθμίζεις το βαθος του καπω όταν κλείνει?

              Το κοίταξα.. Δεν είναι απο το πορτ μπαγκαζ... Το πλαστικό πάνω από το πίσω αροστερο flash είναι.... αν και τώρα που το κοιτάω μάλλον έρχεται στα ίσα του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gxaral last edited by

                Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:

                Έτσι κρίνεις εσύ τα αυτοκίνητα; Είναι γεγονός ότι υπάρχει καθυστέρηση στις παραδόσεις, αλλά όχι στα νούμερα που λες εσύ, τουλάχιστον για Θεσσαλονίκη.

                Δεν κάνω καθόλου λάθος. Τα νούμερα αυτά δεν είναι δικιά μου επινόηση αλλά η απάντηση 2 αντιπροσώπων Σαρακάκης και Πράπας ....

                Κάπως έτσι έιναι.
                Εμένα μου λέγανε αρχές αυγούστου αλλά ήρθε μέσα Ιουνίου. Πάντως σε όσους ερχόταν να ρωτήσουν και στην θεσ/νίκη μιλούσαν γιά Δεκέμβριο-Ιανουάριο.
                Έχει όμως και πολλές αποσύρσεις από ανθρώπους που δεν μπορούν να περιμένουν άλλο και έτσι πιθανόν να πηδήξεις κανένα μήνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης gxaral έγραψε:

                  Έτσι κρίνεις εσύ τα αυτοκίνητα; Είναι γεγονός ότι υπάρχει καθυστέρηση στις παραδόσεις, αλλά όχι στα νούμερα που λες εσύ, τουλάχιστον για Θεσσαλονίκη.

                  Δεν κάνω καθόλου λάθος. Τα νούμερα αυτά δεν είναι δικιά μου επινόηση αλλά η απάντηση 2 αντιπροσώπων Σαρακάκης και Πράπας ....

                  Κάπως έτσι έιναι.
                  Εμένα μου λέγανε αρχές αυγούστου αλλά ήρθε μέσα Ιουνίου. Πάντως σε όσους ερχόταν να ρωτήσουν και στην θεσ/νίκη μιλούσαν γιά Δεκέμβριο-Ιανουάριο.
                  Έχει όμως και πολλές αποσύρσεις από ανθρώπους που δεν μπορούν να περιμένουν άλλο και έτσι πιθανόν να πηδήξεις κανένα μήνα.

                  σωστό το πήδημα παίζει πολλές φορές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xalkidaios last edited by

                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                    Εγω το πράγμα το βλέπω απλά....
                    Δεν υπαρχουν αμάξια πουθενά

                    Αλλά το 4πορτο επειδή ρώτησα για ένα φίλο μου που ηθελε να παρει δεν εχει τετοιους χρόνους αν είσαι διαλακτικός στο χρώμα και δε θελεις το πολύ πλούσιο

                    Ειδικά αν παρεις το VSA auto που ειναι γαμάτο (καρφωτές σε αυτόματο χωρις συμπλεκτη +500 ευρω) ερχεται πιο γρήγορα.

                    Για ρωτηστε για αυτό.....

                    Σε μένα είπαν ότι ανεξαρτήτως εξοπλισμού και χρώματος οι χρόνοι είναι αυτοί εκτός αν υπάρχει ακύρωση. Αλλά με το να ψάχνεις ψύλλους στα άχυρα δουλειά δε γίνεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:

                      Εγω το πράγμα το βλέπω απλά....
                      Δεν υπαρχουν αμάξια πουθενά

                      Αλλά το 4πορτο επειδή ρώτησα για ένα φίλο μου που ηθελε να παρει δεν εχει τετοιους χρόνους αν είσαι διαλακτικός στο χρώμα και δε θελεις το πολύ πλούσιο

                      Ειδικά αν παρεις το VSA auto που ειναι γαμάτο (καρφωτές σε αυτόματο χωρις συμπλεκτη +500 ευρω) ερχεται πιο γρήγορα.

                      Για ρωτηστε για αυτό.....

                      Σε μένα είπαν ότι ανεξαρτήτως εξοπλισμού και χρώματος οι χρόνοι είναι αυτοί εκτός αν υπάρχει ακύρωση. Αλλά με το να ψάχνεις ψύλλους στα άχυρα δουλειά δε γίνεται.

                      κλασικός λαλακας ντιλερ..... δε θελει να πουλησει ας μη πουλήσει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        omikrone3 last edited by

                        Χαθηκαμε και ειπα να περασω να καταθεσω τα σεβη μου
                        Μαζι και εναν προβληματισμο.Ψαχνω εναγωνιως για TD στη βορειο ελλαδα(3 πολεις) και δε βρισκω...Τι γινεται?Τετοιο παθος και αγοραζουν μεχρι και τα TD?
                        Αντε και θελω να το 'βολταρω' πριν φυγω για διακοπες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          τι είναι το TD?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            omikrone3 last edited by

                            γκουχ γκουχ!(να καθαρισει ο λαιμος)

                            Test drive,αναφερεται και ως tdu-test drive unit

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                              γκουχ γκουχ!(να καθαρισει ο λαιμος)

                              Test drive,αναφερεται και ως tdu-test drive unit

                              εχουν όλοι κανονικά
                              Οσοι δεν εχουν κακό του κεφαλιού τους (να τους καρφώσεις)

                              στην αρχη νόμιζα ότι ψαχνεις για turbo diesel!!!!

                              Αλλά και να εχουν δε θα στο δωσουν για SK. Αντε για καμία βόλτα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miatagreece last edited by

                                Winmik περιμενουμε εντυπωσεις....

                                (μιας και αυτοκινητο δεν ξερουμε ποτε θα παρουμε...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  winmik last edited by

                                  Εντυπώσεις? Αμέσως!

                                  Χθες έφτασα αισίως τα 1.000χλμ, που ήταν για μένα και το 'ψυχολογικό όριο' για το στρώσιμο, όπως υποδεικνύει και το manual. Αναλυτικά αναφέρω ότι μέχρι τα πρώτα 400χλμ πήγαινα πολύ ήρεμα, καθώς ήθελα να είμαι βέβαιος ότι φρένα-αναρτήσεις-κλπ θα δέσουν χωρίς απρόοπτα (τον κινητήρα δεν τον φοβόμουν, Honda είναι άλλωστε, αλλά και πάλι δεν πίεσα πάνω από 3.500-3.700σαλ). Από τα 650χλμ και μετά άρχισα και πίεζα πιο πολύ, το έτρεξα αρκετά το αυτοκίνητο, μάλιστα έκανα και ένα μίνι ταξίδι Αθήνα-Κόρινθο και δοκίμασα τα κρατήματα στις στροφές της Επιδαύρου. Πλήρες άνοιγμα (σε κόφτες δηλαδή) δεν έχω κάνει ακόμα, έφτασα μέχρι 5.500-6.000σαλ μερικές φορές. Αναλυτικότερα (χωρίς φόβο και πάθος, θετικά & αρνητικά):

                                  ΟΔΗΓΙΚΑ:

                                  -Κινητήρας: στην αρχή ήταν λίγο απότομος, όμως ήδη έχω αρχίσει να τον νιώθω πιο ομαλό, πιο 'γλυκό'. Στα πρώτα χιλιόμετρα ψιλοξενέρωσα, γιατί (σημείωση: το τελευταίο πράγμα που μπορεί να πει κάποιος για την οδήγησή μου είναι ότι είναι οικονομική) δεν είχε το απαραίτητο τράβηγμα από χαμηλές στροφές που θα ήθελα. Μέχρι τις 2.500 περίπου τα πράγματα είναι μάλλον χλιαρά, αλλά άμα και πατήσεις τις 3.000 πραγματικά η κατάσταση αλλάζει τραγικά προς το άριστο(τόσο που, επιτάχυνα στην αρχή και ένιωθα χάλια που 'φίμωνα' το κινητήρα πάνω που άρχιζε να τραγουδάει). Σε αυτές τις στροφές και πάνω το αυτοκίνητο δείχνει τη δυναμή του, έχει (για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα) εντυπωσιακό πέταγμα και δύναμη. Σε κατέβασμα ειδικά ταχύτητας για επιτάχυνση, το αυτοκίνητο ουρλιάζει και πετάγεται μπροστά.

                                  -Αναρτήσεις: (χα εδώ αρχίζει το καλό ). Η ανάρτηση θα ταλαιπωρήσει η αλήθεια είναι τον οδηγό στις χαμηλές ταχύτητες, στις λακκούβες και τα μεγάλα μπαλώματα ειδικά (ίσως είναι και οι 17άρες?), αλλά σε υψηλές ταχύτητες και στις στροφές θα τον αποζημιώσει πιστεύω. Μπορεί να μην έχει πολύ άνεση, αλλά σε πιο sport οδήγηση περνάει αέρα πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ στις στροφές γέρνει από καθόλου εως ελάχιστα. Σε κάθε περίπτωση τα αρνητικά αφορούν μόνο την άνεση, από θέμα απόδοσης τη ανάρτηση τη θεωρώ μια χαρά.

                                  -Φρένα: με μία λέξη . Απλά ΤΕΛΕΙΑ, σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι εκεί για να σε γλυτώσουν από τη κάθε σου ηλιθιότητα, είτε όταν πας να μπεις στη στροφή με πολλά, είτε όταν κάνεις απότομο φρενάρισμα (ναι, έκανα ένα, και δεν πίστευα πόσος χώρος μου έμεινε μπροστά), παντού. Respect

                                  -Κράτημα: για τα δικά μου δεδομένα το χαρακτηρίζω πολύ καλό. Ίσως μερικές φορές νιώθεις ότι θα υποστρέψει πάνω στη στροφή, αλλά διαψεύδεσαι κάθε φορά. Δοκίμασα πολλές φορές να κάνω παιχνίδια με την ουρά πάνω σε γρήγορες στροφές, κανένα πρόβλημα. Το esp (μέχρι τώρα το έχω always on, θέλω πρώτα να συνηθίσω τη δύναμη του αυτοκινήτου, καθ'ότι το άλμα για μένα από τα 88 στα 140 άλογα δεν είναι μικρό) ενεργοποιείται πολύ σπάνια, συγκεκριμένα σε 'δυνατές' εκκινήσεις με πρώτη σε στροφή και σε μία άλλη περίπτωση, σε στροφή, που μάλλον το παράκανα. Αυτή ήταν και η μοναδική περίπτωση που η διόρθωση του esp και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με φόβισε, αφού δεν περίμενα αυτόματα τη διόρθωση και μάλλον αντέδρασα λίγο άτσαλα. Με λίγο άφημα του γκαζιού ωστόσο, το αυτοκίνητο επανήλθε.

                                  -Καθίσματα : όπως έχω πει και άλλες φορές, η θέση οδήγησης για τα δικά μου γούστα είναι πιο ψηλά απ'ότι θα έπρεπε, μου λείπει σε αυτό το σημείο (και μόνο) το Corolla μου. Από άποψη πλευρικής στήριξης θα έλεγα ότι δεν έχω παράπονο, όσο πρέπει. Ένα ενοχλητικό πρόβλημα: το προσκέφαλο 'κλειδώνει' μόνο προς τα κάτω, και σε όπισθεν και με το αγγάλιασμα του δεξιού καθίσματος, ο ώμος σπρώχνει προς τα πάνω το προσκέφαλο του οδηγού με αποτέλεσμα να θέλει εκ νέου ρύθμισμα. Εκνευριστικό ειλικρινά, μάλλον πρέπει να γίνει καμιά πατέντα.

                                  -Κιβώτιο: στην αρχή είχε μια ελαστική αίσθηση όταν κούμπωναν οι ταχύτητες, αλλά πλέον έχει σχεδόν εξαφανιστεί. Πολύ καλές εντυπώσεις γενικά, δεν είχα κανένα πρόβλημα σε ούτε μία αλλαγή. Όπως λεει και το manual η όπισθεν δεν μπαίνει εν κινήσει (αντί για έκτη, αυτό έλειπε), αλλά δεν το δοκίμασα για να σας πω. Τώρα που έγραψα το review πάω

                                  ΜΗ ΟΔΗΓΙΚΑ - ΑΛΛΑ

                                  -Εμφανησιακά: Να πω ότι το έχω ερωτευτεί το αμαξάκι? Έχω πλέον πειστεί ότι η έξτρα αναμονή για το μαύρο άξιζε 1000%, πραγματικά άλλη ομορφιά από τα υπόλοιπα που κυκλοφορούνε. Δεν χορταίνω να το κοιτάω Αλλά... θέλει πλύσιμο συχνά, κάτι στο οποίο είμαι αλλεργικός Δεν πειράζει, για χάρη του θα αλλάξω.

                                  -Ορατότητα πίσω: με λίγη συνήθεια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφάλειας, αλλά φυσικά η γραμμή παραμένει. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει περίπτωση να 'μην δεις' κάτι που θα έπρεπε, αλλά ανάλογα με την απόσταση του πίσω αυτοκινήτου, δεν μπορείς να δεις πχ τις πινακίδες ή να τσεκάρεις τη μελαχροινή που σε ακολουθεί

                                  -Σε συνθήκες βροχής, πίσω τζάμι: η έλλειψη υαλοκαθαριστήρα είναι μάλλον ανεκτή. Στην Κόρινθο με έπιασε μια πολύ γενναία μπόρα, οπότε το διαπίστωσα από πρώτο χέρι. Όταν είσαι σταματημένος οι σταγόνες κάθονται σε ψιλές 'μπιλίτσες' και δεν ενοχλούν, ενώ εν κινήσει το νερό που 'κάθεται' απομακρύνεται γρήγορα. Με άλλα λόγια, άμα είναι μέρα, κανένα πρόβλημα. Άμα είναι νύχτα, δεν ξέρω Θα το διαπιστώσω αργά ή γρήγορα, the hard way

                                  -Θόρυβος: ανάλογα τη διάθεση, αλλά μάλλον θα ενοχήσει στις ψηλές στροφές. Είναι πιο πολύς από ότι θα έπρεπε, μαζί με μουσική ή και clima, είναι βαβούρα. Με τα δυο παραπάνω κλειστά, είναι τραγούδι. Κυριολεκτικά.

                                  -Το μεγάλο μου παράπονο : Αυτό ήταν το τελευταίο που περίμενα, και πρέπει να φταίει η αιώνια τύχη μου, αφού δεν έχω ακούσει κάποιον άλλο να παραπονιέται. Ένα πλαστικό τζαμάκι (από την όθόνη που δείχνει τα χιλιόμετρα) κάνει θόρυβο σε κάε κραδασμό. Δεν τρίζει ακριβώς, κάνει έναν περίεργο θόρυβο που δύσκολα μπορώ να περιγράψω. Με αυτό το πρόβλημα δεν ξέρω τι θα κάνω, φοβάμαι καινούριο αυτοκίνητο να το πάω να το λύσουν για να φτιαχτεί. Συγκεκριμένα, φοβάμαι ότι οι της Honda μιας και είναι καινούριο το μοντέλο θα 'μάθουν' πάνω στο δικό μου, και μετά θα τρίζουν όλα τα άλλα, ίσως εκτός από το τζαμάκι. Εσείς τι λέτε να κάνω? Help!

                                  Αυτά από εμένα, άμα ξέχασα κάτι θα επανέλθω.

                                  --WinMik--

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    miatagreece last edited by

                                    Ευχαριστω!!!!

                                    (προς το παρον κανω virtual οδηγηση χαρη στους Zeus,Nickval, Winmik... Που θα πάει θα έρθει ο Σεπτεμβριος...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      winmik last edited by

                                      To πήγαν για Σεπτέμβρη τελικά?? Ουχ... Υπομονή...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gti_ last edited by

                                        Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                                        Το esp (μέχρι τώρα το έχω always on, θέλω πρώτα να συνηθίσω τη δύναμη του αυτοκινήτου, καθ'ότι το άλμα για μένα από τα 88 στα 140 άλογα δεν είναι μικρό) ενεργοποιείται πολύ σπάνια, συγκεκριμένα σε 'δυνατές' εκκινήσεις με πρώτη σε στροφή και σε μία άλλη περίπτωση, σε στροφή, που μάλλον το παράκανα.

                                        Στους ελληνικούς δρόμους το ESP αποδεικνύεται σωτήριο.Προσωπικά το έχω ενεργοποιημένο μονίμως σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης.Το απενεργοποιώ μόνο σε κομμάτια δρόμου που τα ξέρω πάρα πολύ καλά.
                                        Το ESP θεωρώ πως είναι παρεξηγημένο από τους οδηγούς.

                                        -Το μεγάλο μου παράπονο : Αυτό ήταν το τελευταίο που περίμενα, και πρέπει να φταίει η αιώνια τύχη μου, αφού δεν έχω ακούσει κάποιον άλλο να παραπονιέται. Ένα πλαστικό τζαμάκι (από την όθόνη που δείχνει τα χιλιόμετρα) κάνει θόρυβο σε κάε κραδασμό. Δεν τρίζει ακριβώς, κάνει έναν περίεργο θόρυβο που δύσκολα μπορώ να περιγράψω. Με αυτό το πρόβλημα δεν ξέρω τι θα κάνω, φοβάμαι καινούριο αυτοκίνητο να το πάω να το λύσουν για να φτιαχτεί. Συγκεκριμένα, φοβάμαι ότι οι της Honda μιας και είναι καινούριο το μοντέλο θα 'μάθουν' πάνω στο δικό μου, και μετά θα τρίζουν όλα τα άλλα, ίσως εκτός από το τζαμάκι. Εσείς τι λέτε να κάνω? Help!

                                        Άνοιξε το cd-player και δυνάμωσε τη μουσική

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          winmik last edited by

                                          Εννοείται ότι δεν σκοπεύω να οδηγώ με esp απενεργοποιημένο, μόνο σε ειδικές περιστάσεις. Δεν το σνομπάρω, κάθε άλλο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickval last edited by

                                            Φίλε miatagreece, δε πειράζει η επιπλέον αναμονή! Πραγματικά χαλάλι! Βέβαια δε με χάλασε που το πήρα σε 2 περίπου μήνες...
                                            Άν δε κάνω λάθος το πήρες σε μαύρο, οπότε θα το γουστάρεις τρελά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 108 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr