-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Αφου δεν έχεις δύσκολες επισκευές,
Το παιδί ξέρει τα ΤΟΥΟΤΑ
η τιμή είναι με ΦΠΑ
δεν έχεις εγγύηση
τότε να πας και να κάτσεις δίπλα του για να μάθειςΔεν είναι τίποτα δύσκολο,ούτε καν επισκευή.
Το καλό είναι ότι ξέρει τα toyota πολύ καλά & όπως είπα & πιο πάνω ήταν πολλά χρόνια στην toyota & τα ξέρει καλά που πονάνε.
Η τιμή είναι ναι κομπλέ με όλα.
Εννοείται ότι θα'μαι εκεί δίπλα του να μαθαίνω & γω!! -
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
Εγώ είμαι νέος κάτοχος αυτοκινήτου και είναι το 1ο μου. Γενικά το θέμα με το που θα κάνεις τη συντήρηση είναι στην οπτική του καθενός και στην οικονομική του δυνατότητα. Προφανώς θεωρώ ότι όλοι θέλουμε το καλύτερο για το αυτοκίνητό μας. Όσο είσαι εντός εγγύησης τα κάνεις σε εξουσιοδοτημένα. Βλέπω κάποιους που αγωνιούν να βγουν από την εγγύηση για να συντηρούν το αυτοκίνητο εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου. Το θέμα είναι όμως ότι όταν εκτός εγγύσης έρθει κανένα μεγάλο κοστούμι θα παρακαλάμε οι περισσότεροι να πληρώναμε τη διαφορά των σερβις και να γίνει δωρεάν η επισκευή.Επίσης πρόσφατα είχα τραγική εμπειρία σε εξουσιοδοτημένο/αντιπροσωπεία Toyota. Παντελής έλλειψη κατάρτισης ότι αφορά το πρόβλημα που αντιμετώπιζα και τελικά αναγκάστηκα σχεδόν να το πάω σε άλλη πόλη για να λύσουν το θέμα. Όλα σχετίζονται με τον επαγγελματισμό του καθενός. Αν κάποιος γνωρίζει και είναι σίγουρος για το επίπεδο ενός συνοικιακού συνεργίου ας το πάει εκεί. Αλλιώς τα εξουσιοδοτημένα σου δίνουν την 'πολυτέλεια' να έχεις υψηλές απαιτήσεις με το ανάλογο κόστος πάντα.
αυτο που δε γνωριζετε ειναι οτι η εγγυηση σου ισχυει κανονικα σε ολα τα αδειοδωτημενα συνεργεια.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Εγώ είμαι νέος κάτοχος αυτοκινήτου και είναι το 1ο μου. Γενικά το θέμα με το που θα κάνεις τη συντήρηση είναι στην οπτική του καθενός και στην οικονομική του δυνατότητα. Προφανώς θεωρώ ότι όλοι θέλουμε το καλύτερο για το αυτοκίνητό μας. Όσο είσαι εντός εγγύησης τα κάνεις σε εξουσιοδοτημένα. Βλέπω κάποιους που αγωνιούν να βγουν από την εγγύηση για να συντηρούν το αυτοκίνητο εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου. Το θέμα είναι όμως ότι όταν εκτός εγγύσης έρθει κανένα μεγάλο κοστούμι θα παρακαλάμε οι περισσότεροι να πληρώναμε τη διαφορά των σερβις και να γίνει δωρεάν η επισκευή.
Επίσης πρόσφατα είχα τραγική εμπειρία σε εξουσιοδοτημένο/αντιπροσωπεία Toyota. Παντελής έλλειψη κατάρτισης ότι αφορά το πρόβλημα που αντιμετώπιζα και τελικά αναγκάστηκα σχεδόν να το πάω σε άλλη πόλη για να λύσουν το θέμα. Όλα σχετίζονται με τον επαγγελματισμό του καθενός. Αν κάποιος γνωρίζει και είναι σίγουρος για το επίπεδο ενός συνοικιακού συνεργίου ας το πάει εκεί. Αλλιώς τα εξουσιοδοτημένα σου δίνουν την 'πολυτέλεια' να έχεις υψηλές απαιτήσεις με το ανάλογο κόστος πάντα.
αυτο που δε γνωριζετε ειναι οτι η εγγυηση σου ισχυει κανονικα σε ολα τα αδειοδωτημενα συνεργεια.
Aυτό το ξέρω φίλε μου το έχω ακούσει & μου το είπαν & σήμερα.
-
Εξαρτάται τους όρους κάθε εγγύησης. Επίσης αν κάτι χαλάσει και καλύπτεται ποιος θα το διορθώσει; Ποιος θα κανει την επικοινωνία με την εταιρεία; Συνοικιακά μόνο εκτός εγγύησης που και πάλι έχεις έξι χρονια να καταλάβεις αν αξίζει καποιο εξουσιοδοτημένο η όχι...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εξαρτάται τους όρους κάθε εγγύησης. Επίσης αν κάτι χαλάσει και καλύπτεται ποιος θα το διορθώσει; Ποιος θα κανει την επικοινωνία με την εταιρεία; Συνοικιακά μόνο εκτός εγγύησης που και πάλι έχεις έξι χρονια να καταλάβεις αν αξίζει καποιο εξουσιοδοτημένο η όχι...το διορθωνει η εταιρια, κανενας ορος εγγυησης δεν ειναι πανω απο τη νομοθεσια ευρωπαικη και ελληνικη, η μονη διαφορα που υπαρχει ειναι η εξτρα εγγυηση π.χ. 2+2 χρονια που δινουν κατα περιοδους καποιες εταιριες, τα δευτερα 2 χρονια χανεις αν δεν πας στο επιλεγμενο απο αυτους συνεργειο, τα πρωτα 2 ισχυουν οπου και να πας.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Εξαρτάται τους όρους κάθε εγγύησης. Επίσης αν κάτι χαλάσει και καλύπτεται ποιος θα το διορθώσει; Ποιος θα κανει την επικοινωνία με την εταιρεία; Συνοικιακά μόνο εκτός εγγύησης που και πάλι έχεις έξι χρονια να καταλάβεις αν αξίζει καποιο εξουσιοδοτημένο η όχι...
το διορθωνει η εταιρια, κανενας ορος εγγυησης δεν ειναι πανω απο τη νομοθεσια ευρωπαικη και ελληνικη, η μονη διαφορα που υπαρχει ειναι η εξτρα εγγυηση π.χ. 2+2 χρονια που δινουν κατα περιοδους καποιες εταιριες, τα δευτερα 2 χρονια χανεις αν δεν πας στο επιλεγμενο απο αυτους συνεργειο, τα πρωτα 2 ισχυουν οπου και να πας.
Δίκιο έχεις, για τη βασική εργοστασιακή εγγύηση έτσι είναι. Αρκετές εταιρίες όμως προσφέρουν πρόγραμμα τύπου 2+2 ή 3+3 όπως η Τογιότα. Όπου στα 3 τελευταία έτη παρέχεται ουσιαστικά από την Toyota Hellas μέσω ασφαλιστικής και ισχύει μόνο αν έχεις κάνει όλες τις εργασίες σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Απλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι μερικοί βλέπουν την εγγύηση σαν βάρος και όχι σαν προνόμιο που πρέπει να απολαμβάνουν. Το εξτρα κόστος σε βάθος 4 ετίας- 6ετίας θεωρώ είναι μικρό σε σχέση με την ασφάλεια και ηρεμία μυαλού που σου προσφέρει για όλο αυτό το διάστημα.
Βέβαια να πω ότι επειδή ακόμη δεν έχω κάνει σέρβις, όταν αρχίσει η ώρα των 'λυπητερών' και για μένα μπορεί να αλλάξω τροπάρι
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εξαρτάται τους όρους κάθε εγγύησης. Επίσης αν κάτι χαλάσει και καλύπτεται ποιος θα το διορθώσει; Ποιος θα κανει την επικοινωνία με την εταιρεία; Συνοικιακά μόνο εκτός εγγύησης που και πάλι έχεις έξι χρονια να καταλάβεις αν αξίζει καποιο εξουσιοδοτημένο η όχι...Αν είσαι Αθήνα/Θεσνίκη φίλε μου ή σε λίγες άλλες πόλεις όπου έχει τουλάχιστον 2 εξουσιοδοτημένα τότε έχεις μια στοιχειώδη επιλογή. Αν είσαι σε περιοχή που έχει μόνο ένα και αυτό λειψό, τότε ζόρικα τα πράγματα. Αυτό δε μειώνει τα εξουσιοδοτημένα γενικά, απλά όπως υπάρχουν κακοί επαγγελματίες σε κάθε κλάδο, έτσι συμβαίνει και εδώ.
Την απόλυτη κατάρτιση και τεχνογνωσία γυρω από το όχημά μας, καλό είναι να την αναγνωρίζουμε και να την ανταμοίβουμε, όχι μόνο να κράζουμε. Και καλώς ή κακώς αυτή τις περισσότερες φορές έρχεται μόνο μέσα από εξουσιοδοτημένο επισκευαστή. (Όχι όλους, τους καλούς).
-
Καλημέρα σε όλους.
Χτες έγινε το 8ο ετήσιο σέρβις
Αλλαχτήκανε:Λάδια,φίλτρο λαδιού,φίλτρο καμπίνας βαλβολίνες.Μπουζί βάσει του κατασκευαστή έπρεπε να αλλαχτούν αλλά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση & παρέμειναν.
Έγινε έλεγχος σε ότι βίδα υπήρχε.Τακάκια δεν χρειάστηκε,έχουν πολύ ψωμί ακόμα,καθαρίστηκαν τα ταμπούρα,μπήκε στον εγκέφαλο μήπως έχει παρουσιάσει κάτι.
Έχω να πω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από το μαγαζί & από το μάστορα(έχω να πω τα καλύτερα).Δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από την αντιπροσωπεία(υπάρχουν τα πάντα μέσα)
Έκατσα πολλή ώρα,κουβεντιάσαμε,έμαθα & είδα αρκετά πράγματα που στην αντιπροσωπεία δεν υπήρχε περίπτωση να τα πεί κανένας.
Βέβαια όσο θα πλήρωνα στην toyota για τα ανταλλακτικά πλήρωσα & δω(είδα τα τιμολόγια)Το παιδί μου είπε να μην βάλουμε της toyota(υπάρχουν εξίσου & πολύ καλύτερα ανταλλακτικά & πιο φθηνά) αλλά εγώ είπα να βάλω τα δικά του μιας & είναι η πρώτη φορά που πήγα εκτός.Τώρα την επόμενη φορά ξέρω πως θα κινηθώ!
Θάλω να σας ευχαριστήσω για τη βοήθειά σας & τις συμβουλές σας & ελπίζω να μην σας ζάλισα πολύ!!!! -
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.
Χτες έγινε το 8ο ετήσιο σέρβις
Αλλαχτήκανε:Λάδια,φίλτρο λαδιού,φίλτρο καμπίνας βαλβολίνες.Μπουζί βάσει του κατασκευαστή έπρεπε να αλλαχτούν αλλά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση & παρέμειναν.
Έγινε έλεγχος σε ότι βίδα υπήρχε.Τακάκια δεν χρειάστηκε,έχουν πολύ ψωμί ακόμα,καθαρίστηκαν τα ταμπούρα,μπήκε στον εγκέφαλο μήπως έχει παρουσιάσει κάτι.
Έχω να πω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από το μαγαζί & από το μάστορα(έχω να πω τα καλύτερα).Δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από την αντιπροσωπεία(υπάρχουν τα πάντα μέσα)
Έκατσα πολλή ώρα,κουβεντιάσαμε,έμαθα & είδα αρκετά πράγματα που στην αντιπροσωπεία δεν υπήρχε περίπτωση να τα πεί κανένας.
Βέβαια όσο θα πλήρωνα στην toyota για τα ανταλλακτικά πλήρωσα & δω(είδα τα τιμολόγια)Το παιδί μου είπε να μην βάλουμε της toyota(υπάρχουν εξίσου & πολύ καλύτερα ανταλλακτικά & πιο φθηνά) αλλά εγώ είπα να βάλω τα δικά του μιας & είναι η πρώτη φορά που πήγα εκτός.Τώρα την επόμενη φορά ξέρω πως θα κινηθώ!
Θάλω να σας ευχαριστήσω για τη βοήθειά σας & τις συμβουλές σας & ελπίζω να μην σας ζάλισα πολύ!!!!ολα καλα...
Ομως, ποσα πια χρηματα εξοικονομησες απο το γεγονος οτι δεν αλλαξες μπουζι? -
Στο forester του πατερα μου σερβις που το λες γενικο
Λαδι 5 λιτρα πληρωσα
φιλτρο λαδιου
φιλτρο αερα
ημιμπαρο
μπαλακι ψαλιδιου
υγρα φρενων
110 ευρω με τα περαστικα δωρεαν απο μεγαλο καταστημα ανταλακτικων που εχει δημιουργησει και συνεργειο για την δωρεαν τοποθετηση των ανταλλακτικων. -
σε ibiza 1400cc του 2004
λαδια
φιλτρο βενζινης
φιλτρο καμπινας
φιλτρο λαδιου
φιλτρο αερα
μπουζι
130, πολλα ειναι; -
Ο χρήστης pok7 έγραψε:
σε ibiza 1400cc του 2004
λαδια
φιλτρο βενζινης
φιλτρο καμπινας
φιλτρο λαδιου
φιλτρο αερα
μπουζι
130, πολλα ειναι;Μια χαρα ειναι,αν σκεφτεις οτι τοσο ειχα δωσει τρεις φορες στην toyota μονο για αλλαγη λαδιων για το yaris.
Οι αθεοφοβοι ειχαν χρεωσει 5 ευρω το υγρο για το παρμπριζ,οπως και να χει αν κανεις μια αναζητηση στο Internet θα δεις οτι τα ανταλλακτικα απο μονα τους θα κοστιζουν 100-110 ευρω απλα δεν σ πηρε σχεδον τιποτα για εργασια. -
κι εμενα καλα μου φανηκε αλλα ειπα να παρω και μια δευτερη γνωμη ετσι για την σιγουρια.
με αντιπροσωπειες δεν μπλεκω μετα απο καποιες εμπειριες που ειχα εκτος αν μιλαμε για μεγαλο προβλημα που χρειαζετε η αναλογη γνωση στη βλαβη και στο αμαξι. -
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.
Χτες έγινε το 8ο ετήσιο σέρβις
Αλλαχτήκανε:Λάδια,φίλτρο λαδιού,φίλτρο καμπίνας βαλβολίνες.Μπουζί βάσει του κατασκευαστή έπρεπε να αλλαχτούν αλλά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση & παρέμειναν.
Έγινε έλεγχος σε ότι βίδα υπήρχε.Τακάκια δεν χρειάστηκε,έχουν πολύ ψωμί ακόμα,καθαρίστηκαν τα ταμπούρα,μπήκε στον εγκέφαλο μήπως έχει παρουσιάσει κάτι.
Έχω να πω ότι έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από το μαγαζί & από το μάστορα(έχω να πω τα καλύτερα).Δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από την αντιπροσωπεία(υπάρχουν τα πάντα μέσα)
Έκατσα πολλή ώρα,κουβεντιάσαμε,έμαθα & είδα αρκετά πράγματα που στην αντιπροσωπεία δεν υπήρχε περίπτωση να τα πεί κανένας.
Βέβαια όσο θα πλήρωνα στην toyota για τα ανταλλακτικά πλήρωσα & δω(είδα τα τιμολόγια)Το παιδί μου είπε να μην βάλουμε της toyota(υπάρχουν εξίσου & πολύ καλύτερα ανταλλακτικά & πιο φθηνά) αλλά εγώ είπα να βάλω τα δικά του μιας & είναι η πρώτη φορά που πήγα εκτός.Τώρα την επόμενη φορά ξέρω πως θα κινηθώ!
Θάλω να σας ευχαριστήσω για τη βοήθειά σας & τις συμβουλές σας & ελπίζω να μην σας ζάλισα πολύ!!!!ολα καλα...
Ομως, ποσα πια χρηματα εξοικονομησες απο το γεγονος οτι δεν αλλαξες μπουζι?Δεν γλύτωσα πολλά,διότι αν δεν έβαζα τα γνήσια της toyota θα μου στοίχιζε πολύ πιο λίγα χρήματα.
Τοτε, δεν υπαρχει λογος να μη τα βαλεις.
-
Μαζι με το forester ηθελε και η c230 σερβις,εχουμε και λεμε.
Δισκοπλακες μπροστα brembo απλοι 300mm
Τακακια ferodo premium
Βαλβολινες σε σασμαν και διαφορικο
Ντιζα ζαμφορ
Αλλαγη στα υγρα φρενων
Αλλαγη στα 4 συνεμπλοκ των ψαλιδιων
420 ευρω με εργασια.
Στην Mercedes Μου ειχαν πει 550 χωρις εργασια,απλα καντε την πραξη. -
σερβις 210.000χλμ hyundai accent 1.3 2003.
-λαδια- 24e castrol 10w40
-φιλτρο λαδιου fiba- 3e
-φιλτρο βενζινης -fiba 7e
-φιλτρο αερος 6e fiba
-φιλτρο καμπινας 8e fiba
-φλατζα ψευτοκαπακου 8e γνησια
-βαλβολινες total 75w90 2l 18e
-4 μπουζι ngk 10e
συνολο ανταλλακτικα 84e
εργασια 60eσυνολο 144e
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
σερβις 210.000χλμ hyundai accent 1.3 2003.
-λαδια- 24e castrol 10w40
-φιλτρο λαδιου fiba- 3e
-φιλτρο βενζινης -fiba 7e
-φιλτρο αερος 6e fiba
-φιλτρο καμπινας 8e fiba
-φλατζα ψευτοκαπακου 8e γνησια
-βαλβολινες total 75w90 2l 18e
-4 μπουζι ngk 10e
συνολο ανταλλακτικα 84e
εργασια 60eσυνολο 144e
Τα εργατικα θα μπορουσαν να ηταν κανα 20€ κατω.......
-
κανα 50αρι υπολογιζα 60 μου πηρε.η φλατζα στο ψευτοκαπακο ποσο την κοστολογεις σε εργασια?
-
Βγαζεις 6-8 βιδες,τοποθετεις τη φλατζα,βαζεις τις βιδες!!!!vα πω 5€;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Βγαζεις 6-8 βιδες,τοποθετεις τη φλατζα,βαζεις τις βιδες!!!!vα πω 5€;;;;υπαρχει αυτη η διαδικασια που γραφεις αλλα υπαρχει και η αλλη,
βγαζεις 8-10 βιδες-καθαριζεις σχολαστικα το ψετοκαπακο μεσα εξω-καθαριζεις παλι σχολαστικα την κεφαλη εκει που παταει η φλαντζα-ξαναβιδωνεις 8-10 βιδες και περιμενεις 5-10 λεπτα δουλευοντας να δεις αν υπαρχει διαρροη, οτι πληρωνεις παιρνεις.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?