-
-
To *scraps *δε το διάβασες?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To *scraps *δε το διάβασες?κρίμα...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
αντί Ζ4Μ, SLK AMG**,...Brera GTA **:shifty:
.....5κύλινδρος?
Καμμια σχεση το ΤΤδακι με το θηριο
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
αντί Ζ4Μ, SLK AMG**,...Brera GTA **:shifty:
.....5κύλινδρος?
Καμμια σχεση το ΤΤδακι με το θηριο
2τόνους είναι να μην το λες θηρίο?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
αντί Ζ4Μ, SLK AMG**,...Brera GTA **:shifty:
.....5κύλινδρος?
Καμμια σχεση το ΤΤδακι με το θηριο
2τόνους είναι να μην το λες θηρίο?
To κρατήσαν τόσο χαμηλά;;;
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Καμμια σχεση το ΤΤδακι με το θηριο
θα βγει στην παραγωγή;
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=52652
Ο χρήστης Επίλογος του άρθρου έγραψε:
Η Audi κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο όχι μόνο καλύτερο από το -έτσι και αλλιώς- κορυφαίο προηγούμενο μοντέλο, αλλά ένα αυτοκίνητο, που αυτή τη στιγμή εκπροσωπεί τον όρο «απόλυτο προσθιοκίνητο κουπέ». Το νέο Audi TT ήρθε βελτιωμένο σχεδόν σε κάθε τομέα σε σχέση με τον προκάτοχό του, ακόμα και σε αυτόν της τιμής. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=52652Η Audi κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο όχι μόνο καλύτερο από το -έτσι και αλλιώς- κορυφαίο προηγούμενο μοντέλο, αλλά ένα αυτοκίνητο, που αυτή τη στιγμή εκπροσωπεί τον όρο «απόλυτο προσθιοκίνητο κουπέ». Το νέο Audi TT ήρθε βελτιωμένο σχεδόν σε κάθε τομέα σε σχέση με τον προκάτοχό του, ακόμα και σε αυτόν της τιμής.
πολύ κολακευτικά σχόλια...
κάτι για υπερστροφή
κάτι για fun-to-drive
φτιάχνομαι.. -
Μόλις με πήρε καταενθουσιασμένος φίλος μου ο οποίος έχει δανειστεί το νέο ΤΤ (μπροσθοκίνητο TFSi) για μια σύντομη δοκιμή.
'Καλά, Νίκο, δε μπορείς να φανταστείς πως πάει!! Ό,τι θες κάνει! Αν το Golf GTi θεωρείται από τα πιο καλοστημένα μπροσθοκίνητα, αυτό είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο. Γυρίζει όπως θες κι έχει κι αυτό μαλακό τιμονάκι, σαν του EVO, που σε βοηθάει... Σπινάρει πολύ, βέβαια, αλλά έχουν κάνει τρομερή δουλειά με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο!.... Για να μην τα λέμε απ΄το κινητό - το πάω πρώτα στον Άγη που είναι κοντά και μετά έρχομαι σ'εσένα!'
(Σημείωση - το καθημερινό του αυτοκίνητο είναι ένα τετρακίνητο Α3 με τον ίδιο κινητήρα, ενώ μέχρι χθες δε φαινόταν καθόλου πρόθυμος να εγκαταλείψει την ιδέα της τετρακίνησης).
Για να δούμε τι θα δούμε!....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μόλις με πήρε καταενθουσιασμένος φίλος μου ο οποίος έχει δανειστεί το νέο ΤΤ (μπροσθοκίνητο TFSi) για μια σύντομη δοκιμή.'Καλά, Νίκο, δε μπορείς να φανταστείς πως πάει!! Ό,τι θες κάνει! Αν το Golf GTi θεωρείται από τα πιο καλοστημένα μπροσθοκίνητα, αυτό είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο. Γυρίζει όπως θες κι έχει κι αυτό μαλακό τιμονάκι, σαν του EVO, που σε βοηθάει... Σπινάρει πολύ, βέβαια, αλλά έχουν κάνει τρομερή δουλειά με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο!.... Για να μην τα λέμε απ΄το κινητό - το πάω πρώτα στον Άγη που είναι κοντά και μετά έρχομαι σ'εσένα!'
(Σημείωση - το καθημερινό του αυτοκίνητο είναι ένα τετρακίνητο Α3 με τον ίδιο κινητήρα, ενώ μέχρι χθες δε φαινόταν καθόλου πρόθυμος να εγκαταλείψει την ιδέα της τετρακίνησης).
Για να δούμε τι θα δούμε!....
Ακόμα να έρθει;;;;;
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μόλις με πήρε καταενθουσιασμένος φίλος μου ο οποίος έχει δανειστεί το νέο ΤΤ (μπροσθοκίνητο TFSi) για μια σύντομη δοκιμή.'Καλά, Νίκο, δε μπορείς να φανταστείς πως πάει!! Ό,τι θες κάνει! Αν το Golf GTi θεωρείται από τα πιο καλοστημένα μπροσθοκίνητα, αυτό είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο. Γυρίζει όπως θες κι έχει κι αυτό μαλακό τιμονάκι, σαν του EVO, που σε βοηθάει... Σπινάρει πολύ, βέβαια, αλλά έχουν κάνει τρομερή δουλειά με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο!.... Για να μην τα λέμε απ΄το κινητό - το πάω πρώτα στον Άγη που είναι κοντά και μετά έρχομαι σ'εσένα!'
(Σημείωση - το καθημερινό του αυτοκίνητο είναι ένα τετρακίνητο Α3 με τον ίδιο κινητήρα, ενώ μέχρι χθες δε φαινόταν καθόλου πρόθυμος να εγκαταλείψει την ιδέα της τετρακίνησης).
Για να δούμε τι θα δούμε!....
ήρθε σε σένα τελικά ?
-
http://www.polizei.bayern.de/content/2/ ... orsche.jpg
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
http://www.polizei.bayern.de/content/2/2/8/3/5/wun_130906_audiporsche.jpgΟύτε να το στρώσει δεν πρόλαβε...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μόλις με πήρε καταενθουσιασμένος φίλος μου ο οποίος έχει δανειστεί το νέο ΤΤ (μπροσθοκίνητο TFSi) για μια σύντομη δοκιμή.
'Καλά, Νίκο, δε μπορείς να φανταστείς πως πάει!! Ό,τι θες κάνει! Αν το Golf GTi θεωρείται από τα πιο καλοστημένα μπροσθοκίνητα, αυτό είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο. Γυρίζει όπως θες κι έχει κι αυτό μαλακό τιμονάκι, σαν του EVO, που σε βοηθάει... Σπινάρει πολύ, βέβαια, αλλά έχουν κάνει τρομερή δουλειά με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο!.... Για να μην τα λέμε απ΄το κινητό - το πάω πρώτα στον Άγη που είναι κοντά και μετά έρχομαι σ'εσένα!'
(Σημείωση - το καθημερινό του αυτοκίνητο είναι ένα τετρακίνητο Α3 με τον ίδιο κινητήρα, ενώ μέχρι χθες δε φαινόταν καθόλου πρόθυμος να εγκαταλείψει την ιδέα της τετρακίνησης).
Για να δούμε τι θα δούμε!....
ήρθε σε σένα τελικά ?
Ήρθε, με πήγε, τον πήγα, και ...ψήνεται!!!
Μόνο πρόβλημα ότι το S3 θα κάνει 'μόνο' 41.900 με xenon, ηχοσύστημα, συναγερμό και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μόλις με πήρε καταενθουσιασμένος φίλος μου ο οποίος έχει δανειστεί το νέο ΤΤ (μπροσθοκίνητο TFSi) για μια σύντομη δοκιμή.
'Καλά, Νίκο, δε μπορείς να φανταστείς πως πάει!! Ό,τι θες κάνει! Αν το Golf GTi θεωρείται από τα πιο καλοστημένα μπροσθοκίνητα, αυτό είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο. Γυρίζει όπως θες κι έχει κι αυτό μαλακό τιμονάκι, σαν του EVO, που σε βοηθάει... Σπινάρει πολύ, βέβαια, αλλά έχουν κάνει τρομερή δουλειά με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο!.... Για να μην τα λέμε απ΄το κινητό - το πάω πρώτα στον Άγη που είναι κοντά και μετά έρχομαι σ'εσένα!'
(Σημείωση - το καθημερινό του αυτοκίνητο είναι ένα τετρακίνητο Α3 με τον ίδιο κινητήρα, ενώ μέχρι χθες δε φαινόταν καθόλου πρόθυμος να εγκαταλείψει την ιδέα της τετρακίνησης).
Για να δούμε τι θα δούμε!....
ήρθε σε σένα τελικά ?
Ήρθε, με πήγε, τον πήγα, και ...ψήνεται!!!
Μόνο πρόβλημα ότι το S3 θα κάνει 'μόνο' 41.900 με xenon, ηχοσύστημα, συναγερμό και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.....
εντυπώσεις ?
-
Αν και δεν το οδήγησα όπου και όσο θα ήθελα [πρέπει να έκανα λιγότερα από 50 χλμ συνολικά στο τιμόνι του, τα περισσότερα από τα οποία έγιναν μέσα στην πόλη και μετά τη δύση του ηλίου] πήρα μια γεύση των δυνατοτήτων του - σε συνδυασμό και με το 'demo' από το φίλο που μου το έφερε, ο οποίος είχε προλάβει να το περάσει από μερικά μικρά τεστ και να διαπιστώσει ότι 'τελικά έχει πλάκα η μπροστινή κίνηση' μέχρι να έρθει...
Η πρώτη εντύπωση [μη έχοντας εμπειρία από το προηγούμενο ΤΤ] ήταν ότι πρόκειται για ένα πολύ φιλικό, εύκολο κι ευχάριστο κουπέ, που δε σου ζητάει ιδιαίτερη προσπάθεια για να χαρείς τις βόλτες μαζί του ή για να του πάρεις τον αέρα.
Το ελαφρύ τιμονάκι με τις 2 και 2/3 στροφές από τέρμα σε τέρμα και το επίπεδο κάτω μέρος, ο αρκετά μαλακός συμπλέκτης και το κιβώτιο-μέλι (ίδια αίσθηση με του Α3) σε κάνουν να αισθανθείς άνετα μαζί του από την πρώτη στιγμή, λες και το οδηγούσες χρόνια. Η χρήση βουρτσισμένου αλουμινίου σε αρκετά σημεία σε φτιάχνει, η 'σκαμμένη' οροφή [επάνω από τα κεφάλια του οδηγού και του συνοδηγού] σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις αρκετό χώρο γύρω σου, τα καθίσματα έχουν καλή πλευρική στήριξη [αν και είναι πιο ιδανικά για σχετικά 'γεμάτους' τύπους] και η ορατότητα είναι πολύ καλή πρός όλες τις κατευθύνσεις.
Τον 2λιτρο κινητήρα του τον έχω οδηγήσει αρκετές φορές [στο Golf και το Α3] και μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις. Στο προσθιοκίνητο ΤΤ νομίζεις πως είναι ακόμα πιο ζωντανός - για προφανείς λόγους. Το σπινάρισμα έρχεται εύκολα σε περίπτωση που είσαι υπερβολικά γενναιόδωρος με το γκάζι στα πρώτα μέτρα, όπως εύκολα έρχεται και η υποστροφή ισχύος αν το επιδιώξεις. Αν έχεις εμπειρία από άλλα δυνατά [και καλοστημένα] προσθιοκίνητα και σ'αρέσει υπό κατάλληλες συνθήκες να ψάχνεις το όριο 'τετραγωνίζοντας τον κύκλο' (προκαλώντας υποστροφή με το γκάζι σε ανοιχτές καμπές, αφήνοντας για να κλείσει η μούρη και ν' ανοίξει η ουρά την τροχιά της, διορθώνοντας όσο χρειάζεται και ξαναπατώντας για να φύγεις προς τα εκεί που σημάδευες), με το συγκεκριμένο δεν πρόκειται ν'απογοητευτείς. Το αντίθετο μάλιστα - ειδικά αν δεν έχεις ...'κακομάθει'... και δε σε χαλάει το ηλεκτρονικό γκάζι ή το πολύ ελαφρύ τιμόνι. Το ζύγισμα και το στήσιμό του είναι πραγματικά πολύ καλό κι από την πρώτη στιγμή σου δίνει την εντύπωση ότι [στο στεγνό τουλάχιστον] δεν πρόκειται να κάνει κάτι που δεν το ζήτησες ή δεν το περιμένεις, με ή χωρίς το ESP. Η ουρά γυρίζει απολύτως προοδευτικά στο απότομο άφημα του γκαζιού μέσα σε στροφές όπου αγγίζεις τα όρια των Potenza RE 050A, κι ακόμα και σε ρυθμούς με τριψήφια νούμερα στο κοντέρ και οδόστρωμα με μέτρια πρόσφυση δε χρειάζεται να παλεύεις με το τιμόνι για να ισιώσεις όταν περάσεις από υποστροφή σε υπερστροφή (να 'ναι καλά και τα 28 'κιλά' του TFSi), συνταγή που προσωπικά μου αρέσει πολύ.
Όσον αφορά την ανάρτηση, χωρίς να είναι υπερβολικά σφιχτή το κρατάει απολύτως προβλέψιμο στους απότομους ελιγμούς και στις μεταφορές βάρους, ενώ ταυτόχρονα δεν τα πάει καθόλου άσχημα με τα διάφορα μπαλώματα των ταλαίπωρων Ελληνικών δρόμων. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν πολλοί που θα θελήσουν να το χαμηλώσουν και 'να το κάνουν πιο αγωνιστικό' (ως συνήθως)...
Το ΕSP δεν το ψάξαμε αρκετά. Πάντως και να το 'ξεχάσεις' ενεργό σε αφήνει να κάνεις αρκετά προτού επέμβει. Θα ήθελα να το δω τι λέει σε βρεγμένο οδόστρωμα και σε πίστα... Απενεργοποιείται σε δύο στάδια - πατώντας το αντίστοιχο κουμπάκι που βρίσκεται πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων πρώτα εμφανίζεται η ένδειξη 'ASR OFF' θέτοντας εκτός το anti-spin, και αν συνεχίσεις να το κρατάς πατημένο τότε και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας πάει για ύπνο, με την ένδειξη 'ESP OFF' να μένει αναμμένη στην κεντρική οθονίτσα ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο. Μόνο που πρέπει να κινείσαι σε χαλαρούς ρυθμούς [ή καθόλου] για να το απενεργοποιήσεις - αν το προσπαθήσεις ενώ 'πιέζεις' δε θα σου κάνει το χατήρι!
Δίπλα στο κουμπάκι του ESP είναι κι ένα που ανεβοκατεβάζει την πίσω αεροτομή. Το πάτησα να δω αν ανάβει κανένα προειδοποιητικό λαμπάκι στο ταμπλό, περιμένοντας σε κάποιο φανάρι, και κάτι πιτσιρικάδες που ήταν απέναντι ενθουσιάστηκαν!!.. 'Πωωωωωω!! Κοίτα, ρε, το νέο Τε Τε...'
Μακάρι να ήταν δικό μου, παιδιά!...
Θα πουλήσει πολύ πάντως.[EDIT]
Για καθαρά ιστορικούς λόγους να αναφέρω και ότι η μέση κατανάλωση που έγραψε το trip computer ήταν 12.3 lt/100km (με 2 άτομα) ενώ το πιέσαμε σε κάτι λιγότερο από το 1/3 των χιλιομέτρων που διανύσαμε. -
το τιμόνι του πώς σου φάνηκε με γρήγορη οδήγηση ?
-
Στην ευθεία βαραίνει όσο πρέπει καθώς αυξάνεται ο ρυθμός και δε σε προβληματίζει.
Στις στροφές δεν είναι ό,τι πιο 'φλύαρο' σε ό,τι αφορά το πάτημα των μπροστινών τροχών (αρχικά ήμουν λίγο υπερβολικός με το γκάζι, προσπαθώντας να 'κλειδώσω' στο μυαλό μου την 'ένταση' των πληροφοριών που μετέφερε το τιμόνι εκεί που άρχιζε να κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή) αλλά το συνηθίζεις αρκετά γρήγορα και από κάποιο σημείο κι έπειτα αρχίζεις να εκτιμάς την αίσθηση που σου δίνει - ότι δηλαδή θα σου επιτρέψει σε κάθε περίπτωση να διορθώσεις πολύ εύκολα και γρήγορα αν το παρακάνεις. Από την άλλη, βέβαια, αν ήταν λίγο πιο 'φλύαρο' θα σε βοηθούσε να μην το παρακάνεις το ίδιο εύκολα!Πολύ θα ήθελα να ήξερα πάντως πώς αποφασίζουν τι 'βάρος' θα του δώσουν και τι βήμα...
-
Σε γενικές γραμμές θεωρείς ότι έχει σπορτίφ οδική συμπεριφορά γιατί το ελαφρύ τιμόνι δεν είναι και πολύ παρήγορο. Στρίβεις δηλ. ή συμπεριφέρεται σαν κλασσικό προσθιοκίνητο? Γιατί αν είναι να στρίβεις καλύτερα με το GTI.... δεν αξίζει...
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)