-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το grande punto ειναι καλος αντιπαλος χωρις ισχυ ομως...Μα τοσα ποστ στην προηγουμενη σελιδα δεν λεμε πως θα ειναι ΜΕ ισχυ... Αφου ειπαμε... 95αρης στην αρχη και λιγο μετα τα turbo...
-
To Punto fenete poly anotero stis foto.
Κάτσε να δούμε πιο θα ειναι και το καλύτερο στο δρόμο... Αυτό το ηλεκτρικό τιμόνι να μην έβαζε η Φίατ... Οχι οτι του Κλιο ειναι πολύ καλύτερο αλλα τουλάχιστον έχει αίσθηση και βάρος (οπως λένε τα πρώτα reviews)
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
To eida to Savato se dealer edw kai apogoiteutika.
To design tou einai fola.To Punto fenete poly anotero stis foto.
Ε οχι και φολα ρε παιδια. ΚΟΥΚΛΑΚΙ ΝΑΙ.
http://img409.imageshack.us/img409/6751/clio11ep.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/2862/clio23qu.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/461/clio32wo.jpg -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το δυνατό χαρτί του clio απέναντι στον ανταγωνισμό είναι το φοβερό στήσιμο του, μέχρι να βρεθεί αντιστοιχο όσοι θέλουν να οδηγούν εκεί καταλήγουν...
EINAI (αυτή τη στιγμή) μήπως θα πούμε ΗΤΑΝ; (όπως Laguna I-II, Megane I=II)
Φυσικά και εξακολουθεί να είναι (με μόνη επιφύλαξη -καθώς δεν ξέρω για- το colt)...
Δεν πιστεύω οι Γάλλοι να μας τα χαλάσουν και πάλι με το καινούριο... -
εγω εχω εμπιστοσυνη στους γαλλους...
το κλιο ηταν βασιλιας της κατηγοριας και θα ξαναγινει οπως φαινεται..
για το πουντο εχω να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,πολυ πιο τιμιο απο τις γερμανικες πατρακες αλλα δε βγηκε ποτε μπροστα απο το κλιο απ'οτι θυμαμαι... το γκραντε μακαρι να ναι οσο καλο φαινεται...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για το πουντο εχω να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,πολυ πιο τιμιο απο τις γερμανικες πατρακες...Αυτό ξαναπέστο!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για το πουντο εχω να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,πολυ πιο τιμιο απο τις γερμανικες πατρακες αλλα δε βγηκε ποτε μπροστα απο το κλιο απ'οτι θυμαμαι... το γκραντε μακαρι να ναι οσο καλο φαινεται...
Eδώ κάνεις ένα μικρό λάθος....το πρώτο Πούντο, ως αυτοκίνητο,θεωρείτο μακράν καλύτερο συνολικά από τους ανταγωνιστές της εποχής (Κλιό περιλαμβανομένου)!
Αν πάλι μιλάς αυστηρά για οδική συμπεριφορά,το Κλιό μαζί με το εξαιρετικό 106 όριζαν την κορυφή της κατηγορίας όλα τα χρόνια κυκλοφορίας τους!
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
To eida to Savato se dealer edw kai apogoiteutika.
To design tou einai fola.To Punto fenete poly anotero stis foto.
Ε οχι και φολα ρε παιδια. ΚΟΥΚΛΑΚΙ ΝΑΙ.
http://img409.imageshack.us/img409/6751/clio11ep.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/2862/clio23qu.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/461/clio32wo.jpgόταν το δεις από κοντά θα αλλάξεις γνώμη...
για μένα το Grande Punto θα είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας...τόσο που μπαίνω σε δέλεαρ... ...να αποκτήσω ένα 2ο αμαξάκι...
-
για το πουντο ΙΙ και το φεις λιφτ του μιλαω...
για το πρωτο πουντο τι να πω...πανε πολλα χρονια!
παντως και το πρωτο κλιο δεν ηταν καθολου αδιαφορο για την εποχη του,χωρια το ουιλιαμς!
καλα σαν οδικη συμπεριφορα δε το συζηταω...
ειδωμεν!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για το πουντο ΙΙ και το φεις λιφτ του μιλαω...
για το πρωτο πουντο τι να πω...πανε πολλα χρονια!παντως και το πρωτο κλιο δεν ηταν καθολου αδιαφορο για την εποχη του,χωρια το ουιλιαμς!
καλα σαν οδικη συμπεριφορα δε το συζηταω...Το Punto I ήταν ΠΑΡΑ πολύ καλό για την εποχή του.. το ΙΙ μέτριο.
Το Clio I οδηγικά ήταν από τα πιό ελεηνά αυτόκίνητα που είχα... αλλά με φοβερή αξιοπιστία κ' οικονομία.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
όταν το δεις από κοντά θα αλλάξεις γνώμη...ουφ, πάλι καλά, νόμιζα ότι μόνο εγώ το έβρισκα χάλια...
-
τι χαλια ρε παιδια λετε.... ενα πολυ ομορφο αμαξακι ειναι. Το αν διαφερει λιγο απο τον προκατοχο δεν νομιζω πως ειναι κατι κακο. Διατηρει καποιες πετυχημενες σχεδιαστικες γραμμες και εδοσον εχουν γινει αποδεκτες απο τον κοσμο, καλα κανουν και συνεχιζουν απλα σε μια εξελιξη του σχεδιου. Αλλωστε το ιδιο κανει και η VW με το.... (δεν το λεω, δεν το λεω... )
-
Και κάτι άσχετο με τα περί αισθητικής, που αναφέρεστε, αλλά σχετικό με το Clio III: μήπως ρίξατε καμμιά ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Εκ πρώτης όψεως, τα κιβώτια φαίνονται σχετικά 'κοντά' (5η στο 1.4 30,24χλμ./1000 σ.α.λ. και στο 1.6 31,80). Ελπίζω να υπάρχει ...καλύτερη ηχομόνωση και το αυξημένο βάρος να μην χαντακώσει τις ρεπρίζ (1.4: 1135-1145 κιλά/1.6: 1140-1150 κιλά). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι: αγόρασα πριν ένα χρόνο ένα 5θυρο Clio 1.4 και το απόβαρο που μου ανέγραψαν από το υπουργείο στην άδεια ήταν 1.160 κιλά! Μήπως το ζύγισαν με κανέναν υπάλληλο εντός, ή απλά τόσα όντως ανέφεραν τα πιστοποιητικά της Renault;!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Και κάτι άσχετο με τα περί αισθητικής, που αναφέρεστε, αλλά σχετικό με το Clio III: μήπως ρίξατε καμμιά ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Εκ πρώτης όψεως, τα κιβώτια φαίνονται σχετικά 'κοντά' (5η στο 1.4 30,24χλμ./1000 σ.α.λ. και στο 1.6 31,80). Ελπίζω να υπάρχει ...καλύτερη ηχομόνωση και το αυξημένο βάρος να μην χαντακώσει τις ρεπρίζ (1.4: 1135-1145 κιλά/1.6: 1140-1150 κιλά). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι: αγόρασα πριν ένα χρόνο ένα 5θυρο Clio 1.4 και το απόβαρο που μου ανέγραψαν από το υπουργείο στην άδεια ήταν 1.160 κιλά! Μήπως το ζύγισαν με κανέναν υπάλληλο εντός, ή απλά τόσα όντως ανέφεραν τα πιστοποιητικά της Renault;!Οντως τα κιβωτια κοντυναν για λογους βαρους, και οπως επισης απο οσα αναφερονται η ηχομονωση εχει βελτιωθει σημαντικα.
Σχετικα με το βαρος που σου ανεγραψαν... απο οτι ξερω παιρνουν το βαρος που δινει ο κατασκευαστης. Δεν καθονται αυτοι να ζυγιζουν. Τωρα αν αληθευει το βαρος η οχι... μια ζυγαρια θα το δειξει.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το Clio I οδηγικά ήταν από τα πιό ελεηνά αυτόκίνητα που είχα... αλλά με φοβερή αξιοπιστία κ' οικονομία.Χάλια οδηγικα το Κλιό Ι!!?? Ας προσέχουμε τι λέμε...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Το Clio I οδηγικά ήταν από τα πιό ελεηνά αυτόκίνητα που είχα... αλλά με φοβερή αξιοπιστία κ' οικονομία.
Χάλια οδηγικα το Κλιό Ι!!?? Ας προσέχουμε τι λέμε...
Ισως επειδή ήταν από τα πρώτα μοντέλα (92-93)... αλλά δεν ήταν απλά κακό...ήταν ΠΑΡΑ πολύ κακό αυτοκίνητο.
-
Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές, μιας και όλες οι γενιές Κλιό μέχρι σήμερα ηταν φημισμένες κυρίως για το πολύ καλό τους στήσιμο (και σίγουρα οχι για την αξιοπιστία τους)
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές, μιας και όλες οι γενιές Κλιό μέχρι σήμερα ηταν φημισμένες κυρίως για το πολύ καλό τους στήσιμο (και σίγουρα οχι για την αξιοπιστία τους)Ο Energy 1.4 είναι φοβέρα αξιόπιστος... ταξίδια κολλημένος στα 6.000 rpm.... αλλαγές λαδιών στα 15-20Κ ...ότι και να του έκανα δεν πάθενε τίποτα...
άσπαστο! Μοναδικό μειονέκτημα ο ήχος... που είναι σχεδόν εκνευριστικός.Το πούλησα στα 130Κ και τα πάντα δουλέβανε τέλεια.
Όσο για το κράτημα το μπροστά άξονας ήταν εντάξει αν και στα φρένα (χωρίς ΑBS) μπλοκάριζε απότομα.
Το πρόβλημα ηταν στον πίσω αξονα που έφευγε απότομα και πολύ αγαρμπα. (185 λάστιχο)
Αντίθετα π.χ. τα πεζάκια στρίβουν πιο προβλέψιμα και υπερστρέφουν πίο γλυκά. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές, μιας και όλες οι γενιές Κλιό μέχρι σήμερα ηταν φημισμένες κυρίως για το πολύ καλό τους στήσιμο (και σίγουρα οχι για την αξιοπιστία τους)
Ο Energy 1.4 είναι φοβέρα αξιόπιστος... ταξίδια κολλημένος στα 6.000 rpm.... αλλαγές λαδιών στα 15-20Κ ...ότι και να του έκανα δεν πάθενε τίποτα...
άσπαστο! Μοναδικό μειονέκτημα ο ήχος... που είναι σχεδόν εκνευριστικός.Το πούλησα στα 130Κ και τα πάντα δουλέβανε τέλεια.
Όσο για το κράτημα το μπροστά άξονας ήταν εντάξει αν και στα φρένα (χωρίς ΑBS) μπλοκάριζε απότομα.
Το πρόβλημα ηταν στον πίσω αξονα που έφευγε απότομα και πολύ αγαρμπα. (185 λάστιχο)
Αντίθετα π.χ. τα πεζάκια στρίβουν πιο προβλέψιμα και υπερστρέφουν πίο γλυκά.Μήπως είχες στραβό άξονα; Είχα και εγώ για καιρό ένα CLIO I και το μεγάλο του ατού ήταν το κράτημα του.Πίσω τότε είχαν ράβδους στρέψης που ήταν και είναι η καλύτερη συνταγή για πίσω ανάρτηση και στην ουσία Γαλλική λύση αφού την χρησιμοποιούσαν RENAULT και PEUGEOT.Δυστυχώς τώρα έχουν περάσει σε ημιάκαμπτο άξονα αλλά και πάλι το κράτημα των CLIO είναι το κορυφαίο στην κατηγορία και όχι μόνο.
Για τα PEUGEOT η γνώμη μου είναι ότι το 205 ήταν όπως λες αλλά προς θεού όχι το 106.Λόγω της τοποθέτησης των τροχών στις άκρες του αμαξώματος δεν υπήρχε καθόλου πρόβολος εμπρός και πίσω με αποτέλεσμα οι αντιδράσεις τους να είναι κάθε άλλο παρά γλυκές.Πάντως το CLIO για μένα είναι και μάλλον θα συνεχίσει να είναι το πιο φτηνό αυτοκινητιστικό παιχνίδι που υπάρχει!
Πραγματικά νοιώθεις ότι παίζεις μαζί του όταν το οδηγάς! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Και κάτι άσχετο με τα περί αισθητικής, που αναφέρεστε, αλλά σχετικό με το Clio III: μήπως ρίξατε καμμιά ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Εκ πρώτης όψεως, τα κιβώτια φαίνονται σχετικά 'κοντά' (5η στο 1.4 30,24χλμ./1000 σ.α.λ. και στο 1.6 31,80). Ελπίζω να υπάρχει ...καλύτερη ηχομόνωση και το αυξημένο βάρος να μην χαντακώσει τις ρεπρίζ (1.4: 1135-1145 κιλά/1.6: 1140-1150 κιλά). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι: αγόρασα πριν ένα χρόνο ένα 5θυρο Clio 1.4 και το απόβαρο που μου ανέγραψαν από το υπουργείο στην άδεια ήταν 1.160 κιλά! Μήπως το ζύγισαν με κανέναν υπάλληλο εντός, ή απλά τόσα όντως ανέφεραν τα πιστοποιητικά της Renault;!Από τη στιγμή που κόντυναν τα κιβώτια (η 5η στο δικό μου δίνει 120 χιλιόμετρα στις 3.500 στροφές και όχι στις 3.900), οι ρεπρίζ μάλλον θα διατηρηθούν παρά το έξτρα βάρος. Για την ηχομόνωση, πιστεύω ότι μάλλον σε τέτοια πράγματα πήγαν τα έξτρα 160 κιλά. Το δικό μου Κλιό ΙΙ 1.4 (με τον 16βάλβιδο) είναι 980 κιλά και όχι 1160, πάντως. Δεν νομίζω το προ με το μετά facelift να έχει 180 κιλά διαφορά και φυσικά δεν ζυγίζει τίποτα το υπουργείο! Πού ζείτε ρε παιδιά, εις τας Ευρώπας; Εδώ οι υπάλληλοι των υπουργείων έχουν σοβαρές δουλειές και επείγουσες άδειες για να ρυθμίσουν!
Renault Clio 2005