-
Αφου συνυπάρχουμε καθημερινά γιατί να μην προσπαθήσουμε να κινούμαστε με μεγαλύτερη ασφάλεια ???
Γιατί να μην μοιραστώ τις εμπειρίες μου,ευχάριστες - δυσάρεστες με την παρέα μας ????
Θα πω τον τρόπο που έχω βρεί οχι απλά να επιβιώνω καθημερινά αλλά να απολαμβάνω τα οχήματα που οδηγώ και να το δείχνω στους γύρω μου με κάθε ευκαιρία με σεβασμό και καλή διάθεση (παραχώρηση προτεραιότητας σε πεζό)
Θα διορθώσω τα λάθη μου με κάποια καλοπροαίρετη συμβουλή απο αυτόν τον χώρο.
Άσχετα τι οδηγάμε οι συμβουλές και η καλή διάθεση προς τους άλλους θα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους-Έλληνες.Μπορούμε να ξεχωρίζουμε...................θετικά
Και για αρχή το 0-300 είχε δημοσιεύσει για κάποια τεύχη κανόνες επιβίωσης στην πόλη...μπορούμε να τους θυμηθούμε ????????
-
Αφου συνυπάρχουμε καθημερινά γιατί να μην προσπαθήσουμε να κινούμαστε με μεγαλύτερη ασφάλεια ???
Γιατί να μην μοιραστώ τις εμπειρίες μου,ευχάριστες - δυσάρεστες με την παρέα μας ????
Θα πω τον τρόπο που έχω βρεί οχι απλά να επιβιώνω καθημερινά αλλά να απολαμβάνω τα οχήματα που οδηγώ και να το δείχνω στους γύρω μου με κάθε ευκαιρία με σεβασμό και καλή διάθεση (παραχώρηση προτεραιότητας σε πεζό)
Θα διορθώσω τα λάθη μου με κάποια καλοπροαίρετη συμβουλή απο αυτόν τον χώρο.
Άσχετα τι οδηγάμε οι συμβουλές και η καλή διάθεση προς τους άλλους θα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους-Έλληνες.Μπορούμε να ξεχωρίζουμε...................θετικά
Και για αρχή το 0-300 είχε δημοσιεύσει για κάποια τεύχη κανόνες επιβίωσης στην πόλη...μπορούμε να τους θυμηθούμε ????????
-
Αφου συνυπάρχουμε καθημερινά γιατί να μην προσπαθήσουμε να κινούμαστε με μεγαλύτερη ασφάλεια ???
Γιατί να μην μοιραστώ τις εμπειρίες μου,ευχάριστες - δυσάρεστες με την παρέα μας ????
Θα πω τον τρόπο που έχω βρεί οχι απλά να επιβιώνω καθημερινά αλλά να απολαμβάνω τα οχήματα που οδηγώ και να το δείχνω στους γύρω μου με κάθε ευκαιρία με σεβασμό και καλή διάθεση (παραχώρηση προτεραιότητας σε πεζό)
Θα διορθώσω τα λάθη μου με κάποια καλοπροαίρετη συμβουλή απο αυτόν τον χώρο.
Άσχετα τι οδηγάμε οι συμβουλές και η καλή διάθεση προς τους άλλους θα μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους-Έλληνες.Μπορούμε να ξεχωρίζουμε...................θετικά
Και για αρχή το 0-300 είχε δημοσιεύσει για κάποια τεύχη κανόνες επιβίωσης στην πόλη...μπορούμε να τους θυμηθούμε ????????
-
Δεν ξέρω για οδηγό επιβίωσης, αλλά έχω στα χέρια μου... ε... μάλλον στο /home/avel/Mail/inbox, έναν οδηγό 'savoir vivre' του Πανούτσου, ο οποίος είχε δημοσιευθεί στο ΜΟΤΟ, τεύχος 48, τον Δεκέμβριο του 1989.
Μάλλον δεν είναι φρόνιμο να το δημοσιεύσω εδώ, και ίσως υπάρχουν θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας κιόλας. Ενδιαφέρεται κανείς να το ανεβάσω κάπου παρ΄όλα αυτά; Είναι απολαυστικότατο!
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Δεν ξέρω για οδηγό επιβίωσης, αλλά έχω στα χέρια μου... ε... μάλλον στο /home/avel/Mail/inbox, έναν οδηγό 'savoir vivre' του Πανούτσου, ο οποίος είχε δημοσιευθεί στο ΜΟΤΟ, τεύχος 48, τον Δεκέμβριο του 1989.Μάλλον δεν είναι φρόνιμο να το δημοσιεύσω εδώ, και ίσως υπάρχουν θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας κιόλας. Ενδιαφέρεται κανείς να το ανεβάσω κάπου παρ΄όλα αυτά; Είναι απολαυστικότατο!
Just do it!
Aφού αναφέρεται η πηγή, τα πνευματικά δικαιώματα είναι καλυμμένα!!! -
Ο χρήστης temper έγραψε:
Just do it!
Aφού αναφέρεται η πηγή, τα πνευματικά δικαιώματα είναι καλυμμένα!!!Κάνεις λάθος.
http://www.templetons.com/brad/copymyths.html
Αυτό που αναφέρεις είναι το 'fair use', ο Μύθος Νο4. Προσοχή.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Δεν ξέρω για οδηγό επιβίωσης, αλλά έχω στα χέρια μου... ε... μάλλον στο /home/avel/Mail/inbox, έναν οδηγό 'savoir vivre' του Πανούτσου, ο οποίος είχε δημοσιευθεί στο ΜΟΤΟ, τεύχος 48, τον Δεκέμβριο του 1989.Μάλλον δεν είναι φρόνιμο να το δημοσιεύσω εδώ, και ίσως υπάρχουν θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας κιόλας. Ενδιαφέρεται κανείς να το ανεβάσω κάπου παρ΄όλα αυτά; Είναι απολαυστικότατο!
Μπορείς όμως, αν υπάρχει κάπου δικτυακά, να βάλεις το URL!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μπορείς όμως, αν υπάρχει κάπου δικτυακά, να βάλεις το URL!Όχι ακριβώς.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Τον κατέστρεψες τον eizo
Mην χαλάμε το θέμα, όποιος θέλει κάνει περί πνευματικών δικαιωμάτων στο net, εδω: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6600
(ή μήπως δεν μπορώ να βάλω το link? ) -
Φιλικα λοιπόν, καταθέτω ένα προσωπικό δεκάλογο ασφαλούς οδήγησης. Θα αναφερθώ για μετακινήσεις στην πόλη, όπου - πιστέψτε με - φοβάμαι περισσότερο (μάλλον πολύ...) σε καθημερινή βάση.
Συγχωρέστε με αν ξεχνώ πολλά άλλα, αλλά τα γράφω χωρίς λογική σειρά...
Xρήση κράνους, σωστού μπουφάν/τζάκετ και τα κλασικά (φλας, προτεραιότητες κτλ. εννοούνται)- Στις διασταυρώσεις: τσεκάρω πάντα αν έρχεται κανείς με πορτοκαλί/κόκκινο
- Δε σταματώ στη μέση της λεωφόρου όταν φτάνω στο φανάρι. Πάντα στην άκρη ή καλυμμένος από αυτοκίνητο..
- Δεν πατώ διαγραμμίνσεις ή διαβάσεις (ΠEΦTEIΣ!!!)
- Προσέχω ΠANTA για νερά/χώματα (Πάλι Πέφτεις!!!)
- Mε μεγάλη μοτοσικλέτα σε άσφαλτο - γυαλί: Eπιλέγω MIA EΠANΩ σχέση για να μη σπινάρει!
- Πάντα τα ΔYO ΔAKTYΛA πάνω στη δεξιά MANETA!
- Bλέπω μέσα από το προπορευόμενα αυτοκίνητα.
- BΛEΠΩ πάντα μέσα από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Πάντα κάποια γιαγιά, σκύλος, ή παιδάκι θα υπάρχει...
- Kορνάρω διακριτικά όταν κάνω σφήνες
- OI ΣΦHNEΣ KANOYN KAKO ΣTHN YΓEIA (άσχετα αν OΛOI παίρνουμε τα ρίσκα μας με δαύτες για να προλάβουμε...)
-
- Έχω τα φώτα αναμμένα και την ημέρα
-
Αυτό με τα 'διακριτικά κορναρίσματα' μήπως γίνεται να αποφεύγεται; Ή τουλάχιστον να περιορίζεται; Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο εκνευριστικό μπορεί να γίνει, όταν έχεις σταματήσει ας πούμε σε διασταύρωση, κοιτάς προς το μέρος του και ο καχύποπτος αναβάτης παρ'όλα αυτά σου κορνάρει.
Και, ειδικά τα παπάκια και τα σκουτεράκια, έχουν κόρνες που ακούγονται σαν πορδή γατιού.
**Δεν είμαστε τυφλοί παιδιά! ** Έχετε την υποχρέωση να δεχτείτε ότι όσο προσέχετε 'εσείς' άλλο τόσο προσέχουμε και 'εμείς'. Διαφορετικά απλώς διαιωνίζετε τις εσφαλμένες αντιλήψεις μεταξύ των δύο πλευρών.
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Και για αρχή το 0-300 είχε δημοσιεύσει για κάποια τεύχη κανόνες επιβίωσης στην πόλη...μπορούμε να τους θυμηθούμε ????????
Μπορούμε να τα θυμηθούμε, αλλά επείδή είναι πολλά, θα το πάμε σταδιακά.
Όσο για του Temper καλά τα λέει, όχι όμως όλα. Το κορνάρισμα όσο διακριτικό κι αν είναι, προσωπικά μου χτυπά στο νευρικό σύστημα, απ' όπου κι αν προέρχεται. Δεν χρειάζεται μεγαλύτερη επιβάρυνση η πόλη... Το χειρότερο δε είναι ότι μπορεί να αποβεί μοιραίο: αυτός που το ακούει, αισθάνεται ότι κάτι έχει κάνει κακό ή του ζητάμε να κάνει κάτι. Αν λοιπόν αποφασίσει να μας ανοίξει χώρο, ενδέχεται να κλείσει τον χώρο κάποιου που έρχεται από την άλλη πλευρά του αυτοκινήτου...
Γενικά πιστεύω ότι την ευθύνη για την μετακίνησή του έχει αποκλειστικά ο οδηγός της μοτοσυκλέτας. Κι αυτό γιατί το 'δίκιο' έχουμε πει πολλές φορές ότι είναι το πιό άχρηστο πράγμα και ο χειρότερος σύμβουλος. Τι να το κάνεις όσο κι αν τόχες, άν είσαι στο νοσοκομείο με το πόδι στο γύψο. Όφειλες να έχεις προφυλαχθεί.
Κάπως έτσι έχει προκύψει και η συμπύκνωση των συμβουλών που έχουμε εντάξει στις ημερίδες μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης.
Ένας αριθμός (200,5) και τα 5Φ, είναι κάτι που μπορεί να θυμάται κάποιος ανά πάσα στιγμή. Πάμε λοιπόν:
200,5 = το άθροισμα 180 + 20 + 1/2
180= μοίρες οπτικού πεδίου. Αν δεν το έχουμε δεν προχωράμε. Μπορεί να μας το περιορίζει τοίχος (διασταύρωση), αυτοκίνητο, λεωφορείο, δέντρα, οτιδήποτε. Είμαστε υποψιασμένοι για το χειρότερο όσο το οπτικτό μας πεδίο είναι μικρότερο από 180.
20= η μέγιστη ταχύτητα όταν περνάμε ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Τότε είναι που ανοίγουν οι πόρτες. Αν κινείται το αυτοκίνητο έστω και με 5 χαω, ΔΕΝ ανοίγει την πόρτα του. Σκεφτείτε το..
1/2= Η θέση μας στο δρόμο πρέπει να είναι στο 1/2 του πλάτους που ορίζεται από τις εισόδους των 'εισβολέων' (κοινώς στη μέση, με την προυπόθεση ότι δεν πάμε με 40...). Εισβολείς είναι οι κάθετα κινούμενοι από οποια μεριά του δρόμου: αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, πεζοί, παιδιά σκυλιά κλπ.
τα 5Φ =
1-Φώτα = πάντα αναμμένα
2-Φωτεινοί σηματοδότες = δεν τους εμπιστευόμαστε ότι κι αν λένε και ελέγχουμε. Ειδικά αν μόλις έχει πρασινίσει ο δικός μας
3-Φλάς = Δεν τα περιμένουμε να ανάψουν για να μας πούν ότι το αυτοκίνητο θα στρίψει, δεν τα εμπιστευόμαστε όταν είναι αναμμένα
4-Φορτηγό = Δεν κινούμαστε ποτέ πίσω τους. Πέφτουν καρέκλες, σκόνες, πέτρες έως και λεκάνες. Επίσης αποκολλούνται αναγομωμένα λάστιχα
5-Φρένα = Δυό δάχτυλα πάντα πάνω στη μανέτα του φρένου...Περισσότερα και αναλυτικότερα μπορούν ν' ακολουθήσουν.
Ως τότε, κάθε πρωί υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας '200,5 και 5Φ'... -
Ο χρήστης allou έγραψε:
Γενικά πιστεύω ότι την ευθύνη για την μετακίνησή του έχει αποκλειστικά ο οδηγός της μοτοσυκλέτας. Κι αυτό γιατί το 'δίκιο' έχουμε πει πολλές φορές ότι είναι το πιό άχρηστο πράγμα και ο χειρότερος σύμβουλος. Τι να το κάνεις όσο κι αν τόχες, άν είσαι στο νοσοκομείο με το πόδι στο γύψο. Όφειλες να έχεις προφυλαχθεί.
Αν και γενικά θεωρώ σημαντικό σαν ουσία το υπόλοιπο post σου, θα μου επιτρέψεις να έχω διαφωνία σ'αυτό που λες παραπάνω. Υπεύθυνοι στο δρόμο είναι όλοι, μοτο, αυτοκίνητα, πεζοι και πατίνια. Όσο υποχρεούται ο αναβάτης να 'προσέχει' γιατί είναι ευάλλωτος, άλλο τόσο πρέπει ο οδηγός να τον προσέχει.
Καταλαβαίνω τη λογική 'φύλαγε τα ρούχα σου', ελπίζω να καταλαβαίνεις και εσύ τι λέω. Η ευθύνη δεν μετατίθεται, το πολύ να μοιράζεται.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Αν και γενικά θεωρώ σημαντικό σαν ουσία το υπόλοιπο post σου, θα μου επιτρέψεις να έχω διαφωνία σ'αυτό που λες παραπάνω. Υπεύθυνοι στο δρόμο είναι όλοι, μοτο, αυτοκίνητα, πεζοι και πατίνια. Όσο υποχρεούται ο αναβάτης να 'προσέχει' γιατί είναι ευάλλωτος, άλλο τόσο πρέπει ο οδηγός να τον προσέχει.Καταλαβαίνω τη λογική 'φύλαγε τα ρούχα σου', ελπίζω να καταλαβαίνεις και εσύ τι λέω. Η ευθύνη δεν μετατίθεται, το πολύ να μοιράζεται.
Συμφωνούμε απόλυτα, ωστόσο επιμένω ότι όπως έχει σήμερα η κατάσταση και με την τεράστια υστέρηση σε θέματα κυκλοφοριακής παιδείας, αιθεροβατούμε αν περιμένουμε να μας προσέξουν. Άρα, μέχρι να μοιραστεί η ευθύνη...
Γι αυτό έλεγα αλλού ότι τελικά και συνολικά οι οδηγοί μοτοσυκλέτας είναι καλύτεροι. Έχουν αναγκαστεί να είναι. Κι ας μην είναι η απάντηση πάλι 'ναι, αλλά χτές ο τάδε εκείνο'... Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστώ κανένα κόπανο αδιάφορο είτε κρατά στρογγυλό είτε ίσιο τιμόνι. Τα faux διπλώματα πίσω θέλω. Και αυτά έχουν πάει κατά κόρον σε στρογγυλά τιμόνια, με καβούκια γύρω γύρω... -
Ακόμα:
-
Όταν ένας μοτοσικλετιστής περνά ανάμεσα από αυτοκίνητα εν κινήσει και μάλιστα ενώ αυτά πηγαίνουν με σχετικά μεγάλη ταχύτητα (κάτι στο οποίο προσωπικά είμαι αντίθετος αλλά πολλοί το κάνουν) πρέπει να έχει βεβαιωθεί ότι οι οδηγοί τον έχουν δει πριν επιχειρήσει να περάσει ανάμεσά τους. Ο λόγος είναι ότι όταν κάποιος κινείται π.χ. με 80-100 δεν περιμένει να περάσει μοτό ανάμεσα από αυτόν και το διπλανό του και μπορεί π.χ. να κάνει έναν μικροελιγμό για να αποφύγει μια λακούβα.
-
Να βλέπετε πάντα όχι μόνο τι κάνουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι άλλες μοτό. Μπορεί π.χ. ένας οδηγός να κάνει έναν ελιγμό για να διευκολύνει μια άλλη μοτό και να φέρει εσάς σε δύσκολη θέση χωρίς να το θέλει, επειδή δεν σας έχει προσέξει.
-
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Αυτό με τα 'διακριτικά κορναρίσματα' μήπως γίνεται να αποφεύγεται; Ή τουλάχιστον να περιορίζεται; Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο εκνευριστικό μπορεί να γίνει, όταν έχεις σταματήσει ας πούμε σε διασταύρωση, κοιτάς προς το μέρος του και ο καχύποπτος αναβάτης παρ'όλα αυτά σου κορνάρει.Το κορνάρισμα αλλά και το σινιάλο με τους προβολείς που κάνουν και πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων εκτός από παράνομα είναι και αγένεια. Αυτός που το κάνει στην ουσία σε εκβιάζει ώστε να τον αφήσεις οπωσδήποτε να περάσει ακόμα κι αν προλαβαίνεις να περάσεις χωρίς να χρειαστεί να επιβραδύνει. Δεν είναι τυχαίο το ότι την τακτική με τους προβολείς την υιοθετούν κυρίως μεσήλικες, γυναίκες και κάτοχοι ακριβών αυτοκινήτων.
-
συνεχεια θεματος...............
-
Αφήνω αλλο μηχανάκι μπροστά μου οταν περνάω αναμεσα απο τ΄αυτοκινητα.Απο ευγένεια αν είναι πιο γρήγορος απο μένα και για κάλυψη αν πηγαίνει με ανάλογει ταχύτητα.
-
Οταν ακολουθώ τετράτροχο φροντίζω να κινούμε στα χνάρια των αριστερών τροχών του.Τον αποφεύγω πιο εύκολα αν για κάποιο λόγο κόψει ταχύτητα,'συνήθως' δεν πέφτει σε λακούβες με αυτούς τους τροχούς,γιατί είναι πιο εύκολη η αποφυγή τους (δεν πρέπει να ξέρεις και πολύ σημάδι για να ΜΗΝ πέσεις μέσα),τα φρεάτια,τα λάδια και οι λακκούβες αρέσκονται στο να βρίσκονται στον κέντρο των λουρίδων ΣΥΝΗΘΩΣ..
14.Προσπαθώ να δίνω ποικιλία στις καθημερινές διαδρομές μου.Αν αυτό δεν είναι εφικτό κινούμε σε άλλο κομμάτι -λουρίδα του δρόμου για να δω αν μπορώ να γλυτώσω τις νεογέννητες λακκούβες
15.Την αποφυγή των 'κίτρινων μεροκαματιάριδων εκτελεστών' σε τεράστια απόσταση ειναι περιττό να το τονίσουμε.....Όπως επίσης όταν βλέπω πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα,ζάντες-τοπια,φαναράκια,αυτοκόλλητα ασχετα,μαξιλαράκια και λοιπα διακοσμητικά....ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..
16.Ψυχογράφιση των οδηγών ανάλογα τις αντιδράσεις τους και στον τρόπο που οδηγούν με κρατάει σε επιφυλακή και έχει ενδιαφέρον (για την πόλη πάντα).
17.................
-
-
Savoir Vivre!!
Ο οδηγός που όλοι περιμένατε, αλλά εγώ άργησα μερικούς μήνες να κάνω το σχετικό post.
Με την ελπίδα ότι δε θα ενοχλήσει (πολύ) το περιοδικό ΜΟΤΟ η αναδημοσίευση, ορίστε το link!
-
Καλό!!!
Αλλά τόν Honda δέν τόν λέγανε Soitchiro;
ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ !!!!!