-
Πες οτι ανηκουν.Παρακατω.....
-
εδω κάνουν advertorial.... ή πως τα λενε και πληρώνονται... εκεί κόλλησες
αυτά είναι για .... το έχουμε ξαναπει
Για μένα ντροπή -
Για βοηθειστε μιας και εχω χασει τον μπουσουλα.
Στις πρωτες σελιδες των φρεσκων 4Τ υπαρχει μια καταχωρηση για το φεστιβαλ ταχυτητος στο Goodwood.
Ενας τροπος για να συμμετεχεις στη κληρωση ειναι να συμπληρωσεις 'το ηλεκτρονικο δελτιο συμμετοχης που θα βρειτε στο http://www.4troxoi.gr'οπως γραφει ακριβως.Εμ ελα που δεν μπορω να το βρω το αναθεματισμενο....
Για βοηθειστε μιας και εχω χασει τον μπουσουλα. -
Μάλλον δεν το έχουν ανεβάσει ακόμη Δημήτρη!!
-
Αν πληρώνεσαι από μια εταιρία για να δημιουργήσεις μια διαφήμιση και να τη φιλοξενήσεις στο περιοδικό και μερικές σελίδες παρακάτω αξιολογείς αυτοκίνητο αυτής της εταιρίας, αυτονόητο είναι ότι ο αναγνώστης θα προβληματιστεί για την αξιοπιστία του περιοδικού σε σχέση με τα αποτελέσματα/κρίσεις που εκφράζονται στη δοκιμή, ή συγκριτικό τεστ.
Υπάρχει όμως σχέση ανάμεσα στους 4Τ και σε αυτούς που δημιουργούν αυτές τις διαφημίσεις?
Advertorial που αναφέρεται σε μήνυμα λίγο πριν, τι σημαίνει?
Jacob
-
Θυμαμαι οτι ο ΚΚ εγραφε οτι το ιδεωδες θα'ταν οι 4Τ να μην εχουν καθολου διαφημησεις,πραγμα αδυνατον γιατι τα εσοδα απο τις πωλησεις τευχων καλυπτουν μερος μονο των εξοδων εκδοσης.Και οτι προσπαθουσαν να ειναι οσον το δυνατον περισσοτερο αντικειμενικοι στα τεστς που εκαναν.
Και μαλιστα ενεφερε εταιρειες που του 'κοψαν την διαφημηση γιατι δεν τους αρεσε η κριτικη του περιοδικου για καποιο μοντελο.( Η υπερασπιση τελειωσε,το λογο εχει ο δημοσιος κατηγορος.... ).
-
Που τον ξέθαψες τον ΚΚ και τα παλαιολιθικά χρόνια των 4Τ...Κλασσική ιστορία με την Μερσεντές που πρέπει να την έχει γράψει άπειρες φορές στον Αντίλογο και στο Εν Λευκώ...Ωραίες εποχές χωρίς Χάμμερ και λοιπά ΣΟΥΒ
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Αν πληρώνεσαι από μια εταιρία για να δημιουργήσεις μια διαφήμιση και να τη φιλοξενήσεις στο περιοδικό και μερικές σελίδες παρακάτω αξιολογείς αυτοκίνητο αυτής της εταιρίας, αυτονόητο είναι ότι ο αναγνώστης θα προβληματιστεί για την αξιοπιστία του περιοδικού σε σχέση με τα αποτελέσματα/κρίσεις που εκφράζονται στη δοκιμή, ή συγκριτικό τεστ.Αυτό είναι συνήθης τακτική στον ειδικό τύπο, βλέπεις ένα review του προϊόντος Χ και στη δεξιά σελίδα διαφήμιση του Χ.
Το θέμα είναι η δοκιμή να μην περιορίζεται σε ανακύκλωση του δελτίου τύπου του Χ.
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Αν πληρώνεσαι από μια εταιρία για να δημιουργήσεις μια διαφήμιση και να τη φιλοξενήσεις στο περιοδικό και μερικές σελίδες παρακάτω αξιολογείς αυτοκίνητο αυτής της εταιρίας, αυτονόητο είναι ότι ο αναγνώστης θα προβληματιστεί για την αξιοπιστία του περιοδικού σε σχέση με τα αποτελέσματα/κρίσεις που εκφράζονται στη δοκιμή, ή συγκριτικό τεστ.Υπάρχει όμως σχέση ανάμεσα στους 4Τ και σε αυτούς που δημιουργούν αυτές τις διαφημίσεις?
Advertorial που αναφέρεται σε μήνυμα λίγο πριν, τι σημαίνει?
Jacob
είναι ένα δισέλιδο που εβλεπεις μερικές φορές που είχε κάποια παρουσίαση του αυτοκινήτου και φαινόταν σαν άρθρο και κάπου έγραφε παραγωγή 4 τροχοι κλπ... Ηταν σαν τιμολόγιο πολυ πιο ακριβό από την διαφήμιση διότι το στήνανε οι τροχοί και εχει και κείμενο δικό τους (αρκετό κείμενο σαν κριτική ... αλλά καλά πάντα). Το έλεγε ότι ειναι κάτι σαν διαφήμιση (ή κάπως αλλιως το έλεγε). Για μένα ήταν η ξεφτίλα .... Πηγαίνανε σε όλες τις εταιρίες και ζητούσανε λεφτά γι αυτό το πράγμα.... (ΤΙ καλή ιδέα που είναι κλπ...) Την πρώτη φορά πυο το βλέπεις... λες... ΜΠΑ τι άρθρο είναι αυτό...
viewtopic.php?f=15&t=42709&start=195#p1818861
-
το καλο ειναι οτι το περιοδικο διαβαζει τα σχολια που γραφουμε εδω, και μας απαντα/ενημερωνει σε πολυ τακτικη βαση
οχι τιποτε, αλλα αν δε γινοταν και αυτο, μαλλον θα επρεπε να κλειδωθει το παρον θεμα.
-
Να υπάρχει δοκιμή αυτοκινήτων και ακριβώς δίπλα διαφήμιση είναι όντως συνηθισμένο, αν και όχι το καλύτερο για την αξιοπιστία της δοκιμής.
Σημαίνει ότι τηλεφώνησες στην εταιρία και την ενημέρωσες από πριν για το περιεχόμενο του περιοδικού «ξέρετε κάνουμε ένα συγκριτικό με το τάδε αυτοκίνητό σας, μήπως σας ενδιαφέρει να κοτσάρουμε και μια διαφήμιση εκεί δίπλα, φτηνά θα στοιχίσει».
Όπως φαίνεται, όμως (με κάθε επιφύλαξη, εφόσον δεν έχουμε επίσημη απάντηση από τους 4Τ σχετικά με το εάν αυτοί κάνουν τις διαφημίσεις με την υπογραφή TECHNICALPRESS CREATIVE MEDIA), οι 4Τ φτιάχνουν διαφημίσεις για τις εταιρίες.
Αυτό συνιστά μια άλλου είδους σχέση περιοδικού με την διαφημιζόμενη εταιρία, δε σου δίνουν απλά μια διαφήμιση κι εσύ την τυπώνεις, αλλά συνεργάζεσαι μαζί της για να σχεδιάσεις την προώθηση του προϊόντος.Επίσης ο τρόπος γραφής των διαφημίσεων δείχνει ότι δεν είναι απλά η πένα του διαφημιστή, αλλά ότι κάποιος με περισσότερες γνώσεις έχει συντάξει το κείμενο. Όταν διαβάζω αυτές τις διαφημίσεις εντυπωσιάζομαι από την ομοιότητα των κειμένων με τη γραφή αυτοκινητικού συντάκτη…
Σχετικά με το advertorial την έχω πατήσει πολλές φορές σε άλλα περιοδικά – ύπουλος τρόπος διαφήμισης, έχει ίδια γραμματοσειρά, ύφος με το περιοδικό και νομίζεις ότι είναι κανονικό άρθρο.
Με την ελπίδα να μην υπάρχει σχέση 4Τ με αυτές τις διαφημίσεις, καλή Κυριακή.
Jacob
-
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο.
Στη δοκιμή των μικρών, υπάρχει ξεχωριστό Box με δυναμομέτρηση του Venga. Βρίσκει το περιοδικό 82 ίππους στους τροχούς (90 ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Από αυτό συμπεραίνεται ότι το ΚΙΑ αποδίδει περισσότερο από το ανακοινωθέν 90... Εγώ να ρωτήσω: Πόσες απώλειες έχει ένα προσθιοκίνητο;;; Πάνω από 10%;;;;; Άντε και 15% να είναι μιλάμε για 82+15%των 90 = 82+13,5 = 95,5 ίπποι... Ε, και;;;
Δεν έγινε λόγος για σκάνδαλα και λοιπές αηδίες και η δικαιολογία ήταν πολύ καλή, αλλά δεν ξέρω... μου κακοφάνηκε... (για όποιον θυμάται το πόσο διαφήμιζε η ΚΙΑ τα 109 άλογα της προηγούμενης έκδοσης του ίδιου μοτέρ...)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το καλο ειναι οτι το περιοδικο διαβαζει τα σχολια που γραφουμε εδω, και μας απαντα/ενημερωνει σε πολυ τακτικη βασηοχι τιποτε, αλλα αν δε γινοταν και αυτο, μαλλον θα επρεπε να κλειδωθει το παρον θεμα.
Για τα συγκεκριμενα ερωτηματικα μου-αποριες και επισημανσεις περι της δοκιμης της Mito QV, στο τευχος Απριλιου, δεν εχει ακουστει το παραμικρο παντως...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το καλο ειναι οτι το περιοδικο διαβαζει τα σχολια που γραφουμε εδω, και μας απαντα/ενημερωνει σε πολυ τακτικη βαση
οχι τιποτε, αλλα αν δε γινοταν και αυτο, μαλλον θα επρεπε να κλειδωθει το παρον θεμα.
Για τα συγκεκριμενα ερωτηματικα μου-αποριες και επισημανσεις περι της δοκιμης της Mito QV, στο τευχος Απριλιου, δεν εχει ακουστει το παραμικρο παντως...
γιατι ειδες κανεναν απο το περιοδικο να 'μας απαντα/ενημερωνει σε πολυ τακτικη βαση' εδω μεσα?
-
Toyota stops sale of 2010 Lexus GX 460 after Consumer Reports safety alert
http://blogs.consumerreports.org/cars/2 ... alert.html
Αυτά είναι ' DONT BUY '
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γιατι ειδες κανεναν απο το περιοδικο να 'μας απαντα/ενημερωνει σε πολυ τακτικη βαση' εδω μεσα?Ο χώρος έχει ανθρώπους με ήθος και προτάσεις, βρίσκεις την χρυσή τομή και πορεύεσαι.Κακά τα ψέμματα, μείνετε συντονισμένοι.
-
ετσι σου ειπε ο Τακης με τη ταβερνα, εκει στο βουνο ψηλα, διπλα στο πευκο με το σπασμενο κλαρι?
ξερεις εσυ. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
γιατι ειδες κανεναν απο το περιοδικο να 'μας απαντα/ενημερωνει σε πολυ τακτικη βαση' εδω μεσα?
Ο χώρος έχει ανθρώπους με ήθος και προτάσεις, βρίσκεις την χρυσή τομή και πορεύεσαι.Κακά τα ψέμματα, μείνετε συντονισμένοι.
Aυτο ακριβως...
-
Καλησπέρα σας,
Σε σχέση με τα Advertorial και την Technical Press Creative Media.
Πράγματι ο ΚΚ κάποτε έγραφε ότι ιδανικό θα ήταν να μην έχουμε καθόλου διαφημίσεις. Συμπλήρωνε, βέβαια, ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει και φυσικά αυτό το σχόλιο δε χρειάζεται περεταίρω εξηγήσεις. Τα Advertorials είναι διαφημιστικές καταχωρήσεις οι οποίες έχουν γίνει «μόδα» εδώ και πολλά χρόνια και όχι μόνο στο δικό μας χώρο. Αυτό που τις διαφοροποιεί σε σχέση με τις παραδοσιακές (αν έτσι συνηθίζεται να ονομάζονται) μακέτες, είναι ότι δε βασίζονται σε ένα σλόγκαν, αλλά σε ένα κείμενο. Αυτό καθιερώθηκε όταν αρκετές εταιρείες θέλησαν να διαφημίσουν με πιο στοχευμένο τρόπο το προϊόν τους. Οι διαφημιστικές εταιρείες όμως που συνήθως διαχειρίζονται τα χρήματα των διαφημιζόμενων δεν είναι σε θέση να έχουν «ειδικούς» για κάθε προϊόν (αυτοκίνητα στην περίπτωσή μας). Που σημαίνει ότι αν όχι κάποιος από εμάς, σίγουρα κάποιος άνθρωπος «του χώρου μας» γράφει αυτά που διαχειρίζεται η Technical Press Creative Media η οποία όντως ανήκει στην Τεχνικές Εκδόσεις ΑΕ.
Τα παραπάνω ελπίζουμε πως μπορούν να διαλευκάνουν τις απορίες σας ως προς το τεχνικό μέρος των Advertorials.
Ως προς το ηθικό τώρα, μάλλον μόνοι σας θα πρέπει να αξιολογήσετε πριν κατακρίνετε. Τι διαφορά έχει το Advertorial με την κλασική διαφήμιση; Ότι δεν έρχεται στα γραφεία μας έτοιμο. Κατά τα λοιπά, χρήματα εισπράττουμε και στις δύο περιπτώσεις. Αν θεωρείτε ότι με τα Advertorioal ξεπουλιόμαστε στις εταιρείες, το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τις άλλες διαφημίσεις. Που σημαίνει ότι επειδή διαφημίζουμε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας «τα παίρνουμε απ’ όλες» (δεν ισχύει), επειδή διαφημίζουμε ποτά τα μπουκάλια έρχονται στα γραφεία με κούτες (δεν ισχύει), επειδή διαφημίζουμε εταιρείες ελαστικών αλλάζουμε δωρεάν λάστιχα στα αυτοκίνητά μας (δεν ισχύει), επειδή διαφημίζουμε συνεργεία κάνουμε δωρεάν σέρβις (δεν ισχύει) και ο κατάλογος των διαφημιζομένων μας συνεχίζεται…
Σκεφτείτε κάπου το ενδεχόμενο να μην είμαστε όσο πουλημένοι θεωρείτε. _Ε.Ξ. -
αγαπητε Ε.Ξ. (δεν ξερω ποιος εισαι), το advertorial ειναι το τελευταιο πραγμα για το οποιο αφηνονται υπονοουμενα για το περιοδικο.
υπαρχουν παρα πολλα που εχουν ηδη αναφερθει στις τελευταιες σελιδες. Καλο θα ειναι να ριχνετε καμια ματια και σε αυτο το forum, και να γραφετε τα σχολια σας, γιατι και η ΜΗ απαντηση, πρακτικα ΕΙΝΑΙ απαντηση.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό