-
Αυτο που πρεπει να καταλαβουν οι ανθρωποι του περιοδικου, απο την εμπορικη πλευρα πλεον (σαν επιχειρηση) ειναι οτι ενας αναγνωστης 10-15-20-35 χρονων δεν ισοδυναμει με εναν 'νεο'. Γιατι οι τελευταιοι ερχονται και παρερχονται, ενω οι παλιοι, το πολυ-πολυ να ... πεθανουν.
Απο την αλλη παλι, δικο τους ειναι το μαγαζι, αυτοι ξερουν καλυτερα [;] πως θα κανουν τη δουλεια τους και τι θελουν να πετυχουν -
Λοιπόν, διάβασα με μεγάλη προσοχή το τεστ των bmw και Α4 στο τελευταίο τεύχος. Προσωπικά με ικανοποεί 100% και θα το χαρακτήριζα σχεδόν τέλειο. Δε θυμάμαι να έχουν αφιερωθεί ξανά τόσες σειρές σε αίσθηση τιμονιού και οδική συμπεριφορά ,τουλάχιστον σε δυο σχεδόν οικογενεικά αυτοκίνητα όπως αυτά. Μακάρι όλα τα τεστ να ήταν τόσο καλά.
Αυτά από εμένα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Λοιπόν, διάβασα με μεγάλη προσοχή το τεστ των bmw και Α4 στο τελευταίο τεύχος. Προσωπικά με ικανοποεί 100% και θα το χαρακτήριζα σχεδόν τέλειο. Δε θυμάμαι να έχουν αφιερωθεί ξανά τόσες σειρές σε αίσθηση τιμονιού και οδική συμπεριφορά ,τουλάχιστον σε δυο σχεδόν οικογενεικά αυτοκίνητα όπως αυτά. Μακάρι όλα τα τεστ να ήταν τόσο καλά.
Αυτά από εμένα.ναι, αλλά στο ίδιο τεύχος είχε τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ (για μένα) δοκιμές των 1007 και το συγκριτικό Fox-Aygo.
Σε άλλες εποχές, το 1007 θα χε πάει για φούντο
-
μη φοβασαι, με το κοστος που εχει, θα παει απο μονο του για φουντο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε άλλες εποχές, το 1007 θα χε πάει για φούντοΘα 'χε παει για φουντο ηδη απο τον τιτλο του τεστ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μη φοβασαι, με το κοστος που εχει, θα παει απο μονο του για φουντο.Σπύρο, πολύ φοβάμαι όμως ότι, επειδή είναι ακριβώς όπως τα λες (δηλαδή δεν έχει σημασία τι γράφει το τεστ, αφού οι ίδιοι οι αγοραστές είναι οι τελικοί κριτές) όσο πάει θα απαξιώνονται ακόμη περισσότερο οι απόψεις των περιοδικών, άρα θα πέφτουν οι πωλήσεις τους, δημιουργώντας ένα φαύλο κύκλο. Με λίγα λόγια, τα περιοδικά προκειμένου να γίνουν πιο trendy, μοδάτα, ή δεν ξέρω τι άλλο, τελικά χάνουν το βασικό τους χαρακτηριστικό, ανακυκλώνοντας την αρνητική κατάσταση στην οποία έχουν περιπέσει (το σχόλιό μου δεν αφορά μόνο τους 4Τ)
-
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η κυκλοφορία των 4Τ βρίσκεται χαμηλά σε σχέση με προηγούμενα χρόνια και η πορεία παραμένει πτωτική (38.000 τον Ιανουάριο, 31.000 τον Ιούνιο). Πολύ φοβάμαι ότι πάνε να διεμβολίσουν τα περιοδικά του δίπτυχου 'γρήγορα γκάζια-'γρήγορες' γκόμενες', που γνωρίζουν μεγάλη πέραση τον τελευταίο καιρό. Τα οποία όμως κατά την άποψή μου είναι απλά πυροτεχνήματα στο χώρο του ειδικού Τύπου της αυτοκίνησης και κακώς επηρεάζουν τις σταθερές αξίες του χώρου (που στο κάτω-κάτω όπως φαίνεται δεν ξέρουν κι όλας το 'σπορ' και το αποτέλεσμα πολλές φορές είναι τραγελαφικό).
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ναι, αλλά στο ίδιο τεύχος είχε τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ (για μένα) δοκιμές των 1007 και το συγκριτικό Fox-Aygo.
Σε άλλες εποχές, το 1007 θα χε πάει για φούντο
Συμφωνώ και εγώ, δεν μου άρεσε το 'γλύψιμο' στην Πεζώ! Σε τέτοιο βαθμό που το παράτησα.
Πήρα το περιοδικό την Παρασκευή (είχα να το πάρω απο τότε που είχε βγει με το ένθετο με το εξώφυλλο που γυάλιζε σαν την ντίσκο-μπάλα στις παλιές ντισκοτέκ και θα κόστιζε μετά μόνο του 6€) για να έχω να διαβάσω στο πλοίο και δεν μου άρεσε αυτό που διάβασα...
Μόλις βρω χρόνο θα γράψω περισσότερα.
-
Δε μου άρεσε που στο άρθρο για την X5 4.0 και την 911 Carrera πρακτικά αποθεώθηκε η X5 ενώ για την Carrera γράφτηκαν σχεδόν κοινοτυπίες. Σόρι αλλά αυτό αγγίζει τα όρια της ...ιεροσυλίας και δεν περίμενα να το δω στους 4Τ.
-
xmmm ακουει κανεις? να ριξω ιδεα?
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δε μου άρεσε που στο άρθρο για την X5 4.0 και την 911 Carrera πρακτικά αποθεώθηκε η X5 ενώ για την Carrera γράφτηκαν σχεδόν κοινοτυπίες. Σόρι αλλά αυτό αγγίζει τα όρια της ...ιεροσυλίας και δεν περίμενα να το δω στους 4Τ.Θα μπορούσε να πεί κάποιος πως η 911 ψιλοθάβεται αλλα το θέμα είναι ποιος κάνει σωστά τη δουλειά του, αυτός που την 'θάβει'* ή αυτός που τα αποθεώνει όλα με βλακώδεις παρομοιώσεις και εξυπνακίστικες εκφρασιακές εκτροπές?
*=οσα σοβαρά άρθρα έχω διαβάσει για την 911 λένε ακριβώς τα ίδια, όσο καλό αυτοκίνητο και αν είναι το λάθος της κατανομής είναι πρόβλημα.
Το άρθρο δεν ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον κατα τη γνώμη μου αλλα ήταν απόλυτα σωστό όσο και αν ενοχλεί τα στερεότυπα κάποιων.
-
Το λάθος κατά τη γμώμη μου ήταν ότι υπήρξε συνδυαστικό (και όχι συγκριτικό) άρθρο με αυτά τα αυτοκίνητα. Αν ήταν δύο ξεχωριστά άρθρα δεν θα είχα πρόβλημα αλλά όπως και να είναι δεν μπορείς στο ίδιο άρθρο να ψιλοθάβεις την 911 και να αποθεώνεις ένα SUV ακόμα κι αν είναι BMW και πραγματικά καλό. Είναι 'αισθητικά' λάθος.
-
Εμένα πάντως η παρουσίαση της Χ5 μου έκανε σαν τεστ με το νέο μοτερ...
-
Καλημέρα σόλους!
Από τη μία μας πονάτε, από την άλλη μας ξυπνάτε και σίγουρα μας προβληματίζετε!
Με απόλυτο σεβασμό λοιπόν, σε εσάς στους δικούς μας ανθρώπους που μας κρίνετε, αλλά και προς τους συντάκτες μας που βασανίζονται για το κάτι άλλο. Κάποτε βγαίνει και κάποτε δεν βγαίνει. Η προσπάθεια ώστε το περιοδικό να μην αναφέρεται μόνο σε 0-100 σε ευρώ και σε αποτελέσματα αγώνων συνεχίζεται...Πάμε επί της ουσίας...
Για το 1007. Μετά το Πλουριέλ ότι χειρότερο. Το άρθρο δεν αφήνει περιθώρια ούτε να διανοηθεί ο αναγνώστης πως έχει θετικά στοίχεία. Κακή τιμή, τραγικές επιδόσεις, αντίστοιχα, κακό-μπάζο κιβώτιο το 1600. Ξεχωρείστε το life style concept και κρατείστε τα σχόλια ουσίας. Από την άλλη όποιος δεν το θεωρεί υποψήφιο διαβάζει μιά ιστοριούλα. Ευχάριστη και δροσερή. Αποφύγαμε συγκριτικό με ναι μεν-αλλά και βέβαια 2 σελιδο τεστ με αναφορά σε επιδόσεις και τιμές, προσ΄φεροντας κάτι διαφορετικό. Αποτύχαμε; Για κάποιους ναι! Μας άρεσε. Και άρεσε και θα ξαναπροσπαθήσουμε!Για την 911 με την Χ5. Γράφει ο Χ.Α. γιατί έτσι. Βόλτα με δύο άσχετα μεταξύ τους, καλά, αυτοκίνητα! Και προσοχή ... Πρόκειται για την καλύτερη Χ5, ένα πυροβόλο που κροταλίζει σαν τη Μ3 και για τη σκέτη 997 με τιπτρόνικ. Απλά και έχοντας την εμπειρία να οδηγώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια 996-2 και 996-4S με χειροκίνητο κιβώτιο, υπογράφω πως αυτή η μικρή 997 με αυτό το κιβώτιο, είναι πολλά χρόνια πίσω!
Λογικά λοιπόν ο συντάκτης εντυπωσιάστηκε από την Χ5 και προβληματίστηκε από αυτή την 997 που καμία σχέση δεν έχει με την S!Tώρα για AYG0 vs FOX! Γαμώτο! Ιδια τιμή έχουν! Αντίστοιχους χώρους και περίπου-πολύ κοντά διαστάσεις! Κυρίως... Στους ίδιους απευθύνονται. Ατού του Τογιότα το 5θυρο αμάξωμα και του VW η ποιότητα κύλισης!
Διαβάστε και ξένο, ειδικό τύπο. Δικαιώνεται απόλυτα η επιλογή μας σε συνδυασμό μάλιστα ότι τον προηγούμενο μήνα προηγήθηκε ΣΔΟΚ με τογιόταvsfiatvschevy(sik)vskia (η δική μου επιλογή σε πρώτο πρόσωπο και σε σχέση με την τιμή)Στράτης
ΥΓ... με τις κυκλοφορίες γμτ, γμτ! Εν τοιαύτη περιπτώσει αν η παναθα δεν πρωταγωνιστεί στεναχωριέμαι και προτείνω, δεν ειρωνεύομαι! Ομως η εικόνα δεν είναι αυτή που περιγράφει ο Πέτρος. Η πορεία είναι πτωτική τα τελευταία χρόνια, (σε μικρότερο ποσοστό από κάθε άλλο ανταγωνιστικό έντυπο) αλλά για το 2005 σημειώστε ΙΑΝ:37136 (04:36093), ΦΕΒ:32061 (35707), ΜΑΡ:32977 (37428), ΑΠΡ: 30140 (37264), ΜΑΙ: 34880 (35548), ΙΟΥΝ: 31610: (31774)ΣΧ
-
Για τη συμμετοχη και οι απαντησεις (παντα επι της ουσιας) του sx στο forum, τι να πω; Μπραβο.
Για το 1007: Συμφωνεις επι της ουσιας και το λες στα ισια. Και λογω ειδικου αυτοκινητου, επιχειρηθηκε ενα διαφορετικου στυλ αρθρο (οπως παλια και με το Pluriel). Προσωπικα δεν μ' αρεσε αλλα ΟΚ, ειναι ενα βασιμο σκεπτικο. ΑΛΛΑ: το συμπερασμα, ο τιτλος, το κειμενο της δοκιμης, δεν θα επρεπει να λενε στην κυρια ή την κοπελιτσα, που το ζαχαρωνει, οτι ειναι ενα κακο αυτοκινητο; Νομιζω παλαιοτερα δεν θα το συζητουσατε/σαμε καν.
Για Χ5/Porsche. Δεν τα εχω οδηγησει ουτε στο PS/2 Ασφαλως η αποψη του ειδικου συντακτη, που ειναι σε θεση να κανει συγκρισεις, ειναι ορθοτερη απο των 'ειδικων' του καναπε, σαν του λογου μου.
Για Aygo/Fox: Πολυ κοντα σε διαστασεις; 42 εκ. διαφορα, σε αυτοκινητο πολης = μια κατηγορια διαφορα. Υπαρχουν αυτοκινητα για να συγκριθει το Φοξ, παρομοια σε αμαξωμα και τιμη. Ωστοσο, ο ανταγωνισμος του I GO ηταν αυτος του προηγουμενου τευχους (απλα η γνωμη μου).
Ευχαριστω για την ευκαιρια να συνομιλουμε κατευθειαν με τους ανθρωπους του περιοδικου μεσω του φορουμ, ειναι μοναδικη αισθηση. Μπραβο.
-
Για τις κυκλοφοριες:
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Αυτο που πρεπει να καταλαβουν οι ανθρωποι του περιοδικου, απο την εμπορικη πλευρα πλεον (σαν επιχειρηση) ειναι οτι ενας αναγνωστης 10-15-20-35 χρονων δεν ισοδυναμει με εναν 'νεο'. Γιατι οι τελευταιοι ερχονται και παρερχονται, ενω οι παλιοι, το πολυ-πολυ να ... πεθανουν.
Απο την αλλη παλι, δικο τους ειναι το μαγαζι, αυτοι ξερουν καλυτερα [;] πως θα κανουν τη δουλεια τους και τι θελουν να πετυχουν -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Πάμε επί της ουσίας...
Για το 1007. Μετά το Πλουριέλ ότι χειρότερο. Κακή τιμή, τραγικές επιδόσεις, αντίστοιχα, κακό-μπάζο κιβώτιο το 1600.Η αλήθεια είναι οτι πάνω απο 8-9 έχω σταματήσει να διαβάζω τους 4Τ.
Η άλλη αλήθεια είναι οτι έχω καλομάθει με τα ξένα περιοδικά (Αγγλία - Σουηδία - Νορβηγία).
Αν όμως διάβαζα το παραπάνω σχόλιο στο περιοδικό που πήρα την Παρασκευή θα ήξερα οτι πήρα τους 4Τ που ήξερα.Κάτι άλλο. Θα παρακαλούσα κάτι. Αν υπάρχουν λέξεις στα κείμενα όπως ο τίτλος που λεγόταν 'Μήνας Blowjob' θα ήθελα να υπάρχει μία ενημέρωση ώστε να μην δίνεται σε μικρά παιδιά το περιοδικό να το διαβάσουν.
Στο καράβι που είχα το περιοδικό, το έδωσα να το διαβάσει ο 12χρονος γιος μίας φίλης μου και μετά απο ώρα μου έκανε την εξής ερώτηση:
-κ.Σταύρο τι σημαίνει η λέξη Blowjob;
Εγώ έμεινα μλκς και δεν ήξερα τι να του πω.
Αλήθεια αυτός που το σκέφτηκε να το γράψει τι απάντηση θα του έδινε; -
Νομίζω πως στην απάντηση του ΣΧ ξαναβρήκαμε το ύφος των 4Τ που αγαπήσαμε και υπεραγαπάμε.
Ωστόσο δε νομίζω οτι τα σχόλια για το 1007 συμπίπτουν με το κείμενο.Μάλλον καμία σχέση!Ούτε για την τρελή κατανάλωση έγινε λόγος, ενώ οι επιδόσεις είναι τόσο τραγικές που θα έπρπεπε να δωθεί περισσότερη σημασία.
δε γνωρίζω τις σχέσεις με την κάθε αντιπροσωπεία, αν δηλαδή 'επιβάλλεται' να γράψεις κάποια πράγματα.Δε μιλάω για μεροληψία-απλά πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα τι να λέγανε;Οτι το αυτοκίνητο είναι μλκία;;;Θα ξανάπαιρναν Πεζώ σε σύντομο χρονικό διάστημα ή....;
Υποθετικά όλα αυτά.
Πάμε τώρα στο Αιγκό-Φοξ.Νομίζω η σύγκριση ήταν αναμενόμενη...Κι αν έχεις 10000 χιλιάρικα, μάλλον θα τα σκεφτείς και τα δύο...
Το βασικότερο πρόβλημα για μένα παραμένει το Blow Out.Έχω ξαναγράψει γι αυτό, απλά θα ήθελα μια απάντηση από τον κύριο (επιτρέψτε μου τον πληθυντικό-ο σεβασμός είναι πολύ μεγάλος) ΣΧ.
Το ένθετο προσωπικά το βρίσκω τραγικό.Σα να πήρα το Power Technics ή Burn Out.Ακόμη και το όνομα θυμίζει...
Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, νομίζω πως οι 4Τ δείχνουν σημάδια κόπωσης.Λογικό το βρίσκω-ουσιαστικά ο ίδιος πυρήνας 35 χρόνια...Το χειρότερο όμως είναι οτι βλέπω σημάδια...προσέγγισης με το Drive.Προσωπικά το θεωρώ κι αυτό πολύ καλό περιοδικό (πολλοί εδώ μέσα διαφωνούν). Η προσπάθεια για κόμικ στην τελευταία σελίδα πχ...Αποτυχημένο...
Συγνώμη αν θίγω κάποιους, αλλά αγαπώ τους 4Τ.Από τα 6 μου (!) δηλαδή εδώ και 20 χρόνια, δεν έχω χάσει τεύχος.Γι αυτό και όσα γράφω είναι καλοπροέραιτα...Τούς αγαπώ και νιώθω οτι τους χρωστάω πολλά...Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το λάθος κατά τη γμώμη μου ήταν ότι υπήρξε συνδυαστικό (και όχι συγκριτικό) άρθρο με αυτά τα αυτοκίνητα. Αν ήταν δύο ξεχωριστά άρθρα δεν θα είχα πρόβλημα αλλά όπως και να είναι δεν μπορείς στο ίδιο άρθρο να ψιλοθάβεις την 911 και να αποθεώνεις ένα SUV ακόμα κι αν είναι BMW και πραγματικά καλό. Είναι 'αισθητικά' λάθος.Γιατί δεν μπορείς? Αν έτσι είναι εσύ τι πρόβλημα έχεις? Αμα είμαστε της άποψης 911---->θρύλος, SUV-------->666 τότε καλύτερα να μη διαβάζουμε τίποτα..
-
Διαβάζω 4Τ από το 1978!!! (16 χρονών τότε!!!)
Πιστέψτε με η 'συζήτηση' αυτή γίνεται καθε 10ετία περίπου!
Το περιοδικό έτσι, το περιοδικό αλλοιώς!
Γιατι αυτό το άρθρο, γιατι το αλλο τεστ!!!Η διαφορά είναι ότι τότε το συζητάγαμε στην παρέα μας!10-12 νοματαίοι!
Τώρα το συζητάμε μερικές εκατοντάδες στο Διαδίκτυο και μπορούμε να έχουμε άμεσα απάντηση από τον ΣΧ!!!Τον καθ' ύλην αρμόδιο δηλαδή!Αν μου το έλεγαν τότε, θα τους πλάκωνα στις φάπες!Κι όμως!On line!!!
Το περιοδικό αλλάζει!Κι εμείς το ίδιο!
Κάποιες φορές μας καλύπτει τα προσωπικά μας κριτήρια, άλλες όχι!Το βασικό που αλλάζει όμως είναι η αγορά!!Και μια εταιρεία πρέπει να την παρακολουθεί!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό