Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως σβύνει ο κινητήρας;
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως σβύνει ο κινητήρας;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μοτοσικλέτα
    22
    33
    210
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      luck last edited by

      Ποιος είναι ο σωστός τρόπος με τον οποίο, τερματίζεται η λειτουργία του κινητήρα;
      Από τον γενικό διακόπτη (κλειδί) ή από τον διακόπτη που βρίσκεται στο δεξιό χερούλι;
      Οσοι έχετε μηχανή ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        luck last edited by

        Ποιος είναι ο σωστός τρόπος με τον οποίο, τερματίζεται η λειτουργία του κινητήρα;
        Από τον γενικό διακόπτη (κλειδί) ή από τον διακόπτη που βρίσκεται στο δεξιό χερούλι;
        Οσοι έχετε μηχανή ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          luck last edited by

          Ποιος είναι ο σωστός τρόπος με τον οποίο, τερματίζεται η λειτουργία του κινητήρα;
          Από τον γενικό διακόπτη (κλειδί) ή από τον διακόπτη που βρίσκεται στο δεξιό χερούλι;
          Οσοι έχετε μηχανή ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xaris78 last edited by

            Όταν είχα αγοράσει το δικό μου, ο πωλητής μου είχε προτείνει να το κλείνω από το switch.

            Προσωπικά το κλείνω από το κλειδί και χρησιμοποιώ το switch μόνο όταν θέλω να σβήσω τον κινητήρα και είμαι σε ανηφόρα, οπότε δε μπορώ να αφήσω το τιμόνι.

            Υπάρχει και άλλος τρόπος. Απλά κατεβάζεις το σταντ. Δε δουλεύει σε όλες τις μοτό και εδώ που τα λέμε νομίζω ότι είναι ο χειρότερος τρόπος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tsoukas77 last edited by

              Μονιμως με το σταντ.Αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο προβλημα.Ειτε το κλειδι,ειτε το σταντ,ειτε το κουμπι,την ιδια εντολη δινουν.Επομενως,εχω την αισθηση οτι ειναι το ιδιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                meco last edited by

                Όταν ήμουν μικρός είχα ακούσει να λένε ότι δεν κάνει ποτέ από το διακόπτη γιατί μπορεί να καεί η 'ηλεκτρονική'. Τώρα τι 'ηλεκτρονική' ήταν αυτή, δεν γνωρίζω.
                Μάλιστα μια φορά που έσβησα έτσι τη μοτοσΥκλέτα ενός μεγαλύτερου φίλου, μου είχε πει να μην τη ξανασβήσω ποτέ έτσι.
                Μου ανέφερε μάλιστα την περίπτωση ενός γνωστού του που είχε κάψει κάτι έτσι και πλήρωσε ένα σωρό λεφτά για να το φτιάξει!!!
                Μπορεί να είναι ακόμα ένας μύθος βέβαια αυτό. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Απλά παραθέτω κάτι που έχω ακούσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alexastrag last edited by

                  παντα απο τον διακοπτη on-off και ποτε απο τον γενικο διακοπτη....οχι για κανενα ιδιαιτερο λογο αφου ετσι εχω συνηθισει απο τοτε που αρχισα να οδηγω μοτο.

                  αν και τωρα που σκεφτομαι τις μηχανικες πλεον αυτες κινησεις που καθημερινα και αρκετες φορες την ημερα κανω βρισκω οτι παντα με το αριστερο κραταω τον συμπλεκτη αφου παντα εχω ταχυτητα μεσα οταν σταματαω και ποτε σχεδον νεκρα ενω με το δεξι κραταω το φρενο........αρα αυτο που μενει ειναι ο δεξιος αντιχειρας που σχεδον σε ολες τις μοτο αν δεν κανω λαθος βρισκεται παρα πολυ κοντα στον ''kill switch''!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mcguyver last edited by

                    ειναι φρονιμοτερο και σαφως καλυτερο για την μακροζωια του κινητηρα, να σβηνει απο το kill switch. To kill switch παιρνει εντολη απο την ασφαλειοθηκη και λειτουργει απευθειας στην αναφλεξη. Οποτε αν σβησει ετσι δεν κινδυνευει να παρει αναποδες ο στροφαλοφορος και μια συμτωματικη σπιθα απο στατικο ηλεκτρισμο στο μπουζι να τα κοψει ολα για πλακα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      luck last edited by

                      Από εγχειρίδιο κατόχου HONDA CB500

                      'Διακόπτης για σβήσιμο του κινητήρα
                      Ο διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα βρίσκεται δίπλα στο σκριπ γκαζιού. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση RUN, ο κινητήρας θα λειτουργήσει. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση OFF, ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Ο διακόπτης υφίσταται κυρίως για λόγους ασφαλείας ή για περίπτωση έκτακτης ανάγκης και πρέπει κανονικά να παραμένει στην θέση RUN.'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        titsataki last edited by

                        χμμμ οπως και στα αυτοκινητα με το κλειδι.

                        Νικος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Kat' arxhn kalimera.

                          Ligo kathisterimeni i apantisi mou, rwtisa omws kai ematha oti ontws prepei na sbhnoume ti mixani apo to diakopti kai oxi apo to kleidi gia logous prostasias tis ilektronikis anafleksis. Auta ta liga

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Εμένα από τον διακόπτη της μίζας δεν σβήνει, μόνο ανάβει. Αν είναι ήδη αναμμένο δεν κάνει απολύτως τίποτε.

                            Οπότε το σβήνω με το κλειδί, έτσι μου έδειξε και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Εγχειρίδιο οδηγιων δεν έχω, ούτε ξέρω που να βρω για 18βάλε ετών μηχανάκι...

                            Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              castor last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                              ...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...

                              Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης Castor έγραψε:

                                ...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...

                                Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού

                                Λέω να δοκιμάσω με κανενός άλλου πρώτα. Προσφέρεσαι;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stavrosg last edited by

                                  Ο χρήστης Castor έγραψε:

                                  ...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...

                                  Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού

                                  Αν είναι να το κ'ανεις, βάψε το μπλέ πρώτα, έτσι;

                                  Σοβαρά τώρα, αν έχει choke, τα πιο ταλαιπωρημένα μπορεί και να σβήσουν από εκεί...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                                    ...Πάντως δεν έχω βρει άλλο τρόπο να σβήσει...

                                    Ρίξτο στην λίμνη!!! Μπλουρ-μπουμπ-μπαπ-πάφ-γκλου-γκλού

                                    Αν είναι να το κ'ανεις, βάψε το μπλέ πρώτα, έτσι;

                                    Σοβαρά τώρα, αν έχει choke, τα πιο ταλαιπωρημένα μπορεί και να σβήσουν από εκεί...

                                    Ο Castor έχει ήδη τρία μπλε!!!
                                    Βρε δενδοκιμάζουμε πως δουλεύει η μέθοδος;;;

                                    (η πλάκα ήταν που έγραψα ένα, σκεφτόμενος το αγωνιστικό, μετά διόρθωσα και έγραψα δύο σκεφτόμενος το ανοιχτό, και τελικά έγραψα τρία θυμούμενος και το 206, αλλά ίσως να έχω χάσει επεισόδια και να είναι 4!!! )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      boxer2003 last edited by

                                      Ο χρήστης luck έγραψε:
                                      Από εγχειρίδιο κατόχου HONDA CB500

                                      'Διακόπτης για σβήσιμο του κινητήρα
                                      Ο διακόπτης για το σβήσιμο του κινητήρα βρίσκεται δίπλα στο σκριπ γκαζιού. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση RUN, ο κινητήρας θα λειτουργήσει. Όταν ο διακόπτης είναι στην θέση OFF, ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Ο διακόπτης υφίσταται κυρίως για λόγους ασφαλείας ή για περίπτωση έκτακτης ανάγκης και πρέπει κανονικά να παραμένει στην θέση RUN.'

                                      Έτσι είναι το σωστό! Με το κλειδί.
                                      Άλωστε το λέει κι η λέξη :Kill switch
                                      Δηλαδή, διακόπτης ανάγκης. Κάτι σαν το κορδονάκι που έχουν οι εξωλέμβιες και τα τζετ σκι....
                                      Όταν πέσεις (κι είσαι εσύ καλά....) το σβήνεις άμεσα για λόγους ασφαλείας (διαροή βενζίνης κλπ).
                                      Το κλειδί είναι γενικός διακόπτης , συνεπώς ασφαλέστερος για τη ζωή της ηλεκτρονικής κλπ. Ο διακόπτης δίπλα στο γκάζι, επενεργεί στην ηλεκτρονική, άρα την καταπονεί και περισσότερο. Βασικά δεν πρόκειται να πάθει τίποτα η μηχανή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Απλώς, περισσότερες πιθανότητες να καεί η ηλεκτρονική, υπάρχουν όταν χρησιμοποιείται συνεχώς ο διακόπτης ανάγκης...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
                                        Όταν πέσεις (κι είσαι εσύ καλά....) το σβήνεις άμεσα για λόγους ασφαλείας (διαροή βενζίνης κλπ).

                                        Δεν είναι αυτός ο λόγος... Είναι για να σβήσεις αν σου κολλήσει το γκάζι (δύο ντίζες, μία ανοίγει και μία κλείνει τις πεταλούδες, τι γίνεται αν σπάσει η ντίζα του κλεισίματος ? )

                                        Κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου, αν και εγώ χρησιμοποιώ το kill switch λόγω ευκολίας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Εγώ νομίζω ότι τό σβήνεις μετά από πτώση,διότι τό λάδι τού κινητήρα δέν μένει στό κάρτερ,αλλά λόγω κλίσης τής μοτοσυκλέτας,μπορούν άνετα νά ανέβουν στό θάλαμο καύσης (υδροστατική πίεση) αλλά αδειάζει καί η αντλία λαδιού,πού βρίσκεται στόν αέρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                            Εγώ νομίζω ότι τό σβήνεις μετά από πτώση,διότι τό λάδι τού κινητήρα δέν μένει στό κάρτερ,αλλά λόγω κλίσης τής μοτοσυκλέτας,μπορούν άνετα νά ανέβουν στό θάλαμο καύσης (υδροστατική πίεση) αλλά αδειάζει καί η αντλία λαδιού,πού βρίσκεται στόν αέρα.

                                            Μην ανησυχείς, συνήθως σβήνει μόνο του για πολλούς λόγους. Και να μην σβήσει, μπορείς (αν είσαι καλά ) να το σβήσεις από το κλειδί. Αλλά το kill switch είναι εκεί που είναι για το λόγο που είπα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr