-
Ποιος είναι ο σωστός τρόπος με τον οποίο, τερματίζεται η λειτουργία του κινητήρα;
Από τον γενικό διακόπτη (κλειδί) ή από τον διακόπτη που βρίσκεται στο δεξιό χερούλι;
Οσοι έχετε μηχανή ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε; -
Ποιος είναι ο σωστός τρόπος με τον οποίο, τερματίζεται η λειτουργία του κινητήρα;
Από τον γενικό διακόπτη (κλειδί) ή από τον διακόπτη που βρίσκεται στο δεξιό χερούλι;
Οσοι έχετε μηχανή ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε; -
Ποιος είναι ο σωστός τρόπος με τον οποίο, τερματίζεται η λειτουργία του κινητήρα;
Από τον γενικό διακόπτη (κλειδί) ή από τον διακόπτη που βρίσκεται στο δεξιό χερούλι;
Οσοι έχετε μηχανή ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε; -
Όταν είχα αγοράσει το δικό μου, ο πωλητής μου είχε προτείνει να το κλείνω από το switch.
Προσωπικά το κλείνω από το κλειδί και χρησιμοποιώ το switch μόνο όταν θέλω να σβήσω τον κινητήρα και είμαι σε ανηφόρα, οπότε δε μπορώ να αφήσω το τιμόνι.
Υπάρχει και άλλος τρόπος. Απλά κατεβάζεις το σταντ. Δε δουλεύει σε όλες τις μοτό και εδώ που τα λέμε νομίζω ότι είναι ο χειρότερος τρόπος...
-
Μονιμως με το σταντ.Αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο προβλημα.Ειτε το κλειδι,ειτε το σταντ,ειτε το κουμπι,την ιδια εντολη δινουν.Επομενως,εχω την αισθηση οτι ειναι το ιδιο...
-
Όταν ήμουν μικρός είχα ακούσει να λένε ότι δεν κάνει ποτέ από το διακόπτη γιατί μπορεί να καεί η 'ηλεκτρονική'. Τώρα τι 'ηλεκτρονική' ήταν αυτή, δεν γνωρίζω.
Μάλιστα μια φορά που έσβησα έτσι τη μοτοσΥκλέτα ενός μεγαλύτερου φίλου, μου είχε πει να μην τη ξανασβήσω ποτέ έτσι.
Μου ανέφερε μάλιστα την περίπτωση ενός γνωστού του που είχε κάψει κάτι έτσι και πλήρωσε ένα σωρό λεφτά για να το φτιάξει!!!
Μπορεί να είναι ακόμα ένας μύθος βέβαια αυτό. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Απλά παραθέτω κάτι που έχω ακούσει. -
παντα απο τον διακοπτη on-off και ποτε απο τον γενικο διακοπτη....οχι για κανενα ιδιαιτερο λογο αφου ετσι εχω συνηθισει απο τοτε που αρχισα να οδηγω μοτο.
αν και τωρα που σκεφτομαι τις μηχανικες πλεον αυτες κινησεις που καθημερινα και αρκετες φορες την ημερα κανω βρισκω οτι παντα με το αριστερο κραταω τον συμπλεκτη αφου παντα εχω ταχυτητα μεσα οταν σταματαω και ποτε σχεδον νεκρα ενω με το δεξι κραταω το φρενο........αρα αυτο που μενει ειναι ο δεξιος αντιχειρας που σχεδον σε ολες τις μοτο αν δεν κανω λαθος βρισκεται παρα πολυ κοντα στον ''kill switch''!!!!
-
ειναι φρονιμοτερο και σαφως καλυτερο για την μακροζωια του κινητηρα, να σβηνει απο το kill switch. To kill switch παιρνει εντολη απο την ασφαλειοθηκη και λειτουργει απευθειας στην αναφλεξη. Οποτε αν σβησει ετσι δεν κινδυνευει να παρει αναποδες ο στροφαλοφορος και μια συμτωματικη σπιθα απο στατικο ηλεκτρισμο στο μπουζι να τα κοψει ολα για πλακα.
-
Από εγχειρίδιο κατόχου HONDA CB500
'Διακόπτης για σβήσιμο του κινητήρα
Ο διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα βρίσκεται δίπλα στο σκριπ γκαζιού. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση RUN, ο κινητήρας θα λειτουργήσει. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση OFF, ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Ο διακόπτης υφίσταται κυρίως για λόγους ασφαλείας ή για περίπτωση έκτακτης ανάγκης και πρέπει κανονικά να παραμένει στην θέση RUN.' -
χμμμ οπως και στα αυτοκινητα με το κλειδι.
Νικος
-
Kat' arxhn kalimera.
Ligo kathisterimeni i apantisi mou, rwtisa omws kai ematha oti ontws prepei na sbhnoume ti mixani apo to diakopti kai oxi apo to kleidi gia logous prostasias tis ilektronikis anafleksis. Auta ta liga
-
Εμένα από τον διακόπτη της μίζας δεν σβήνει, μόνο ανάβει. Αν είναι ήδη αναμμένο δεν κάνει απολύτως τίποτε.
Οπότε το σβήνω με το κλειδί, έτσι μου έδειξε και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Εγχειρίδιο οδηγιων δεν έχω, ούτε ξέρω που να βρω για 18βάλε ετών μηχανάκι...
Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...
Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού
Λέω να δοκιμάσω με κανενός άλλου πρώτα. Προσφέρεσαι;;;
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...
Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού
Αν είναι να το κ'ανεις, βάψε το μπλέ πρώτα, έτσι;
Σοβαρά τώρα, αν έχει choke, τα πιο ταλαιπωρημένα μπορεί και να σβήσουν από εκεί...
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...
Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού
Αν είναι να το κ'ανεις, βάψε το μπλέ πρώτα, έτσι;
Σοβαρά τώρα, αν έχει choke, τα πιο ταλαιπωρημένα μπορεί και να σβήσουν από εκεί...
Ο Castor έχει ήδη τρία μπλε!!!
Βρε δενδοκιμάζουμε πως δουλεύει η μέθοδος;;;(η πλάκα ήταν που έγραψα ένα, σκεφτόμενος το αγωνιστικό, μετά διόρθωσα και έγραψα δύο σκεφτόμενος το ανοιχτό, και τελικά έγραψα τρία θυμούμενος και το 206, αλλά ίσως να έχω χάσει επεισόδια και να είναι 4!!! )
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Από εγχειρίδιο κατόχου HONDA CB500'Διακόπτης για σβήσιμο του κινητήρα
Ο διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα βρίσκεται δίπλα στο σκριπ γκαζιού. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση RUN, ο κινητήρας θα λειτουργήσει. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση OFF, ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Ο διακόπτης υφίσταται κυρίως για λόγους ασφαλείας ή για περίπτωση έκτακτης ανάγκης και πρέπει κανονικά να παραμένει στην θέση RUN.'Έτσι είναι το σωστό! Με το κλειδί.
Άλωστε το λέει κι η λέξη :Kill switch
Δηλαδή, διακόπτης ανάγκης. Κάτι σαν το κορδονάκι που έχουν οι εξωλέμβιες και τα τζετ σκι....
Όταν πέσεις (κι είσαι εσύ καλά....) το σβήνεις άμεσα για λόγους ασφαλείας (διαροή βενζίνης κλπ).
Το κλειδί είναι γενικός διακόπτης , συνεπώς ασφαλέστερος για τη ζωή της ηλεκτρονικής κλπ. Ο διακόπτης δίπλα στο γκάζι, επενεργεί στην ηλεκτρονική, άρα την καταπονεί και περισσότερο. Βασικά δεν πρόκειται να πάθει τίποτα η μηχανή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Απλώς, περισσότερες πιθανότητες να καεί η ηλεκτρονική, υπάρχουν όταν χρησιμοποιείται συνεχώς ο διακόπτης ανάγκης... -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Όταν πέσεις (κι είσαι εσύ καλά....) το σβήνεις άμεσα για λόγους ασφαλείας (διαροή βενζίνης κλπ).Δεν είναι αυτός ο λόγος... Είναι για να σβήσεις αν σου κολλήσει το γκάζι (δύο ντίζες, μία ανοίγει και μία κλείνει τις πεταλούδες, τι γίνεται αν σπάσει η ντίζα του κλεισίματος ? )
Κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου, αν και εγώ χρησιμοποιώ το kill switch λόγω ευκολίας
-
Εγώ νομίζω ότι τό σβήνεις μετά από πτώση,διότι τό λάδι τού κινητήρα δέν μένει στό κάρτερ,αλλά λόγω κλίσης τής μοτοσυκλέτας,μπορούν άνετα νά ανέβουν στό θάλαμο καύσης (υδροστατική πίεση) αλλά αδειάζει καί η αντλία λαδιού,πού βρίσκεται στόν αέρα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγώ νομίζω ότι τό σβήνεις μετά από πτώση,διότι τό λάδι τού κινητήρα δέν μένει στό κάρτερ,αλλά λόγω κλίσης τής μοτοσυκλέτας,μπορούν άνετα νά ανέβουν στό θάλαμο καύσης (υδροστατική πίεση) αλλά αδειάζει καί η αντλία λαδιού,πού βρίσκεται στόν αέρα.Μην ανησυχείς, συνήθως σβήνει μόνο του για πολλούς λόγους. Και να μην σβήσει, μπορείς (αν είσαι καλά ) να το σβήσεις από το κλειδί. Αλλά το kill switch είναι εκεί που είναι για το λόγο που είπα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως σβύνει ο κινητήρας;