-
Λογικο συμπερασμα αλλα τωρα το θυμηθηκαν;
-
Έλα ντε! Όταν εμείς τα λέγαμε γι'αυτά τα κατασκευάσματα, μας λέγανε... κομπλεξικούς!
-
Καλά είναι τα SUV αλλά ανατρέπονται συχνά!!! Αυτό είναι το συμπέρασμα της Ένωσης Ασφαλείας Αμερικάνικων Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA)
Μήπως τρέχουν κ περισσότερο απ' όσο πρέπει..?
Καθημερινά αυτό παρατηρώ...τόσο στην πόλη όσο και στην εθνική...εκεί να δεις τι γίνεται..!
Τρέχουν λες και απόσβεση των χρημάτων τους θα γίνει με την ταχύτητα.. -
Και μόνο το γεγονός ότι αποτελούν σημαντικό και συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό του συνόλου των εν κυκλοφορία οχημάτων δικαιολογεί και κάνει αναμενόμενη την αύξηση των ατυχημάτων στα οποία αυτά εμπλέκονται. Αν δεν υπήρχε κανένα SUV δεν θα έκανε και κανένα ατύχημα κλπ. Το έχουν λάβει αυτό υπόψη τους? Δηλαδή το αποτέλεσμα είναι ατυχήματα ανά πχ 1000 αυτοκίνητα του κάθε τύπου? ή όχι οπότε με βάση αυτά που λέω είναι δύσκολο να αξιολογηθεί και να ερμηνευτεί η αναφερόμενη αύξηση και χρησιμοποιείται εντελώς ξεδιάντροπα ή από άγνοια για λάθος σκοπό....
-
Μιλάνε για ποσοστά επί του συγκεκριμένου πληθυσμού αυτοκινήτων, όχι με απόλυτα νούμερα (το οποίο θα ήταν λάθος).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα SUV θα μπορούσαν να είναι τέλεια για τα βουνά και τις παραλίες.
Όπως και τα Σμαρτ για τις πόλεις.ΟΚ, τότε περιμένω να υπερασπιστείς με το ίδιο 'πάθος' τις ακόλουθες μελλοντικές απαγορεύσεις κυκλοφορίας:
ο Smart, Atos και γενικά αυτοκινήτων με λιγότερα από 1400 cc σε αυτοκινητόδρομους
Θες να με βγαλεις απο τη μεση????
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα SUV θα μπορούσαν να είναι τέλεια για τα βουνά και τις παραλίες.
Όπως και τα Σμαρτ για τις πόλεις.ΟΚ, τότε περιμένω να υπερασπιστείς με το ίδιο 'πάθος' τις ακόλουθες μελλοντικές απαγορεύσεις κυκλοφορίας:
ο Smart, Atos και γενικά αυτοκινήτων με λιγότερα από 1400 cc σε αυτοκινητόδρομους
Αυτό είναι υπερβολικό.Οκ smart,atos δεν είναι και ότι καλύτερο,άλλα αυτοκίνητα όπως ,saxo 1.1 clio 1.2 16v starlet 1.3 fiat punto sporting κ.α δεν μπορούν σχετικά άνετα να ακολουθήσουν την κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου με αρκετή ασφάλεια???Δεν γίνεται δηλαδή να ορίσεις που θα κινείται κάθε αυτοκίνητο.Είναι και λίγο ρατσιστικό
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Τα SUV θα μπορούσαν να είναι τέλεια για τα βουνά και τις παραλίες.
Όπως και τα Σμαρτ για τις πόλεις.ΟΚ, τότε περιμένω να υπερασπιστείς με το ίδιο 'πάθος' τις ακόλουθες μελλοντικές απαγορεύσεις κυκλοφορίας:
ο Smart, Atos και γενικά αυτοκινήτων με λιγότερα από 1400 cc σε αυτοκινητόδρομους
Αυτό είναι υπερβολικό.Οκ smart,atos δεν είναι και ότι καλύτερο,άλλα αυτοκίνητα όπως ,saxo 1.1 clio 1.2 16v starlet 1.3 fiat punto sporting κ.α δεν μπορούν σχετικά άνετα να ακολουθήσουν την κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου με αρκετή ασφάλεια???Δεν γίνεται δηλαδή να ορίσεις που θα κινείται κάθε αυτοκίνητο.Είναι και λίγο ρατσιστικό
Μα αυτο ακριβως εννοει και ο Νασος. Το να απαγορευεις στα SUV ειναι επισης υπερβολικο οσο υπερβολικο σου φαινεται να απαγορευεις το μικρα αυτοκινητα 'πολης' στην εθνικη οδο.
Δεν πρεπει να ειμαστε απολυτοι και υπερβολικοι στις γνωμες μας.Νικος
-
Πάντως στην Ιταλία παλιότερα (δεν ξέρω τώρα) στις autostrade υπήρχε διαφορετικό, χαμηλότερο όριο ταχύτητας για αυτοκίνητα με λιγότερα από 1300 κυβικά. Αυτός ήταν και ο λόγος κατασκευής του 1300άρη κινητήρα της Fiat με 1301 κυβικά!!
Υποθέτω η ιδέα είναι ότι το αυτοκίνητο ήταν ακατάλληλο για υψηλές ταχύτητες και ως εκ τούτου επικίνδυνο για τους επιβάτες του....
Το οποίο ήταν αρκετά λογικό, όσο λογικό είναι πχ να μην μπαίνουν στο κέντρο αυτοκίνητα άνω των 4,50 μέτρων ή >1500 κιλών ή >2000 κυβικών με μόνο 1-2 επιβάτες. Πλην όμως οι συνεχείς απαγορεύσεις και η πολιτική ορθότης κλπ τα τελευταία χρόνια και όλα για την οικονομία μας, την προστασία μας κλπ και δεν πετυχαίνει το στόχο αλλά και έχει αρχίσει να μας τη δίνει.....
.....χθες είδα στην τηλεόραση (Λονδίνο) το Vanishing Point του 1971 και με έχει πιάσει το αυτοκινητο-επαναστατικό μου! (κλασική ταινία συνεχούς κυνηγητού με λίγα λόγια αλλά πολλή μουσική και αν και δεν έχει τις τρομερές φάσεις του Ronin σε φτιάχνει γενικότερα) -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μα αυτο ακριβως εννοει και ο Νασος. Το να απαγορευεις στα SUV ειναι επισης υπερβολικο οσο υπερβολικο σου φαινεται να απαγορευεις το μικρα αυτοκινητα 'πολης' στην εθνικη οδο.
Δεν πρεπει να ειμαστε απολυτοι και υπερβολικοι στις γνωμες μας.τα οχήματα πόλης δεν απαγορεύεται να κινούνται σε αυτοκινητόδρομο με ανώτατη επίσημη ταχύτητα τα 120 χ.α.ω. διότι δεν προκαλούν προβλήματα σε κανέναν (ούτε στους οδηγούς τους) με τι ταχύτητες αυτές
υπάρχουν όμως οχήματα που (βάσει του Κ.Ο.Κ) απαγορεύεται να κυκλοφορούν στους αυτοκινητοδρόμους έτσι δεν είναι? συνεπώς η σύγκριση είναι ατυχής
παραθέτω το σχετικό άρθρο του Κ.Ο.Κ.
'Aρθρo 29: Kίνηση oxημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς, oδoύς ταxείας κυκλoφoρίας και σήραγγες
- Στoυς αυτoκινητόδρoμoυς και στις oδoύς ταxείας κυκλoφoρίας, oι oπoίες διακρίνoνται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις oδoύς εισόδoυ και εξόδoυ εξ αυτών, απαγoρεύεται η κυκλoφoρία πεζών, εφίππων, ζώων, πoδηλάτων, ζωηλάτων oxημάτων και γενικά oxημάτων τα oπoία δεν κινoύνται με κινητήρα, ως και μηxανoκίνητων oxημάτων τα oπoία εξ υπoλoγισμoύ ή εκ κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπoρoύν να αναπτύξoυν σε oριζόντια oδό ταxύτητα μεγαλύτερη των 50 xιλιoμέτρων την ώρα.
Είπα δε πως η σύγκριση είναι ατυχής διότι η κοινή λογική δεν είναι η αντι-απαγόρευση αλλά η εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου και η ασφάλεια...επομένως επαναλαμβάνω..αν υπάρχουν ειδικές συνθήκες σε περιοχές όπου η κίνηση οχημάτων συγκεκριμένων χαρακτηριστικών μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, τότε είναι πιθανή η απαγόρευσή τους από τις περιοχές αυτές
τονίζω τα παραπάνω αν και τα έχω ξαναπεί για να εξηγήσω στους πιο θερμόαιμους πως ΔΕΝ μιλάμε για γενική απαγόρευση των suv, ΔΕΝ μιλάμε για μια ειλημμένη απόφαση και νομίζω όσοι έχουν στοιχειώδη σοβαρότητα καταλαβαίνουν πως το κίνητρο ΔΕΝ είναι ο φθόνος προς τους ιδιοκτήτες τους
Η χρήση οχημάτων είναι συνδεδεμένη με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διαφόρων χωρών..δεν είναι τυχαίο που η Ιταλία είχε ανέπτυξε μια θαυμάσια σχολή μικρών αυτοκινήτων..ούτε που η Ιαπωνία πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη οικονομικών κινητήρων..έτσι τα suv αναπτύχθηκαν στην Αμερική και διαδόθηκαν στην Ευρώπη λόγω
(α) της περιαστικής ανάπτυξης (μετακίνηση δραστηριοτήτων από το φυσικό κέντρο μιας πόλης στα προάστια και η συνακόλουθη διασπορά πλυθησμών σε πιο απομακρυσμένες-αλλά με μεγάλους ελέυθερους χώρους- περιοχές) , (β) της μη εκδήλωση μεγάλης ενεργειακής κρίσης τα τελευταία χρόνια (που είναι όμως προ των πυλών), (γ) της οικονομικής ανάπτυξης και της συνακόλουθης ανόδου της αγοραστικής δύναμης και φυσικά (δ) της μόδαςστη δημοσίευση αυτή μιλάμε ΚΥΡΙΩΣ για το (α) και τι γίνεται στις ήδη κορεσμένες περιοχές από τα οχήματα των κατοίκων της περιφέρειας που διευρύνεται...το (β) είναι θέμα προς το παρόν οικολογικής συνείδησης, το (γ) το πως δηλαδή ο καθένας αποφασίζει να διαχειριστεί το πλεόνασμά του, είναι κοινωνικό φαινόμενο και δεν με αφορά άμεσα παρα μόνο σε επίπεδο φιλοσοφικό ενώ το (δ) πάει κι έρχεται
-
Φίλε theios, η άποψή μου είναι πως όσο γελοίο είναι αυτό που ανέφερα, να απαγορευτούν τα Atos στον αυτοκινητόδρομο, άλλο τόσο γελοίο είναι το να απαγορευτούν τα SUV στις πόλεις. Προσωπικά (και όπως έχω ξαναπεί) αυτές οι απαγορεύσεις που γυρίζουν τα άντερα διότι είναι καθαρά ρατσιστικές, καθώς αφορούν μία ολόκληρη κατηγορία οχημάτων συλλήβδην και όχι την προστασία ενός 'αγαθού', το οποίο προσβάλλει η κυκλοφορία των εν λόγω οχημάτων.
Αν έλεγαν 'δεν έχουμε χώρο στις πόλεις, απαγορεύονται τα αυτοκίνητα με μήκος > 4.5 μέτρα' θα το καταλάβαινα. Και ας απαγορεύονταν και τα μεγάλα SUV και οι σειρά 5-7 BMW, και οι Mercedes, και τα Toyota Avensis-VW Passat κτλ. κτλ. θα το καταλάβαινα (ενδεχομένως δεν θα συμφωνούσα αλλά θα κατανοούσα τη σκοπιμότητα)
Αν έλεγαν 'υπάρχει πρόβλημα ρύπανσης στις πόλεις, απαγορεύονται τα αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές Euro-τάδε' ή 'που έχουν κατανάλωση μεγαλύτερη από τόσο' θα το καταλάβαινα επίσης -και ας απαγορεύονταν καταρχήν όλα τα 'σαραβαλάκια' 'του λαού' (πχ. γιατί αποδεχόμαστε τα μη καταλυτικά αυτοκίνητα να έχουν εκπομπές ρύπων 10 φορές μεγαλύτερες από τα καταλυτικά ? Δεν μας νοιάζει τότε η υγεία μας ? )
Αν έλεγαν 'στις πόλεις κυκλοφορούν πολλοί πεζοί, απαγορεύονται τα αυτοκίνητα με λιγότερα από 3 αστέρια στην προστασία πεζών του Euro-NCAP', επίσης θα το καταλάβαινα. Και ας απαγορεύονταν τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Αλλά δεν καταλαβαίνω την απαγόρευση που θίγει συλλήβδην Toyota Land Cruiser ('τέρας' από όλες τις απόψεις) και RAV4 (μέγεθος και κατανάλωση 'κανονικού' αυτοκινήτου) και Honda CRV (3 αστέρια στην προστασία πεζών) και Daihatsu Terios (σαν 1300-άρι), διότι δεν προστατεύει συνολικά κανένα κοινωνικό ή φυσικό αγαθό.
Και ναι, κατά την άποψή μου, η όλη ιστορία είναι πρώτιστα ψηφοθηρική και βασίζεται στο φθόνο που νοιώθουν πολλοί (δεν υποννοώ τίποτα για κανέναν εδώ, μιλάω γενικά) απέναντι σε κατόχους / οδηγούς τέτοιων οχημάτων: εδώ στο Forum κατηγορούμε συχνά τους οδηγούς SUV πως δεν σέβονται τους άλλους χρήστες του δρόμου (συμφωνώ!), δεν μπορώ να πιστέψω πως μόνο οι οδηγοί SUV είναι κομπλεξικοί και φέρονται έτσι και δεν υπάρχει μία 'αντίθετη' ομάδα κομπλεξικών που φθονούν τους πρώτους και θα ήθελαν κατά βάθος να τους μοιάσουν και άρα εύκολα επικροτούν μια τέτοια πρόταση.
Εν τέλει, αν το δεις ψυχρά και λογικά, η απαγόρευση (ΟΚ, πρόταση) των SUV δεν στέκει. Ακριβώς όπως δεν στέκει (και αυτό εννοούσα, προφανώς) η αντίστοιχη απαγόρευση των Atos στους αυτοκινητόδρομους.
-
theios k nass καλα τα λετε αμφοτεροι. Για την ιστορια να κ τα αποτελεσματα αναλυτικα: http://www.autopress.gr/fnews/safetest.html
Το προσωπικο μου παραπονο με τα SUV (sorry αν καποιος το εχει θιξει ηδη) ειναι οτι κατα κανονα τα οδηγουν γυναικες οι οποιες -κατα κανονα- δεν μπορουν να τα κουμανταρουν! Παιρνουν τις στροφες λες κ οδηγουν τριαξονικη νταλικα κ στην ευθεια οδηγουν στη μεση του δρομου! Προχθες μαλιστα ειδα τη ζωη μου να περναει απο μπροστα μου οταν συναντηθηκα στην κορυφη μιας ανηφορας με ενα Hyundai που ερχοταν με 1000! (το οποιο βεβαια σε περιπτωση μετωπικης θα με εκανε πιτα κ αυτο θα στραβωνε κανενα προφυλακτηρα, αντε να εσπαγε κ η μασκα) Αφου δεν το εχεις, παρε ρε κοριτσι μου ενα Yaris να εχουμε ολοι το κεφαλι μας ησυχο! -
Οπως λεει και η μικρη μου αδερφη που εχει παρει ενα τετοιο (και ηθελε και μεγαλυτερο...) τα παιρνουν γιατι αισθανονται πιο ασφαλεις... (για τον εαυτο τους βεβαια ). Αμα φοβουνται να οδηγησουν ας παρουν τα ΜΜΜ κι ας μην κανουν σα μια τυπισσα που πετυχα τις προαλλες στο λεωφορειο κι ελεγε σχεδον κλαιγοντας σε καποιο αλλο ζωο στο κινητο πως αισθανεται απαισια που για πρωτη φορα (!) μπηκε σε ΜΜΜ γιατι εχει τ΄αμαξι στο συνεργειο κι εχουν απεργια τα ταξι!!!!!
-
Tα SUV δινουν την 'απατηλη' αισθηση της ασφαλειας.Στους οδηγους τους δηλαδη γιατι στους αλλους ..................αστα να πανε!!!
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Οπως λεει και η μικρη μου αδερφη που εχει παρει ενα τετοιο (και ηθελε και μεγαλυτερο...) τα παιρνουν γιατι αισθανονται πιο ασφαλεις... (για τον εαυτο τους βεβαια ).Ναι ρε παιδια, τι κακο ειναι αυτο; Ειναι ζητημα αν ξερω εστω κ μια κοπελα που δεν προτιμα τζιπ ή SUV (αλλα οχι οτι κ οτι, Terios, Jimny κτλ. Απο RAV4, Freelander κ πανω!) Που θα παει, δεν θα παρω το Χαμβι να τις βαλω ολες στη θεση τους;
Α, κ μια ενσταση:Αλλά δεν καταλαβαίνω την απαγόρευση που θίγει συλλήβδην Toyota Land Cruiser ('τέρας' από όλες τις απόψεις)
Αυτο δεν ειναι καθαροαιμο τζιπ;
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Α, κ μια ενσταση:Αλλά δεν καταλαβαίνω την απαγόρευση που θίγει συλλήβδην Toyota Land Cruiser ('τέρας' από όλες τις απόψεις)
Αυτο δεν ειναι καθαροαιμο τζιπ;
Φυσικά! Αλλά λες αν βγει μια απαγόρευση για τα SUV, να εξαιρούνται τα 'καθαρόαιμα τζιπ' ? Να κυκλοφορεί κανείς στο Κολωνάκι με Niva ή Jimny και να μην κυκλοφορεί με Χ5 ?
-
επειδή όπως είπα το δημοσίευμα αφορούσε προτάσεις και όχι εφαρμογή μέτρου το πιο πιθανό είναι αν ποτέ υπάρξει τέτοια απαγόρευση να μην διατυπωθεί γενικά..δηλαδή απαγορεύονται τα suv διότι μετά τίθεται και θέμα ορισμού του τι είναι και τι δεν είναι
στην περίπτωση αυτή ίσως να 'φωτογραφίζονταν' τα suv αν κάποια διάταξη έκανε συγκεκριμένες αναφορές σε χαρακτηριστικά οχημάτων
εύλογα θα μου πέιτε πως η πρακτική εφαρμογή θα ήταν δύσκολη..δηλαδή τι θα γινόταν..θα είχαμε τροχονόμους με μεζούρες να μετράνε και ζυγαριές στις εισόδους των πόλεων? προφανώς όχι..αυτό που γίνεται με ανάλογες απαγορεύσεις είναι η αλλαγή στάσης των κατασκευαστών αν επρόκειτο να χάσουν μέρος της αγοράς
-
πάντως είναι φοβιστικά αυτά τα 'τύπου τζιπ', SUV. Θυμάμαι σε διασταύρωση ήρθε κοντά στην πόρτα μου ένα από δαύτα και ανατρίχιασα (οδηγώ σουζούκι σουϊφτ). Πανύψηλα, ακυρώνουν όλες τις μελέτες παθητικής μελέτης των άλλων αυτοκινήτων (γενικότερα των άλλων, αφού το δικό μου είπαμε είναι σουϊφτ )ενώ και τα 750 κιλά του δικού μου αυτοκίνητου είναι πιο λίγο και από το 50% του δικού τους βάρους.
Ενας από τους κύριους λόγους που βάλλουν οι αμερικάνοι εναντίων τους είναι ακριβώς αυτό και όχι άδικα, κατά τη γνώμη μου -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πάντως είναι φοβιστικά αυτά τα 'τύπου τζιπ', SUV. Θυμάμαι σε διασταύρωση ήρθε κοντά στην πόρτα μου ένα από δαύτα και ανατρίχιασα (οδηγώ σουζούκι σουϊφτ). Πανύψηλα, ακυρώνουν όλες τις μελέτες παθητικής μελέτης των άλλων αυτοκινήτων (γενικότερα των άλλων, αφού το δικό μου είπαμε είναι σουϊφτ )ενώ και τα 750 κιλά του δικού μου αυτοκίνητου είναι πιο λίγο και από το 50% του δικού τους βάρους.
Ενας από τους κύριους λόγους που βάλλουν οι αμερικάνοι εναντίων τους είναι ακριβώς αυτό και όχι άδικα, κατά τη γνώμη μουΜπορεί να ακυρώνουν την παθητική μελέτη άλλων αυτοκινήτων κυρίως λόγω όγκου,αλλά δεν νομίζω οτι σε παθητική ασφάλεια είναι κάτι το εξαιρετικό.Και αυτό δυστυχώς δεν το γνωρίζουν οι περισσότεροι κάτοχοι.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Δεν ειναι μαγκια του. Ειναι ενεργοβορα και ρυπαινουν. Αυτα μας επηρεαζουν ολους. Δε ζουμε σε κοινωνιες του ενος. Κανεις δεν εχει δικαιωμα στον αερα που αναπνεουμε...Πόσα SUV είναι περισσότερο ενεργοβόρα από ένα EVO ή ένα Impreza ή τις 500 άρες και 600 άρες Mercedes υπουργών και λοιπών...; Και γιατί ρυπαίνουν περισσότερο από κάποια άθλια παλιά ταξί ή φορτηγά - κια δημοσίας χρήσεως;
Νομίζω ότι γινόμαστε υπερβολικοί.
Έξω τα suv (από το Παρίσι?)