-
Να είναι αργό το Seicento,το Atos και άλλα αυτοκίνητα που προορίζονται για αστικές μετακινήσεις είναι κατανοητό. Το Cinque του αδερφού μου είναι dog slow που λένε οι Άγγλοι, όμως συμβαδίζει με τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Να είνα όμως αργά αυτοκίνητα όπως το Astra 1.4, Golf 1.4, όπως διαβάζω στους 4Τ Ιουλίου, είναι αρκετά αναχρονιστικό (όπως παλιότερα με αυτοκίνητα βαριά με ισχνούς κινητήρες. Θυμάστε κάτι 316 BMW με 75 άλογα;) και εν δυνάμει επικίνδυνο. Επιλογή αυτοκινήτων τυχαία, μη το πάρει μανιάτικο κάτοχος, οπαδός, φιλικά προσκείμενος και δεν ξέρω εγώ τι άλλο αυτών των αυτοκινήτων.
Είναι αναχρονιστικό γιατί οικογενειακά αυτοκίνητα πρέπει να είναι πρώτα από όλα ασφαλή. Η ασφάλεια εκτός από την οδική συμπεριφορά (τομέας στον οποίο Astra και Golf τα πάνε μια χαρά) έχει ως σύμμαχό της τις ασφαλείς επιδόσεις. Οι οποίες ασφαλείς ή αξιοπρεπείς επιδόσεις απουσιάζουν από αρκετά βαριά 1400άρια και 1600άρια. Π.χ. πάνω από 10 δευτ. για τα 80-110 με τετάρτη δεν είναι αρκετά αργή επίδοση;
Φυσικά αναφέρομαι σε επιταχύνσεις εν κινήσει κι όχι σε 0-100 ή τελική ταχύτητα που δεν είναι το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο που καλείτα να καλύψει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Αλλά και οικογένεις να μην έχεις και δε μεταφέρεις πολύ βάρος, αν διαλέξεις ένα αυτοκίνητο με το προφίλ που περιγράφω, πάλι δε θα δυσανασχετήσεις όταν βγεις σε ανοιχτό δρόμο; Το λέω ως παθών με το 1100άρι escort του 1988 της οικογένειας που σε εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους θέλει πολύ προσοχή.
Όταν βλέπω αυτοκίνητα με κινητήρες αταίριαστους για το βάρος τους μου τη δίνει. Όχι βέβαια με τους ιδιοκτήτες τους (αν είχαμε την οικονομική δυνατότητα δεν θα αγοράζαμε την μεγαλύτερη, πιο ισχυρή και με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έκδοση η οποία πολλές φορές έχει και μικρότερη κατανάλωση επειδή το αυτοκίνητο δε ζορίζεται παντού και πάντα;), αλλά με το κράτος που και σε αυτό τον τομέα δεν προσπαθεί να κάνει τις μετακινήσεις μας πιο ασφαλείς. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να κάνει (να μειώσει την φορολογία, ίσως;) και γι’ αυτό θέτω το θέμα για συζήτηση.
Επίσης, υπάρχουν κάποιες μίνιμουμ επιδόσεις που πρέπει να έχει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και να είναι ασφαλές;
Jacob - Dreamweaver
-
Να είναι αργό το Seicento,το Atos και άλλα αυτοκίνητα που προορίζονται για αστικές μετακινήσεις είναι κατανοητό. Το Cinque του αδερφού μου είναι dog slow που λένε οι Άγγλοι, όμως συμβαδίζει με τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Να είνα όμως αργά αυτοκίνητα όπως το Astra 1.4, Golf 1.4, όπως διαβάζω στους 4Τ Ιουλίου, είναι αρκετά αναχρονιστικό (όπως παλιότερα με αυτοκίνητα βαριά με ισχνούς κινητήρες. Θυμάστε κάτι 316 BMW με 75 άλογα;) και εν δυνάμει επικίνδυνο. Επιλογή αυτοκινήτων τυχαία, μη το πάρει μανιάτικο κάτοχος, οπαδός, φιλικά προσκείμενος και δεν ξέρω εγώ τι άλλο αυτών των αυτοκινήτων.
Είναι αναχρονιστικό γιατί οικογενειακά αυτοκίνητα πρέπει να είναι πρώτα από όλα ασφαλή. Η ασφάλεια εκτός από την οδική συμπεριφορά (τομέας στον οποίο Astra και Golf τα πάνε μια χαρά) έχει ως σύμμαχό της τις ασφαλείς επιδόσεις. Οι οποίες ασφαλείς ή αξιοπρεπείς επιδόσεις απουσιάζουν από αρκετά βαριά 1400άρια και 1600άρια. Π.χ. πάνω από 10 δευτ. για τα 80-110 με τετάρτη δεν είναι αρκετά αργή επίδοση;
Φυσικά αναφέρομαι σε επιταχύνσεις εν κινήσει κι όχι σε 0-100 ή τελική ταχύτητα που δεν είναι το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο που καλείτα να καλύψει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Αλλά και οικογένεις να μην έχεις και δε μεταφέρεις πολύ βάρος, αν διαλέξεις ένα αυτοκίνητο με το προφίλ που περιγράφω, πάλι δε θα δυσανασχετήσεις όταν βγεις σε ανοιχτό δρόμο; Το λέω ως παθών με το 1100άρι escort του 1988 της οικογένειας που σε εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους θέλει πολύ προσοχή.
Όταν βλέπω αυτοκίνητα με κινητήρες αταίριαστους για το βάρος τους μου τη δίνει. Όχι βέβαια με τους ιδιοκτήτες τους (αν είχαμε την οικονομική δυνατότητα δεν θα αγοράζαμε την μεγαλύτερη, πιο ισχυρή και με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έκδοση η οποία πολλές φορές έχει και μικρότερη κατανάλωση επειδή το αυτοκίνητο δε ζορίζεται παντού και πάντα;), αλλά με το κράτος που και σε αυτό τον τομέα δεν προσπαθεί να κάνει τις μετακινήσεις μας πιο ασφαλείς. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να κάνει (να μειώσει την φορολογία, ίσως;) και γι’ αυτό θέτω το θέμα για συζήτηση.
Επίσης, υπάρχουν κάποιες μίνιμουμ επιδόσεις που πρέπει να έχει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και να είναι ασφαλές;
Jacob - Dreamweaver
-
Να είναι αργό το Seicento,το Atos και άλλα αυτοκίνητα που προορίζονται για αστικές μετακινήσεις είναι κατανοητό. Το Cinque του αδερφού μου είναι dog slow που λένε οι Άγγλοι, όμως συμβαδίζει με τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Να είνα όμως αργά αυτοκίνητα όπως το Astra 1.4, Golf 1.4, όπως διαβάζω στους 4Τ Ιουλίου, είναι αρκετά αναχρονιστικό (όπως παλιότερα με αυτοκίνητα βαριά με ισχνούς κινητήρες. Θυμάστε κάτι 316 BMW με 75 άλογα;) και εν δυνάμει επικίνδυνο. Επιλογή αυτοκινήτων τυχαία, μη το πάρει μανιάτικο κάτοχος, οπαδός, φιλικά προσκείμενος και δεν ξέρω εγώ τι άλλο αυτών των αυτοκινήτων.
Είναι αναχρονιστικό γιατί οικογενειακά αυτοκίνητα πρέπει να είναι πρώτα από όλα ασφαλή. Η ασφάλεια εκτός από την οδική συμπεριφορά (τομέας στον οποίο Astra και Golf τα πάνε μια χαρά) έχει ως σύμμαχό της τις ασφαλείς επιδόσεις. Οι οποίες ασφαλείς ή αξιοπρεπείς επιδόσεις απουσιάζουν από αρκετά βαριά 1400άρια και 1600άρια. Π.χ. πάνω από 10 δευτ. για τα 80-110 με τετάρτη δεν είναι αρκετά αργή επίδοση;
Φυσικά αναφέρομαι σε επιταχύνσεις εν κινήσει κι όχι σε 0-100 ή τελική ταχύτητα που δεν είναι το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο που καλείτα να καλύψει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Αλλά και οικογένεις να μην έχεις και δε μεταφέρεις πολύ βάρος, αν διαλέξεις ένα αυτοκίνητο με το προφίλ που περιγράφω, πάλι δε θα δυσανασχετήσεις όταν βγεις σε ανοιχτό δρόμο; Το λέω ως παθών με το 1100άρι escort του 1988 της οικογένειας που σε εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους θέλει πολύ προσοχή.
Όταν βλέπω αυτοκίνητα με κινητήρες αταίριαστους για το βάρος τους μου τη δίνει. Όχι βέβαια με τους ιδιοκτήτες τους (αν είχαμε την οικονομική δυνατότητα δεν θα αγοράζαμε την μεγαλύτερη, πιο ισχυρή και με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έκδοση η οποία πολλές φορές έχει και μικρότερη κατανάλωση επειδή το αυτοκίνητο δε ζορίζεται παντού και πάντα;), αλλά με το κράτος που και σε αυτό τον τομέα δεν προσπαθεί να κάνει τις μετακινήσεις μας πιο ασφαλείς. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να κάνει (να μειώσει την φορολογία, ίσως;) και γι’ αυτό θέτω το θέμα για συζήτηση.
Επίσης, υπάρχουν κάποιες μίνιμουμ επιδόσεις που πρέπει να έχει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και να είναι ασφαλές;
Jacob - Dreamweaver
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Όταν βλέπω αυτοκίνητα με κινητήρες αταίριαστους για το βάρος τους μου τη δίνει. Όχι βέβαια με τους ιδιοκτήτες τους (αν είχαμε την οικονομική δυνατότητα δεν θα αγοράζαμε την μεγαλύτερη, πιο ισχυρή και με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έκδοση η οποία πολλές φορές έχει και μικρότερη κατανάλωση επειδή το αυτοκίνητο δε ζορίζεται παντού και πάντα;), αλλά με το κράτος που και σε αυτό τον τομέα δεν προσπαθεί να κάνει τις μετακινήσεις μας πιο ασφαλείς. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να κάνει (να μειώσει την φορολογία, ίσως;) και γι’ αυτό θέτω το θέμα για συζήτηση.Καταρχήν θεωρώ πως θα έπρεπε να στη δίνουν και αυτοί οι ιδιοκτήτες που αντί να αγοράσουν ένα 'γυμνό' από εξοπλισμό 1600, αγοράζουν ένα 'full extra' 1400. Λες και είχαν και στο χωριό τους trip computer, τρομάρα τους
Οσο για τη φορολογία, νομίζω είναι ήδη εξαιρετικά χαμηλή σε αυτά τα κυβικά.
Η μανία με την παθητική ασφάλεια και τον εξοπλισμό θα έπρεπε να στη δίνει, που αυξάνουν το βάρος των αυτοκινήτων και έχουν καταντήσει τα οικογενειακά 1.5 τόνο.
-
Απεριόριστα μου τη δίνει το μεγάλο βάρος.
Και αυτοί οι ιδιοκτήτες που περιγράφεις δε μου γεμίζουν το μάτι, αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι ο καθένας έχει την ευθύνη των επιλογών του και τις δικές του προτεραιότητες.
Jacob
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η μανία με την παθητική ασφάλεια και τον εξοπλισμό θα έπρεπε να στη δίνει, που αυξάνουν το βάρος των αυτοκινήτων και έχουν καταντήσει τα οικογενειακά 1.5 τόνο.Αν κάποια στιγμή θα χρειαστείς να σε σώσει εσένα, το παιδί σου ή κάποιον δικό σου άνθρωπο η 'παθητική ασφάλεια του 1,5 τόνου!' θα παρακαλάς να είναι 100 τόνοι και όχι 1,5......
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν κάποια στιγμή θα χρειαστείς να σε σώσει εσένα, το παιδί σου ή κάποιον δικό σου άνθρωπο η 'παθητική ασφάλεια του 1,5 τόνου!' θα παρακαλάς να είναι 100 τόνοι και όχι 1,5......αυτοί οι εκατό τόνοι θα είναι υπεύθυνοι όμως που ο δικός μου άνθρωπος θα βρίσκεται για μισό λεπτό στην αντίθετη λωρίδα προσπαθώντας να προσπεράσει την νταλίκα. και τότε δεν θα τον σώσουν όχι 100, αλλά ούτε 1000 τόνοι...
αφού βγάζουν που βγάζουν εκδόσεις 'πόλης' για πολλά μικρομεσαία (γκολφ 1.4 75hp, 307 1.4 τα ίδια, για να μη θυμηθώ το στίλο 1.2!), δεν αφαιρούν και κάνα-δυο αερόσακκους απ' αυτές τις εκδόσεις; πιο πολύ κακό κάνουν παρά καλό... περισσότεροι είναι οι αερόσακοι από τα άλογα
-
Εάν κάποιος επιλέξει αυτοκίνητο 1,5 τόνου στα 1,4 τότε είναι και υποχρεωμένος να οδηγάει ανάλογα με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου του. Αν είναι έτσι όπως τα λέτε τότε να αγοράσουμε ολοι σούπερ 1600άρια για τις προσπεράσεις, για να έχουμε ρεπρίζ 80-110 σε 4 δλ........
Η σύνεση στην οδήγηση δεν παρέχεται από το αυτοκίνητο, αλλά από τον οδηγό του.......
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Αν κάποια στιγμή θα χρειαστείς να σε σώσει εσένα, το παιδί σου ή κάποιον δικό σου άνθρωπο η 'παθητική ασφάλεια του 1,5 τόνου!' θα παρακαλάς να είναι 100 τόνοι και όχι 1,5......
αυτοί οι εκατό τόνοι θα είναι υπεύθυνοι όμως που ο δικός μου άνθρωπος θα βρίσκεται για μισό λεπτό στην αντίθετη λωρίδα προσπαθώντας να προσπεράσει την νταλίκα. και τότε δεν θα τον σώσουν όχι 100, αλλά ούτε 1000 τόνοι...
Μόνο ένας τρελός ή Ελληνας θα προσπενούσε μια νταλίκα περνώντας στο αντίθετο ρεύμα!!!!
Ένας νοήμων θα περίμενε να βρει δρόμο με δύο λωρίδες και να περάσει με ασφάλεια. Καλύτερα να χάσει 10 λεπτά απο τον χρόνο του πάρα να παίξει με τον χάρο.Αλλά στο φίνάλε σου είπε κανείς να πάρεις 1,5 τόνο αμάξι με 1,4 μηχανή;; ή πάρε μεγαλύτερη μηχανή ή μικρότερο αμάξι.
Αλλά ο Ελληνας..... τέλος πάντων. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν κάποια στιγμή θα χρειαστείς να σε σώσει εσένα, το παιδί σου ή κάποιον δικό σου άνθρωπο η 'παθητική ασφάλεια του 1,5 τόνου!' θα παρακαλάς να είναι 100 τόνοι και όχι 1,5......
αυτοί οι εκατό τόνοι θα είναι υπεύθυνοι όμως που ο δικός μου άνθρωπος θα βρίσκεται για μισό λεπτό στην αντίθετη λωρίδα προσπαθώντας να προσπεράσει την νταλίκα. και τότε δεν θα τον σώσουν όχι 100, αλλά ούτε 1000 τόνοι...
Μόνο ένας τρελός ή Ελληνας θα προσπενούσε μια νταλίκα περνώντας στο αντίθετο ρεύμα!!!!
Ένας νοήμων θα περίμενε να βρει δρόμο με δύο λωρίδες και να περάσει με ασφάλεια. Καλύτερα να χάσει 10 λεπτά απο τον χρόνο του πάρα να παίξει με τον χάρο.Αλλά στο φίνάλε σου είπε κανείς να πάρεις 1,5 τόνο αμάξι με 1,4 μηχανή;; ή πάρε μεγαλύτερη μηχανή ή μικρότερο αμάξι.
Αλλά ο Ελληνας..... τέλος πάντων.Συμφωνω. Ο οδηγος βαζει το αυτοκινητο σε καταστασεις που δεν ειχει την δυνατοτητα να αντεπεξελθει. Το αυτοκινητο δεν κανει τιποτα, δεν σκεφτεται, δεν εχει λογικη.
Νικος
-
Μπορεί να είναι ιδέα μου αλλά στης πιο πολλές συζητήσεις άκουω πολλές φορές θέλω πολλά άλογα , πρέπει το αμάξι να έχει ενεργητική ασφάλεια κτλ
Και αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η ότι έχω γνωρίσει τους περισσότερους ραλίστες και κατά το ελληνικότερο χεράδες η το ότι κάποια μέρα θα συναντήσω Κανά με 250 hp χαρώ στο δρόμο
Καλά τα άλογα ακόμα καλύτεροι η ενεργητική ασφάλεια σαφώς χρήσιμοι η παθητική ασφάλεια (από τους χάρους με τα 250 hp σε δρόμους που πάνω 100 το αμάξι γίνεται τραμπολινο) αλλά οποίος παίρνει ένα αμάξι τύπου Secant, Altos κτλ. Πρέπει να ξέρει ότι βασικά είναι κατασκευασμένα για πόλη και μεσαίες διαδρομές και άμα το πας όμως το αμάξι το «λεει» από μόνο του δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.Υ.Σ
Ακόμα και να προσπέρασης νταλίκα στο αντίθετο και να βλέπεις τα παιδία τον άλλων να πανιάζουν -
Λιγάκι υπερβολικά μου φαίνονται αυτά. Μπορεί να μην έχεις κορυφαία επιτάχυνση με ένα 1400άρι που ζυγίζει 1200 κιλά, αλλά δεν είναι και του πεταματού το αυτοκίνητο. Ένας οδηγός οφείλει να γνωρίζει τα όρια και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του και αναλόγως να οδηγεί. Τα περισσότερα δυστυχήματα δεν συμβαίνουν επειδή κάποιος οδηγούσε στην εθνική οδό ένα 'αργό' αυτοκίνητο, αλλά επειδή είτε δεν είχε τις απαιτούμενες ικανοτητες, είτε δεν υπολόγισε σωστά την κατάσταση.
Αναλόγως μπορεί να αντιγυρίσει κάποιος ότι ένας οδηγός με αυτοκίνητο των 2.000 κυβικών υπερεκτιμά τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του και ορμάει να προσπεράσει στο αντίθετο ρεύμα ενώ βλέπει στο βάθος άλλο όχημα. Και πόση πια διαφορά έχει ένα 1600άρι από ένα 1400άρι στην επιτάχυνση από πχ τα 80 στα 110 χλμ; 1 ή 2 δευτερόλεπτα; Μα αν είναι τόσο στενά τα όρια μεταξύ μετωπικής σύγκρουσης και 'σωτηρίας', κακώς κάποιος επιχείρησε τέτοιο προσπέρασμα εξαρχής.
Όσο για την αποστροφή του nass 'Καταρχήν θεωρώ πως θα έπρεπε να στη δίνουν και αυτοί οι ιδιοκτήτες που αντί να αγοράσουν ένα 'γυμνό' από εξοπλισμό 1600, αγοράζουν ένα 'full extra' 1400. Λες και είχαν και στο χωριό τους trip computer, τρομάρα τους ', η απάντηση είναι απλή: στο 'χωριό' μου δεν είχα ούτε τηλεόραση, ούτε κλιματιστικό, ούτε προσωπικό υπολογιστή. Και τα αυτοκίνητα τότε είχαν ως κορυφαίο ηλεκτρονικό βοήθημα τα φώτα και το καλοριφέρ. Τώρα που προσφέρονται τα καλούδια των αυτοκινήτων σε προσιτές τιμές θα ήταν ανόητο να μην επωφεληθούμε. Βέβαια αν κάποιος παραστήσει τον ραλίστα με 1400άρι, κακό του κεφαλιού του. Όπως κακό του κεφαλιού κι εκείνου που παριστάνει στους κακούς ελληνικούς δρόμους τον 'χερά' λες και τρέχει σε πίστα χωρίς πεζούς/διασταυρώσεις/έργα/κακοτεχνίες.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όσο για την αποστροφή του nass 'Καταρχήν θεωρώ πως θα έπρεπε να στη δίνουν και αυτοί οι ιδιοκτήτες που αντί να αγοράσουν ένα 'γυμνό' από εξοπλισμό 1600, αγοράζουν ένα 'full extra' 1400. Λες και είχαν και στο χωριό τους trip computer, τρομάρα τους ', η απάντηση είναι απλή: στο 'χωριό' μου δεν είχα ούτε τηλεόραση, ούτε κλιματιστικό, ούτε προσωπικό υπολογιστή. Και τα αυτοκίνητα τότε είχαν ως κορυφαίο ηλεκτρονικό βοήθημα τα φώτα και το καλοριφέρ. Τώρα που προσφέρονται τα καλούδια των αυτοκινήτων σε προσιτές τιμές θα ήταν ανόητο να μην επωφεληθούμε. Βέβαια αν κάποιος παραστήσει τον ραλίστα με 1400άρι, κακό του κεφαλιού του. Όπως κακό του κεφαλιού κι εκείνου που παριστάνει στους κακούς ελληνικούς δρόμους τον 'χερά' λες και τρέχει σε πίστα χωρίς πεζούς/διασταυρώσεις/έργα/κακοτεχνίες.Είναι θέμα προτεραιοτήτων αγαπητέ manosk. Για κάποιους είναι σημαντικό να έχουν 'full extra', για κάποιους άλλους '1600'.
Μην ξεχνάς όμως (και αντιστρέφοντας το επιχείρημά σου) πως κάποτε τα αυτοκίνητα είχαν 1050 cc και τώρα 1400 cc. Αν αγόραζες αυτοκίνητο τη δεκαετία του '80 και σου έλεγαν '1400', θα έλεγες μάλλον 'εγώ δεν είμαι ραλίστας' Η εξέλιξη εν ολίγοις είναι και στο υποβραχιόνιο και στον κινητήρα, και τα δύο 'καλούδια' είναι. Μόνο που από την έλλειψη υποβραχιόνιου δεν σκοτώθηκε κανείς, ενώ από αναιμικούς κινητήρες έχουν σκοτωθεί πολλοί.
Κλείνω λέγοντας, πως το να εκτιμάς την ενεργητική ασφάλεια και ενδεχομένως και την οικονομία (λόγω λειτουργίας σε χαμηλότερο φορτίο) που σου δίνει ένας ισχυρότερος κινητήρας δεν σε κάνει 'ραλίστα'. Και μην ξεχνάς πως στους δρόμους σκοτώνονται μεν πολλοί 'ραλίστες' αλλά και πολλοί 'μη ραλίστες'.
-
Mερικοι, κανετε λαθος προσεγγιση εξ'αρχης...
Το θεμα εδω, δεν εχει να κανει με τα ατομα που πανε με την ταυτοτητα, που θα πηγαινουνε ετσι, ειτε με Αλτο 600κυβικων ειτε με Μ5... Το θεμα ειναι τι γινεται απο τι στιγμη που θα κανεις μια λαθος εκτιμηση σε μια προσπεραση... Εχω αργο αυτοκινητο, (κορντομπα 1.4 8ν) με το οποιο, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ συγχωρουντε λαθη, γιατι δεν εχει γκαζι να σε σωσει... Αυτο το καταλαβενετε, η θα μου πειτε οτι παω χαρος, παω αερα και τετοια, Απαξ και περασεις τη μιση νταλικα και δεις οτι δε σε περνει, δεν εχει λιγο ακομα να πατησεις... Πας ΜΟΝΙΜΩΣ ΠΑΤΩΜΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ.
Και πιστεψτε με, ειμαι πολυ αργος οδηγος, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να κατσεις Κορινθο-πατρα πισω απο νταλικα!! τελικα θα σου σπασουν τα νευρα, και θα βγεις, και θα κανεις πιο επικυνδυνο προσπερασμα αποτι κανεις με 100 αλογα... (στο ιδιο αμαξι)Αν ειχε 100 αλογα, θα ηταν πολυ πιο ασφαλες το αμαξι.
Απο εκει και περα, τα μικρα πρεπει να ειναι μικρα και ελαφρια, και με μικρους κινητηρες... μια χαρα πανε και τα 1.2 εντος πολης, και τα 1.0 ακομα, και δεν ειναι αναγκη για σπαταλες...Υγ. Το 1.4 8ν μοτερι, ειναι πολυ αξιοπιστο, αλλα τρωει τα κερατα του σε βενζινα, γιατι πας συνεχεια με το ποδι στο πατωμα... δεν εχει ΚΑΘΟΛΟΥ γκαζι, ειναι κατι το απεριγραπτο!!! Πιστευω οτι και με 1.6 χαμηλοτερη καταναλωση θα ειχα...!
-
Ολα τα μεγεθη,ειναι σχετικα.Το ζητουμενο ειναι να γνωριζεις τις δυνατοτητες και τα ορια του αυτοκινητου σου.
Απλα,αυτο το θεμα,αν το διευρυνεις,μπορεις να βρεις την διαφορα μεταξυ προληψης και 'καταστολης',δηλαδη μεταξυ ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας.Σε αυτο το σημειο,τιθεται ενα ζητημα.Αυτο που εθεσε ο φιλος που ανοιξε το θεμα.Καποιοι μπροστα στην μεγιστη παθητικη ασφαλεια,θυσιαζουν την ενεργητικη ασφαλεια και επιλεγουν τον αναλογο εξοπλισμο.
Πιστευω πως η ενεργητικη ασφαλεια ειναι το ζητουμενο ενος καλου οδηγου.
-
Είναι πραγματικά πολύ εκνευριστικό να βρίσκεσαι πίσω από νταλίκα στην 'εθνική' οδό. Πιο πολύ κινδυνεύεις να πάθεις ατύχημα μένοντας από πίσω της, ανεχόμενος τα καυσαέρια, την έλλειψη ορατότητας, τυχόν λάθη που θα κάνει (κι αν φρενάρει χωρίς να'χει φώτα στοπ, χαιρετίσματα!) κλπ, παρά αν προσπεράσεις.
Γιατί όμως μπαίνουμε στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσουμε;
- Γιατί δεν υπάρχει λωρίδα προσπεράσματος.
- Γιατί ο άλλος οδηγός δεν καταλαβαίνει ή δεν χωράει να κάνει λίγο άκρη.
- Γιατί, σε περίπτωση που κάνει άκρη για να περάσουμε, είμαστε κουλοί και δεν ξέρουμε να προσπεράσουμε.
Τα αργά αυτοκίνητα είναι κανονικές σκοτώστρες. Για μένα, το να φτιάχνεις ένα αμάξι που δεν πάει, δε στρίβει, δε φρενάρει, αλλά έχει 50 αερόσακους και ζυγίζει 5 τόνους είναι 'να σε κάψω Γιάννη, να σ'αλείψω λάδι': Ναι, θα το πάθεις το ατύχημα, αλλά οι βαριές μου λαμαρίνες και τα μπαλόνια μου θα σε σώσουν.
-
Πολύ καλά κάνουν οι εταιρείες και τα προσφέρουν όλα αυτά. Αφού προτιμάται ο ηλεκτρονικός κλιματισμός, οι ποτηροθήκες -σε λίγο τα navigation των 3.000+ ευρώ- και τα διάφορα χρήσιμα και άχρηστα gadgets, από 20-25 άλογα, είναι στο 'σωστό' δρόμο.
Άλλωστε από τι θα κερδίσουν περισσότερα; από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή από έναν μεγαλύτερο κινητήρα;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν **κάποια στιγμή **θα χρειαστείς να σε σώσει εσένα, το παιδί σου ή κάποιον δικό σου άνθρωπο η 'παθητική ασφάλεια του 1,5 τόνου!' θα παρακαλάς να είναι 100 τόνοι και όχι 1,5......Όλες τις άλλες πολύ περισσότερες στιγμές θα έπρεπε να ευχαριστείς όποιον έφτιαξε το αυτοκίνητό σου με φρένα, τιμόνι και γκάζι ώστε να μην χρειαστεί να παρακαλέσεις να γίνει 100 τόνους....
Στην Ελλάδα πρέπει να μπορείς να περάσεις νταλίκα βγαίνοντας και στο αντίθετο ρεύμα..... δεν είναι παντού εθνική με πολλές λωρίδες και νησίδα....
Ισχύει το να καταλαβαίνουμε τί οδηγάμε και εννοείται ότι την αυξημένη ενεργητική ασφάλεια δεν την χρησιμοποιούμε σαν δικαιολογία για πιο επικίνδυνους χειρισμούς.....
Το 80-110 ή παρεμφερή αντίστοιχη μέτρηση για διάφορες προσπεράσεις είχαν κάνει σε περιοδικό ελληνικό με αρκετά 1600άρια άδεια και φορτωμένα και η διαφορά σε μέτρα μεταξύ τους δεν ήταν καθόλου αμελητέα ακόμα και με αυτοκίνητα ίδιου κυβισμού.... οπότε η διαφορά μεταξύ 1400 και 1600 θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Η διαφορά από 2'' με 100χλμ είναι 55 μέτρα, γύρω στα 12 μήκη αυτοκινήτων δεν είναι καθόλου λίγο σε προσπέραση είναι η διαφορά μεταξύ άνετης αλλά όχι χαλαρής και οριακής-ούφ ζήσαμε! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πολύ καλά κάνουν οι εταιρείες και τα προσφέρουν όλα αυτά. Αφού προτιμάται ο ηλεκτρονικός κλιματισμός, οι ποτηροθήκες -σε λίγο τα navigation των 3.000+ ευρώ- και τα διάφορα χρήσιμα και άχρηστα gadgets, από 20-25 άλογα, είναι στο 'σωστό' δρόμο.Άλλωστε από τι θα κερδίσουν περισσότερα; από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή από έναν μεγαλύτερο κινητήρα;
Αυτό σημαίνει βέβαια ότι οι αγοραστές είναι πρόβατα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αυτό σημαίνει βέβαια ότι οι αγοραστές είναι πρόβατα.Γιατί, είχες καμία αμφιβολία ότι η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών στις περισσότερες χώρες είτε σαν αγοραστές είτε σαν επενδυτές είτε ..... είναι πρόβατα???
Αργά αυτοκίνητα