-
σε celica TS για τα μπουζι ιριδιου λεει αλλαγη καθε 90.000κμ και κοστιζουν αν 8υμαμαι καλα 36 ε τα 4 σε αντιπροσωπεια
-
Και για το μξ κάθε 100κ λέει. Πάνε καλά στην φίατ?
-
Για τις εκδόσεις 1.4T-JET και 1.4Turbo Multi Air, για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία και να αποφευχθούν σοβαρές ζημιές στον κινητήρα, είναι σημαντικό:
- να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά μπουζί ειδικά πιστοποιημένα για τον κινητήρα T-JET και Turbo Multi Air, του ίδιου τύπου και της ίδιας μάρκας
- να τηρήσετε αυστηρά το διάστημα αντικατάστασης των μπουζί που προβλέπεται από το Πλάνο Προγραμματισμένης Συντήρησης.
Από το βιβλίο χρήσης και συντήρησης...
-
Διαβάζω τα προηγούμενα ποστ και έχει ευφρανθεί η καρδιά μου
Σέρβις ΦΙΑΤ στην Μπάτρα
Ζαφειρόπουλοςκαλά τα λέει ο νονός
Τί μου θύμισε τώρα -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Και για το μξ κάθε 100κ λέει. Πάνε καλά στην φίατ?Φαίνεται ότι αυτά τα μοτέρ ταλαιπωρούν αρκετά τα μπουζί. Και στους THP ενώ η PSA ζητά αλλαγή στα 60k, φαίνεται ότι τα μπουζί αρχίζουν και κλατάρουν αν τα αφήσεις τόσο. Οι χρήστες λένε πως ιδανικά πρέπει να αλλάζονται στα 30k.
-
Τα απλα μπουζι θελουν αλλαγη καθε 30κ χλμ.Στο focus τα ιριδιου κανουν 65€ η τετραδα και ειναι aftermarket.Ελεος το σερβις της Fiat στη Μπατρα.
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Και για το μξ κάθε 100κ λέει. Πάνε καλά στην φίατ?ΟΧΙ!
-
Αντώνη μη ξεχνάς ότι η Ferocene σαν πρόσθετο επειδή είναι φτηνή ( εισάγεται από Κίνα ) χρησιμοποιείται ευρέως στην Ελλάδα, αυτή είναι που κοκκινίζει τα μπουζί και τα καταστρέφει αφού κάνει αγώγιμες τις πορσελάνες.
Ferocene και νοθευμένη βενζίνη με λίγη υγρασία στο ρεζερβουάρ είναι κοκτεΊλ που μπορεί να βγάλει άχρηστα τα μπουζί σε 200 χλμ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ferocene και νοθευμένη βενζίνη με λίγη υγρασία στο ρεζερβουάρ είναι κοκτεΊλ που μπορεί να βγάλει άχρηστα τα μπουζί σε 200 χλμ.
Aν βαλουμε λιγακι ασετον?
-
Bρε παιδιά, σόρρυ επειδή δε γνωρίζω.
Στο μάζντα έχω 30.000 χλμ. Τα πρώτα 23.000 έγιναν σερί και τα υπόλοιπα πολύ αραιά μιας και κινούμαι με ποδήλατο και μοτοσυκλέτα.
Έχω κάνει όλα τα ενδεδειγμένα σέρβις. Πρόσφατα έκανα το σέρβις της διετίας όπου άλλαξα λάδια, φίλτρα, και υγρά φρένων.
Το μάνιουαλ γράφει μπουζί στα 60.000χλμ... Βλέπω διαφορά σε κατανάλωση αλλά όχι τόση που να μπορώ να τη δικαιολογήσω στα μπουζί. Αλλά επειδή είμαι άσχετος, πείτε την άποψή σας.Στο ξάντια τα αλλάζω κάθε 7.500 χλμ αλλά βάζω κάτι απλά Bosch. Tα αγοράζω την τετράδα καμιά 10αριά ευρώ και τα αλλάζω μόνος (όπως και τα υπόλοιπα).
Τι κάνουμε; Για πάμε οι γνώστες.
Σημειώνω ότι το αμάξι πλέον κάνει ελάχιστα χλμ. 0 εντός πόλης, 2-3χιλιάδες σε ταξίδια. -
Αλλαγη σετ δισκο-πλατο sachs σε polo 6n 101ps '99 280 Ευρω (με αποδειξη). Στην αντιπροσωπεια ακουσα κατι 500αρια . Με μια μικρη ερευνα αγορας σε εξωτερικα συνεργεια οι τιμες παιζουν στα 300-320.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Bρε παιδιά, σόρρυ επειδή δε γνωρίζω.
Στο μάζντα έχω 30.000 χλμ. Τα πρώτα 23.000 έγιναν σερί και τα υπόλοιπα πολύ αραιά μιας και κινούμαι με ποδήλατο και μοτοσυκλέτα.
Έχω κάνει όλα τα ενδεδειγμένα σέρβις. Πρόσφατα έκανα το σέρβις της διετίας όπου άλλαξα λάδια, φίλτρα, και υγρά φρένων.
Το μάνιουαλ γράφει μπουζί στα 60.000χλμ... Βλέπω διαφορά σε κατανάλωση αλλά όχι τόση που να μπορώ να τη δικαιολογήσω στα μπουζί. Αλλά επειδή είμαι άσχετος, πείτε την άποψή σας.Στο ξάντια τα αλλάζω κάθε 7.500 χλμ αλλά βάζω κάτι απλά Bosch. Tα αγοράζω την τετράδα καμιά 10αριά ευρώ και τα αλλάζω μόνος (όπως και τα υπόλοιπα).
Τι κάνουμε; Για πάμε οι γνώστες.
Σημειώνω ότι το αμάξι πλέον κάνει ελάχιστα χλμ. 0 εντός πόλης, 2-3χιλιάδες σε ταξίδια.Eγώ θα έκανα ότι λέει το μάνιουαλ, άντε λίγο νωρίτερα. Μπορείς να ρωτήσεις σε μία μάζντα ή ακόμα και να ζητήσεις να σου βγάλουν ένα, να το ελέγξετε επί τόπου.
-
Καθαρισμός και απολύμανση κλιματιστικού 30 € (με το ΦΠΑ) σε εξουσιοδοτημένο της Vw.
Με τα 50αρια (εως και 80άρια! ) που άκουγα από άλλα άτομα που έχουν πληρώσει για την ίδια διαδικασία σε διάφορους επαγγελματίες έξω στην αγορά, μου φάνηκε πραγματικά καλή τιμή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Καθαρισμός και απολύμανση κλιματιστικού 30 € (με το ΦΠΑ) σε εξουσιοδοτημένο της Vw.Με τα 50αρια (εως και 80άρια! ) που άκουγα από άλλα άτομα που έχουν πληρώσει για την ίδια διαδικασία σε διάφορους επαγγελματίες έξω στην αγορά, μου φάνηκε πραγματικά καλή τιμή.
Σου άλλαξε τα λάδια του a/c? Πρόσθεσε φρέον?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Καθαρισμός και απολύμανση κλιματιστικού 30 € (με το ΦΠΑ) σε εξουσιοδοτημένο της Vw.
Με τα 50αρια (εως και 80άρια! ) που άκουγα από άλλα άτομα που έχουν πληρώσει για την ίδια διαδικασία σε διάφορους επαγγελματίες έξω στην αγορά, μου φάνηκε πραγματικά καλή τιμή.
Σου άλλαξε τα λάδια του a/c? Πρόσθεσε φρέον?
Όχι. Φρέον δεν είχε χάσει καθόλου.
Παράλληλα έγινε και έλεγχος απόδοσης όπου βρέθηκε μια βαλβίδα του συστήματος να μη λειτουργεί σωστά και αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης (χωρίς καμια επιβάρυνση).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Καθαρισμός και απολύμανση κλιματιστικού 30 € (με το ΦΠΑ) σε εξουσιοδοτημένο της Vw.
Με τα 50αρια (εως και 80άρια! ) που άκουγα από άλλα άτομα που έχουν πληρώσει για την ίδια διαδικασία σε διάφορους επαγγελματίες έξω στην αγορά, μου φάνηκε πραγματικά καλή τιμή.
Σου άλλαξε τα λάδια του a/c? Πρόσθεσε φρέον?
Όχι. Φρέον δεν είχε χάσει καθόλου.
Παράλληλα έγινε και έλεγχος απόδοσης όπου βρέθηκε μια βαλβίδα του συστήματος να μη λειτουργεί σωστά και αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης (χωρίς καμια επιβάρυνση).
Εμένα μου είχε πάρει κάποτε 50ε για αλλαγή λαδιών, καθαρισμό του κυκλώματος, συμπλήρωση φρέον. Οπότε αφού δεν σου έκανε τπτ, πόσα να σου πάρει?
-
Από τη στιγμή που υπάρχουν σπρει απολύμανσης που κοστίζουν περίπου τόσο όσο πλήρωσα για όλη τη διαδικασία, χωρίς να παιδευτώ καθόλου, νομίζω πως είναι λογική η τιμή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Από τη στιγμή που υπάρχουν σπρει απολύμανσης που κοστίζουν περίπου τόσο όσο πλήρωσα για όλη τη διαδικασία, χωρίς να παιδευτώ καθόλου, νομίζω πως είναι λογική η τιμή.Έχει στο πράκτικερ με το 1/3 της τιμής. Τεσπα...
-
70€ το πλαστικό δοχείο των υγρών φρένων για Audi A4 B5!
Μεταχειρισμένο δεν έβρισκα (δεν μου έδιναν βασικά) οπότε αντιπροσωπεία. -
εκατονεξηντακάτι εβρουδάκια για των 45κ
-
Έφτασε η ώρα για το δεύτερο σέρβις των 30,000 km στο Golf V TSI DSG 122.
Ρωτάω στην αντιπροσωπεία που αγοράστηκε στην Αθήνα και μου λέει €370! Καλά ρε μάστορα, και τι αλλάζετε; Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καυσίμου, αέρος και καμπίνας. Μα τόσα λεφτά για σέρβις σε καινούργιο αυτοκίνητο;
Παίρνω ένα τηλέφωνο στην επαρχιακή πόλη που θα πήγαινα 15Αύγουστο και μου λέει €240! Επίσης εξουσιοδοτημένος, καμία διαφορά επί της ουσίας. Το έκανα εκεί και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος: Με φώναξαν να δω το αυτοκίνητο από κάτω (σε άλλα συνεργεία αν τολμήσεις να μπεις σε πετάνε έξω, έχω πλακωθεί άπειρες φορές παλιότερα), μέχρι και κάτι πρόκες/βίδες στα λάστιχα βρήκαν, χωρίς να έχουν χάσει καθόλου πίεση.
€130 διαφορά για τι; Ουστ λαμόγια!
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?