-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΕΛΕΟΣ...??? Τι σημαίνει τώρα αυτό; ???
-
ρε παιδια, ποσο αντι-renault ειναι και ο Πουρναρακης και ο Παλομπαρινι πια. Οταν ειχε μια εξοδο ο Αλονσο με αποτελεσμα να χαθει η διαφορα που ειχε φτιαξει απο τον ΚΙΜΙ τρελαθηκαν απο την χαρα τους και μαλιστα καποιος απο τους δυο γελασε.
Ενταξει δεν λεω, επιλογη τους, γουστο τους, αποψη τους κτλ. ΑΛΛΑ εκει ειναι για να περιγραφουν και οχι για να λενε την αποψη του συνεχεια και μαλιστα με τετοιο τροποΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
-
μονο ενας ασχετος θα ελεγε οτι εσκασε το λαστιχο του Raikonen αφου ηταν οφθαλμοφανες οτι κατερευσε η αναρτηση απο τους κραδασμους.
στο μονο που θα συμφωνησω ειναι το σχολιο για αυτον τον πανηβλακα που συνελαβε την ιδεα να μην επιτρεπεται αλλαγη ελαστικων....αν και τα δικα μου σχολια, αφου δεν με ακουγε κανεις, δεν ηταν και τοσο κοσμια.
ισως θα πρεπει πρωτα να σκοτωθει κανεις απο κλαταρισμενο ελαστικο για να αποφασισουν οτι αυτο το μετρο ειναι μεγαλη ηλιθιοτητα και να το παρουν πισω.
-
Θα τα ξαναπώ μέχρι να αποχωρήσει. Έλεος όχι άλλο Πουρναράκη...
Δεν αντέχω άλλο να γνωρίζει τα πάντα καλύτερα από τους μηχανικούς των ομάδων και να αμολάει συνάχεια μ.......ες. Μπορεί να μην μιλάει καθόλου κατά τον αγώνα. Έχω φτάσει στο σημείο να βλέπω F1 χωρίς ήχο.
Α ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ? ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ. Κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει ότι ο αγώνας είναι έξω από τα πιτ όχι μέσα. -
Ο χρήστης maDDim έγραψε:
Α ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ? ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ. Κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει ότι ο αγώνας είναι έξω από τα πιτ όχι μέσα.
-
Ο χρήστης maDDim έγραψε:
Θα τα ξαναπώ μέχρι να αποχωρήσει. Έλεος όχι άλλο Πουρναράκη...
Δεν αντέχω άλλο να γνωρίζει τα πάντα καλύτερα από τους μηχανικούς των ομάδων και να αμολάει συνάχεια μ.......ες. Μπορεί να μην μιλάει καθόλου κατά τον αγώνα. Έχω φτάσει στο σημείο να βλέπω F1 χωρίς ήχο.
Α ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ? ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΙΤ ΣΤΟΠ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ. Κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει ότι ο αγώνας είναι έξω από τα πιτ όχι μέσα.Συγγνώμη, τι προτιμάς; Να πέφτουν οι διαφημίσεις πάνω στα πιτ στοπ και όταν να επιστρέφουν να έχεις χάσει τη μπάλα από τις αλλαγές; Μου φαίνεται είσαι ο μόνος που προτιμά να μην βλέπει τα πιτ στοπ, οπότε κουράγιο...
Κατα τ άλλα,σε σχέση με τη χθεσινή μου δημοσίευση να πω μπράβο στον Τάκη που διόρθωσε το λάθος σε σχέση με την τοποθεσία του Nurburgring. -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Προσωπικά ελάχιστες φορές γκρινιάζω για τους σχολιαστές, και δε νομίζω να έχω 'απασχολήσει' πολλές φορές το σχετικό τόπικ.Απλώς θα υπενθυμίσω ότι απέχουμε λιγότερο από μήνα μέχρι το Ακρόπολις. Θα περιμένω λοιπόν με αγωνία να ακούσω κάποια λόγια για τον εθνικό μας αγώνα, την ημερομηνία του, τη σούπερ ειδική κλπ. Αν και φέτος εξακολουθήσουν την τακτική της μη αναφοράς (όπως πρόπερσι) ή της μισής κουβέντας (όπως πέρσι) τότε θα πειστώ ότι πραγματικά είναι θέμα 'άνωθεν εντολής'.
Υπάρχουν ακόμα 3 αγώνες μέχρι το Σ/Κ του Ακρόπολις. Μπορείτε τώρα να υπενθυμίσετε απλά το γεγονός (με μια μικρή αναφορά στη σούπερ ειδική) και στα GP του Καναδά ή της Αμερικής να πείτε τρεις κουβέντες παραπάνω.
Δεν έβλεπα όλη την ώρα alpha, νομίζω όμως ότι δεν έγινε αναφορά. Έχουμε ακόμα 2 αγώνες και ελπίζω να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων.
-
Σχετικά με τους κανονισμούς.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να αποσυρθεί ο γελοίος κανονισμός σχετικά με τα ελαστικά. Οι άνθρωποι αγωνίζονται, τα μονοθέσια καταπονούνται! ρισκάρουν πολλά μόνο και μόνο που οδηγούν ένα τέτοιο όχημα, καλό θα είναι και να μη ρισκάρουν κάθε φορά τη ζωή τους, τρέχοντας με τα ίδια ελαστικά όλο τον αγώνα. Δεν κάνουν βολτίτσα, όπως εμείς οι υπόλοιποι που αλλάζουμε ελαστικά κάθε τόσα χρόνια! Ας το καταλάβουν αυτό νωρίς κι ας πάρουν σαν παράδειγμα το ατύχημα του Kimi. Αν γινόταν το ίδιο σκηνικό, αλλά όχι στην ευθεία με την μεγάλη αμμοπαγίδα, αλλά σε μια γρήγορη καμπή με κολλητά τις μπαριέρες τι θα γινόταν; Αν έφευγε όλόκληρος ο τροχός (γιατι έχει γίνει κι αυτό, το συρματόσχοινο δεν κάνει θαύματα) και έβρισκε τον πιο πίσω οδηγό στο κράνος, τι θα γινότανε;Σχετικά με τον Alpha.
Δεν θα πω τίποτα για τους παρουσιαστές. Ρε παιδιά, διαφημίσεις κάθε 5-7 λεπτά; Έλεος! Αν αύριο-μεθαύριο (λέμε τώρα) έχουμε Ελληνικό GP, ή Έλληνα οδηγό (ξαναλέω, λέμε τώρα!) που το ενδιαφέρον στην Ελλάδα θα είναι δεκαπλάσιο, τι σκοπεύετε να κάνετε; Ειδικό παραθυράκι στις διαφημίσεις για να βλέπουμε τον αγώνα;
Λίγη σοβαρότητα και σεβασμός στη νοημοσύνη των τηλεθεατών δεν βλάπτει νομίζω! -
Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
Σχετικά με τον Alpha.
Δεν θα πω τίποτα για τους παρουσιαστές. Ρε παιδιά, διαφημίσεις κάθε 5-7 λεπτά; Έλεος! Αν αύριο-μεθαύριο (λέμε τώρα) έχουμε Ελληνικό GP, ή Έλληνα οδηγό (ξαναλέω, λέμε τώρα!) που το ενδιαφέρον στην Ελλάδα θα είναι δεκαπλάσιο, τι σκοπεύετε να κάνετε; Ειδικό παραθυράκι στις διαφημίσεις για να βλέπουμε τον αγώνα;
Λίγη σοβαρότητα και σεβασμός στη νοημοσύνη των τηλεθεατών δεν βλάπτει νομίζω!Δεν προκειται να γινει ουτε το ενα ουτε το αλλο, οποτε αδικα ανησυχεις για τις μελλοντικες διαφημισεις
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Σχετικά με τον Alpha.
Δεν θα πω τίποτα για τους παρουσιαστές. Ρε παιδιά, διαφημίσεις κάθε 5-7 λεπτά; Έλεος! Αν αύριο-μεθαύριο (λέμε τώρα) έχουμε Ελληνικό GP, ή Έλληνα οδηγό (ξαναλέω, λέμε τώρα!) που το ενδιαφέρον στην Ελλάδα θα είναι δεκαπλάσιο, τι σκοπεύετε να κάνετε; Ειδικό παραθυράκι στις διαφημίσεις για να βλέπουμε τον αγώνα;
Λίγη σοβαρότητα και σεβασμός στη νοημοσύνη των τηλεθεατών δεν βλάπτει νομίζω!Δεν προκειται να γινει ουτε το ενα ουτε το αλλο, οποτε αδικα ανησυχεις για τις μελλοντικες διαφημισεις
-
Ουτε και εμενα μου αρεσε στην αρχη αυτος κανονισμος για να πω την αληθεια.
Ομως, αυτος ο αγωνας ολοι ξερουμε οτι δεν ειναι μονο ταχυτητας. Εχει να κανει με ΑΝΤΟΧΕΣ. Του αυτοκινητου, του κινητηρα, του οδηγου. Εχει να κανει με την οργανωση γενικα της ομαδας. Ισως να εχει να κανει και με αλλους παραγοντες λιγοτερο ή περισοτερο σημαντικους. Γιατι να μην εχει να κανει και με την αντοχη των ελαστικων; Γιατι να μην δωθουν κινητρα απο τις εταιρειες ελαστικων να φτιαξουν πιο γερα ελαστικα, ετσι ωστε να μην εχει προβλημα το μονοθεσιο του Ραϊκονεν και του καθε Ραϊκονεν; -
Ναι, αλλά πόσο πιο γερά λάστιχα; Και ο παράγοντας ασφάλεια των αγώνων;
Δεν ξέρω, νομίζω οτι ήταν καλύτερα τότε που έπρεπε να επιλέξουν την πιο κατάλληλη γόμα σύμφωνα με τον καιρό στην πίστα και που επιτρεπόταν να γίνονται αλλαγές ελαστικών στα pits. -
Τα πράγματα έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν επικίνδυνα. Εχθές το βράδυ η εκπομπή όχι μόνο άργισε (όπως πάντα άλλωστε) να ξεκινήσει κανένα μισάωρο, αλλά υπήρχαν 3 ή 4 διαφημιστιικά διαλείματα σε μια εκπομπή που διαρκεί το πολύ 20 λεπτά. Κατά την διάρκεια της εκπομπής αυτής (η οποία τυχαίνει να είναι αποκλειστικά για την Formula 1) προβάλλονται άλλα μηχανοκίνητα σπορ της αρεσκείας των παρουσιαστών (φαντάζομαι), όπως CART και διάφορα άλλα κατά καιρούς.
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Έχουμε ακόμα 2 αγώνες και ελπίζω να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων.Άντε λοιπόν ξεκολλήστε εκεί στον αλφα και κάντε το καθήκον σας...
-
Ο χρήστης Slipstream έγραψε:
Ναι, αλλά πόσο πιο γερά λάστιχα; Και ο παράγοντας ασφάλεια των αγώνων;
Δεν ξέρω, νομίζω οτι ήταν καλύτερα τότε που έπρεπε να επιλέξουν την πιο κατάλληλη γόμα σύμφωνα με τον καιρό στην πίστα και που επιτρεπόταν να γίνονται αλλαγές ελαστικών στα pits.Πρέπει να περάσουν σε άλλες τεχνολογίες για να μπορέσουν να καλύψουν τον κανονισμό! Δεν ξέρω (και θα ήταν και δύσκολο βέβαια) αν αυτή την στιγμή που μιλάμε κάνουν τέστ σε νεώτερης τεχνολογίας σε θέματα βουλκανισμού οι Μπρίτζε και η Μισελέν?
Κάθε κανονισμός έχει κύριο στόχο την τεχνολογία! Γιαυτό και λέγεται 'Φόρμουλα' .
-
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
ρε παιδια, ποσο αντι-renault ειναι και ο Πουρναρακης και ο Παλομπαρινι πια. Οταν ειχε μια εξοδο ο Αλονσο με αποτελεσμα να χαθει η διαφορα που ειχε φτιαξει απο τον ΚΙΜΙ τρελαθηκαν απο την χαρα τους και μαλιστα καποιος απο τους δυο γελασε.
Ενταξει δεν λεω, επιλογη τους, γουστο τους, αποψη τους κτλ. ΑΛΛΑ εκει ειναι για να περιγραφουν και οχι για να λενε την αποψη του συνεχεια και μαλιστα με τετοιο τροποΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
Η εμπάθεια τους για την RENAULT αγγίζει πια τα όρια του φαιδρού για να μην πω τίποτα χειρότερο.Και αφού είναι επαγγελματίες, δεν έχουν καταλάβει ότι από τους καλύτερους πελάτες του καναλιού τους την ώρα των gp είναι η RENAULT;
Ότι το κανάλι τους δηλαδή κονομάει από την RENAULT εκείνη την στιγμή;
Και εν τέλει δεν ζητάμε να γλύφουν την RENAULT, άλλωστε οι αριθμοί λένε ότι αυτή την στιγμή η RENAULT και ο Alonso είναι πρώτοι στα πρωταθλήματά τους.Να προσπαθήσουν να είναι αντικειμενικοί.Να μετράνε τα μετρούμενα.
Φοβάμαι ότι στο μέλλον θα μας κόψουν και την απονομή, αν νικάει η RENAULT.
Έλεος -
Τεχνολογία αλλά όμως και ασφάλεια! Μη γυρίσουμε πάλι κάποια χρόνια πίσω που είχαμε θύματα από έλλειψη μέτρων για την ασφάλεια..
-
Λυπαμαι αλλα χθες το επιπεδο της μεταδοσης κατα τους τελευταιους 10 γυρους ηταν πολυ κακο. Και δεν ηταν κακο επειδη ειχαν οπαδικη αντιμετωπιση. Ηταν κακο γιατι συνεχως εφασκαν και αντιφασκαν. Δεν ειναι δυνατον επι 10 γυρους να λες εσυ ο ιδιος οτι τα λαστιχα δεν πανε και το αμαξι δεν οδηγιεται και οταν συμβαινει το αναποφευκτο να μιλας για ατυχια και να ωρυεσσαι εναντιον της ΦΙΑ. Σαν κλασσικος ελληναρας που μονιμως του φταιει ο διαιτητης.
Και φυσικα περνοντας μια σταση στους θεατες οτι τον καημενο τον Κιμι ολα του πανε στραβα κλαψ κλαψ!
-
Ο κανονισμός περί ελαστικών ήταν λάθος από την αρχή. Ήταν λάθος και όταν έσκαγαν τα λάστιχα του MS, ήταν λάθος και όταν καταστράφηκε ο αγώνας του FA στο Monaco. Δεν έγινε τώρα ξαφνικά που καταστράφηκε ο αγώνας του KR.
Όχι άλλο Αντρέα!!!
-
Κατεβάστε τον Πάνο Σεϊτανίδη από το control και βάλτε τον στο σχολιασμό!!!!
-
Συγχωρέστε και εμένα τον 'νέο' στο φόρουμ , για μία απλοϊκή ερώτηση που θα κάνω .
Όταν ξεκινάει το πρωτάθλημα , οι κανονισμοί λογικά είναι γνωστοί . Οι ομάδες υπογράφουν πως συμφωνούν με τους κανονισμούς και συμμετέχουν εφόσον συμφωνούν σωστά ?
Όταν λοιπόν όλες οι ομάδες έχουν δεχθεί τους νέους κανονισμούς (και αυτόν που αφορά τα ελαστικά ) μόνο και μόνο για να καταφέρουν επιτέλους να φτάσουν και να ξεπεράσουν τους κόκκινους , γιατί να μιλήσουν τώρα ? Οπότε λένε στους οδηγούς 'σκάστε και οδηγείτε ' .
Ας ελπίσουμε πως οι 'λαστιχάδες ' θα καταφέρουν να φτιάξουν καλύτερες και ανθεκτικότερες γόμες , γιατί αν υποψιαστώ πως από εκεί που μας πρόδιδε μονίμως ο κινητήρας της Μερσέντες , τώρα θα αρχίσουμε να έχουμε προβλήματα και εγκαταλείψεις απο τα ελαστικά ...θα πεθάααανω .
Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη