-
Πράγματι, τα γραπτά του ΣΧ έχουν κάποιες φορές αυτά τα χαρακτηριστικά - καλύτερο θα ήταν να μη χρειάζονται 'αποκρυπτογράφιση'. Δεν αποτελούν, όμως, παραδείγματα υπεροψίας - ίσως ενίοτε μέτρια, βαρετή δημοσιογραφία.
Ο ΚΚ κρίνει τους πάντες, αλλά το ίδιο κάνουν και στα περισσότερα περιοδικά - και όλοι νομίζουν ότι έχουν δίκιο. Για παράδειγμα, σε ελληνικό αυτοκινητικό περιοδικό επίσης διαβάζω σε διάφορες στήλες κριτικές και σχόλια που ποικίλουν από τη χρηματοδότηση της αγοράς αυτοκινήτου, και φτάνουν έως τη φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή με παράπονα για την πολιτεία, κλπ. Και εκεί παράπονα ότι η πολιτεία είναι απούσα. Ο περισσότερος τύπος κριτικάρει τους πάντες και τα πάντα σε μόνιμη βάση. Οι 4Τ δεν κάνουν κάτι διαφορετικό. Νομίζω ότι άλλα είναι τα 'μειονεκτήματα' του περιοδικού, έχω γράψει σχετικά σε αυτό το thread, όπως κι έχω επισημάνει τα πολλά θετικά στοιχεία του.
Κι εγώ από σεβασμό στο περιοδικό, στο φόρουμ του οποίου φιλοξενούμαι, πολλές φορές βάζω 'φρένο' σε αυτά που ασκώ κριτική, όπως θα κάνω και τώρα.
Jacob
-
Για τον Κ.Κ. όμως υπάρχει το ελαφρυντικό ότι προέβλεψε την κρίση δεκαετίες πριν.
Υπάρχει το ελαφρυντικό ότι προσπάθησε ν' αλλάξει πράγματα, έκανε τις προτάσεις του που επίσης ήταν πρωτοποριακές για την ελληνική πραγματικότητα και εν τέλει πάλεψε σ' ένα βαθμό.
Για τα μειονεκτήματα και τα αρνητικά του επίσης πολλά όμως ρε γαμώτο ποιος δεν έχει;
Σε μένα πάντως ο Κ.Κ και οι 4 τροχοί έχουν σεβασμό που τον κέρδισαν στο παρελθόν...
Λυπάμαι που αυτός είναι ελάχιστος πλέον για το περιοδικό και φυσικά δεν εστιάζω στους συντάκτες των άρθρων του αλλά ψηλότερα.... -
Η ιστορία των 4Τ θα έπρεπε να είναι σεβαστή από όλους. Πρώτα απ' όλα όμως από εκείνους που καθορίζουν την τύχη του περιοδικού και σε δεύτερο λόγο από τους αναγνώστες. Αν οι υπεύθυνοι δε σέβονται το έντυπο, δεν μπορούν να έχουν την απαίτηση να το σεβαστώ εγώ που είμαι απλός αναγνώστης. Το έντυπο που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στα περίπτερα δεν είναι αντάξιο του 'ονόματος' των 4Τ. Και γι' αυτό δε φταίνε οι συντάκτες, αλλα οι υψηλά ιστάμενοι.
Προσωπικά, συμφωνώ με όσους ανέφεραν ότι διέκριναν υπεροψία. Δεν είναι μόνο τα όσα λένε, αλλά και ο τρόπος που τα λένε. Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ. Περάσαμε στο άλλο άκρο δηλαδή. Και αυτό είναι υπεροψία ή καβαλημένο καλάμι ή ότι άλλο είναι και εγώ ως αναγνώστης δεν το θέλω. Εγώ θέλω να διαβάσω μια κατά το δυνατόν αντικειμενική άποψη για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να αποκλείονται κάποια από συγκριτικά ή να θάβονται για λόγους πολιτικής μεταξύ περιοδικών ή εταιρειών ή για λόγους διαφήμισης. -
Ο χρήστης trader έγραψε:
Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ.Νομιζω οτι ειναι σωστο οταν γραφονται τετοιες σοβαροτατες καταγγελιες να συνοδευονται απο αποδειξεις...Χειροπιαστες ομως......
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Για τον Κ.Κ. όμως υπάρχει το ελαφρυντικό ότι προέβλεψε την κρίση δεκαετίες πριν.
Υπάρχει το ελαφρυντικό ότι προσπάθησε ν' αλλάξει πράγματα, έκανε τις προτάσεις του που επίσης ήταν πρωτοποριακές για την ελληνική πραγματικότητα και εν τέλει πάλεψε σ' ένα βαθμό.
Για τα μειονεκτήματα και τα αρνητικά του επίσης πολλά όμως ρε γαμώτο ποιος δεν έχει;
Σε μένα πάντως ο Κ.Κ και οι 4 τροχοί έχουν σεβασμό που τον κέρδισαν στο παρελθόν...Συμφωνω απολυτα, η I couldn't have said it better myself που λενε και οι Αγγλοι.
Παρεπιπτοντως γιατι ο Κ.Κ σταματησε να γραφει πια (η κανω λαθος)? Απο τοτε που σταματησε να γραφει το περιοδικο εχει καταντησει βαρετο θα ελεγα και τα αρθρα για τα αυτοκινητα πια δεν εχουν καμια σχεση με αυτα της δεκαετιας του 90 που ευχαριστιοσουν να τα διαβαζεις
Συνεχιζει να τους αγοραζει ο πατερας μου στην Ελλαδα απο ιδρυτικος αναγνωστης και καποια χρονια ημουν και γω συνδρομητης στο εξωτερικο (τους διαβαζα ανελειπως απο πιτσιρικας μεχρι πριν απο 5 περιπου χρονια), τωρα πια δεν τους φερνει ουτε το πρακτορειο ξενου τυπου εδω.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ.
Νομιζω οτι ειναι σωστο οταν γραφονται τετοιες σοβαροτατες καταγγελιες να συνοδευονται απο αποδειξεις...Χειροπιαστες ομως......
Πατέρα, πέρα από το αν το έκαναν στους 4Τ ή όχι, πιστεύεις οτι αυτα δε συμβαινουν στον χώρο?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ.
Νομιζω οτι ειναι σωστο οταν γραφονται τετοιες σοβαροτατες καταγγελιες να συνοδευονται απο αποδειξεις...Χειροπιαστες ομως......
Πατέρα, πέρα από το αν το έκαναν στους 4Τ ή όχι, πιστεύεις οτι αυτα δε συμβαινουν στον χώρο?
Στον ευρυτερο δημοσιογραφικο χωρο μπορει (με καθε επιφυλαξη μιας και δεν ανηκω και ουτε εχω αμεση σχεση με αυτον),στους 4Τ που αναφερει ο φιλος ομως;
Δεν θα γινω φυσικα δικηγορος των συντακτων του περιοδικου,ας απαντησουν οι ιδιοι,αλλα δεν μου αρεσει να πετα καποιος ετσι μια κουβεντα (γενικη,αοριστη και διαχρονικη) που θιγει ολους αλλα οπωσδηποτε και μερικους ασχετους και αμετοχους και στην ουσια αθωους του εγκληματος δημοσιογραφους του περιοδικου. -
Σαφώς και δεν είναι οι μόνοι που το έκαναν. Όλοι πίεζαν στο βαθμό που μπορούσαν για να πάρουν πρώτοι το αυτοκίνητο. Οι 4Τ όμως, ως πρώτοι σε πωλήσεις, μπορούσαν να ασκήσουν και την περισσότερη πίεση. Με 40.000 πωλήσεις μπορείς να πεις κάτι, με 5.000 πωλήσεις που είχαν άλλα περιοδικά δεν μπορούσες να πεις το παραμικρό. Αποδείξεις δεν μπορώ να σου παρουσιάσω, αν όμως ξέρεις ανθρώπους που εργάζονται στο τμήμα δημοσίων σχέσεων εταιρειών αυτοκινήτου θα σου πουν ότι συνέβαινε αυτό. Ή δημοσιογράφους που δούλευαν σε άλλα περιοδικά και έχουν ακούσει την κλασική ατάκα 'αν στο δώσω, ο Στράτης θα το θάψει'. Σε όλες τις καταστάσεις στη ζωή, την πίεση μπορεί να την ασκήσει μόνο ο ισχυρός. Και στα περιοδικά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, οι πιο ισχυροί ήταν και είναι οι 4Τ. Αυτό δεν είναι κακό για τον αναγνώστη, γιατί εμένα αυτό με νοιάζει μόνο. Το κακό είναι ότι τις λίγες φορές που δεν γινόταν αυτό, η άποψη που διαβάζαμε δεν ήταν αντικειμενική. Και αυτό φαινόταν αργότερα, όταν άλλαζε σε μελλοντικά κείμενα ή όταν άλλα διάβαζες στο κείμενο και άλλλα στο τελικό συμπέρασμα. Κάτι που ανέφεραν και άλλοι συμφορουμίτες.
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Η ιστορία των 4Τ θα έπρεπε να είναι σεβαστή από όλους. Πρώτα απ' όλα όμως από εκείνους που καθορίζουν την τύχη του περιοδικού και σε δεύτερο λόγο από τους αναγνώστες. Αν οι υπεύθυνοι δε σέβονται το έντυπο, δεν μπορούν να έχουν την απαίτηση να το σεβαστώ εγώ που είμαι απλός αναγνώστης. Το έντυπο που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στα περίπτερα δεν είναι αντάξιο του 'ονόματος' των 4Τ. Και γι' αυτό δε φταίνε οι συντάκτες, αλλα οι υψηλά ιστάμενοι.
Προσωπικά, συμφωνώ με όσους ανέφεραν ότι διέκριναν υπεροψία. Δεν είναι μόνο τα όσα λένε, αλλά και ο τρόπος που τα λένε. Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ. Περάσαμε στο άλλο άκρο δηλαδή. Και αυτό είναι υπεροψία ή καβαλημένο καλάμι ή ότι άλλο είναι και εγώ ως αναγνώστης δεν το θέλω. Εγώ θέλω να διαβάσω μια κατά το δυνατόν αντικειμενική άποψη για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να αποκλείονται κάποια από συγκριτικά ή να θάβονται για λόγους πολιτικής μεταξύ περιοδικών ή εταιρειών ή για λόγους διαφήμισης.όταν έγραψα αυτό που αναφέρεις πριν λίγους μήνες ο Σ.Χ. μπήκε στο φόρουμ σαν αλεξιπτωτιστής, μου τα έχωσε κανονικά και μετά χάθηκε τόσο ξαφνικά όσο ξαφνική ήταν η συμμετοχή του. Αν αντιμετωπίζεται έτσι ένας πιστός αναγνώστης από το 1988 φαντάσου πόσο υπολογίζει τους περιστασιακούς. Ο μόνος λόγος που δεν γενικεύω είναι ότι υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συντάκτες ακόμα στο περιοδικό και δεν θέλω να τους μειώσω διότι εκείνοι προσπαθούν.
-
Έχεις δίκιο. Κι όταν λέμε ότι την ιστορία πρέπει να τη σέβονται όλοι, εννοούμε όλοι. Από κάποιες τέτοιες συμπεριφορές που περιέγραψες οι οποίες βγαίνουν και σε κάποια κείμενα, έπαψα να είμαι σταθερός αναγνώστης και το γύρισα στο περιστασιακός.
Οι συντάκτες δεν έχουν την παραμικρή σχέση με όσα γράφουμε ή δύναμη να μιλήσουν κατά τέτοιο τρόπο σε στέλεχος εταιρείας ή ακόμα να κράξουν αναγνώστη. Πάντα μιλάμε για τους από πάνω, αρχισυντάκτες, διευθυντές, ίσως σύμβουλοι σύνταξης και έκδοσης κτλ. οι οποίοι καθορίζουν την 'πολιτική'. -
Στο τεύχος Ιουνίου έχουμε και πάλι το εν λευκώ του 'δασκάλου'!
Δικαιολογεί το γιατί δεν έγραψε στο τεύχος 500, μιλά για το εναλλακτικό εξώφυλλο αλλά και το πως νιώθει για την κατάσταση στο περιόδικο!Μάλλον ο Σαρακάκης δεν έδωσε 1800αρι σιβικ για δοκιμή στο περιοδικό και ως εκ τούτου δεν έκαναν επίσημα δοκιμή. Αντί αυτού έκαναν ένα ταξίδι από Γερμανία Αθήνα με ένα σιβικ με ξένες πινακίδες.
Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν έκαναν και μία δοκιμή επί ελληνικού εδάφους! -
Μήπως τυχόν έχει και το ντοκυμαντέρ του Ακρόπολις μέσα; Έλεγαν ότι μπορεί να το έβαζαν.
-
Πρόλαβαν και έγραψαν τα όσα έγιναν στο Ακρόπολις 2012 αλλά δεν είχαν κανένα ένθετο. Το περιοδικό δεν είχε καν ζελατίνα!
-
δε χρειάζονται προτάσεις προς του τροχούς, αλλά μοναχα 1 πρόταση:
viewtopic.php?p=2538919#p2538919
φτάνει πια με
την αποκρυψη της αλή-
θειας -
δυστυχώς δεν μου επιτρέπει να δω το λινκ σου
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
δυστυχώς δεν μου επιτρέπει να δω το λινκ σουΌντως. Τι να ήταν άραγε;
-
μονο ένας γράφει
με
αυτόν τον τρό-
πο
και βέβαια μονο
ένας
μιλαει εδώ με-
σα για αλήθειες και
βιώματα που άλλοι θα
χρειαζόντουσαν
να γίνουν αιλουροειδή για να τα
εξισώσουν
(7ψυχοι και βάλε δλδ
) -
Ο Hirvonen οδηγει Citroen DS3 και οχι Ford Fiesta, αναφερομενος στα αποτελεσματα της γενικης του Ακροπολις.
-
Απ' οτι φαινεται ο Ακης Τεμπεριδης ειναι παλι στους 4τροχους...
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14443
Επιτελους, μια δυναμικη επιστροφη που τοσο χρειαζοταν το περιοδικο.
-
Τι να πω για το παρών τεύχος; Δύο μόνο σημεία! Η Κων/πολή ΔΕΝ είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη στον κόσμο όταν υπάρχει το Τόκιο των 20 εκατομμυρίων και η πόλη του Μεξικό των 17! Επίσης το να λες ότι η Τουρκία είναι η μόνο χώρα στον κόσμο που απλώνεται σε δύο ηπέιρους απλά ξεχνάει την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ χώρα του κόσμου, την Ρωσία που πιάνει την μισή υδρόγειο... Απορώ γιατί το αγοράζω αυτό το περιοδικό! Μάλλον για χάρη του δασκάλου που δίδασκε δημοσιογραφία κάποτε! Μας απογοητεύετε όμως εσείς οι επίγονοι!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό