-
Καλά, σοβαρά μιλάτε ρε παιδιά;
...'Το βαρύ αυτοκίνητο, να σαν αυτό (νταπ νταπ στο ταμπλό της 'μπέμπας' 315i) πατάει καλύτερα κάτω. Τι νομίζεις, ότι πάει σαν αυτό εκεί δεξιά (elise 111r να προσπερνάει από δεξιά, γιατί η 'μπέμπα' δεν μπορεί να χάσει την αριστερή λωρίδα); '...
Κάποιοι έχουν μπερδέψει την ηχομόνωση και το βαρύ τιμόνι με το στρίψιμο...
-
Καινούργιο Τεύχος 4Τ.
-Νοσταλγικό το ΕνΛευκώ του Κ.Καββαθά για Setright σε παρακινεί να θες να διαβάσεις τα γραπτά του.Αλήθεια έχει μεταφραστεί κάποιο βιβλίο του στα Ελληνικά;
-Nα μεταφερθεί η φωτογραφία του roadster της Mitsuoka στο topic Design Disasters
-Kε Τεμπερίδη τί σας έφταιξε ο ευγενής κύριος Τσουμούρα; Aλήθεια τα οδηγούν οι Γιαπωνέζοι τα ιερά τέρατα που παράγουν ή τα έχουν για τις πίστες;
-Ωραία καταφέρατε να ξεφύγετε στο συγκριτικό 3άρας,159,Α4 απ΄το να αναδείξετε ξεκάθαρο νικητή Γιατί στερείτε σε μας τους ουδέτερους την απόλαυση μιας ακόμη κόντρας μέσα στο forum;
Βlow-out
Ωραία επιλογή θεμάτων,ζωντανη γραφή,αρκετά πετυχημένο το χιούμορ στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.Μου άρεσε -
Επίσης καλό θα είναι όλοι μας(και οι αυτοκινητικοί συντάκτες) να διαβάσουμε τις κρίσεις για την συμπεριφορά των υποψηφίων COTY στο test ταράνδου για το πώς μέσα σε λίγες γραμμές μπορούν να ειπωθούν τόσα πολλά και σαφή πράγματα.
Υ.Γ.Προς sx.To δίλιτρο Passat στα 29000 περίπου ευρώ στην πλήρη του έκδοση(η έκδοση sportline είναι σχετικά ελλειπής για αυτά τα λεφτά) δεν νομίζω ότι παίζει πλέον σε συγκρίσεις με Μondeo,Avensis,6,Vectra κ.λ.π.Είναι μια upmarket(για την πλειοψηφία των αγοραστών της μεσαίας κατηγορίας) επιλογή και συγκρίνεται με προτάσεις όπως 159,Accord,Legacy,S40,9-3 και γιατί όχι με Α4, 320 και S60.Σ' αυτην την περίπτωση αποδεικνύει το πόσο value for money επιλογή είναι. -
διαβάζοντας το τεύχος των 4Τ του Νοεμβρίου, πρόσεξα τις μετρήσεις επιδόσεων του νέου clio 1.4.. Δεν θα σταθώ σε αυτές καθαυτές τις τιμές, αλλά στις μετρήσεις των ρεπρίζ που αφορούν διαφορές ταχυτήτων που δεν έχουν ξαναπαρουσιαστεί! Τι θα πεί ρεπρίζ με 4η 70-100???????? 30-60 με 2η???? Τι να τις κάνω αυτές τις μετρήσεις αφού δεν έχει μετρηθεί άλλο αυτοκίνητο γι αυτές τις διαφορές ταχυτήτων μέσα στους 4Τ με αποτέλεσμα να μη μπορεί κανεις να συγκρίνει τις τιμές επιδόσεων του νεου clio με αυτές του παλιού ή οποιουδληποτε άλλου αυτοκινήτου. Που είναι το 80-110 με3η και με 4η???????? Επίσης αναφέρεται ότι οι μετρήσεις του παλιού clio II στο 0-100 ήταν 10.9'' τη στιγμή που στην τελυταία δοκιμή που είχε γίνει στο 100άρι (συγκριτικό με Lancia Y, Citroen C2) η επίδοση 0-100 αναφέρεται 11.2!! Αγαπητό προσωπικό των 4Τ παρακαλώ πολύ να υπάρχει τυποποίηση στις μετρήσεις και συνέπεια στις αναφορές!! Παρότι αναγνώστης του περιοδικού από το 1983 απογοητεύτηκα..
..Aν θυμάμαι καλά από το 1992 και μετά όλες οι μετρήσεις των αυτοκινήτων που έχουν γίνει στους 4Τ αναφέρουν μέτρηση 80-110 με 3η και 4η (εκτός από αυτά που έχουν υπερβολικά κοντή 3η και δε φτάνουν τα 110..). Πιστέυω ότι είναι μια πολύ αντιπροσωπευτική μέτρηση για κάθε αυτοκίνητο και πάρα πολύ χρήσιμη μιας και τα προσπεράσματα στους ελληνικούς δρόμους απαιτούν μια τέτοια μεταβολή ταχύτητας. Αν θυμάμαι επίσης καλά πρώτοι οι 4Τ μέτρησαν 80-110 στα αυτοκίνητα που δοκίμαζαν και ύστερα ακολούθησαν κ τα υπόλοιπα αυτοκινητιστικά περιοδικά (όπως το drive, το autocar ή και άλλα που δεν θυμάμαι). Διάβασα για την αλλαγή που έγινε στις δοκιμές και κατανοώ (εν μέρει) τους λόγους ασφαλείας που γράφετε.. Ωστόσο μια τέτοια παράδοση πρέπει να κρατηθεί πάσει θυσία νομίζω..Η πίστα στις Σέρρες νομίζω ότι έχει αρκετά μεγάλη ευθεία για μετρήσεις (στο τέλος της ευθείας της 190 με 106 rallye) όμως μάλλον πεφτει λίγο μακρυα σε σχέση με την Αθήνα??..Ελπίζω κ εύχομαι σύντομα να υπάρξει λύση -
Μια ερώτηση προς τον Ν.Τ.: Ποιοί είναι οι 'κοκκινοπίπεροι'; Δεν έχω ξανακούσει αυτό το χαρακτηρισμό.
-
Kαι όλο έλεγα να γράψω και εγώ για την αλλαγή των μετρήσεων! πρόβλημα μεγάλο και μπέρδεμα. Σύγκριση δεν μπορεί να γίνει πια με κανένα μέχρι να υπάρξει νέα τράπεζα δεδομένων, ενώ με αμάξια πιο παλιά, θα είμαστε με την απορία. Άσε που τα μέγαρα είναι μικρά και από ότι κατάλαβα θα γίνεται μόνο το 1/3 των παλιών μετρήσεων και μόνο για χαμηλές ταχύτητες! Ειδικά το 80-110...
Οι άλλοι δεν συνεχίζουν να μετράνε στην θήβα;
Πάντως, μια παράλειψη του περιοδικού είναι πως στη βιβλιοθήκη του σαϊτ δεν έχουν μπει οι πίνακες επιδόσεων στις δοκιμές. Ούτε τα 0-100, η κατανάλωση, έστω 2 ρεπρίζε ρε γμτ; Μεγάλη παράλειψη! -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Πάντως, μια παράλειψη του περιοδικού είναι πως στη βιβλιοθήκη του σαϊτ δεν έχουν μπει οι πίνακες επιδόσεων στις δοκιμές. Ούτε τα 0-100, η κατανάλωση, έστω 2 ρεπρίζε ρε γμτ; Μεγάλη παράλειψη!
Θα συμφωνήσω! Μεγάλη παράλειψη...ψάχνω για στοιχεία ρεπρίζ και δεν μπορώ να βρω στο net.
-
Στο ένθετο 'autogadgets' να μην ξαναδούμε καγκουροαξεσσουάρ (ΕΛΕΟΣ πια με την Isotta, τις 2F2F χρωμέ του εμετού ζάντες και τις χρωματιστές λάμπες... ΕΛΕΟΣ).
-
Tο συγκεκριμένο ένθετο το έχουν απλά για να βγάλει χρήματα το περιοδικό από τις διαφημίσεις. Κατανοητό, αφού οι επιχειρήσεις στο κέρδος στοχεύουν. Απλά μην περιμένουν να το διαβάσω και να μην κάνω αρνητικά σχόλια που αγοράζω το περιοδικό από τα μαθητικά μου χρόνια και έχω γνωρίσει την 'εποχή της αθωότητας' του περιοδικού.
Jacob
-
Ιδιαίτερα αν θεωρηθεί ως ένα μέρος του target group το συγκεκριμένο forum όπου το ''Αustralia uber alles'' έχει φθάσει αισίως τις 54 σελίδες και τελειωμό δεν θα έχει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μια ερώτηση προς τον Ν.Τ.: Ποιοί είναι οι 'κοκκινοπίπεροι'; Δεν έχω ξανακούσει αυτό το χαρακτηρισμό.Σίγουρα οι ιδιοκτήτες τών cayenne.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μια ερώτηση προς τον Ν.Τ.: Ποιοί είναι οι 'κοκκινοπίπεροι'; Δεν έχω ξανακούσει αυτό το χαρακτηρισμό.
Σίγουρα οι ιδιοκτήτες τών cayenne.
Εμένα πήγε το μυαλό μου και στους οδηγούς Alfa GT ('Red hot chilli pepper').
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μια ερώτηση προς τον Ν.Τ.: Ποιοί είναι οι 'κοκκινοπίπεροι'; Δεν έχω ξανακούσει αυτό το χαρακτηρισμό.
Σίγουρα οι ιδιοκτήτες τών cayenne.
Γιατί τι έχουν και λέγονται έτσι?
-
Ο χρήστης pentraks έγραψε:
Μια ερώτηση προς τον Ν.Τ.: Ποιοί είναι οι 'κοκκινοπίπεροι'; Δεν έχω ξανακούσει αυτό το χαρακτηρισμό.
Σίγουρα οι ιδιοκτήτες τών cayenne.
Γιατί τι έχουν και λέγονται έτσι?
Cayenne είναι μία ποικιλία κόκκινων καυτερών πιπεριών.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μια ερώτηση προς τον Ν.Τ.: Ποιοί είναι οι 'κοκκινοπίπεροι'; Δεν έχω ξανακούσει αυτό το χαρακτηρισμό.
Σίγουρα οι ιδιοκτήτες τών cayenne.
Γιατί τι έχουν και λέγονται έτσι?
Cayenne είναι μία ποικιλία κόκκινων καυτερών πιπεριών.
Τι μαθαίνει κανείς σε αυτοκινητιστικό forum.
-
Παλι σε φαγητο το γυρισαμε εεε?
-
Μήπως μπορεί κάποιος από το περιοδικό να μου πει πότε θα κυκλοφορήσει στην επαρχία η extra έκδοση των 4Τ ''τα 35 top αυτοκίνητα 1970-2005'';
-
Ακυρο το ερώτημα,επικοινώνησα με το περιοδικό, θα κυκλοφορήσει κοντά στα Χριστούγεννα στην επαρχία.
-
Συγχαρητήρια για το 0-100-0 Δεκεμβρίου. Πολύ ωραίες οι συμβουλές για γρήγορη οδήγηση και 'by the book' και 'καφρίλες'.
Με βλέπω να ανεβαίνω σύντομα Μέγαρα με τον 'τσελεμεντέ' σας υπό μάλης.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Συγχαρητήρια για το 0-100-0 Δεκεμβρίου. Πολύ ωραίες οι συμβουλές για γρήγορη οδήγηση και 'by the book' και 'καφρίλες'.Συμφωνώ απόλυτα! Πολύ καλό -εξαιρετικές συμβουλές και πολύ κατατοπιστικές!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό