-
Προτεινω ολοι εμεις οι 'έμπειροι' ως επι το πλείστον οδηγοι να δώσουμε κάποιες θεωρητικες συμβουλες προς τους 'νεοτερους' οδηγους ετσι ωστε να αποφευγουν τις λεγομενες 'κακοτοπιές' και να συμβαλουμε ετσι , οσο μπορει ο καθένας απο εμάς, έστω και λίγο στην μείωση των ατυχημάτων. Ακόμα και οι προσωπικές μας εμπειριες μπορει να συμβάλουν ώστε οι 'νέοι' οδήγοι να μην κανούν τα ίδια λάθη.
Θα μπορουσα να αναφέρω για παράδειγμα μια συμβουλή που σε πολλούς μπορεί να φανεί 'γελοία' αλλα εχω διαπιστωσει όταν μπήκα σε αύτοκινητο ενός φιλου που οδηγάει 10 χρόνια πως ούτε εκεινος την εφαρμόζει. Παιδιά, ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ απο το μπροστινο όχημα . Οταν ήμουν κι εγω 18άρης και έβραζε το αίμα μου πήγαινα και κόλλαγα σαν τη μύγα στα σκ... στο μπροστινό αμάξι,ετσι για μαγκια.Ευτυχως δεν την πλήρωσα και την εχω κόψει αυτη τη συνηθεια μια για πάντα.
Θα επανερθω αργότερα και με άλλες συμβουλές -
Προτεινω ολοι εμεις οι 'έμπειροι' ως επι το πλείστον οδηγοι να δώσουμε κάποιες θεωρητικες συμβουλες προς τους 'νεοτερους' οδηγους ετσι ωστε να αποφευγουν τις λεγομενες 'κακοτοπιές' και να συμβαλουμε ετσι , οσο μπορει ο καθένας απο εμάς, έστω και λίγο στην μείωση των ατυχημάτων. Ακόμα και οι προσωπικές μας εμπειριες μπορει να συμβάλουν ώστε οι 'νέοι' οδήγοι να μην κανούν τα ίδια λάθη.
Θα μπορουσα να αναφέρω για παράδειγμα μια συμβουλή που σε πολλούς μπορεί να φανεί 'γελοία' αλλα εχω διαπιστωσει όταν μπήκα σε αύτοκινητο ενός φιλου που οδηγάει 10 χρόνια πως ούτε εκεινος την εφαρμόζει. Παιδιά, ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ απο το μπροστινο όχημα . Οταν ήμουν κι εγω 18άρης και έβραζε το αίμα μου πήγαινα και κόλλαγα σαν τη μύγα στα σκ... στο μπροστινό αμάξι,ετσι για μαγκια.Ευτυχως δεν την πλήρωσα και την εχω κόψει αυτη τη συνηθεια μια για πάντα.
Θα επανερθω αργότερα και με άλλες συμβουλές -
Προτεινω ολοι εμεις οι 'έμπειροι' ως επι το πλείστον οδηγοι να δώσουμε κάποιες θεωρητικες συμβουλες προς τους 'νεοτερους' οδηγους ετσι ωστε να αποφευγουν τις λεγομενες 'κακοτοπιές' και να συμβαλουμε ετσι , οσο μπορει ο καθένας απο εμάς, έστω και λίγο στην μείωση των ατυχημάτων. Ακόμα και οι προσωπικές μας εμπειριες μπορει να συμβάλουν ώστε οι 'νέοι' οδήγοι να μην κανούν τα ίδια λάθη.
Θα μπορουσα να αναφέρω για παράδειγμα μια συμβουλή που σε πολλούς μπορεί να φανεί 'γελοία' αλλα εχω διαπιστωσει όταν μπήκα σε αύτοκινητο ενός φιλου που οδηγάει 10 χρόνια πως ούτε εκεινος την εφαρμόζει. Παιδιά, ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ απο το μπροστινο όχημα . Οταν ήμουν κι εγω 18άρης και έβραζε το αίμα μου πήγαινα και κόλλαγα σαν τη μύγα στα σκ... στο μπροστινό αμάξι,ετσι για μαγκια.Ευτυχως δεν την πλήρωσα και την εχω κόψει αυτη τη συνηθεια μια για πάντα.
Θα επανερθω αργότερα και με άλλες συμβουλές -
Διευκολύνετε πάντοτε αυτούς που θέλουν να σας προσπεράσουν κάνοντας δεξιά και κόβοντας ταχύτητα οταν το οχημα που προσπερνάει βρίσκεται ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα σας και οχι πριν ξεκινήσει την προσπέραση γιατι μπορεί να πέσει πάνω σας.
-
Επίσης πολύ μεγάλη προσοχή στις μηχανές που πολλες φορές έχουν την τάση να προσπερνούν από δεξιά, γι΄αυτό ο δεξιος και ο πισω καθρέπτης να χρησιμοποιουνται συνέχεια ιδιαιτερα στις αλλαγές λουρίδας που επιχειρείτε.....
Επίσης όταν ανοιγετε τις πόρτες να κοιτάτε πολυ καλά να μην περνάει κανείς απο πεζος...... μέχρι πατίνι .
-
τα σκυλιά και τα παιδιά είναι απρόβλεπτα.Αν δείτε απο μακριά σκύλο στην ακρη του δρόμου να ειστε έτοιμοι να βγεί μπροστά σας.Αν έχει ήδη διασχίσει το δρόμο να είστε έτοιμοι να γυρίσει πίσω.
Αν δείτε μπάλα στο δρόμο να περιμένετε και το παιδί. -
Κάθε οδηγό νά τόν αντιμετωπίζεις σάν νά ήτανε κουφός,καί κάθε πεζό σάν νά ήτανε τυφλός.
Υ.Γ. μήπως θά έπρεπε νά πάει στό 'περι αυτοκίνησης';
-
Όταν παρκάρετε κλείνετε τον εξωτερικό καθρέπτη ΑΛΛΑ και τον εσωτερικό. Οι πιθανότητες να σας 'χτυπήσει' το καθρέπτη κάποιος πεζός από το πεζοδρόμιο είναι μεγαλύτερες από αυτοκίνητο στο δρόμο.
Υ.Γ. Και εγώ θα έλεγα οτι στο 'Περι αυτοκίνησης' είναι η θέση του.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Όταν παρκάρετε κλείνετε τον εξωτερικό καθρέπτη ΑΛΛΑ και τον εσωτερικό. Οι πιθανότητες να σας 'χτυπήσει' το καθρέπτη κάποιος πεζός από το πεζοδρόμιο είναι μεγαλύτερες από αυτοκίνητο στο δρόμο.Υ.Γ. Και εγώ θα έλεγα οτι στο 'Περι αυτοκίνησης' είναι η θέση του.
Οντως, Παύλο, εδώ είναι που ταιριάζει το ρητό 'στραβομάρα έχεις ρε μ.....α, δεν βλέπεις κοτζαμ καθρέπτη' και ειδικά οι πεζοί είναι πιο απρόσεκτοι (την έχω πατήσει από πεζό)
-
ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΣΦΑΛΗ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ.ΝΑ ΜΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΤΑΙ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΜΑ ΕΜΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΓΩΝΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΔΕ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ(ΑΝΤΕ! ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΥΔΡΩΣΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ)ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΓΩΝΙΑ?ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Ο.Κ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΠΕΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΩ.ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Όταν παρκάρετε κλείνετε τον εξωτερικό καθρέπτη ΑΛΛΑ και τον εσωτερικό. Οι πιθανότητες να σας 'χτυπήσει' το καθρέπτη κάποιος πεζός από το πεζοδρόμιο είναι μεγαλύτερες από αυτοκίνητο στο δρόμο.
Υ.Γ. Και εγώ θα έλεγα οτι στο 'Περι αυτοκίνησης' είναι η θέση του.
Οντως, Παύλο, εδώ είναι που ταιριάζει το ρητό 'στραβομάρα έχεις ρε μ.....α, δεν βλέπεις κοτζαμ καθρέπτη' και ειδικά οι πεζοί είναι πιο απρόσεκτοι (την έχω πατήσει από πεζό)
Περιμένωντας παλαιότερα σε στάσεις λεωφορείου έχουν δεί πολλά τα μάτια μου,γι'αυτό το έγραψα
-
Ωραίο θέμα!
Όλοι θα μάθουμε κάτι!
-Αν είναι να κάνεις προσπέραση, κάντη όσο γίνεται γρηγορότερα...
Είχα μπει σε νέο οδηγό που μόλις ήτανε από το διπλανό αυτοκίνητο φοβόταν και έτσι άφηνε το γκάζι...
Η προσπέραση κρατούσε περίπου μισό λεπτό τελικά!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!-Προσοχή στους καθρεύτες! Τους βάλανε για να τους κοιτάμε (και έτσι να μην αλλάζουμε λωρίδες χωρίς να ξέρουμε τι γίνεται) αλλά όχι για να κοιτάμε με τις ώρες και τελικά δεν ξέρουμε τι γίνεται μπροστά μας...
Αυτά για την ώρα....
-
Να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου: όταν κινούμαστε σε σειρά αυτοκινήτων σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας προσπαθούμε να βλέπουμε μπροστά ΚΑΙ μέσα από τα τζάμια του μπροστινού μας αυτοκινήτου. Έτσι τυχόν φρενάρισμα πανικού των μπροστινών μας δε θα μας πιάσει απροετοίμαστους. ΔΕΝ εστιάζουμε κοντά ούτε στον μπροστινό μας αλλά κοιτάζουμε όσο πιο μακριά γίνεται.
-
Εγώ δεν θα δώσω για την ώρα συμβουλές του στυλ κάνε αυτό και μην κάνεις το άλλο. Θα πω μόνο ότι κάθε οδηγός πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η οδήγηση δεν είναι χαλαρή βόλτα αλλά σκληρή και επίπονη εργασία που πρέπει να γίνεται με τεταμένη προσοχή και τις αισθήσεις μας σε εγρήγορση.
Κοινός μην χαζεύετε αλλά έχετε τα μάτια σας δέκα τέσσερα!!!!
Και ένα λόγο ακόμα!!!!
Μην κάνεις ότι δεν θες να σου κάνουν. Αφορά της οδήγηση αλλά πρέπει να είναι γενικότερη στάση ζωής. -
να οδηγειτε ΜΟΝΟ αν το γουσταρετε
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Εγώ δεν θα δώσω για την ώρα συμβουλές του στυλ κάνε αυτό και μην κάνεις το άλλο. Θα πω μόνο ότι κάθε οδηγός πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η οδήγηση δεν είναι χαλαρή βόλτα αλλά σκληρή και επίπονη εργασία που πρέπει να γίνεται με τεταμένη προσοχή και τις αισθήσεις μας σε εγρήγορση.
Κοινός μην χαζεύετε αλλά έχετε τα μάτια σας δέκα τέσσερα!!!!
Και ένα λόγο ακόμα!!!!
Μην κάνεις ότι δεν θες να σου κάνουν. Αφορά της οδήγηση αλλά πρέπει να είναι γενικότερη στάση ζωής.Πολύ καλή άποψη Μανωλάκη...συμφωνώ και επαυξάνω.
-
Σημαντικό να μην ξεχνάμε και τη λεγόμενη 'νεκρή γωνία', αποτέλεσμα της πίσω κολώνας. Ο καθρέφτης μπορεί να δείχνει κενός αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
-
Sorry παιδιά το ξέρω ότι έπρεπε να πάει 'Στα περι αυτοκίνησης' αλλα είμαι καινουργιος στο κουρπμπέτι και δεν το κατέχω ακομα καλά το Forum.
-
Εγω θα αναφερω κάτι που εμαθα τα χρονια της παραμονής μου στο εξωτερικό για σπουδες(ΙΤΑΛΙΑ) το οποίο όμως ισχύει και στις περισσοτερες χώρες του κόσμου πλήν του Ελλαδιστάν ΣΕΒΑΣΜΟΣ στους ΠΕΖΟΥΣ!!!
Οταν υπάρχει στο δρόμο διάβαση πεζων, με 100χλμ να πηγαινει το αυτοκίνητο,αυτο που εχω διαπιστωσει στην Ιταλια ειναι οτι σταματάνε σαν να το θεωρούν υποχρέωση τους(ειναι άλλωστε) και οχι χαριστικά ή επειδη μπορει σε λυπηθουνε ή επειδή μπορει να περναει μια γκομεναρα με κανα super mini και σταματαμε για να παρουμε και λίγο 'μάτι' όπως συνήθως συμβαίνει στην Ελλαδα. Βέβαια θα πρεπει να τονίσουμε οτι και η διαγράμμηση στους Ελληνικους δρόμους και κυρίως στους κεντρικούς οπου περνάνε πεζοί δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη,αλλα πιστευω οτι ο Ελληνας δεν έχει,ουτε πρόκειται πότε να εξοικειωθεί με την ιδέα οτι οι ΠΕΖΟΙ έχουνε πάντα την προτεραιότητα. -
Εγώ θα συμβούλευα τους νέους οδηγούς να ψάχνουν διαρκώς να βρουν τα όρια τα δικά τους και του οχήματος που οδηγούν και να τα προσαρμόζουν στις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.
Δηλαδή, να δίνουν περισσότερη σημασία στα μηνύματα που τους δίνει το μυαλό και το σώμα τους και λιγότερη στις συμβουλές των τρίτων.
Συμβουλές για ΝΕΟΥΣ οδηγούς!!!