-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σερβις στο Punto, 130.000χλμΛαδια (ημισυνθετικα 10W-40)
Βαλβολινες
Φιλτρο Λαδιου
Φιλτρο Καμπινας
Φιλτρο Αερα
Μοτερ υαλοκαθαριστηρων (μτχ)
Σετ ιμαντα χρονισμου
Φλαντζα βαλβιδων
Τσιμουχα διαφορικου
Ρουλεμαν διαφορικου (χ2)
**Διαφορικο **(μτχ)+ελεγχος ΚΤΕΟ: φρενα, αναρτησεις, ρυποι, σφιξιματα, λαδωματα κτλ.
430€
Πολύ καλή η τιμή! Τί συμπτώματα είχε το διαφορικό και απαίτησε αντικατάσταση?
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Συγγνωμη αλλα τοσο αναγκη το εχετε αυτο το αμαξι? 800e σε kadet? να πεις οτι ηταν και καποιο μοντελο που ειχε αξια, διακρινοταν την εποχη του, ειχε ΤΙΣ αρετες.. Αν οι λογοι ειναι συναισθηματικοι, πασο.
περασαμε δυσκολα σαν οικογενεια και ηταν το πρωτο αμαξι που μπορεσε να παρει ο πατερας μου στα 40 του..
οποτε το νιωθω ντροπη στην μνημη του να το πεταξω...σαν τιμη μαστορικης λοιπον εχει λογικη;;
Πόσο σε νιώθω φίλε kingstonian. Και εγώ κρατάω ένα κόρσα του 90 για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Δύο γενιές έχουν μάθει να οδηγάνε σε εκείνο το αμάξι(η μία γενιά είμαι εγώ), και έτσι όπως πάμε, αν όλα πάνε, καλά θα πάμε και για τρίτη γενιά.
Αλήθεια με τους θόλους τι πρόβλημα είχες; Ρωγμές; -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Συγγνωμη αλλα τοσο αναγκη το εχετε αυτο το αμαξι? 800e σε kadet? να πεις οτι ηταν και καποιο μοντελο που ειχε αξια, διακρινοταν την εποχη του, ειχε ΤΙΣ αρετες.. Αν οι λογοι ειναι συναισθηματικοι, πασο.Με την ιδια λογικη που πριν 4 χρονια εδωσα 2.000 ευρω σε επισκευες στο τρακαρισμενο μου με σκυλο Micra των ... 500 αντε 1000 ευρω. Ενα 'μουλαρι' που επρεπε και ηθελα να συνεχιζει να ζει και να προσφερει υπηρεσιες!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Τη σημερον ημερα ειναι τραγικο να ξοδευεοςμτετοια ποσα σε σαραβαλα, εκτος κι αν πραγματικα σου περισσευουν.
Τον επομενο χρονο το καντετακι θα σου ζητησει αλλα τοσα -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Πολύ καλή η τιμή! Τί συμπτώματα είχε το διαφορικό και απαίτησε αντικατάσταση?
Ακουγοταν ελαφρυ βουητο και ενιοτε 'χτυπουσε' σε αλλαγες ταχυτητας.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Συγγνωμη αλλα τοσο αναγκη το εχετε αυτο το αμαξι? 800e σε kadet? να πεις οτι ηταν και καποιο μοντελο που ειχε αξια, διακρινοταν την εποχη του, ειχε ΤΙΣ αρετες.. Αν οι λογοι ειναι συναισθηματικοι, πασο.
περασαμε δυσκολα σαν οικογενεια και ηταν το πρωτο αμαξι που μπορεσε να παρει ο πατερας μου στα 40 του..
οποτε το νιωθω ντροπη στην μνημη του να το πεταξω...σαν τιμη μαστορικης λοιπον εχει λογικη;;
Πόσο σε νιώθω φίλε kingstonian. Και εγώ κρατάω ένα κόρσα του 90 για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Δύο γενιές έχουν μάθει να οδηγάνε σε εκείνο το αμάξι(η μία γενιά είμαι εγώ), και έτσι όπως πάμε, αν όλα πάνε, καλά θα πάμε και για τρίτη γενιά.
Αλήθεια με τους θόλους τι πρόβλημα είχες; Ρωγμές;οχι...απλως η γεωμετρια των νεων τοπ μαουντ ειναι διαφορετικη..
αυξηθηκε η διαμετρος της τρυπας του θολου για να χωρεσουν....
παντως σημερα που το εβγαλα ως το Καβουρι μια χαρα σταθερο μου φανηκε..
οποτε πρωτα ο θεος εγινε σωστη δουλεια...cosneo και piii δικοι μου ανθρωποι ειστε!!!
το αδελφακι μου στο τσακ γλυτωσε το εγκεφαλικο οταν του ειπα την τελικη τιμη!!! -
4ο ετήσιο σέρβις στο φόκους.
Λάδια(5-30), φίλτρο λαδιού, καμπίνας, υγρά φρένων και μπουζί(τα αλλάζω κάθε 2 χρόνια). Μαζί με την εργασία 150€. Αντί έκπτωσης πήρα 12 μηνη οδική βοήθεια της ΕΛΠΑ. Η δουλειά έγινε στο εξουσιοδοτημένο στη Χρυσαυγή Λαγκαδά. -
Service Corolla G6
Λάδια Motul 8100 (5-40), φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, βαλβολίνες, πίσω τακάκια, καθαρισμός πεταλούδας & map, ΚΕΚ σύνολο 150€ -
αλλαξα λαστιχα στο σκουτερ.
Γβαζοντας την εξατμιση εσπασε μια βιδα μεσα, οποτε πηγα σε συνεργείο να την βγαλουν.
Επειδη ειχα εναν εκνευριστικο και συνεχομενο ηχο κατα την κυλιση, κοιταξα και προερχόταν απο τα τακακια.
τα πισω ηταν εντελως φαγωμενα και τα μπροστα ειχαν κανει μια περιεργη 'πατουρα'.Μια που το αφησα λοιπον για τη βιδα και αφου θα αλλαζα τα τακακια πισω, ειπα να κανω κι ενα σερβις.
Μου ρυθμισε το καρμπιλατερ γιατι ο προηγουμενος μου το ειχε κανει μανταρα και εκαιγε 20% παραπανω,
αλλαξα πισω τακακια, εβγαλε και τροχισε καπως τα μπροστα, αλλαξα λαδια (5-40), μουζι και δεν ξερω τι αλλο σκαλισε και μου πηρε 50€το θεμα ειναι οτι το μηχανακι ειναι πλεον αθορυβο, ο προηγουμενος μου ειχε πει οτι 'ετσι κανουν αυτα και θα πρεπει να μαθεις να ζεις με τον θορυβο'
- 110€ για 2 λάστιχα continental
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
αλλαξα λαστιχα στο σκουτερ.Γβαζοντας την εξατμιση εσπασε μια βιδα μεσα, οποτε πηγα σε συνεργείο να την βγαλουν.
Επειδη ειχα εναν εκνευριστικο και συνεχομενο ηχο κατα την κυλιση, κοιταξα και προερχόταν απο τα τακακια.
τα πισω ηταν εντελως φαγωμενα και τα μπροστα ειχαν κανει μια περιεργη 'πατουρα'.Μια που το αφησα λοιπον για τη βιδα και αφου θα αλλαζα τα τακακια πισω, ειπα να κανω κι ενα σερβις.
Μου ρυθμισε το καρμπιλατερ γιατι ο προηγουμενος μου το ειχε κανει μανταρα και εκαιγε 20% παραπανω,
αλλαξα πισω τακακια, εβγαλε και τροχισε καπως τα μπροστα, αλλαξα λαδια (5-40), μουζι και δεν ξερω τι αλλο σκαλισε και μου πηρε 50€το θεμα ειναι οτι το μηχανακι ειναι πλεον αθορυβο, ο προηγουμενος μου ειχε πει οτι 'ετσι κανουν αυτα και θα πρεπει να μαθεις να ζεις με τον θορυβο'
- 110€ για 2 λάστιχα continental
Μου ακούγεται σαν την περίπτωση του πίστευε και μη ερεύνα.
-
Μεγάλο σέρβις για το Τέμπρα, στα 130000km:
- Λάδια 15/40 Castrol GTX High Mileage (4l): --- 35,90
- Φίλτρο λαδιού Bosch: ------------------------------ 4,75
- Φίλτρο αέρος Sofima: ------------------------------ 6,15
- Φίλτρο βενζίνης Mann: ---------------------------- 13,15
- Μπουζί Bosch FR6DC+ (4): ------------------------- 9,20
- Ιμάντας εκκ. Gates: ------------------------------- 10,50
- Ρουλεμάν τεντωτήρα SKF: ------------------------ 12,05
- Εξωτερική τροχαλία δυναμό πλαστική: --------- 25,00
- Εργασία: -------------------------------------------- 25,00
ΣΥΝΟΛΟ: -------------------------------------------- 141,70
- έξοδα αποστολής ανταλλακτικών: --------------- 7,50
- ΚΤΕΟ: ---------------------------------------------- 50,00
Με ένα διακοσάρι καθάρισα!
Παρατήρηση: ο ιμάντας του δυναμό είχε αλλαχθεί πριν 6 μήνες μαζί με το δυναμό, το οποίο αλλάχθηκε εκ νέου σήμερα καθώς ήταν ελαττωματικό.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συγγνωμη αλλα τοσο αναγκη το εχετε αυτο το αμαξι? 800e σε kadet? να πεις οτι ηταν και καποιο μοντελο που ειχε αξια, διακρινοταν την εποχη του, ειχε ΤΙΣ αρετες.. Αν οι λογοι ειναι συναισθηματικοι, πασο.
Με την ιδια λογικη που πριν 4 χρονια εδωσα 2.000 ευρω σε επισκευες στο τρακαρισμενο μου με σκυλο Micra των ... 500 αντε 1000 ευρω. Ενα 'μουλαρι' που επρεπε και ηθελα να συνεχιζει να ζει και να προσφερει υπηρεσιες!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ναι το εξηγησα οτι αν ειναι συναισθηματικοι οι λογοι ή ειναι αμαξι επαγγελματικο τοτε πασο.
Τη σημερον ημερα ειναι τραγικο να ξοδευεοςμτετοια ποσα σε σαραβαλα, εκτος κι αν πραγματικα σου περισσευουν.
Τον επομενο χρονο το καντετακι θα σου ζητησει αλλα τοσαΑυτο δε προκυπτει απο πουθενα... Κανεις ενα καλο μαζεμα και παιρνεις παραταση 100kkm π.χ.
Service Corolla G6
Λάδια Motul 8100 (5-40), φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, βαλβολίνες, πίσω τακάκια, καθαρισμός πεταλούδας & map, ΚΕΚ σύνολο 150€Θα μπορουσαν να ναι και 100e...
-
Να πω και γω λοιπον τον δικο μου πονο.Οτα αγορασα το τουτου(Enzo) ο πωλητης με ειπε μην ανησυχεις δεν θα σου κοστισει πολλα η συντηρηση και τον πιστεψα σαν .......ακας.Πριν απο ενα μηνα συμπληρωσα τα 100000 χιλ οποτε εγινε το μεγαλο service.
Εχουμε και λεμελαδια 1500 ευρω
φιλτρο λαδιου 150ε
φιλτρο αερα 250ε
βαλβολινες 750ε
δισκοι 30000ε(ειναι κεραμικοι)
τακακια 3000ε(ειναι τα γνησια)
φιλτρο καμπινας 300ε(ειναι με ραδιενεργο ανθρακα)
λαστιχα 1200ε(το τεμαχιο)χ4=4800ε
γενικος ελεγχος,ρυθμισεις ecu,μεκιου,χειροφρενα,αεροφρενα 500ε
ιμαντες χρονισμου,τροχαλιες κλπ 1000ε
καθαρισμα μπεκ κλπ 500ε
κατι ψιλογρατζουνιες ,σπασμενα φλας 1200ε
το συνολο δηλαδη 43950+500ε/ωραχ6 ωρες=46950*1,23=57748,50ε
για αμαξι 1+μυριου μου φαινεται καλη τιμη.
Εχουμε κανενα συνοικιακο συνεργειο που μπορει να κανει καλυτερη τιμη? -
Flex Service στα 98000km (άναψε η ένδειξη στο ταμπλώ) σε Vectra C Z18XE του 2003.
- 4lt λάδι 5/30 Fuchs
- Φίλτρο λαδιού GM
- Φίλτρο αέρος
- Φίλτρο καμπίνας
- Φίλτρο βενζίνης
- 4 Μπουζί Bosch τετράκιδα
- Δισκόπλακες εμπρός Zimmerman
- Τακάκια εμπρός Remsa
ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ: ------ 315 ευρώ - Εργασία: -------------------------- 75 ευρώ
390 in total. Τα βρίσκω καλά για μη εξουσιοδοτημένο, έχοντας δει πόσο πλήρωνε για μικρότερα service στην Best Car.
-
To service των 100000 χλμ στο Opel corsa c
service A/C 42.50
καρτα καυσαεριων 8,13
φιλτρο καμπινας(με ενεργο ανθρακα) 31,19
φιλτρο αερος 12,75
μπουζι (2ακιδα) 21,76
λαδι 5λ(το ενα περισσεψε) 31,09
5w-30(φουλ συνθετικο Dexos 2)
φιλτρο λαδιου 5,86
υγρο υαλοκαθαριστηρων 1,17
ροδελα ταπας λαδιου 0,39
φιλτρο βενζινης 12,49
τακακια εμπρος 63,24
αναλωσιμα 6,00
εργατικα 47,60+23,90=71,40(47,60 eco service-23.90 τακακια)συνολο 307,97
ΦΠΑ 70,83
ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ 378,80Ολα τα υλικα ειναι τα γνησια της GM-OPEL καθως το service γινεται παντα στην αντιπροσωπεια.
-
Πρίν από λίγες μέρες.....το 50άρι...
α)αλλαγή λαδιών(10w-40)
β)φίλτρου
γ)φίλτρου αέρως
δ)βαλβολίνων(75-90 full synthetic)
ε)μπουζί(εργασία-έβαλα ιριδίου NGK)
στ)πίσω αριστερό stop
ζ)ρύθμιση χειρόφρενου
η)έλεγχος γενικός από κάτω
θ)απολυμαντικό κλιματιστικού
και έλεγχος φώτων....157 ευρώ!!!!
ΥΓ.Εξουσ/μένο Mazda,Ανδρέας Σκουφούλας..Λ.Χασιάς ΙΛΙΟΝ.......Από τους λίγους εναπομείναντες επαγγελματίες,με πολύ καλές χρεώσεις εργασιών!!!! -
PAIDIA PIRA ENA RENAULT MEGANE MONTELO 2000 5THYRO.TO PIRA ME 81000 XLM KAI TO MEGALO SERVISE TO EKANE STIS 80000.STIN APODEIKSI SERVISE OMWS GRAFEI OTI THELEI ALLAGH PROSTHIOU ARISTEROU ROULEMAN KAI IMANTA AIR CONDITION..MIPOS KSEREI KANEIS NA M APANTISEI POSO PAEI TO MALLI..?
-
Σιβίκ 1995
Αλλαγή ιμάντα χρονισμού και ρουλεμάν,
έλεγχος βαλβίδων,
αλλαγή όλων των ιμάντων,
αλλαγή φίλτρου a/c (δεν είχε φρέον)
αλλαγή λαδιού υδραυλικού τιμονιού (το ρούφηξε)3-4 ώρες γιατί δεν έβγαινε το μπουλόνι από τον στρόφαλο (έσπασαν 2 εργαλεία)
εργασία 100 ευρώ.
Φιλική τιμή και χαμηλή λόγω γενικής μείωσης τιμών (δυστυχώς έχει μειωθεί πολύ η κίνηση) -
Στο Peugeot 107 του αδερφού μου (75000χλμ) σε εξειδικευμένο συνεργείο:
- Αλλαγή δισκόπλακες (εργασία + ανταλλακτικά ΟΕΜ)
- Αλλαγή εμπρός τακάκια (εργασία + ανταλλακτικά ΟΕΜ)
- Αλλαγή λαδιών (δεν ξέρω τι έβαλε, ο μάστορας είπε να αλλαχτούν σε 10.000χλμ)
- Φίλτρο λαδιών
- Φίλτρο αέρα
- Φίλτρο καμπίνας
Εραγσία και ανταλλακτικά: 280ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Πώς σας φαίνεται η τιμή; -
Η peugeot δίνει τα ανταλακτικά που αναφέρεις στα 180-190 ευρώ ΜΕ φπα. Από κει τα πήρε;
Τα ανταλλακτικά σκέτα από έξω βγαίνουν 50-60 ευρώ παρακάτω, με φπα πάντα.
Ανταλλακτικά/εργασία γνωρίζεις;
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?