-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
service ή καλύτερα επίσκεψη των 70Κ χλμ για το 6.
4λ λάδι ελίν 5/40
φίλτρο λαδιού,αέρα,γύρης
έλεγχοι/συσφήξεις
εργατικά
σύνολο 74ευρώ με απόδειξη.......
σε βάθος 5ετίας μου έρχεται πολύ πιο οικονομική η συντήρηση του και απο το γάτο!Αυτό είναι το συνολικό κόστος μαζί με ανταλλακτικά;
Ναι,γι'αυτο τα παρεθεσα ενα προς ενα.....
Tifo45.......Α.Σκουφουλας στο Ιλιον χρονια επισημος μαζντοεπισκευαστης........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!Τα ανταλλακτικά τα πήγες εσύ ή είναι από τον Αντρέα;
Μονο τα λαδια του πηγαινω.......ολα τα υπολοιπα ειναι δικα του.
Storm ....τα λαδια τα παιρνω 30€ και 20€ εργατικα ,τα υπολοιπα ειναι αλλα 24€,τι σε χρεωνουν 90€ παραπανω;;;; -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
service ή καλύτερα επίσκεψη των 70Κ χλμ για το 6.
4λ λάδι ελίν 5/40
φίλτρο λαδιού,αέρα,γύρης
έλεγχοι/συσφήξεις
εργατικά
σύνολο 74ευρώ με απόδειξη.......
σε βάθος 5ετίας μου έρχεται πολύ πιο οικονομική η συντήρηση του και απο το γάτο!Αυτό είναι το συνολικό κόστος μαζί με ανταλλακτικά;
Ναι,γι'αυτο τα παρεθεσα ενα προς ενα.....
Tifo45.......Α.Σκουφουλας στο Ιλιον χρονια επισημος μαζντοεπισκευαστης........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!Καλως η κακως εγω παντα πηγαινα για service τα αυτοκινητα μου σε αντιπροσωπειες ωστε αν παει κατι στραβα να τους κρεμασω αναποδα.....
Εγω παω στον Σκουφουλα γιατι ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο την δουλεια του και απο τις τιμες του!
Μεταξυ μας τωρα........αν ποτε κατι σου παει στραβα,θα τους κλ@σεις πολλες μαντρες @@,οπως εχουν κανει τοσοι αλλοι,πριν απο εσενα εδω και χρονια. -
Δεν ξερω στην Mazda τι γινεται πλεον (το 99 που ειχα το RX7 κοντα 7 μηνες δεν ειχα θεμα) αλλα στην Opel εδω και 11 χρονια που εχω αμαξια τους οτι και να πηγαινε στραβα μετα απο σερβις (που να ειχε να κανει με το σερβις) παντα με καλυπταν.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
service ή καλύτερα επίσκεψη των 70Κ χλμ για το 6.
4λ λάδι ελίν 5/40
φίλτρο λαδιού,αέρα,γύρης
έλεγχοι/συσφήξεις
εργατικά
σύνολο 74ευρώ με απόδειξη.......
σε βάθος 5ετίας μου έρχεται πολύ πιο οικονομική η συντήρηση του και απο το γάτο!Αυτό είναι το συνολικό κόστος μαζί με ανταλλακτικά;
Ναι,γι'αυτο τα παρεθεσα ενα προς ενα.....
Tifo45.......Α.Σκουφουλας στο Ιλιον χρονια επισημος μαζντοεπισκευαστης........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!Τα ανταλλακτικά τα πήγες εσύ ή είναι από τον Αντρέα;
Μονο τα λαδια του πηγαινω.......ολα τα υπολοιπα ειναι δικα του.
Storm ....τα λαδια τα παιρνω 30€ και 20€ εργατικα ,τα υπολοιπα ειναι αλλα 24€,τι σε χρεωνουν 90€ παραπανω;;;;Θα στα γράψω αναλυτικά:
50euro τα λάδια (τα πάω εγώ υποχρεωτικά)
25euro το φίλτρο AC.
23euro το φίλτρο αέρα.
15euro το φίλτρο λαδιού.
50euro η εργασία, ο (δήθεν) έλεγχος και η σφραγίδα στο βιβλίο συντήρησης.Σύνολο: 163euro
Τσάμπα πράμα...
-
Για να λές 50 ευρω λάδια, φαντάζομαι παίρνει 5 λιτρα μεσα * 10 ευρω το λιτρο. Τα υπόλοιπα ειναι ακριβά έτσι κι αλλιως σαν τιμές ανταλλακτικών. Προφανώς εχει να κάνει με το αμάξι. Εγώ στο leon παίρνω 7 ευρω το λίτρο το aral 5/30 longlife
7 ευρω το φίλτρο του και απο 10 ευρω καμπινας και αέρος. 40 ευρω περίπου η τετράδα μπουζί ngk ή bosch ανα 60.000 χλμ αυτά. 17 ευρω το βενζίνης.Τα πάω σε δικό μου μάστορα τηρώντας πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή, παίρνει απο 20 εως 30 ανάλογα την εργασία και είμαι οκ. -
Peugeot THP δηλ. τουρμπίδι...
Παίρνει 4,2 λίτρα λάδι, οπότε υποχρεωτικά πληρώνεις 5 λίτρα.
Εγώ μέχρι πέρυσι έβαζα τα 'πανάκριβα' TOTAL Quartz 9000 Energy 0w30 που έχουν στην Ελλάδα 60euro (5λιτρο).
Φέτος θα βάλω τα ποιο φτηνά TOTAL Ineo ECS 5W30 που έχουν 44euro (5λιτρο).Σε αυτά βάλε και άλλα 10euro βενζίνη για να πας στου διαόλου τα κέρατα να πάρεις τα λάδια από κάποιο μαγαζί.
Ποιο μαγαζί; Έλα ντε. Στο ψάξιμο και αν τα βρεις πουθενά...Από εκεί και πέρα οι τιμές των άλλων αναλωσίμων (φίλτρα κλπ...) έχουν τις ίδιες τιμές με τις τιμές καταλόγου της αντιπροσωπείας.
Και επειδή το έχω ψάξει και σε άλλα συνεργεία, όλοι γδέρνουν.
Συνεννοημένοι είναι όλοι οι 'Γάλλοι' μεταξύ τους να σφάζουν.Καμιά σχέση με συνεργεία άλλων κατασκευαστών.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Για να λές 50 ευρω λάδια, φαντάζομαι παίρνει 5 λιτρα μεσα * 10 ευρω το λιτρο. Τα υπόλοιπα ειναι ακριβά έτσι κι αλλιως σαν τιμές ανταλλακτικών. Προφανώς εχει να κάνει με το αμάξι. Εγώ στο leon παίρνω 7 ευρω το λίτρο το aral 5/30 longlife
7 ευρω το φίλτρο του και απο 10 ευρω καμπινας και αέρος. 40 ευρω περίπου η τετράδα μπουζί ngk ή bosch ανα 60.000 χλμ αυτά. 17 ευρω το βενζίνης.Τα πάω σε δικό μου μάστορα τηρώντας πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή, παίρνει απο 20 εως 30 ανάλογα την εργασία και είμαι οκ.Πολυ κοντα οι τμες μας σχεδον σε ολα..... ..
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Peugeot THP δηλ. τουρμπίδι...Παίρνει 4,2 λίτρα λάδι, οπότε υποχρεωτικά πληρώνεις 5 λίτρα.
Εγώ μέχρι πέρυσι έβαζα τα 'πανάκριβα' TOTAL Quartz 9000 Energy 0w30 που έχουν στην Ελλάδα 60euro (5λιτρο).
Φέτος θα βάλω τα ποιο φτηνά TOTAL Ineo ECS 5W30 που έχουν 44euro (5λιτρο).Σε αυτά βάλε και άλλα 10euro βενζίνη για να πας στου διαόλου τα κέρατα να πάρεις τα λάδια από κάποιο μαγαζί.
Ποιο μαγαζί; Έλα ντε. Στο ψάξιμο και αν τα βρεις πουθενά...Από εκεί και πέρα οι τιμές των άλλων αναλωσίμων (φίλτρα κλπ...) έχουν τις ίδιες τιμές με τις τιμές καταλόγου της αντιπροσωπείας.
Και επειδή το έχω ψάξει και σε άλλα συνεργεία, όλοι γδέρνουν.
Συνεννοημένοι είναι όλοι οι 'Γάλλοι' μεταξύ τους να σφάζουν.Καμιά σχέση με συνεργεία άλλων κατασκευαστών.
Αυτα πες τα στο νονο...........
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
service ή καλύτερα επίσκεψη των 70Κ χλμ για το 6.
4λ λάδι ελίν 5/40
φίλτρο λαδιού,αέρα,γύρης
έλεγχοι/συσφήξεις
εργατικά
σύνολο 74ευρώ με απόδειξη.......
σε βάθος 5ετίας μου έρχεται πολύ πιο οικονομική η συντήρηση του και απο το γάτο!Αυτό είναι το συνολικό κόστος μαζί με ανταλλακτικά;
Ναι,γι'αυτο τα παρεθεσα ενα προς ενα.....
Tifo45.......Α.Σκουφουλας στο Ιλιον χρονια επισημος μαζντοεπισκευαστης........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!Τα ανταλλακτικά τα πήγες εσύ ή είναι από τον Αντρέα;
Μονο τα λαδια του πηγαινω.......ολα τα υπολοιπα ειναι δικα του.
Storm ....τα λαδια τα παιρνω 30€ και 20€ εργατικα ,τα υπολοιπα ειναι αλλα 24€,τι σε χρεωνουν 90€ παραπανω;;;;Για το ίδιο συνεργείο, το ίδιο αυτοκίνητο (εκτός και εάν παίζει ρόλο που το δικό μου είναι διλιτρο) και τα ίδια ανταλλακτικά (εκτός από λάδια ) δίνω 42 ευρώ.
Την επόμενη δόση θα του τραβήξω το αυτί. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!
Φίλε GGAB τι εννοείς;
-
Service των 60000 χλμ. NISSAN QASHQAI J10 1.6 dCi 4X4
Υλικά δικά μου
-Λάδια elf full tech fe 5W-30 6l 43,00euro
-Βαλβολίνες κιβωτίου ταχυτήτων NISSAN 2l 28,00euro
-Βαλβολίνες διαφορικού και κιβωτίου μετάδοσης motul gearbox 80W-90 2l 38,00 euro
-Φίλτρο καμπίνας MANN-FILTER FreciousPlus 23,00euroΥλικά και εργασία Κυριακούδη:
Υγρά φρένων BP dot 4 (αλλαγή) φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου και εργασία 135,00 euro
Σύνολο 267,00 euro
-
Πολλά λεφτα φίλε μου. Αν κατάλαβα καλά ο Κυριακούδης σου πήρε 135 ευρω για να βάλει λάδια, βαλβολίνες, υγρά φρένων και τα φίλτρα;
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Service των 60000 χλμ. NISSAN QASHQAI J10 1.6 dCi 4X4Υλικά δικά μου
-Λάδια elf full tech fe 5W-30 6l 43,00euro
-Βαλβολίνες κιβωτίου ταχυτήτων NISSAN 2l 28,00euro
-Βαλβολίνες διαφορικού και κιβωτίου μετάδοσης motul gearbox 80W-90 2l 38,00 euro
-Φίλτρο καμπίνας MANN-FILTER FreciousPlus 23,00euroΥλικά και εργασία Κυριακούδη:
Υγρά φρένων BP dot 4 (αλλαγή) φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου και εργασία 135,00 euro
Σύνολο 267,00 euro
2 παρατηρησεις. Ακριβοπληρωσες τις βαλβολινες διαφορικου και κιβωτιου μεταδοσης, 80W-90 καλη μαρκα παιρνεις με κατω απο 10 ευρω το λιτρο, ενα παραδειγμα οι eneos που βαζω εγω στο tucson.
Η εργασια που σου πηρε ειναι εκτος πραγματικοτητας, οχι απλα ακριβη. Την δικαιολογω μονο αν ελυσε ολο το ταμπλο και εφαγε κανα 3 ωρο για το φιλτρο καμπινας. Δεν υπαρχει κατι αλλο απο τις υπολοιπες εργασιες που να δικαιολογει τετοιο κοστος. Ακομη και η αλλαγη υγρων φρενων που εκανε (πιστευω σε ολο το κυκλωμα και οχι μονο στο παγουρι) να του εφαγε 20 λεπτα χρονο. Βαρια 40 ευρω ή 55 με αποδειξη επρεπε να σου παρει εργασια.
-
Ώρε φράγκα!...! Nissan αυτό;;;;;
135euro εργασία;;;
Στάνταρ το πήγαν με τις ώρες. Θα βάλανε 3 ώρες εργασία.Έχουν βρει το τρόπο ρε παιδί μου τα εξουσιοδοτημένα να βγάζουν φράγκα!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ώρε φράγκα!...! Nissan αυτό;;;;;
135euro εργασία;;;
Στάνταρ το πήγαν με τις ώρες. Θα βάλανε 3 ώρες εργασία.Έχουν βρει το τρόπο ρε παιδί μου τα εξουσιοδοτημένα να βγάζουν φράγκα!
Υλικά και εργασία Κυριακούδη:
Υγρά φρένων BP dot 4 (αλλαγή) φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου και εργασία 135,00 euro
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!
Φίλε GGAB τι εννοείς;
Οσοι επισημοι ηθελαν να παραμεινουν στη λιστα ,μετα το λουκετο της ΕΛΜΑ ,επρεπε να δινουν 8Κ € το χρονο στην Mazda Europe(Βελγιο)........ο Ανδρεας δεν το δεχτηκε και απλα τωρα δεν θεωρειται επισημο σερβις.Καμια αλλη διαφορα δεν υπαρχει,τα ανταλακτικα ειναι οπως πριν,ακομη και η διαδικτιακη ενημερωση για την συντηρηση του καθε αυτοκινητου παραμενει!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ώρε φράγκα!...! Nissan αυτό;;;;;
135euro εργασία;;;
Στάνταρ το πήγαν με τις ώρες. Θα βάλανε 3 ώρες εργασία.Έχουν βρει το τρόπο ρε παιδί μου τα εξουσιοδοτημένα να βγάζουν φράγκα!
Υλικά και εργασία Κυριακούδη:
Υγρά φρένων BP dot 4 (αλλαγή) φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου και εργασία 135,00 euro
Νόμιζα ότι μόνο η εργασία είναι 135euro ...
Πάντως δεν είναι και φτηνά.
-
Το ίδιο πράγμα είναι. Σιγά τώρα υγρα φρένων και 2 φιλτράκια των 10 ευρω. Στο κόσμο τους είναι οι άνθρωποι. Εκτός πραγματικότητας. Είμαι βέβαιος πως τους μισθούς των παιδιών τους έχει πετσοκόψει, αλλά αυτός αμφιβάλλω αν έχει κόψει 1 ευρώ απο τα κοστολόγια του σε σύγκριση με το παρελθόν.
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
service ή καλύτερα επίσκεψη των 70Κ χλμ για το 6.
4λ λάδι ελίν 5/40
φίλτρο λαδιού,αέρα,γύρης
έλεγχοι/συσφήξεις
εργατικά
σύνολο 74ευρώ με απόδειξη.......
σε βάθος 5ετίας μου έρχεται πολύ πιο οικονομική η συντήρηση του και απο το γάτο!Αυτό είναι το συνολικό κόστος μαζί με ανταλλακτικά;
Ναι,γι'αυτο τα παρεθεσα ενα προς ενα.....
Tifo45.......Α.Σκουφουλας στο Ιλιον χρονια επισημος μαζντοεπισκευαστης........τωρα δεν φαινεται στην επισημη λιστα γιατι δεν δεχτηκε το 8χιλιαρο απο τους ευρωπαιους!!!!Τα ανταλλακτικά τα πήγες εσύ ή είναι από τον Αντρέα;
Μονο τα λαδια του πηγαινω.......ολα τα υπολοιπα ειναι δικα του.
Storm ....τα λαδια τα παιρνω 30€ και 20€ εργατικα ,τα υπολοιπα ειναι αλλα 24€,τι σε χρεωνουν 90€ παραπανω;;;;Για το ίδιο συνεργείο, το ίδιο αυτοκίνητο (εκτός και εάν παίζει ρόλο που το δικό μου είναι διλιτρο) και τα ίδια ανταλλακτικά (εκτός από λάδια ) δίνω 42 ευρώ.
Την επόμενη δόση θα του τραβήξω το αυτί. -
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Το ίδιο πράγμα είναι. Σιγά τώρα υγρα φρένων και 2 φιλτράκια των 10 ευρω. Στο κόσμο τους είναι οι άνθρωποι. Εκτός πραγματικότητας. Είμαι βέβαιος πως τους μισθούς των παιδιών τους έχει πετσοκόψει, αλλά αυτός αμφιβάλλω αν έχει κόψει 1 ευρώ απο τα κοστολόγια του σε σύγκριση με το παρελθόν.Έχεις απόλυτο δίκιο.
Και είμαι και σίγουρος ότι θα έχει διώξει και υπαλλήλους.Αλλά δεν φταίει αυτός.
Φταίνε όσοι πηγαίνουν σε κάτι τέτοιους και συντηρούν αυτά τα εργασιακά περιβάλλοντα.
Μέσα σε αυτούς τους ανισόρροπους και εγώ!!Δυστυχώς η πλειοψηφία των συνεργείων την ίδια κουλτούρα έχει. Βασίζονται στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι 'ανάγκη' και κομμάτι της καθημερινότητας, οπότε η 'πελατεία' τους έχει ανάγκη. Με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες πάρα πολλών συνεργείων να σκέφτονται μόνο πως να τα αρπάξουν (χωρίς κόπο) από τους πελάτες και οι υπάλληλοί τους να είναι και αυτοί στα αναλώσιμα (μισθοί της πείνας και απολύσεις).
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?