-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Κων/πολή ΔΕΝ είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη στον κόσμο όταν υπάρχει το Τόκιο των 20 εκατομμυρίων και η πόλη του Μεξικό των 17!Εξαρτάται πως ορίζεις το 'πόλη', που με τις σημερινές 'αναπτύξεις' δεν είναι κάτι μονοσήμαντο.
Με τα στενά όρια της πόλης-δήμου, η Κων/πολη είναι δεύτερη
Με την ευρύτερη έννοια της αστικής ή μητροπολιτικής περιοχής, είναι φυσικά πολύ παρακάτω. -
Το να σχολιάζω ένα τεύχος και να μείνω σε δύο λάθη (υπάρχουν, φυσικά, περισσότερα) δε συνιστά λόγο να αναρωτιέμαι γιατί αγοράζω το περιοδικό. Αυτό επειδή και στην 'καλή' του εποχή το περιοδικό είχε λάθη, ενώ και τα περισσότερα αξιόλογα περιοδικά, όπως και βιβλία, περιέχουν λάθη. Προσωπικά έχω δει λάθη και σε επιστ. περιοδικά, που υποτίθεται ότι τα περνάνε από δέκα 'κόσκινα' για να το δημοσιεύσουν.
Στη συγκεκριμένη αναφορά, εφόσον παντού μιλάει για την Κωνσταντινούπολη, στην αναφορά 'Είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο που γεωγραφικά βρίσκεται σε Ασία και Ευρώπη', προφανώς αντί για 'χώρα' ήθελε να γράψει 'πόλη' - και πάλι δεν ξέρω αν αυτό είναι σωστό. Big deal. Και σωστή να ήταν η συγκεκριμένη πρόταση δεν θα έκανε το περιοδικό καλύτερο ή χειρότερο.
Βέβαια, το ότι υπάρχουν περισσότερα λάθη τα τελευταία χρόνια στο περιοδικό, κάτι το οποίο χαλάει την εικόνα, είναι γεγονός.
Το τεύχος Ιουνίου 2012 (501) έχει σημαντικά λιγότερες σελίδες σε σχέση με τα τεύχη 497-500, αν και το θέμα δεν είναι αποκλειστικά ποσοτικό, αλλά και ποιοτικό. Επίσης, άρθρα του στυλ 'Με το αυτοκίνητο τάδε στην Βαυαρία, Σκωτία, Γαλλία, κλπ.', χωρίς να είναι άσχημα, δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο, εφόσον δεν υπάρχει κάποιος με δυνατή πένα. Μάλλον θα δούμε και τη συνέχεια 'Με το αυτοκίνητο τάδε στο Euro 2012'.
Jacob
-
Χωρίς να θέλω να διαφωνήσω με τα λάθη που αναφέρετε απλά θεωρώ ότι δεν γίνεται να υπαρχουν αιωνίος δυνατές πένες στο περιοδικό. Στην εποχή που ζούμε δεν μπορώ να πω οτι ειναι ασχημα τα κείμενα του περιοδικού . Οι παλιές αναφορές αναλύσεις στη φιλοσσοφία της οδηγησης, τις οδηγικες συμπεριφορές ,τον ρτασισμό στα φθηνα και ακριβα αυτοκίνητα και κατι εξιζητημένα κείμενα περι κοινωνικων φαινομενων λοίπουν για μενα αλλά δεν μπορώ να μενω στα χρονια που πέρασαν.
Ο Νικος Μαργαρης,Κωστας Ζουράρις ,Πανος Φιλιππακόπουλος,Παυλος Λάσκαρης και Ριχάρδος Σωμερίτης που στο τευχος 279 μιλούσε για τον μικρο-φασισμό του τσαμπουκά των ανευθυνων οδηγων εμενα μου εχουν λήψει. Ο καθενας ειναι κατι σαν τον Νικο Γκάλη . Μια φορά στο τόσο.
Οι παρουσιάσεις-δοκιμές των αυτ/των ίσως να θελουν πιο λεπτομερής περιγραφικότητα και τα συγκριτικά πιο πολύ ανάλυση. Ειδικός δεν είμαι αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να πω ότι δεν θα ξεχάσω το περιοδικό στις αγορές μου επειδή κανει λάθη.
Μια χαρά ειναι ...Γιατί γελάω?......Ας πάρει καποιος το τευχος 279 που ανεφερα και ας πάει σελ 146. Ο πίνακας επιδόσεων της Αλφα 155 Τ.SPARK 1,7 είναι αναρτημένος 2φορές δίπλα δίπλα. Εντάξει σιγά το λάθος θα μου πείτε. Οκ ! Σαν εικόνα ομως δείχνει προχειρότητα. Τα τεχνικά ηθελαν να βαλουν και......οκ.
Kαι τωρα που ξεφυλίζω βλέπω 'στα ''Αριστουργήματα'' και στην Austin-Healey 3000 Mk3 στον πινακα συγκριτικών χαρακτηριστικών τελική 293χλμ/ωρα. Ενταξει ένα ενα μαζευονται τα λαθη ακομα και το 1993.
Κουβεντα να γινεται δηλ. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Εξαρτάται πως ορίζεις το 'πόλη'Αντρέα νομίζω πως όλοι συμφωνούμε στο ότι όταν αναφέρουμε την λέξη 'πόλη' δεν εννοούμε τον Δήμο αλλά τον αστικό ιστό. Όταν λέμε Αθήνα δεν εννοούμε τον Δήμο Αθηναίων αλλά το μητροπολιτικό σύμπλεγμα.
Το να σχολιάζω ένα τεύχος και να μείνω σε δύο λάθη (υπάρχουν, φυσικά, περισσότερα) δε συνιστά λόγο να αναρωτιέμαι γιατί αγοράζω το περιοδικό.
Τα λάθη είναι συνεχόμενα όμως. Ακόμα θυμάμαι με απόγνωση εκείνον τον συντάκτη που το καλοκαίρι του 2009 προσπαθούσε να μας πείσει σε δύο διαφορετικά τεύχη ότι ένας κινητήρας με μικρότερη διαδρομή από διάμετρο είναι υποτετράγωνος... Αν είναι να αγοράζω μια δημοσίευση που τα μισά που διαβάζω δεν ισχύουν, πετάω τα λεφτά μου.
Επίσης, άρθρα του στυλ 'Με το αυτοκίνητο τάδε στην Βαυαρία, Σκωτία, Γαλλία, κλπ.', χωρίς να είναι άσχημα, δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο, εφόσον δεν υπάρχει κάποιος με δυνατή πένα. Μάλλον θα δούμε και τη συνέχεια 'Με το αυτοκίνητο τάδε στο Euro 2012'.
Όντως. Αν ήθελα ταξιδιωτικό οδηγό θα αγόραζα κάτι άλλο.
Χωρίς να θέλω να διαφωνήσω με τα λάθη που αναφέρετε απλά θεωρώ ότι δεν γίνεται να υπαρχουν αιωνίος δυνατές πένες στο περιοδικό. Στην εποχή που ζούμε δεν μπορώ να πω οτι ειναι ασχημα τα κείμενα του περιοδικού
Το πρώτο μέρος συμφωνώ. Αλλά τα κείμενα είναι άσχημα σε σχέση με παλιότερα. Διαβάζεις συγκριτικό από το 1992 και συγκριτικό του 2012 και σου έρχεται να κλάψεις από την μείωση του βάθους και της ποιότητας.
Λάθη πάντα γίνονταν, κυρίως τυπογραφικά παλιότερα όμως. Τώρα διαβάζεις προχειρότητες.
Με όλο το σεβασμό και την αγάπη μου στο περιοδικό. Άλλωστε αν δεν με ενδιέφερε σιγά μην καθόμουν να γράψω τις παρατηρήσεις μου.
-
Αφού συμφωνείς στο πρώτο ,συμφωνείς υποχρεωτικά και στο δεύτερο. Χωρις καλή πένα (όπως παλιά δηλ) απλά είσαι σε μια καλή κατάσταση για τα δεδομένα του προσωπικού που ασχολειται με τό ρεπορτάζ. Αυτά συμπεραινεις τουλάχιστων διαβαζοντας σημερα. Παλιά τα είχες όλα στο κείμενο. Απο τις ακρότητες Ζουραρη μεχρι τα συναισθηματικά συμπλέγματα του εκδότη. Για μενα ήταν πολύ καλά ενω του μετρίου. Με αλλα λόγια δεν μπορώ να πω ότι έχει ξεπέσει το περιοδικό σημερα.
Να πω επίσης ότι κοιταζοντας μερικά ακομα τευχη μεχρι 20ετία πριν θα δούμε ότι υπήρχαν τευχη που ηταν τα μισα σε σελίδες και γραφόμενα κείμενα απο άλλα πριν ή μετα απο αυτά.
Εγω απλά θα αναρωτηθώ .Υπάρχουν αραγε άνθρωποι διανοούμενοι(και όχι μόνο),καλλιτεχνες ,πολιτικοί ,μηχανικοί που αγαπούν το αυτοκίνητο και που θα μπορούσαν να δώσουν την παλιά πνοή στο περιοδικό? -
τώρα θα μπει ξαφνικά σαν αλεξιπτωτιστής ο ΣΧ, θα σας τα χώσει και μετά θα εξαφανιστεί ως ηθικός νικητής...
Πέραν πλάκας, τι ακριβώς θέλετε από το περιοδικό; Ας το δούμε λίγο διαφορετικά...μειωμένοι μισθοί, λιγότερο προσωπικό, λιγότερα χρήματα για την κάθε έκδοση, λιγότερες διαφημιστικές δαπάνες, λιγότερη αγοραστική κίνηση και εν τέλει 'λιγότερο περιοδικό'. Καμία σχέση με τα χρόνια που διοικούσε ο ΚΚ...
Μέσα στην εργασιακή μιζέρια ζουν και αυτοί όπως ο μέσος Έλληνας πλέον. Υπό αυτό το πρίσμα, στόχος δεν είναι να βρει το περιοδικό την χαμένη του αίγλη διότι αυτό αποτελεί απλά ευσεβή πόθο που μάλλον τείνει προς τα όνειρα θερινής νυκτός.
Στόχος πρέπει να είναι να διατηρηθεί όσο πιο ψηλά ο πήχης σε σχέση με το παρελθόν και να εστιάσουν περισσότερο στα θέματα που μας αρέσει να διαβάζουμε όπως λόγου χάρη συγκριτικές δοκιμές. Προτιμώ λοιπόν να βλέπω λιγότερα άρθρα αλλά με μεγαλύτερη ανάλυση παρά μονοσέλιδες δοκιμές αυτοκινήτων που μοιάζουν με αντιγραφή διαφημιστικού φυλλαδίου.
Ας μειωθούν ακόμα και οι σελίδες των άρθρων αρκεί όσα διαβάζουμε να μας αρέσουν. -
το καλοκαιρινό τεύχος Ιουλίου έχει μια 'αύρα' από τα παλιά...
ένθετο dvd 'rally of the gods', αφισούλα audi για τις νίκες στο lemans και γενικά ένα προσεγμένο τεύχος όπου μάλιστα επιχειρείται αυτό που είχαμε ζητήσει και από εδώ -πράγμα που σημαίνει ότι κάποιοι από το περιοδικό μας διαβάζουν(πέραν του να μας την λένε και να χάνονται... )
Επιχειρούν λοιπόν με μια εναλλακτική μέθοδο και τρόπο μέτρησης να αποδείξουν πόσο απέχει η τυποποιημένη από την πραγματική κατανάλωση σε διάφορες υλοποιήσεις (diesel, βενζίνη, υβριδικό).
Λεπτομέρειες περαιτέρω δεν θα δώσω διότι το έχω απλά ξεφυλλίσει. Δυστυχώς ο ΚΚ δεν έγραψε το εν λευκώ αυτό το μήνα οπότε ας συνηθίσουμε στις σπάνιες εμφανίσεις του στο -κάποτε δικό του- περιοδικό. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Δυστυχώς ο ΚΚ δεν έγραψε το εν λευκώ αυτό το μήναΊσως ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορεί να το αγόραζα.
-
βγήκε και το τεύχος Αυγούστου...συγκριτικά λιτό -δεν ήταν καν συσκευασμένο- αλλά δείχνει ενδιαφέρον!
Ο 'δάσκαλος' ΚΚ δεν έγραψε και αυτό το μήνα το εν λευκώ.
Το ξεφύλλισα απλά για την ώρα και διάβασα τον -πάντα καυστικό- Στάθη! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
βγήκε και το τεύχος Αυγούστου...συγκριτικά λιτό -δεν ήταν καν συσκευασμένο- αλλά δείχνει ενδιαφέρον!
Ο 'δάσκαλος' ΚΚ δεν έγραψε και αυτό το μήνα το εν λευκώ.
Το ξεφύλλισα απλά για την ώρα και διάβασα τον -πάντα καυστικό- Στάθη!Επειδή δεν πρόλαβα να το αγοράσω αλλά με τρώει η αγωνία, θα μπορούσες μήπως να ποστάρεις τις μετρήσεις επιδόσεων του GT86? Ελπίζω να το μέτρησαν δηλαδή και να μην έδωσαν απλά τα εργοστασιακά στοιχεία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
βγήκε και το τεύχος Αυγούστου...συγκριτικά λιτό -δεν ήταν καν συσκευασμένο- αλλά δείχνει ενδιαφέρον!
Ο 'δάσκαλος' ΚΚ δεν έγραψε και αυτό το μήνα το εν λευκώ.
Το ξεφύλλισα απλά για την ώρα και διάβασα τον -πάντα καυστικό- Στάθη!Επειδή δεν πρόλαβα να το αγοράσω αλλά με τρώει η αγωνία, θα μπορούσες μήπως να ποστάρεις τις μετρήσεις επιδόσεων του GT86? Ελπίζω να το μέτρησαν δηλαδή και να μην έδωσαν απλά τα εργοστασιακά στοιχεία.
Μπορείς να το αγοράσεις, έχει και Τεμπερίδη να οδηγεί 458 spider
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
έχει και Τεμπερίδη να οδηγεί 458 spiderφφφφφφφ ανατριχιασα
-
δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω αυτό στο μήνα κυκλοφορίας του περιοδικού...
νομίζω ότι είναι unfair για την δουλειά των συντακτών! Μπορώ να στα δώσω με pm βέβαια! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
έχει και Τεμπερίδη να οδηγεί 458 spider
φφφφφφφ ανατριχιασα
πέραν καλοπροαίρετης πλάκας, το να κάνουν οδοιπορικά στο εξωτερικό και να οδηγούν σούπερκαρ εν καιρώ κρίσης είναι κάτι καλό! Ο Τεμπερίδης τουλάχιστον έχει γυρίσει και τον κόσμο ολόκληρο με το λαντροβερ οπότε η γνώμη του έχει βαρύτητα!
-
Πάντα το αγοράζω, ακόμα και αν το κράζω. Αλλά όπως θέλετε... πρέπει να περιμένω να σχολάσω πρώτα απλά.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
έχει και Τεμπερίδη να οδηγεί 458 spider
φφφφφφφ ανατριχιασα
πέραν καλοπροαίρετης πλάκας, το να κάνουν οδοιπορικά στο εξωτερικό και να οδηγούν σούπερκαρ εν καιρώ κρίσης είναι κάτι καλό! Ο Τεμπερίδης τουλάχιστον έχει γυρίσει και τον κόσμο ολόκληρο με το λαντροβερ οπότε η γνώμη του έχει βαρύτητα!
καλο για ποιον και για ποιο λογο ειναι;
επειδη εχει γυρισει τον κοσμο με το landrover η γνωμη του εχει βαρυτητα; -
Είναι καλό Σπύρο διότι μας δίνουν τροφή για όνειρα...και σε μέρες κρίσης τα όνειρα είναι καλά διότι συνεπάγονται ελπίδα ότι θα τα υλοποιήσεις κάποτε!
Αναφορικά με τον Τεμπεριδη και το όποιο οδοιπορικό, το γεγονός ότι έχει γυρίσει τον κόσμο και έχει πολλές ταξιδιωτικές παραστάσεις του παρέχει πλέον την ικανότητα-εμπειρία να εστιάζει στα πραγματικά ενδιαφέροντα για την περιοχή που επισκέπτεται οπότε ναι η γνώμη του έχει βαρύτητα για τον επίδοξο μελλοντικό ταξιδιώτη!
Μην είσαι αρνητικός συνονόματε! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Είναι καλό Σπύρο διότι μας δίνουν τροφή για όνειρα...και σε μέρες κρίσης τα όνειρα είναι καλά διότι συνεπάγονται ελπίδα ότι θα τα υλοποιήσεις κάποτε!Αναφορικά με τον Τεμπεριδη και το όποιο οδοιπορικό, το γεγονός ότι έχει γυρίσει τον κόσμο και έχει πολλές ταξιδιωτικές παραστάσεις του παρέχει πλέον την ικανότητα-εμπειρία να εστιάζει στα πραγματικά ενδιαφέροντα για την περιοχή που επισκέπτεται οπότε ναι η γνώμη του έχει βαρύτητα για τον επίδοξο μελλοντικό ταξιδιώτη!
Μην είσαι αρνητικός συνονόματε!Κι εγώ έχω οδηγήσει ένα σωρό άρματα... είμαι καλός κριτής supercars όμως; I think not...
-
Το κείμενο του Τεμπερίδη είναι πολύ καλό, και για τους λόγους που σωστά αναφέρθηκαν πριν. Βγάζει και ένα συναίσθημα σε σωστές δόσεις και ωραία αποτυπωμένο στο χαρτί. Στην ''ταυτότητα' του περιοδικού δεν αναφέρεται, μάλλον θα δουλεύει ως freelance δημοσιογράφος.
Με το Στάθη, ποτέ δεν μπόρεσα να 'συνομιλήσω', νομίζω ότι λέει κοινοτοπίες, και μάλιστα όχι με ενδιαφέροντα τρόπο. Γενικά τα 'καυστικά', 'καταγγελτικά' κείμενα τόσα χρόνια σε αυτή τη χώρα δε μου λένε σχεδόν τίποτα. Είναι και τόσο εύκολο να το κάνεις αυτό. Το ίδιο και για τη στήλη του Κουνίτη, στις πρώτες σελίδες. Αντίθετα, το 'Cross roads' που υπογράφει ο ίδιος είναι καλό. Καλό στο τεύχος Αυγούστου, από αυτό που διάβασα ως τώρα, το τεχνικό του Χαρπίδη (σελ. 108), το κείμενο για Toyota GT86 & Peugeot RCZ, και το 'Made in Greece' (σελ. 118).
Jacob
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλο για ποιον και για ποιο λογο ειναι;
επειδη εχει γυρισει τον κοσμο με το landrover η γνωμη του εχει βαρυτητα;Για να το ειχες καταλαβει, θα επρεπε να εχεις διαβασει ολους τους 4τροχους τουλαχιστον μια δεκαετια πισω μεχρι πριν 3 χρονια περιπου που εγραφε ο Τεμπεριδης.
Εαν το ειχες κανει, τοτε θα καταλαβαινες πιθανοτατα γιατι η γνωμη του εχει βαρυτητα...
Κακο δεν ειναι, ουτε απαραιτητο να εχεις διαβασει αρθρα του δεκα χρονια πισω...
ΕΙΝΑΙ ομως ΚΑΚΟ, αυτος ο γενικοτερος αφορισμος, και αρνητικη κριτικη για ανθρωπους που εχουν αποδειξει οτι αξιζουν, και οτι ξεχωριζουν.
Ειναι γενικοτερα κακο να μπαινουν ΟΛΟΙ οι δοκιμαστες, και ολα τα περιοδικα σε ΕΝΑ τσουβαλι.
Αυτο το πραγμα φυσικα σε ολους τους τομεις/δραστηριοτητες της ζωης, ειναι κυριως Ελληνικο φαινομενο, και σε αυτο κυριως οφειλεται η παγιωμενη πλεον 'φαγωμαρα' στην μικρη μας χωρα...
Οτιδηποτε καποιος δεν αντιλαμβανεται, αυτοματως το μειωνει, το υποβιβαζει στα δικα του μετρα, για να νιωσει
καλυτερα, να νιωσει οτι σε μεγαλο βαθμο ολα ειναι περιπου τα ιδια, και παει λεγοντας.
Το τελευταιο ειναι ενα σχολιο που δεν αφορα συγκεκριμενα εσενα, αλλα με αφορμη την ερωτηση σου, το ανεφερα...
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό