Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εμπειρία απο Test Drive μεταξύ Volvo S60R,BMW 330 και Μ3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εμπειρία απο Test Drive μεταξύ Volvo S60R,BMW 330 και Μ3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    74
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      To περασμένο Σαββατοκύριακο πήγαμε για Test Drive με έναν εξάδερφο μου και έναν φίλο του. Ο εξάδεφος μου γύρευε για κάτι οικογενειακό μεταξύ XC90 και Τuareg και ο φίλος του για κάτι γρήγορο, χλιδάτο για επαγγελματικό αμάξι. Ξεκινήσαμε 9 το πρωί πηγαίνοντας πρώτα στην Volvo η οποιά είναι και πιο κοντά και ρίξαμε μια ματία στο XC90, S80, S60R. Με το που μπήκαμε στην αίθουσα υποδοχής το πρώτο πράγμα που προσέξαμε ήταν ο κόσμος που σύχναζε. Είδαμε 1 ζεύγάρι 35αριδων, με προσεγμένο μοντέρνο ντύσιμο, μια εφάνίσημη 45αρα κυρία και μία μητέρα μαζί με τα 2 παιδιά της. Ολοί τους ήταν ευγένικοί και πολύ διακριτικοί όταν περίμεναν να μπούν μέσα στα αμάξια στον εκθεσιακό χώρο Η ποιότητα του αμαξώματος όλων των Volvo ήταν απερρίγραπτη, σημεία προσοχής ήταν τα μπροστινά φώτα τα οποία είχαν περίβλημα απο γυαλί. Το μόνο παράπονο ήταν οτί τα αμαξώματα στην Volvo αλλάζουν καθε 5-6 χρόνια και δεν υπάρχουν εμφανησιακές αλλαγές με τα προηγούμενα μοντέλα. Οι εσωτερικοί χώροι σε όλα τα Volvo ήταν άψωγοι εργωνομικοί και με πάρα πολύ καλή ορατότητα. Για τύχη μας την ίδια μέρα είχαν ένα S60-R Test Car το οποίο έχει απόδωση 300άλογα με 4-κίνηση και ρυθμιζώμενες αναρτήσεις. Ετσι η τρείς μάς πήραμε το αμάξι για Test Drive και βρεθήκαμε σαν μικρά παιδία στην ευχάριστη θέση να δοκιμάσουμε το αμάξι. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι η ποιότητα οδήσησης με το σύστημα στην θέση Confort όπου το αμάξι είναι σαν να οδηγάει πάνω σε μετάξι. Η απόδωση του αμαξίου ήταν το κάτι άλλο....ο 2.5 Turbo κινητήτας παράγει το μέγιστο της ροπής του στις 1950 στροφές με 295 ft-lbs ροπής και σε κάνει να βυθίζεσαι στο κάθισμα σου. Το αμάξι μπορεί και επιταχύνει απο τα 0-100κμ/ώρα σε κάτι λίγο παραπάνω απο 5 sec. Αυτό που μάς έκανε μεγάλη έκπληξη με το S60R ήταν το πόσο ζυγισμένο ήταν το αμάξι διατηρώντας την ιδιότητα του οικογενιακού. Περιτό να πω ότι το αμάξι είχε και πάρα πολυ καλά κρατήματα.

      Aφού τελειώσαμε απο την Volvo και ερχόμενοι απο το μεσημερινό πήγαμε στην BMW ή οποία ήταν 3-4miles στα βόρεια. Οταν φτάσαμε ήταν περασμένο μεσημέρι και είχε κάμπωσους που κοιτάζανε αυτοκίνητα. Το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε όταν φτάσαμε στην BMW ήταν και πάλι ο... κόσμος. Eδώ όμως μείναμε με ανοιχτό το στώμα. Η ποιότητα του κόσμου που κοίταζε τα αμάξια ήταν τελείως διαφορετική και αντιφατική. Ύπήρχαν 2-3 'καθώς πρέπει' ζευγάρια με ακριβό ντύσιμο αλλά που δεν κατέβαζαν καφάλι απο την ψύλομυτια όπου οι πωλητές ήταν καρφωμένοι πάνω τους και μόνο αέρα δεν τους έκαναν με φτερά στρουθοκάμυλου. Ύπήραν όρισμένες τυπικές χαζογκόμενες με το κλασικό ύφος του 'Χρυσοθύρα'. Είδαμε και ορισμένους κακοντυμένους(απο άποψη γούστου) μαυρούς η ισπανόφωνους νεαρούς που έφεραν σε κάτι μεταξύ Snoop Doggy Dog και Pimp με κρεμαστές χρύσες αλύσίδες έχοντας φέρει όλο του το σόι για να δοκιμάσουν η να αγοράσουν αμάξι. Πραγματικά όμως αυτή η εικόνα μας άφησε άφωνους. Περιμέναμε για 2-3 ώρες για να κάνούμε ένα τεστ Drive η με την 330 η με μια M3 που είχαν. Εν το μεταξύ το διάστημα αυτό μπέναμε μέσα σε ορισμένα αμάξια και τα κοιτάζαμε. Περιττό να πω ότι το πάρκινγκ lot της ΒΜW ήταν σαν ζωωολικός κύπος. Οι ποιο πολύ τιπάδες ήταν αγενέστατοι, τρέχανε απο αμάξι σε αμάξι σαν πήθικοι που πηδάνε απο δέντρο σε δέντρο. Τώρα οσων αφορά την ποιότητα του αμαξώματος στις BMW. Με μεγάλη απογοήτευση παρατηρήσαμε όταν περιβλήματα στα φώτα στα X5, X3, X330 5ΧΧ και 3ΧΧ ήταν απο πλαστικό(Στην ευρώπη είναι γυαλί). Επίσης η μπροστινή σχάρα στις Χ5 ήταν και αυτη απο μαύρο πλαστικό αγνώστης ανθεκτικότητας. Όσω αφορά εμφάνιση οι BMW είναι άψωγες, δεν μπορείς να τις συκρίνεις με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι εσώτερικοί χώροι είναι πάρα πολη καλής ποιότητας αλλά η εργωνομία είναι βασισμένη ποιο πολύ στον οδηγό και όχι στον συννοδηγό η τους επιβάτες στους πίσω χώρους. Σε αντίθεση η Volvo έχει πολύ καλή εργονομία για όλους τους επιβάτες. Όταν τελικά φτάσαμε να οδηγήσουμε την M3(εγώ ήμουνα στο πίσο κάθισμα) είμασταν είδη τσατισμένοι απο την κατάσταση που επικρατούσε, ήταν ξεκάθαρος ο σπορτ χαρακτήρας του αυτοκινήτου, η μηχανή είχε άψωγο ήχο και και σε έκανε αρκέτα ευάλλωτο στο να θέλεις να πατάς το γκάζι λίγο περισσότερο. Παρόλλα αυτα το αμάξι σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο γρήγωρο όσο το S60R. H μηχανή αποδίδει 262 ft-lbs στις 4800 και 333HP στις 7900 στροφές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορέσαμε να φτάσουμε υψηλές στροφές για να το δοκιμάσουμε. Παρόλα αυτα το αμάξι λόγο του βάρους του σου έδινε μια πολη καλή αίσθηση του δρόμου και όπως προανάφερα το αμάξι σε έκανε να θές να το πηγαίνεις σε υψηλές στροφές. Ήταν πραγματικά καλλή εμπειρία.

      Κατά τις 6-7 το βράδι όταν γυρίζαμε σπίτι μιλούσαμε για την οδηγική εμπειρία που είχαμε. Ο φίλους του εξαδέρφου μου που είχε οδηγήσει και τα δύο αμάξια ήταν περισσότερο ευχαριστημένος με το S60R για του εξής λόγους.

      1. Πολλή καλή ποιότητα οδηγησης με το ΑWD της Volvo
      2. Καλλήτερη έργονομία στο Volvo
      3. Πολλή χαμηλώτερη τιμή στο S60R απο το Μ3 $42K vs $55+

      Απο την άλλη δεν του άρεσε το Volvo για τους εξής λόγους

      1. Sheep Skin. Που σημαίνει οτι το R είναι σχεδόν ολόηδιο με το S60 το οποίο είναι αρκετά συνηθισμένο και δεν έχει αρκετά 'επιθετικό' στυλ.
      2. Δεν είνα τόσο πολυ Status αμάξι όσο το ΒΜW η Μerc.
      3. Οι γκόμενες δεν ψάρεύονται τόσο εύκολα με το Volvo.

      Eμένα προσωπικά μου έρεσε το Volvo.....διοτί είναι μία απο τις ποιο υποτιμημένες αυτοκινητοβιομηχανίες που υπάρχουν. Σίγουρα 'you get your money's worth'

      Αμά είναι να παρεί κάποιος BMW για να κάνει παρέα με του Hip-Hop Snoops να μου λέπει.
      Αμά την επόμενη εβδόμάδα κάνουμε τεστ τα Turareg και Audi θα γράψω.

      Καλές διακοπές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        antiriad last edited by

        To περασμένο Σαββατοκύριακο πήγαμε για Test Drive με έναν εξάδερφο μου και έναν φίλο του. Ο εξάδεφος μου γύρευε για κάτι οικογενειακό μεταξύ XC90 και Τuareg και ο φίλος του για κάτι γρήγορο, χλιδάτο για επαγγελματικό αμάξι. Ξεκινήσαμε 9 το πρωί πηγαίνοντας πρώτα στην Volvo η οποιά είναι και πιο κοντά και ρίξαμε μια ματία στο XC90, S80, S60R. Με το που μπήκαμε στην αίθουσα υποδοχής το πρώτο πράγμα που προσέξαμε ήταν ο κόσμος που σύχναζε. Είδαμε 1 ζεύγάρι 35αριδων, με προσεγμένο μοντέρνο ντύσιμο, μια εφάνίσημη 45αρα κυρία και μία μητέρα μαζί με τα 2 παιδιά της. Ολοί τους ήταν ευγένικοί και πολύ διακριτικοί όταν περίμεναν να μπούν μέσα στα αμάξια στον εκθεσιακό χώρο Η ποιότητα του αμαξώματος όλων των Volvo ήταν απερρίγραπτη, σημεία προσοχής ήταν τα μπροστινά φώτα τα οποία είχαν περίβλημα απο γυαλί. Το μόνο παράπονο ήταν οτί τα αμαξώματα στην Volvo αλλάζουν καθε 5-6 χρόνια και δεν υπάρχουν εμφανησιακές αλλαγές με τα προηγούμενα μοντέλα. Οι εσωτερικοί χώροι σε όλα τα Volvo ήταν άψωγοι εργωνομικοί και με πάρα πολύ καλή ορατότητα. Για τύχη μας την ίδια μέρα είχαν ένα S60-R Test Car το οποίο έχει απόδωση 300άλογα με 4-κίνηση και ρυθμιζώμενες αναρτήσεις. Ετσι η τρείς μάς πήραμε το αμάξι για Test Drive και βρεθήκαμε σαν μικρά παιδία στην ευχάριστη θέση να δοκιμάσουμε το αμάξι. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι η ποιότητα οδήσησης με το σύστημα στην θέση Confort όπου το αμάξι είναι σαν να οδηγάει πάνω σε μετάξι. Η απόδωση του αμαξίου ήταν το κάτι άλλο....ο 2.5 Turbo κινητήτας παράγει το μέγιστο της ροπής του στις 1950 στροφές με 295 ft-lbs ροπής και σε κάνει να βυθίζεσαι στο κάθισμα σου. Το αμάξι μπορεί και επιταχύνει απο τα 0-100κμ/ώρα σε κάτι λίγο παραπάνω απο 5 sec. Αυτό που μάς έκανε μεγάλη έκπληξη με το S60R ήταν το πόσο ζυγισμένο ήταν το αμάξι διατηρώντας την ιδιότητα του οικογενιακού. Περιτό να πω ότι το αμάξι είχε και πάρα πολυ καλά κρατήματα.

        Aφού τελειώσαμε απο την Volvo και ερχόμενοι απο το μεσημερινό πήγαμε στην BMW ή οποία ήταν 3-4miles στα βόρεια. Οταν φτάσαμε ήταν περασμένο μεσημέρι και είχε κάμπωσους που κοιτάζανε αυτοκίνητα. Το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε όταν φτάσαμε στην BMW ήταν και πάλι ο... κόσμος. Eδώ όμως μείναμε με ανοιχτό το στώμα. Η ποιότητα του κόσμου που κοίταζε τα αμάξια ήταν τελείως διαφορετική και αντιφατική. Ύπήρχαν 2-3 'καθώς πρέπει' ζευγάρια με ακριβό ντύσιμο αλλά που δεν κατέβαζαν καφάλι απο την ψύλομυτια όπου οι πωλητές ήταν καρφωμένοι πάνω τους και μόνο αέρα δεν τους έκαναν με φτερά στρουθοκάμυλου. Ύπήραν όρισμένες τυπικές χαζογκόμενες με το κλασικό ύφος του 'Χρυσοθύρα'. Είδαμε και ορισμένους κακοντυμένους(απο άποψη γούστου) μαυρούς η ισπανόφωνους νεαρούς που έφεραν σε κάτι μεταξύ Snoop Doggy Dog και Pimp με κρεμαστές χρύσες αλύσίδες έχοντας φέρει όλο του το σόι για να δοκιμάσουν η να αγοράσουν αμάξι. Πραγματικά όμως αυτή η εικόνα μας άφησε άφωνους. Περιμέναμε για 2-3 ώρες για να κάνούμε ένα τεστ Drive η με την 330 η με μια M3 που είχαν. Εν το μεταξύ το διάστημα αυτό μπέναμε μέσα σε ορισμένα αμάξια και τα κοιτάζαμε. Περιττό να πω ότι το πάρκινγκ lot της ΒΜW ήταν σαν ζωωολικός κύπος. Οι ποιο πολύ τιπάδες ήταν αγενέστατοι, τρέχανε απο αμάξι σε αμάξι σαν πήθικοι που πηδάνε απο δέντρο σε δέντρο. Τώρα οσων αφορά την ποιότητα του αμαξώματος στις BMW. Με μεγάλη απογοήτευση παρατηρήσαμε όταν περιβλήματα στα φώτα στα X5, X3, X330 5ΧΧ και 3ΧΧ ήταν απο πλαστικό(Στην ευρώπη είναι γυαλί). Επίσης η μπροστινή σχάρα στις Χ5 ήταν και αυτη απο μαύρο πλαστικό αγνώστης ανθεκτικότητας. Όσω αφορά εμφάνιση οι BMW είναι άψωγες, δεν μπορείς να τις συκρίνεις με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι εσώτερικοί χώροι είναι πάρα πολη καλής ποιότητας αλλά η εργωνομία είναι βασισμένη ποιο πολύ στον οδηγό και όχι στον συννοδηγό η τους επιβάτες στους πίσω χώρους. Σε αντίθεση η Volvo έχει πολύ καλή εργονομία για όλους τους επιβάτες. Όταν τελικά φτάσαμε να οδηγήσουμε την M3(εγώ ήμουνα στο πίσο κάθισμα) είμασταν είδη τσατισμένοι απο την κατάσταση που επικρατούσε, ήταν ξεκάθαρος ο σπορτ χαρακτήρας του αυτοκινήτου, η μηχανή είχε άψωγο ήχο και και σε έκανε αρκέτα ευάλλωτο στο να θέλεις να πατάς το γκάζι λίγο περισσότερο. Παρόλλα αυτα το αμάξι σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο γρήγωρο όσο το S60R. H μηχανή αποδίδει 262 ft-lbs στις 4800 και 333HP στις 7900 στροφές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορέσαμε να φτάσουμε υψηλές στροφές για να το δοκιμάσουμε. Παρόλα αυτα το αμάξι λόγο του βάρους του σου έδινε μια πολη καλή αίσθηση του δρόμου και όπως προανάφερα το αμάξι σε έκανε να θές να το πηγαίνεις σε υψηλές στροφές. Ήταν πραγματικά καλλή εμπειρία.

        Κατά τις 6-7 το βράδι όταν γυρίζαμε σπίτι μιλούσαμε για την οδηγική εμπειρία που είχαμε. Ο φίλους του εξαδέρφου μου που είχε οδηγήσει και τα δύο αμάξια ήταν περισσότερο ευχαριστημένος με το S60R για του εξής λόγους.

        1. Πολλή καλή ποιότητα οδηγησης με το ΑWD της Volvo
        2. Καλλήτερη έργονομία στο Volvo
        3. Πολλή χαμηλώτερη τιμή στο S60R απο το Μ3 $42K vs $55+

        Απο την άλλη δεν του άρεσε το Volvo για τους εξής λόγους

        1. Sheep Skin. Που σημαίνει οτι το R είναι σχεδόν ολόηδιο με το S60 το οποίο είναι αρκετά συνηθισμένο και δεν έχει αρκετά 'επιθετικό' στυλ.
        2. Δεν είνα τόσο πολυ Status αμάξι όσο το ΒΜW η Μerc.
        3. Οι γκόμενες δεν ψάρεύονται τόσο εύκολα με το Volvo.

        Eμένα προσωπικά μου έρεσε το Volvo.....διοτί είναι μία απο τις ποιο υποτιμημένες αυτοκινητοβιομηχανίες που υπάρχουν. Σίγουρα 'you get your money's worth'

        Αμά είναι να παρεί κάποιος BMW για να κάνει παρέα με του Hip-Hop Snoops να μου λέπει.
        Αμά την επόμενη εβδόμάδα κάνουμε τεστ τα Turareg και Audi θα γράψω.

        Καλές διακοπές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          To περασμένο Σαββατοκύριακο πήγαμε για Test Drive με έναν εξάδερφο μου και έναν φίλο του. Ο εξάδεφος μου γύρευε για κάτι οικογενειακό μεταξύ XC90 και Τuareg και ο φίλος του για κάτι γρήγορο, χλιδάτο για επαγγελματικό αμάξι. Ξεκινήσαμε 9 το πρωί πηγαίνοντας πρώτα στην Volvo η οποιά είναι και πιο κοντά και ρίξαμε μια ματία στο XC90, S80, S60R. Με το που μπήκαμε στην αίθουσα υποδοχής το πρώτο πράγμα που προσέξαμε ήταν ο κόσμος που σύχναζε. Είδαμε 1 ζεύγάρι 35αριδων, με προσεγμένο μοντέρνο ντύσιμο, μια εφάνίσημη 45αρα κυρία και μία μητέρα μαζί με τα 2 παιδιά της. Ολοί τους ήταν ευγένικοί και πολύ διακριτικοί όταν περίμεναν να μπούν μέσα στα αμάξια στον εκθεσιακό χώρο Η ποιότητα του αμαξώματος όλων των Volvo ήταν απερρίγραπτη, σημεία προσοχής ήταν τα μπροστινά φώτα τα οποία είχαν περίβλημα απο γυαλί. Το μόνο παράπονο ήταν οτί τα αμαξώματα στην Volvo αλλάζουν καθε 5-6 χρόνια και δεν υπάρχουν εμφανησιακές αλλαγές με τα προηγούμενα μοντέλα. Οι εσωτερικοί χώροι σε όλα τα Volvo ήταν άψωγοι εργωνομικοί και με πάρα πολύ καλή ορατότητα. Για τύχη μας την ίδια μέρα είχαν ένα S60-R Test Car το οποίο έχει απόδωση 300άλογα με 4-κίνηση και ρυθμιζώμενες αναρτήσεις. Ετσι η τρείς μάς πήραμε το αμάξι για Test Drive και βρεθήκαμε σαν μικρά παιδία στην ευχάριστη θέση να δοκιμάσουμε το αμάξι. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι η ποιότητα οδήσησης με το σύστημα στην θέση Confort όπου το αμάξι είναι σαν να οδηγάει πάνω σε μετάξι. Η απόδωση του αμαξίου ήταν το κάτι άλλο....ο 2.5 Turbo κινητήτας παράγει το μέγιστο της ροπής του στις 1950 στροφές με 295 ft-lbs ροπής και σε κάνει να βυθίζεσαι στο κάθισμα σου. Το αμάξι μπορεί και επιταχύνει απο τα 0-100κμ/ώρα σε κάτι λίγο παραπάνω απο 5 sec. Αυτό που μάς έκανε μεγάλη έκπληξη με το S60R ήταν το πόσο ζυγισμένο ήταν το αμάξι διατηρώντας την ιδιότητα του οικογενιακού. Περιτό να πω ότι το αμάξι είχε και πάρα πολυ καλά κρατήματα.

          Aφού τελειώσαμε απο την Volvo και ερχόμενοι απο το μεσημερινό πήγαμε στην BMW ή οποία ήταν 3-4miles στα βόρεια. Οταν φτάσαμε ήταν περασμένο μεσημέρι και είχε κάμπωσους που κοιτάζανε αυτοκίνητα. Το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε όταν φτάσαμε στην BMW ήταν και πάλι ο... κόσμος. Eδώ όμως μείναμε με ανοιχτό το στώμα. Η ποιότητα του κόσμου που κοίταζε τα αμάξια ήταν τελείως διαφορετική και αντιφατική. Ύπήρχαν 2-3 'καθώς πρέπει' ζευγάρια με ακριβό ντύσιμο αλλά που δεν κατέβαζαν καφάλι απο την ψύλομυτια όπου οι πωλητές ήταν καρφωμένοι πάνω τους και μόνο αέρα δεν τους έκαναν με φτερά στρουθοκάμυλου. Ύπήραν όρισμένες τυπικές χαζογκόμενες με το κλασικό ύφος του 'Χρυσοθύρα'. Είδαμε και ορισμένους κακοντυμένους(απο άποψη γούστου) μαυρούς η ισπανόφωνους νεαρούς που έφεραν σε κάτι μεταξύ Snoop Doggy Dog και Pimp με κρεμαστές χρύσες αλύσίδες έχοντας φέρει όλο του το σόι για να δοκιμάσουν η να αγοράσουν αμάξι. Πραγματικά όμως αυτή η εικόνα μας άφησε άφωνους. Περιμέναμε για 2-3 ώρες για να κάνούμε ένα τεστ Drive η με την 330 η με μια M3 που είχαν. Εν το μεταξύ το διάστημα αυτό μπέναμε μέσα σε ορισμένα αμάξια και τα κοιτάζαμε. Περιττό να πω ότι το πάρκινγκ lot της ΒΜW ήταν σαν ζωωολικός κύπος. Οι ποιο πολύ τιπάδες ήταν αγενέστατοι, τρέχανε απο αμάξι σε αμάξι σαν πήθικοι που πηδάνε απο δέντρο σε δέντρο. Τώρα οσων αφορά την ποιότητα του αμαξώματος στις BMW. Με μεγάλη απογοήτευση παρατηρήσαμε όταν περιβλήματα στα φώτα στα X5, X3, X330 5ΧΧ και 3ΧΧ ήταν απο πλαστικό(Στην ευρώπη είναι γυαλί). Επίσης η μπροστινή σχάρα στις Χ5 ήταν και αυτη απο μαύρο πλαστικό αγνώστης ανθεκτικότητας. Όσω αφορά εμφάνιση οι BMW είναι άψωγες, δεν μπορείς να τις συκρίνεις με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι εσώτερικοί χώροι είναι πάρα πολη καλής ποιότητας αλλά η εργωνομία είναι βασισμένη ποιο πολύ στον οδηγό και όχι στον συννοδηγό η τους επιβάτες στους πίσω χώρους. Σε αντίθεση η Volvo έχει πολύ καλή εργονομία για όλους τους επιβάτες. Όταν τελικά φτάσαμε να οδηγήσουμε την M3(εγώ ήμουνα στο πίσο κάθισμα) είμασταν είδη τσατισμένοι απο την κατάσταση που επικρατούσε, ήταν ξεκάθαρος ο σπορτ χαρακτήρας του αυτοκινήτου, η μηχανή είχε άψωγο ήχο και και σε έκανε αρκέτα ευάλλωτο στο να θέλεις να πατάς το γκάζι λίγο περισσότερο. Παρόλλα αυτα το αμάξι σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο γρήγωρο όσο το S60R. H μηχανή αποδίδει 262 ft-lbs στις 4800 και 333HP στις 7900 στροφές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορέσαμε να φτάσουμε υψηλές στροφές για να το δοκιμάσουμε. Παρόλα αυτα το αμάξι λόγο του βάρους του σου έδινε μια πολη καλή αίσθηση του δρόμου και όπως προανάφερα το αμάξι σε έκανε να θές να το πηγαίνεις σε υψηλές στροφές. Ήταν πραγματικά καλλή εμπειρία.

          Κατά τις 6-7 το βράδι όταν γυρίζαμε σπίτι μιλούσαμε για την οδηγική εμπειρία που είχαμε. Ο φίλους του εξαδέρφου μου που είχε οδηγήσει και τα δύο αμάξια ήταν περισσότερο ευχαριστημένος με το S60R για του εξής λόγους.

          1. Πολλή καλή ποιότητα οδηγησης με το ΑWD της Volvo
          2. Καλλήτερη έργονομία στο Volvo
          3. Πολλή χαμηλώτερη τιμή στο S60R απο το Μ3 $42K vs $55+

          Απο την άλλη δεν του άρεσε το Volvo για τους εξής λόγους

          1. Sheep Skin. Που σημαίνει οτι το R είναι σχεδόν ολόηδιο με το S60 το οποίο είναι αρκετά συνηθισμένο και δεν έχει αρκετά 'επιθετικό' στυλ.
          2. Δεν είνα τόσο πολυ Status αμάξι όσο το ΒΜW η Μerc.
          3. Οι γκόμενες δεν ψάρεύονται τόσο εύκολα με το Volvo.

          Eμένα προσωπικά μου έρεσε το Volvo.....διοτί είναι μία απο τις ποιο υποτιμημένες αυτοκινητοβιομηχανίες που υπάρχουν. Σίγουρα 'you get your money's worth'

          Αμά είναι να παρεί κάποιος BMW για να κάνει παρέα με του Hip-Hop Snoops να μου λέπει.
          Αμά την επόμενη εβδόμάδα κάνουμε τεστ τα Turareg και Audi θα γράψω.

          Καλές διακοπές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Με τα νεύρα μας παίζεις πάντως....!!! Ακούς εκει....test drive M3!!! Σλούρπ...σλούρπ!!!

            Λέμε ότι όλοι οι γύφτοι έχουν BMW...αλλά όλοι όσοι έχουν BMW δεν είναι γύφτοι!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              titsataki last edited by

              Ενδιαφερον. Που σας αφησαν τρεις μαντραχαλους να τα παρετε εξω.
              Αστειευομαι.

              Εγω οταν πηγαινω με φιλους μου μας κοιτανε καλα καλα. Οταν πηγαινω με την γυναικα μου και την κορη μου. Μονο που δεν μας βαζουν μεσα στο αυτοκινητο με την βια.

              Τελευταια τεστ που καναμε.

              BMW X3 3,0
              Forester XT
              Legacy GT

              Το Volvo S60R το ειχαν μεσα στην αντιπροσωπεια και δεν το εβγαζαν εξω για εμενα. Ηταν ασημι και τους ειχα πει οτι δεν θα επερνα ασημι μαλλον το γκρι οποτε μου ειπαν θα σε παρουμε τηλεφωνο αν ερθει ενα. Βεβαια ποτε κανενας δεν με πηρε τηλεφωνο.
              Αλλα ειχα παει μια φορα να οδηγησω το καινουργιο S40 Τ5. Και ενα καλο παιδι ειχε ενα S60R 6sp. και με αφησε να το οδηγησω και μετα παιξαμε λιγο σε κατι γρηγορες στροφες με το S60R και το δικο μου αυτοκινητο.

              Το S40 T5 6sp καλο ηταν μπομπα εσωτερικο αλλα οταν το γκαζωνα το τιμονι κουνιωτανε μονο του. Επισης εγερνε αρκετα στις στροφες.

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antiriad last edited by

                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                Ενδιαφερον. Που σας αφησαν τρεις μαντραχαλους να τα παρετε εξω.
                Αστειευομαι.

                Εγω οταν πηγαινω με φιλους μου μας κοιτανε καλα καλα. Οταν πηγαινω με την γυναικα μου και την κορη μου. Μονο που δεν μας βαζουν μεσα στο αυτοκινητο με την βια.

                Τελευταια τεστ που καναμε.

                BMW X3 3,0
                Forester XT
                Legacy GT

                Το Volvo S60R το ειχαν μεσα στην αντιπροσωπεια και δεν το εβγαζαν εξω για εμενα. Ηταν ασημι και τους ειχα πει οτι δεν θα επερνα ασημι μαλλον το γκρι οποτε μου ειπαν θα σε παρουμε τηλεφωνο αν ερθει ενα. Βεβαια ποτε κανενας δεν με πηρε τηλεφωνο.
                Αλλα ειχα παει μια φορα να οδηγησω το καινουργιο S40 Τ5. Και ενα καλο παιδι ειχε ενα S60R 6sp. και με αφησε να το οδηγησω και μετα παιξαμε λιγο σε κατι γρηγορες στροφες με το S60R και το δικο μου αυτοκινητο.

                Το S40 T5 6sp καλο ηταν μπομπα εσωτερικο αλλα οταν το γκαζωνα το τιμονι κουνιωτανε μονο του. Επισης εγερνε αρκετα στις στροφες.

                Νικος

                Το S60R έτυχε και το είχανε για Test Drive στο Kundert Volvo, ΝJ. Kαθημερινές πολύ δύσκολα θα το βρισκάμε αλλα απο οτι μας είπανε άμα κανονίσουν 5-6 Test Drives ραντεβού τότε το φέρνουν απο την κεντρίκη ανιτποσωπεία.

                Άμα δεν οδήγησες το S60R AWD με το Electronic suspension ...χάνεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kacey last edited by

                  Εχχμμμ, ωραια ολα αυτα, σαν ταινια επιστημονικης φαντασιας φαινονται για την ελληνικη πραγματικοτητα, αλλα οχι και πιο γρηγορο το S60R απο την Μ3...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wantone last edited by

                    Logika to M3 to afinei poli pisw to Volvo.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ο χρήστης Antiriad έγραψε:

                      Ενδιαφερον. Που σας αφησαν τρεις μαντραχαλους να τα παρετε εξω.
                      Αστειευομαι.

                      Εγω οταν πηγαινω με φιλους μου μας κοιτανε καλα καλα. Οταν πηγαινω με την γυναικα μου και την κορη μου. Μονο που δεν μας βαζουν μεσα στο αυτοκινητο με την βια.

                      Τελευταια τεστ που καναμε.

                      BMW X3 3,0
                      Forester XT
                      Legacy GT

                      Το Volvo S60R το ειχαν μεσα στην αντιπροσωπεια και δεν το εβγαζαν εξω για εμενα. Ηταν ασημι και τους ειχα πει οτι δεν θα επερνα ασημι μαλλον το γκρι οποτε μου ειπαν θα σε παρουμε τηλεφωνο αν ερθει ενα. Βεβαια ποτε κανενας δεν με πηρε τηλεφωνο.
                      Αλλα ειχα παει μια φορα να οδηγησω το καινουργιο S40 Τ5. Και ενα καλο παιδι ειχε ενα S60R 6sp. και με αφησε να το οδηγησω και μετα παιξαμε λιγο σε κατι γρηγορες στροφες με το S60R και το δικο μου αυτοκινητο.

                      Το S40 T5 6sp καλο ηταν μπομπα εσωτερικο αλλα οταν το γκαζωνα το τιμονι κουνιωτανε μονο του. Επισης εγερνε αρκετα στις στροφες.

                      Νικος

                      Το S60R έτυχε και το είχανε για Test Drive στο Kundert Volvo, ΝJ. Kαθημερινές πολύ δύσκολα θα το βρισκάμε αλλα απο οτι μας είπανε άμα κανονίσουν 5-6 Test Drives ραντεβού τότε το φέρνουν απο την κεντρίκη ανιτποσωπεία.

                      Άμα δεν οδήγησες το S60R AWD με το Electronic suspension ...χάνεις.

                      To οδηγησα. Με αφησε ο ιδιοκτητης. Αλλα φυσικα δεν το ανοιξα πολυ. το εβαλε στη σπορ θεση την αναρτηση και δεν εγερνε σχεδον καθολου. Μετα με πηρε αυτος βολτα και το ανοιξε μεχρι τις 5,5 χιλ στροφες και πηγαινε ωραια. Το εσωτερικο ειναι φοβερο. Οπως λεω αν δεν με παρουν τηλεφωνο για να το οδηγησω δεν προκειται να το παρω.

                      Νικος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        titsataki last edited by

                        Ο χρήστης agisd έγραψε:
                        Logika to M3 to afinei poli pisw to Volvo.

                        Και εγω αυτο πιστευω. Αλλα απο οτι εχω δει στο Sweed speed στο R forum που εχει αρκετα ατομα που πηγαν απο Μ3 σε S60R η διαφορα δεν ειναι και τοσο φοβερη. Το Μ3 πρεπει να το γκαζωσεις για να παει γρηγορα μια και τα κοκινα και οι ιπποδυναμεις ειναι σχετικα ψηλα. Οποτε ολοι λεγανε οτι το S60R εχει πολυ πιο χρησιμο φασμα ροπης και ιπποδυναμης. Και φυσικα με ενα reflash του ECU κερδιζει 30 αλογα. (κοστος ειναι λιγωτερο απο $1000). Επισης αν ζεις σε μερος που βρεχει συχνα και χιονιζει το Μ3 δεν τα καταφερνει τοσο καλα.

                        Ενα καλο αυτοκινητο ειναι το καινουργιο Legacy GT. Εχει ολη την πολυτελεια που λειπει απο το STi αλλα παει πολυ καλα. Πολυ πιο φτηνο απο το S60R.

                        Νικος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nikos-nikolaoy last edited by

                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                          Εχχμμμ, ωραια ολα αυτα, σαν ταινια επιστημονικης φαντασιας φαινονται για την ελληνικη πραγματικοτητα, αλλα οχι και πιο γρηγορο το S60R απο την Μ3...

                          Σίγουρα το Μ3 είναι πιο γρήγορο από το R,αλλά μόνο στις ψηλές στροφές!
                          Στις μεσαίες λόγω turbo το VOLVO είναι πιο γρήγορο.
                          Ο Antiriad είπε πως δεν ανέβασαν πολύ στροφές στο BMW,γι'αυτό και το R πήγαινε πιο καλά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            sado last edited by

                            Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
                            .....Παρόλλα αυτα το αμάξι σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο γρήγωρο όσο το S60R. H μηχανή αποδίδει 262 ft-lbs στις 4800 και 333HP στις 7900 στροφές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορέσαμε να φτάσουμε υψηλές στροφές για να το δοκιμάσουμε. ....

                            Αυτό το έχω ξανακούσει απο έναν φίλο μου στην Νορβηγία αλλά επειδή είναι τρελός και παλαβός με τα Volvo και Saab νόμιζα οτι υπερβάλει.
                            Το S60R που έχει ένας φίλος μου στην Αγγλία και πήγα στην Ουαλία απο Λονδίνο με αυτό. Είναι τρομερό αμάξι! Οταν έφτασα εκεί με το ζόρι με έβγαλαν απο το κάθισμα του οδηγού!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Σε καθημερινή οδήγηση οι ροπές είναι πλεονέκτημα. Στην πίστα παύει να παίζει ρόλο αυτό οπότε το στήσιμο και η αναλογία κιλών ανά ίππο θα παίξουν το ρόλο τους και θα φέρουν την Μ3 μπροστά.... εκτός αν βρέξει ή χιονίσει οπότε η τετρακίνηση θα πάρει το πάνω χέρι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                frogy last edited by

                                Δεν χωραει αμφιβολια το θεμα η Μ3 ειναι πολυ πιο γρηγορη απο το volvo. Για μενα δεν συγκρινονται τα αμαξια. Το volvo ειναι ενα sedan με δυνατο κινητηρα και 'ασφαλες' στησιμο και η Μ3 ειναι Μ3. Μονο και μονο που τα βαζεις μπροστα και στο ενα ακους ενα μεταλλικο μπασο ηχο και στο αλλο δεν καταλαβαινεις οτι εχεις βαλει μπρος ξερεις περι τινος προκειται!!

                                Eπισης γραφτηκε πιο πανω οτι το Μ3 δουλευει μονο στις υψηλες στροφες. Τι παει να πει αυτο? Εγω ειμαι σιγουρος οτι αν βαλεις ενα S2000 και του αλλαζεις ταχυτητα στις 5000στροφες θα το περνανε ανετα γρηγορα 1600αρια. Θα πουμε οτι ειναι αργο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Ο χρήστης frogy έγραψε:

                                  Eπισης γραφτηκε πιο πανω οτι το Μ3 δουλευει μονο στις υψηλες στροφες. Τι παει να πει αυτο? Εγω ειμαι σιγουρος οτι αν βαλεις ενα S2000 και του αλλαζεις ταχυτητα στις 5000στροφες θα το περνανε ανετα γρηγορα 1600αρια. Θα πουμε οτι ειναι αργο?

                                  To M3 exei 8000 RPM redline, fysika prepei na anebaseis tis strofes gia na pareis oli tin ypodynami afou o kinitiras einai agonistikos.

                                  TO S2000 einai pio grigoro kai apo ta 1600 mexri ta 5000 RPM. Einai peripou san ena kanoniko dilitro me 140-150 ippous mexri to Vtec stis 6000 strofes.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    frogy last edited by

                                    Ο χρήστης agisd έγραψε:

                                    Eπισης γραφτηκε πιο πανω οτι το Μ3 δουλευει μονο στις υψηλες στροφες. Τι παει να πει αυτο? Εγω ειμαι σιγουρος οτι αν βαλεις ενα S2000 και του αλλαζεις ταχυτητα στις 5000στροφες θα το περνανε ανετα γρηγορα 1600αρια. Θα πουμε οτι ειναι αργο?

                                    To M3 exei 8000 RPM redline, fysika prepei na anebaseis tis strofes gia na pareis oli tin ypodynami afou o kinitiras einai agonistikos.

                                    TO S2000 einai pio grigoro kai apo ta 1600 mexri ta 5000 RPM. Einai peripou san ena kanoniko dilitro me 140-150 ippous mexri to Vtec stis 6000 strofes.

                                    Αυτο λεω και εγω. Δεν μπορεις να πεις οτι δεν ειναι γρηγορη ομως.

                                    Οταν λεω γρηγορα 1600αρια εννοω εδω στην ελλαδα τα saxo-rallye με 150-160 αλογα (950κιλα)!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      antiriad last edited by

                                      Καλα ρε παιδιά μην τρελαθούμε. Το M3 που οδηγήσαμε ζήγiζε 3700lbs και το Volvo 3500lbs. Με λίγα λόγια 0.09 HP/lbs για το Μ3 και 0.0856 για το Volvo. To Volvo είχε 295 ft-lbs@1950 και το Μ3 στις 262@4800. Τώρα μιλάμε για μαμίσια και χωρίς τριπαρίσματα. Μιας και με ένα απλό upgrade στο CPU του Volvo το Turbo μπωρεί να σηκώσει 350 άλογα.

                                      Μόνο και μόνο απο μαθηματικής άποψης το Volvo είναι το ίδιο γρήγορο ίσως και περισσότερο γρήγορο απο το M3...λόγο πιο χαμηλής ροπής.

                                      Πετάγονται ορισμένοι χωρίς καλα καλά να έχουν μπρεί σε m3 στην ζωή τους και λένε οτι η BMW M3 είναι πολή πίο γρήγορή απο το Volvo S60R. Εγώ το λέω αυτό γιατί μπήκα και στα 2 αυτοκίνητα την ίδια μέρα με διαφορά το πολύ 2 ωρών οπώτε μπορούσα να συγκρίνω χωρίς να είμαι εκ μνήμης. Διάβαζα reviews στο MSN για το S60R και ορισμένοι απο αυτούς ήταν πρώην κάτοχοι M3. Αλλά το γυρίσανε στο οικογενοιακό.

                                      Άμα ρε παιδιά έχεται λεφτά για πέταμα και θέλεται την M3 για Fun Car τότε προτιμήστε αυτή......αλλά το volvo είναι το ultimate καθημερινό αυτοκίνητο μιά και έχει διπλή φύση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
                                        Καλα ρε παιδιά μην τρελαθούμε. Το M3 που οδηγήσαμε ζήγiζε 3700lbs και το Volvo 3500lbs. Με λίγα λόγια 0.09 HP/lbs για το Μ3 και 0.0856 για το Volvo. To Volvo είχε 295 ft-lbs@1950 και το Μ3 στις 262@4800. Τώρα μιλάμε για μαμίσια και χωρίς τριπαρίσματα. Μιας και με ένα απλό upgrade στο CPU του Volvo το Turbo μπωρεί να σηκώσει 350 άλογα.

                                        Μόνο και μόνο απο μαθηματικής άποψης το Volvo είναι το ίδιο γρήγορο ίσως και περισσότερο γρήγορο απο το M3...λόγο πιο χαμηλής ροπής.

                                        Πετάγονται ορισμένοι χωρίς καλα καλά να έχουν μπρεί σε m3 στην ζωή τους και λένε οτι η BMW M3 είναι πολή πίο γρήγορή απο το Volvo S60R. Εγώ το λέω αυτό γιατί μπήκα και στα 2 αυτοκίνητα την ίδια μέρα με διαφορά το πολύ 2 ωρών οπώτε μπορούσα να συγκρίνω χωρίς να είμαι εκ μνήμης. Διάβαζα reviews στο MSN για το S60R και ορισμένοι απο αυτούς ήταν πρώην κάτοχοι M3. Αλλά το γυρίσανε στο οικογενοιακό.

                                        Άμα ρε παιδιά έχεται λεφτά για πέταμα και θέλεται την M3 για Fun Car τότε προτιμήστε αυτή......αλλά το volvo είναι το ultimate καθημερινό αυτοκίνητο μιά και έχει διπλή φύση.

                                        Μονο και μονο απο πραγματικης (real life) αποψης και συγκρισης, το Μ3 περναει απο πανω, και στην ευθεια και πολυ περισσοτερο οταν ο δρομος αρχιζει να στριβει...

                                        Και αυτο γιατι το Μ3 εχει 4.58 κιλα/ιππο ενω το S60R εχει 5.47, μεγαλη διαφορα (πηγη : http://www.carfolio.com).
                                        Δεν ξερω ποιος σου ειπε τα νουμερα που λες, αλλα ειναι λαθος.
                                        Μονο και μονο που συγκρινεις μια 99% καθαροαιμη κατασκευη με αρκετη πρακτικοτητα, με ενα παραφουσκωμενο (πηραμε μια τουρμπινα και την πεταξαμε πανω) αλλα ταξιδιαρικο sedan/station, δειχνει διαφορετικο τροπο σκεψης. Μαγκια σου, αλλα οχι και να συγκρινουμε το Volvo με την Μ3...

                                        Και οταν θελουμε να δουμε πιο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο, δεν ανοιγουμε με 5ες απο ρελαντι λες και κανουμε ταξιτζιδικη προσπεραση στην Εθνικη (τροπος με τον οποιο ισως και να βγει πιο γρηγορο το Volvo λογω ροπης κλπ κλπ)...

                                        ΥΓ Τωρα τα ειδα, η Μ3 ριχνει 1.5 δευτερολεπτο στο 1/4mile και 3 ολοκληρα δευτερα στο χιλιομετρο στο Volvo.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                          Μονο και μονο που συγκρινεις μια 99% καθαροαιμη κατασκευη με αρκετη πρακτικοτητα, με ενα παραφουσκωμενο (πηραμε μια τουρμπινα και την πεταξαμε πανω) αλλα ταξιδιαρικο sedan/station, δειχνει διαφορετικο τροπο σκεψης. Μαγκια σου, αλλα οχι και να συγκρινουμε το Volvo με την Μ3...

                                          Και η Μ3 μιά 'φουσκωμένη' 3άρα δεν είναι? Και στο κάτω-κάτω, το Volvo πάλι ελαφρύτερο είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Λοιπόν, σε περίπου 10 μέρες θα μπορέσω να απολαύσω από τη θέση του οδηγού (ελπίζω) μία Μ3 CSL.

                                            Προτρέχοντας επικίνδυνα, να πώ ότι η ψήφος μου είναι στη BMW σε σχέση με το Volvo.

                                            Θα δούμε...!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr