-
Το αυτοκίνητο είναι ένα fiesta του 2005. Ενώ στο site της Bosch εμφανίζει κωδικο (552) για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, στην πράξη τους έχω βρει μόνο Γερμανία, ο πωλητής όμως δε στέλνει εδώ
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι ένα fiesta του 2005. Ενώ στο site της Bosch εμφανίζει κωδικο (552) για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, στην πράξη τους έχω βρει μόνο Γερμανία, ο πωλητής όμως δε στέλνει εδώΤου εστειλες email να τον ρωτησεις; Γιατι μπορει να μην εχει σαν επιλογη την Ελλαδα αλλα να στελνει.
-
Θα το δοκιμάσω, το θέμα βέβαια είναι πως δε γνωρίζω Γερμανικά
-
Μην ανησυχείς, ο Γερμανός θα ξέρει αγγλικά (ή και ελληνικά, ποτέ δε ξέρεις )
-
Ειδικά για τέτοια ανταλλακτικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην στένουν!
Χτύπα το στο ebay και όλο και κάτι θα βρεις! -
παιδια εχω ενα 307 και το πισω λαστιχο του υαλοκαθαριστηρα εχει κοπει απο τη παλαιοτητα οποτε θα το αλλαξω! Μου ειπε ενας φιλος οτι ειναι καλυτερα να αλλαξω ολο τον υαλοκαθαριστηρα και οχι μονο το λαστιχακι. Συμφωνειτε με αυτη την αποψη ή ειναι πεταμα χρηματων! Οσον αφορα τα μπροστα να τα αλλαζα και αυτα? Μεχρι στιγμης τα μπροστα δεν εχουν κανενα προβλημα!
Με τα υγρα τι παιζει? Εκτος απο απιονισμενο πρεπει να βαλω καποιο καθαριστικο/σαμπουαν? -
πισω αλλαξε τον ολοκληρο, κοστος 7 ευρω πρπ
και μπροστα εγω λεω ολοκληρο να αλλαχτει, οταν εχεις προβλημα φυσικα
-
Όντως ο πίσω είναι φθηνός. Πιο πολύ θα ταλαιπωρηθείς να αλλάζεις λαστιχάκια κλπ.
-
Καλησπέρα, ξέρει μήπως κανείς τι υαλοκαθαριστήρες πρεπει να διαλέξω για ένα nissan almera n15;
Επειδή δεν ξέρω πολλά,,, Μπορώ να βάλω όποιους να ναι ή πρέπει συγκεκριμμένα νούμερα; -
Πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μήκος (που το μετράς εύκολα χωρίς καν να τους βγάλεις) και πρέπει να ταιριάζει το πιαστράκι του αλλά συνήθως τα περισσότερα έχουν περισσότερα ανταπτοράκια στη συσκευασία για να ταιριάζει. Επίσης μπορεί να είναι με ή χωρίς σπόιλερ ή να είναι ειδικού τύπου.
Όπως και να έχει πρώτα πας στο σχετικό μαγαζί πχ Πράκτικερ, Καρφούρ ή κάποιο με είδη αυτοκινήτου ή βενζινάδικο. Μετά ρωτάς ή απλά κοιτάς στο σχετικό φύλλο-μενού με όλα τα αυτοκίνητα να βρεις το μοντέλο σου. Μετά το επιβεβαιώνεις στη συσκευασία ότι αναφέρει το δικό σου μοντέλο!
Αφού το πάρεις ακολουθείς τις οδηγίες του αυτοκινήτου και του υαλοκαθαριστήρα (ή την κοινή λογική) για να τους αλλάξεις. Πετάς τους παλιούς στους μπλε κάδους για ανακύκλωση! -
Nα σαι καλά φίλε μου.
Βασικά λέω να πάω σε bosch γιατί έχω ακούσει ότι είναι από τους καλύτερους αν όχι οι καλύτεροι. Με αυτούς που έχω τώρα δεν καθαρίζει σχεδόν τίποτα και γεμίζει 'γραμμές' το παρμπρίζ. Ελπίζω με BOSCH να δω διαφορά.
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Nα σαι καλά φίλε μου.
Βασικά λέω να πάω σε bosch γιατί έχω ακούσει ότι είναι από τους καλύτερους αν όχι οι καλύτεροι. Με αυτούς που έχω τώρα δεν καθαρίζει σχεδόν τίποτα και γεμίζει 'γραμμές' το παρμπρίζ. Ελπίζω με BOSCH να δω διαφορά.Τους Α533S (Aerotwin) δίνει η Bosch για το αυτοκίνητό σου. Πρέπει να υπάρχουν στο Praktiker .
-
Σε ευχαριστώ φίλε. Δεν έχω αλάξει ποτέ πρωσοπικά υαλοκαθαριστήρες, είναι δυσκολη η διαδικασία;
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Σε ευχαριστώ φίλε. Δεν έχω αλάξει ποτέ πρωσοπικά υαλοκαθαριστήρες, είναι δυσκολη η διαδικασία;Αν είναι να αλλάξεις λάστιχο και όχι το σύνολο του καθαριστήρα είναι δουλειά που απαιτεί αν τα χέρια σου πιάνουν περί τη μισή ώρα. Αν είναι να αλλάξεις το στέλεχος ούτε 5 λεπτά.
-
Άλλαξα σήμερα λάστιχα στους υαλοκαθαριστήρες μου. Πήρα το σετ των 2 ευρώ από τα AlexPak (2 λάστιχα μήκους 60cm) Τα πέρασα σε λιγότερο από 10 λεπτά. Τα δοκίμασα και καθαρίζουν μια χαρά. Πήρα πολλά σετ να αλλάξω από όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας
Για όποιον ενδιαφέρεται και δεν το έχει ξανακάνει, η συσκευασία έχει αναλυτικές οδηγίες και δε νομίζω πως χρειάζεται να πιάνουν ιδιαίτερα τα χέρια σου για να το καταφέρεις...
-
Ελενξε τα και μετα απο λιγη χρηση μην και θελουν λιγο ακομα σφιξιμο.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Οι Guard, που πουλάει το Praktiker είναι αποδεδειγμένα το ίδιο καλοί με τους Bosch και αρκετά φθηνότεροιΕίναι πολύ φθηνότεροι οι Guard, αλλά και πολύ χειρότεροι. Θόρυβος και αναπηδήσεις σχεδόν απο καινούργιοι (ειδικά αν ψιχαλίζει και το τζάμι δεν έχει πολύ νερό) και μέτριο καθάρισμα. Τους έχω δοκιμάσει και τους δύο το αμάξι μου (Pudo).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ελενξε τα και μετα απο λιγη χρηση μην και θελουν λιγο ακομα σφιξιμο.Καλησπέρα
Τα μάκτρα που είχα αλλάξει την προηγούμενη φορά στο corolla έχουν πλαστικούς οδηγούς με πλαστικά 'στοπ' στις άκρες οπότε δεν φεύγει από τη θέση του το λάστιχο.
Στο Mx5 έχει μεταλλικούς οδηγους πιο σφικτούς από το Corolla χωρίς 'στοπ' στα τελειώματα, αλλά εφαρμόζει τέλεια η εγκοπή σταθεροποίησης που έχει το λάστιχο με τον πρώτο οδηγό και δε κουνιέται καθόλου το λάστιχο!Που χρειάζεται το σφίξιμο;
-
Στο σημειο που λεει high quality rubber αλλα στην ακρη του υαλακαθαριστηρα,αν ειναι μεταλλικο το μπρατσο.Μου εχει τυχει να μετακινηθει το λαστιχο μεσα στη βαση του ,για αυτο το λεω. -
Τα σιδεράκια πρέπει μόνο να συγκρατούν ΧΑΛΑΡΑ το λάστιχο και να μην είναι σφιχτά.
Και μόνο ένα να είναι σφικτό, το λάστιχο δεν κουνιέται καθώς αλλάζει η καμπυλότητα του παρπρίζ και μένουν σημεία που δεν πατάει το λάστιχο στο τζάμι.Μετά πρέπει να περιστρέψεις (στραβώσεις) όλο το μάκτρο ώστε το λάστιχο να πατάει κάθετα στο τζάμι.
Δηλαδή αν κάνει θόρυβο ή πηδάει προς τη μια κατεύθυνση, τότε το λάστιχο δεν σκουπίζει το τζάμι αλλά το ξύνει με γωνία πάνω από 90 μοίρες - γι αυτό πηδάει.Με λίγη προσπάθεια μπορείς να κάνεις τους υαλοκαθαριστήρες να σκουπίζουν τέλεια.
Μη τους στραβώνετε πολύ, αν φαίνεται ότι χρειάζονται πολύ στράβωμα μάλλον κάτι δεν βλέπεις σωστά.
Περι Υαλοκαθαριστηρων