Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Renault Clio 2005
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Renault Clio 2005
  • 1
  • 2
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 53
  • 54
  • 17 / 54
Κατασκευαστές και Μοντέλα
155
1.1k
1.3k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • C
    corsair last edited by Oct 11, 2005, 7:22 PM

    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
    το grande punto ειναι καλος αντιπαλος χωρις ισχυ ομως...

    Μα τοσα ποστ στην προηγουμενη σελιδα δεν λεμε πως θα ειναι ΜΕ ισχυ... Αφου ειπαμε... 95αρης στην αρχη και λιγο μετα τα turbo...

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • S
      silencer51 last edited by Oct 12, 2005, 1:15 AM

      To Punto fenete poly anotero stis foto.

      Κάτσε να δούμε πιο θα ειναι και το καλύτερο στο δρόμο... Αυτό το ηλεκτρικό τιμόνι να μην έβαζε η Φίατ... Οχι οτι του Κλιο ειναι πολύ καλύτερο αλλα τουλάχιστον έχει αίσθηση και βάρος (οπως λένε τα πρώτα reviews)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_army7 last edited by Oct 12, 2005, 2:44 AM

        Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
        To eida to Savato se dealer edw kai apogoiteutika.
        To design tou einai fola.

        To Punto fenete poly anotero stis foto.

        Ε οχι και φολα ρε παιδια. ΚΟΥΚΛΑΚΙ ΝΑΙ.
        http://img409.imageshack.us/img409/6751/clio11ep.jpg
        http://img409.imageshack.us/img409/2862/clio23qu.jpg
        http://img409.imageshack.us/img409/461/clio32wo.jpg

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          droemmen last edited by Oct 12, 2005, 6:29 AM

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Το δυνατό χαρτί του clio απέναντι στον ανταγωνισμό είναι το φοβερό στήσιμο του, μέχρι να βρεθεί αντιστοιχο όσοι θέλουν να οδηγούν εκεί καταλήγουν...

          EINAI (αυτή τη στιγμή) μήπως θα πούμε ΗΤΑΝ; (όπως Laguna I-II, Megane I=II)

          Φυσικά και εξακολουθεί να είναι (με μόνη επιφύλαξη -καθώς δεν ξέρω για- το colt)...
          Δεν πιστεύω οι Γάλλοι να μας τα χαλάσουν και πάλι με το καινούριο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by Oct 12, 2005, 10:36 AM

            εγω εχω εμπιστοσυνη στους γαλλους...

            το κλιο ηταν βασιλιας της κατηγοριας και θα ξαναγινει οπως φαινεται..

            για το πουντο εχω να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,πολυ πιο τιμιο απο τις γερμανικες πατρακες αλλα δε βγηκε ποτε μπροστα απο το κλιο απ'οτι θυμαμαι... το γκραντε μακαρι να ναι οσο καλο φαινεται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by Oct 12, 2005, 10:43 AM

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              για το πουντο εχω να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,πολυ πιο τιμιο απο τις γερμανικες πατρακες...

              Αυτό ξαναπέστο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsilis last edited by Oct 12, 2005, 1:35 PM

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                για το πουντο εχω να πω οτι ειναι ενα τιμιο αυτοκινητο,πολυ πιο τιμιο απο τις γερμανικες πατρακες αλλα δε βγηκε ποτε μπροστα απο το κλιο απ'οτι θυμαμαι... το γκραντε μακαρι να ναι οσο καλο φαινεται...

                Eδώ κάνεις ένα μικρό λάθος....το πρώτο Πούντο, ως αυτοκίνητο,θεωρείτο μακράν καλύτερο συνολικά από τους ανταγωνιστές της εποχής (Κλιό περιλαμβανομένου)!

                Αν πάλι μιλάς αυστηρά για οδική συμπεριφορά,το Κλιό μαζί με το εξαιρετικό 106 όριζαν την κορυφή της κατηγορίας όλα τα χρόνια κυκλοφορίας τους!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by Oct 12, 2005, 1:55 PM

                  Ο χρήστης red_army7 έγραψε:

                  To eida to Savato se dealer edw kai apogoiteutika.
                  To design tou einai fola.

                  To Punto fenete poly anotero stis foto.

                  Ε οχι και φολα ρε παιδια. ΚΟΥΚΛΑΚΙ ΝΑΙ.
                  http://img409.imageshack.us/img409/6751/clio11ep.jpg
                  http://img409.imageshack.us/img409/2862/clio23qu.jpg
                  http://img409.imageshack.us/img409/461/clio32wo.jpg

                  όταν το δεις από κοντά θα αλλάξεις γνώμη...

                  για μένα το Grande Punto θα είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας...τόσο που μπαίνω σε δέλεαρ... ...να αποκτήσω ένα 2ο αμαξάκι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by Oct 12, 2005, 3:49 PM

                    για το πουντο ΙΙ και το φεις λιφτ του μιλαω...

                    για το πρωτο πουντο τι να πω...πανε πολλα χρονια!

                    παντως και το πρωτο κλιο δεν ηταν καθολου αδιαφορο για την εποχη του,χωρια το ουιλιαμς!

                    καλα σαν οδικη συμπεριφορα δε το συζηταω...

                    ειδωμεν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by Oct 12, 2005, 4:09 PM

                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                      για το πουντο ΙΙ και το φεις λιφτ του μιλαω...
                      για το πρωτο πουντο τι να πω...πανε πολλα χρονια!

                      παντως και το πρωτο κλιο δεν ηταν καθολου αδιαφορο για την εποχη του,χωρια το ουιλιαμς!
                      καλα σαν οδικη συμπεριφορα δε το συζηταω...

                      Το Punto I ήταν ΠΑΡΑ πολύ καλό για την εποχή του.. το ΙΙ μέτριο.

                      Το Clio I οδηγικά ήταν από τα πιό ελεηνά αυτόκίνητα που είχα... αλλά με φοβερή αξιοπιστία κ' οικονομία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazz last edited by Oct 12, 2005, 4:11 PM

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        όταν το δεις από κοντά θα αλλάξεις γνώμη...

                        ουφ, πάλι καλά, νόμιζα ότι μόνο εγώ το έβρισκα χάλια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by Oct 12, 2005, 6:20 PM

                          τι χαλια ρε παιδια λετε.... ενα πολυ ομορφο αμαξακι ειναι. Το αν διαφερει λιγο απο τον προκατοχο δεν νομιζω πως ειναι κατι κακο. Διατηρει καποιες πετυχημενες σχεδιαστικες γραμμες και εδοσον εχουν γινει αποδεκτες απο τον κοσμο, καλα κανουν και συνεχιζουν απλα σε μια εξελιξη του σχεδιου. Αλλωστε το ιδιο κανει και η VW με το.... (δεν το λεω, δεν το λεω... )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by Oct 12, 2005, 7:51 PM

                            Και κάτι άσχετο με τα περί αισθητικής, που αναφέρεστε, αλλά σχετικό με το Clio III: μήπως ρίξατε καμμιά ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Εκ πρώτης όψεως, τα κιβώτια φαίνονται σχετικά 'κοντά' (5η στο 1.4 30,24χλμ./1000 σ.α.λ. και στο 1.6 31,80). Ελπίζω να υπάρχει ...καλύτερη ηχομόνωση και το αυξημένο βάρος να μην χαντακώσει τις ρεπρίζ (1.4: 1135-1145 κιλά/1.6: 1140-1150 κιλά). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι: αγόρασα πριν ένα χρόνο ένα 5θυρο Clio 1.4 και το απόβαρο που μου ανέγραψαν από το υπουργείο στην άδεια ήταν 1.160 κιλά! Μήπως το ζύγισαν με κανέναν υπάλληλο εντός, ή απλά τόσα όντως ανέφεραν τα πιστοποιητικά της Renault;!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by Oct 12, 2005, 8:57 PM

                              Ο χρήστης Govus έγραψε:
                              Και κάτι άσχετο με τα περί αισθητικής, που αναφέρεστε, αλλά σχετικό με το Clio III: μήπως ρίξατε καμμιά ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Εκ πρώτης όψεως, τα κιβώτια φαίνονται σχετικά 'κοντά' (5η στο 1.4 30,24χλμ./1000 σ.α.λ. και στο 1.6 31,80). Ελπίζω να υπάρχει ...καλύτερη ηχομόνωση και το αυξημένο βάρος να μην χαντακώσει τις ρεπρίζ (1.4: 1135-1145 κιλά/1.6: 1140-1150 κιλά). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι: αγόρασα πριν ένα χρόνο ένα 5θυρο Clio 1.4 και το απόβαρο που μου ανέγραψαν από το υπουργείο στην άδεια ήταν 1.160 κιλά! Μήπως το ζύγισαν με κανέναν υπάλληλο εντός, ή απλά τόσα όντως ανέφεραν τα πιστοποιητικά της Renault;!

                              Οντως τα κιβωτια κοντυναν για λογους βαρους, και οπως επισης απο οσα αναφερονται η ηχομονωση εχει βελτιωθει σημαντικα.

                              Σχετικα με το βαρος που σου ανεγραψαν... απο οτι ξερω παιρνουν το βαρος που δινει ο κατασκευαστης. Δεν καθονται αυτοι να ζυγιζουν. Τωρα αν αληθευει το βαρος η οχι... μια ζυγαρια θα το δειξει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silencer51 last edited by Oct 13, 2005, 7:50 AM

                                Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                Το Clio I οδηγικά ήταν από τα πιό ελεηνά αυτόκίνητα που είχα... αλλά με φοβερή αξιοπιστία κ' οικονομία.

                                Χάλια οδηγικα το Κλιό Ι!!?? Ας προσέχουμε τι λέμε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by Oct 13, 2005, 7:55 AM

                                  Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                  Το Clio I οδηγικά ήταν από τα πιό ελεηνά αυτόκίνητα που είχα... αλλά με φοβερή αξιοπιστία κ' οικονομία.

                                  Χάλια οδηγικα το Κλιό Ι!!?? Ας προσέχουμε τι λέμε...

                                  Ισως επειδή ήταν από τα πρώτα μοντέλα (92-93)... αλλά δεν ήταν απλά κακό...ήταν ΠΑΡΑ πολύ κακό αυτοκίνητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silencer51 last edited by Oct 13, 2005, 8:00 AM

                                    Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές, μιας και όλες οι γενιές Κλιό μέχρι σήμερα ηταν φημισμένες κυρίως για το πολύ καλό τους στήσιμο (και σίγουρα οχι για την αξιοπιστία τους)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by Oct 13, 2005, 8:27 AM

                                      Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                      Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές, μιας και όλες οι γενιές Κλιό μέχρι σήμερα ηταν φημισμένες κυρίως για το πολύ καλό τους στήσιμο (και σίγουρα οχι για την αξιοπιστία τους)

                                      Ο Energy 1.4 είναι φοβέρα αξιόπιστος... ταξίδια κολλημένος στα 6.000 rpm.... αλλαγές λαδιών στα 15-20Κ ...ότι και να του έκανα δεν πάθενε τίποτα...
                                      άσπαστο! Μοναδικό μειονέκτημα ο ήχος... που είναι σχεδόν εκνευριστικός.

                                      Το πούλησα στα 130Κ και τα πάντα δουλέβανε τέλεια.

                                      Όσο για το κράτημα το μπροστά άξονας ήταν εντάξει αν και στα φρένα (χωρίς ΑBS) μπλοκάριζε απότομα.
                                      Το πρόβλημα ηταν στον πίσω αξονα που έφευγε απότομα και πολύ αγαρμπα. (185 λάστιχο)
                                      Αντίθετα π.χ. τα πεζάκια στρίβουν πιο προβλέψιμα και υπερστρέφουν πίο γλυκά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thvarveris last edited by Oct 13, 2005, 10:03 AM

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                        Μου φαίνεται περίεργο αυτό που λές, μιας και όλες οι γενιές Κλιό μέχρι σήμερα ηταν φημισμένες κυρίως για το πολύ καλό τους στήσιμο (και σίγουρα οχι για την αξιοπιστία τους)

                                        Ο Energy 1.4 είναι φοβέρα αξιόπιστος... ταξίδια κολλημένος στα 6.000 rpm.... αλλαγές λαδιών στα 15-20Κ ...ότι και να του έκανα δεν πάθενε τίποτα...
                                        άσπαστο! Μοναδικό μειονέκτημα ο ήχος... που είναι σχεδόν εκνευριστικός.

                                        Το πούλησα στα 130Κ και τα πάντα δουλέβανε τέλεια.

                                        Όσο για το κράτημα το μπροστά άξονας ήταν εντάξει αν και στα φρένα (χωρίς ΑBS) μπλοκάριζε απότομα.
                                        Το πρόβλημα ηταν στον πίσω αξονα που έφευγε απότομα και πολύ αγαρμπα. (185 λάστιχο)
                                        Αντίθετα π.χ. τα πεζάκια στρίβουν πιο προβλέψιμα και υπερστρέφουν πίο γλυκά.

                                        Μήπως είχες στραβό άξονα; Είχα και εγώ για καιρό ένα CLIO I και το μεγάλο του ατού ήταν το κράτημα του.Πίσω τότε είχαν ράβδους στρέψης που ήταν και είναι η καλύτερη συνταγή για πίσω ανάρτηση και στην ουσία Γαλλική λύση αφού την χρησιμοποιούσαν RENAULT και PEUGEOT.Δυστυχώς τώρα έχουν περάσει σε ημιάκαμπτο άξονα αλλά και πάλι το κράτημα των CLIO είναι το κορυφαίο στην κατηγορία και όχι μόνο.
                                        Για τα PEUGEOT η γνώμη μου είναι ότι το 205 ήταν όπως λες αλλά προς θεού όχι το 106.Λόγω της τοποθέτησης των τροχών στις άκρες του αμαξώματος δεν υπήρχε καθόλου πρόβολος εμπρός και πίσω με αποτέλεσμα οι αντιδράσεις τους να είναι κάθε άλλο παρά γλυκές.

                                        Πάντως το CLIO για μένα είναι και μάλλον θα συνεχίσει να είναι το πιο φτηνό αυτοκινητιστικό παιχνίδι που υπάρχει!
                                        Πραγματικά νοιώθεις ότι παίζεις μαζί του όταν το οδηγάς!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by Oct 13, 2005, 10:27 AM

                                          Ο χρήστης Govus έγραψε:
                                          Και κάτι άσχετο με τα περί αισθητικής, που αναφέρεστε, αλλά σχετικό με το Clio III: μήπως ρίξατε καμμιά ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά; Εκ πρώτης όψεως, τα κιβώτια φαίνονται σχετικά 'κοντά' (5η στο 1.4 30,24χλμ./1000 σ.α.λ. και στο 1.6 31,80). Ελπίζω να υπάρχει ...καλύτερη ηχομόνωση και το αυξημένο βάρος να μην χαντακώσει τις ρεπρίζ (1.4: 1135-1145 κιλά/1.6: 1140-1150 κιλά). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι: αγόρασα πριν ένα χρόνο ένα 5θυρο Clio 1.4 και το απόβαρο που μου ανέγραψαν από το υπουργείο στην άδεια ήταν 1.160 κιλά! Μήπως το ζύγισαν με κανέναν υπάλληλο εντός, ή απλά τόσα όντως ανέφεραν τα πιστοποιητικά της Renault;!

                                          Από τη στιγμή που κόντυναν τα κιβώτια (η 5η στο δικό μου δίνει 120 χιλιόμετρα στις 3.500 στροφές και όχι στις 3.900), οι ρεπρίζ μάλλον θα διατηρηθούν παρά το έξτρα βάρος. Για την ηχομόνωση, πιστεύω ότι μάλλον σε τέτοια πράγματα πήγαν τα έξτρα 160 κιλά. Το δικό μου Κλιό ΙΙ 1.4 (με τον 16βάλβιδο) είναι 980 κιλά και όχι 1160, πάντως. Δεν νομίζω το προ με το μετά facelift να έχει 180 κιλά διαφορά και φυσικά δεν ζυγίζει τίποτα το υπουργείο! Πού ζείτε ρε παιδιά, εις τας Ευρώπας; Εδώ οι υπάλληλοι των υπουργείων έχουν σοβαρές δουλειές και επείγουσες άδειες για να ρυθμίσουν!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          331 out of 1062
                                          • First post
                                            331/1062
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 17
                                          • 18
                                          • 19
                                          • 53
                                          • 54
                                          • 17 / 54
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr