Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμβουλές για ΝΕΟΥΣ οδηγούς!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Συμβουλές για ΝΕΟΥΣ οδηγούς!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    37
    65
    158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stavrosbiologos last edited by

      Προτεινω ολοι εμεις οι 'έμπειροι' ως επι το πλείστον οδηγοι να δώσουμε κάποιες θεωρητικες συμβουλες προς τους 'νεοτερους' οδηγους ετσι ωστε να αποφευγουν τις λεγομενες 'κακοτοπιές' και να συμβαλουμε ετσι , οσο μπορει ο καθένας απο εμάς, έστω και λίγο στην μείωση των ατυχημάτων. Ακόμα και οι προσωπικές μας εμπειριες μπορει να συμβάλουν ώστε οι 'νέοι' οδήγοι να μην κανούν τα ίδια λάθη.
      Θα μπορουσα να αναφέρω για παράδειγμα μια συμβουλή που σε πολλούς μπορεί να φανεί 'γελοία' αλλα εχω διαπιστωσει όταν μπήκα σε αύτοκινητο ενός φιλου που οδηγάει 10 χρόνια πως ούτε εκεινος την εφαρμόζει. Παιδιά, ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ απο το μπροστινο όχημα . Οταν ήμουν κι εγω 18άρης και έβραζε το αίμα μου πήγαινα και κόλλαγα σαν τη μύγα στα σκ... στο μπροστινό αμάξι,ετσι για μαγκια.Ευτυχως δεν την πλήρωσα και την εχω κόψει αυτη τη συνηθεια μια για πάντα.
      Θα επανερθω αργότερα και με άλλες συμβουλές

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        stavrosbiologos last edited by

        Προτεινω ολοι εμεις οι 'έμπειροι' ως επι το πλείστον οδηγοι να δώσουμε κάποιες θεωρητικες συμβουλες προς τους 'νεοτερους' οδηγους ετσι ωστε να αποφευγουν τις λεγομενες 'κακοτοπιές' και να συμβαλουμε ετσι , οσο μπορει ο καθένας απο εμάς, έστω και λίγο στην μείωση των ατυχημάτων. Ακόμα και οι προσωπικές μας εμπειριες μπορει να συμβάλουν ώστε οι 'νέοι' οδήγοι να μην κανούν τα ίδια λάθη.
        Θα μπορουσα να αναφέρω για παράδειγμα μια συμβουλή που σε πολλούς μπορεί να φανεί 'γελοία' αλλα εχω διαπιστωσει όταν μπήκα σε αύτοκινητο ενός φιλου που οδηγάει 10 χρόνια πως ούτε εκεινος την εφαρμόζει. Παιδιά, ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ απο το μπροστινο όχημα . Οταν ήμουν κι εγω 18άρης και έβραζε το αίμα μου πήγαινα και κόλλαγα σαν τη μύγα στα σκ... στο μπροστινό αμάξι,ετσι για μαγκια.Ευτυχως δεν την πλήρωσα και την εχω κόψει αυτη τη συνηθεια μια για πάντα.
        Θα επανερθω αργότερα και με άλλες συμβουλές

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stavrosbiologos last edited by

          Προτεινω ολοι εμεις οι 'έμπειροι' ως επι το πλείστον οδηγοι να δώσουμε κάποιες θεωρητικες συμβουλες προς τους 'νεοτερους' οδηγους ετσι ωστε να αποφευγουν τις λεγομενες 'κακοτοπιές' και να συμβαλουμε ετσι , οσο μπορει ο καθένας απο εμάς, έστω και λίγο στην μείωση των ατυχημάτων. Ακόμα και οι προσωπικές μας εμπειριες μπορει να συμβάλουν ώστε οι 'νέοι' οδήγοι να μην κανούν τα ίδια λάθη.
          Θα μπορουσα να αναφέρω για παράδειγμα μια συμβουλή που σε πολλούς μπορεί να φανεί 'γελοία' αλλα εχω διαπιστωσει όταν μπήκα σε αύτοκινητο ενός φιλου που οδηγάει 10 χρόνια πως ούτε εκεινος την εφαρμόζει. Παιδιά, ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ απο το μπροστινο όχημα . Οταν ήμουν κι εγω 18άρης και έβραζε το αίμα μου πήγαινα και κόλλαγα σαν τη μύγα στα σκ... στο μπροστινό αμάξι,ετσι για μαγκια.Ευτυχως δεν την πλήρωσα και την εχω κόψει αυτη τη συνηθεια μια για πάντα.
          Θα επανερθω αργότερα και με άλλες συμβουλές

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • X
            xristos69 last edited by

            Διευκολύνετε πάντοτε αυτούς που θέλουν να σας προσπεράσουν κάνοντας δεξιά και κόβοντας ταχύτητα οταν το οχημα που προσπερνάει βρίσκεται ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα σας και οχι πριν ξεκινήσει την προσπέραση γιατι μπορεί να πέσει πάνω σας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Επίσης πολύ μεγάλη προσοχή στις μηχανές που πολλες φορές έχουν την τάση να προσπερνούν από δεξιά, γι΄αυτό ο δεξιος και ο πισω καθρέπτης να χρησιμοποιουνται συνέχεια ιδιαιτερα στις αλλαγές λουρίδας που επιχειρείτε.....

              Επίσης όταν ανοιγετε τις πόρτες να κοιτάτε πολυ καλά να μην περνάει κανείς απο πεζος...... μέχρι πατίνι .

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xristos69 last edited by

                τα σκυλιά και τα παιδιά είναι απρόβλεπτα.Αν δείτε απο μακριά σκύλο στην ακρη του δρόμου να ειστε έτοιμοι να βγεί μπροστά σας.Αν έχει ήδη διασχίσει το δρόμο να είστε έτοιμοι να γυρίσει πίσω.
                Αν δείτε μπάλα στο δρόμο να περιμένετε και το παιδί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Κάθε οδηγό νά τόν αντιμετωπίζεις σάν νά ήτανε κουφός,καί κάθε πεζό σάν νά ήτανε τυφλός.

                  Υ.Γ. μήπως θά έπρεπε νά πάει στό 'περι αυτοκίνησης';

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Όταν παρκάρετε κλείνετε τον εξωτερικό καθρέπτη ΑΛΛΑ και τον εσωτερικό. Οι πιθανότητες να σας 'χτυπήσει' το καθρέπτη κάποιος πεζός από το πεζοδρόμιο είναι μεγαλύτερες από αυτοκίνητο στο δρόμο.

                    Υ.Γ. Και εγώ θα έλεγα οτι στο 'Περι αυτοκίνησης' είναι η θέση του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-1970 last edited by

                      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                      Όταν παρκάρετε κλείνετε τον εξωτερικό καθρέπτη ΑΛΛΑ και τον εσωτερικό. Οι πιθανότητες να σας 'χτυπήσει' το καθρέπτη κάποιος πεζός από το πεζοδρόμιο είναι μεγαλύτερες από αυτοκίνητο στο δρόμο.

                      Υ.Γ. Και εγώ θα έλεγα οτι στο 'Περι αυτοκίνησης' είναι η θέση του.

                      Οντως, Παύλο, εδώ είναι που ταιριάζει το ρητό 'στραβομάρα έχεις ρε μ.....α, δεν βλέπεις κοτζαμ καθρέπτη' και ειδικά οι πεζοί είναι πιο απρόσεκτοι (την έχω πατήσει από πεζό)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        bellos last edited by

                        ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΣΦΑΛΗ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ.ΝΑ ΜΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΤΑΙ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΜΑ ΕΜΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΓΩΝΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΔΕ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ(ΑΝΤΕ! ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΥΔΡΩΣΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ)ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΓΩΝΙΑ?ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Ο.Κ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΠΕΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΩ.ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                          Όταν παρκάρετε κλείνετε τον εξωτερικό καθρέπτη ΑΛΛΑ και τον εσωτερικό. Οι πιθανότητες να σας 'χτυπήσει' το καθρέπτη κάποιος πεζός από το πεζοδρόμιο είναι μεγαλύτερες από αυτοκίνητο στο δρόμο.

                          Υ.Γ. Και εγώ θα έλεγα οτι στο 'Περι αυτοκίνησης' είναι η θέση του.

                          Οντως, Παύλο, εδώ είναι που ταιριάζει το ρητό 'στραβομάρα έχεις ρε μ.....α, δεν βλέπεις κοτζαμ καθρέπτη' και ειδικά οι πεζοί είναι πιο απρόσεκτοι (την έχω πατήσει από πεζό)

                          Περιμένωντας παλαιότερα σε στάσεις λεωφορείου έχουν δεί πολλά τα μάτια μου,γι'αυτό το έγραψα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ωραίο θέμα!

                            Όλοι θα μάθουμε κάτι!

                            -Αν είναι να κάνεις προσπέραση, κάντη όσο γίνεται γρηγορότερα...

                            Είχα μπει σε νέο οδηγό που μόλις ήτανε από το διπλανό αυτοκίνητο φοβόταν και έτσι άφηνε το γκάζι...
                            Η προσπέραση κρατούσε περίπου μισό λεπτό τελικά!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!

                            -Προσοχή στους καθρεύτες! Τους βάλανε για να τους κοιτάμε (και έτσι να μην αλλάζουμε λωρίδες χωρίς να ξέρουμε τι γίνεται) αλλά όχι για να κοιτάμε με τις ώρες και τελικά δεν ξέρουμε τι γίνεται μπροστά μας...

                            Αυτά για την ώρα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stefanos147 last edited by

                              Να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου: όταν κινούμαστε σε σειρά αυτοκινήτων σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας προσπαθούμε να βλέπουμε μπροστά ΚΑΙ μέσα από τα τζάμια του μπροστινού μας αυτοκινήτου. Έτσι τυχόν φρενάρισμα πανικού των μπροστινών μας δε θα μας πιάσει απροετοίμαστους. ΔΕΝ εστιάζουμε κοντά ούτε στον μπροστινό μας αλλά κοιτάζουμε όσο πιο μακριά γίνεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Εγώ δεν θα δώσω για την ώρα συμβουλές του στυλ κάνε αυτό και μην κάνεις το άλλο. Θα πω μόνο ότι κάθε οδηγός πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η οδήγηση δεν είναι χαλαρή βόλτα αλλά σκληρή και επίπονη εργασία που πρέπει να γίνεται με τεταμένη προσοχή και τις αισθήσεις μας σε εγρήγορση.
                                Κοινός μην χαζεύετε αλλά έχετε τα μάτια σας δέκα τέσσερα!!!!
                                Και ένα λόγο ακόμα!!!!
                                Μην κάνεις ότι δεν θες να σου κάνουν. Αφορά της οδήγηση αλλά πρέπει να είναι γενικότερη στάση ζωής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vagelis-rallye last edited by

                                  να οδηγειτε ΜΟΝΟ αν το γουσταρετε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    stavrosbiologos last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    Εγώ δεν θα δώσω για την ώρα συμβουλές του στυλ κάνε αυτό και μην κάνεις το άλλο. Θα πω μόνο ότι κάθε οδηγός πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η οδήγηση δεν είναι χαλαρή βόλτα αλλά σκληρή και επίπονη εργασία που πρέπει να γίνεται με τεταμένη προσοχή και τις αισθήσεις μας σε εγρήγορση.
                                    Κοινός μην χαζεύετε αλλά έχετε τα μάτια σας δέκα τέσσερα!!!!
                                    Και ένα λόγο ακόμα!!!!
                                    Μην κάνεις ότι δεν θες να σου κάνουν. Αφορά της οδήγηση αλλά πρέπει να είναι γενικότερη στάση ζωής.

                                    Πολύ καλή άποψη Μανωλάκη...συμφωνώ και επαυξάνω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      stradale last edited by

                                      Σημαντικό να μην ξεχνάμε και τη λεγόμενη 'νεκρή γωνία', αποτέλεσμα της πίσω κολώνας. Ο καθρέφτης μπορεί να δείχνει κενός αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stavrosbiologos last edited by

                                        Sorry παιδιά το ξέρω ότι έπρεπε να πάει 'Στα περι αυτοκίνησης' αλλα είμαι καινουργιος στο κουρπμπέτι και δεν το κατέχω ακομα καλά το Forum.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stavrosbiologos last edited by

                                          Εγω θα αναφερω κάτι που εμαθα τα χρονια της παραμονής μου στο εξωτερικό για σπουδες(ΙΤΑΛΙΑ) το οποίο όμως ισχύει και στις περισσοτερες χώρες του κόσμου πλήν του Ελλαδιστάν ΣΕΒΑΣΜΟΣ στους ΠΕΖΟΥΣ!!!
                                          Οταν υπάρχει στο δρόμο διάβαση πεζων, με 100χλμ να πηγαινει το αυτοκίνητο,αυτο που εχω διαπιστωσει στην Ιταλια ειναι οτι σταματάνε σαν να το θεωρούν υποχρέωση τους(ειναι άλλωστε) και οχι χαριστικά ή επειδη μπορει σε λυπηθουνε ή επειδή μπορει να περναει μια γκομεναρα με κανα super mini και σταματαμε για να παρουμε και λίγο 'μάτι' όπως συνήθως συμβαίνει στην Ελλαδα. Βέβαια θα πρεπει να τονίσουμε οτι και η διαγράμμηση στους Ελληνικους δρόμους και κυρίως στους κεντρικούς οπου περνάνε πεζοί δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη,αλλα πιστευω οτι ο Ελληνας δεν έχει,ουτε πρόκειται πότε να εξοικειωθεί με την ιδέα οτι οι ΠΕΖΟΙ έχουνε πάντα την προτεραιότητα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Εγώ θα συμβούλευα τους νέους οδηγούς να ψάχνουν διαρκώς να βρουν τα όρια τα δικά τους και του οχήματος που οδηγούν και να τα προσαρμόζουν στις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.

                                            Δηλαδή, να δίνουν περισσότερη σημασία στα μηνύματα που τους δίνει το μυαλό και το σώμα τους και λιγότερη στις συμβουλές των τρίτων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr