Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καδένα ή ιμάντας εκκεντροφόρων;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καδένα ή ιμάντας εκκεντροφόρων;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    47
    168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Μια απλη ερωτηση:
      Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?

      [/quote]

      Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
      Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
      Απαντήσεις.
      Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
      Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
      Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!😉
      Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
      Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
      Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!

      Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:

      ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        Μια απλη ερωτηση:
        Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?

        [/quote]

        Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
        Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
        Απαντήσεις.
        Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
        Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
        Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!😉
        Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
        Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
        Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!

        Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:

        ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Μια απλη ερωτηση:
          Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?

          [/quote]

          Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
          Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
          Απαντήσεις.
          Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
          Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
          Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!😉
          Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
          Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
          Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!

          Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:

          ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Όπως τα είπε ο GFON. Η καδένα είναι καλύτερη, αλλά κάνει θόρυβο και είναι δυσκολότερη η εφαρμογή της, οπότε αποφεύγεται η χρήση της.

            Κυρίως χρησιμοποιείται σε πολύστροφους κινητήρες και κινητήρες που έχουν κάποιο σύστημα μεταβλητού χρονισμού.

            Κάποια αυτοκίνητα έχουν συνδιασμό καδένας και ιμάντα. Σε αυτή την περίπτωση ο ιμάντας δίνει κίνηση στον ένα εκκεντροφόρο μόνο, και μια καδένα συνδέει τους δύο εκκεντροφόρους μαζί. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω αυτό το σύστημα υπάρχει για να μεταβάλεται το overlap μεταξύ των εκκεντροφόρων.

            Το Civic Type R (K20A) έχει ιμάντα νομίζω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              minos last edited by

              Ο χρήστης GFON έγραψε:

              Μια απλη ερωτηση:
              Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ?

              Μια απλή απάντηση στο ερώτημα σου μέσο ερώτησης –ρητορικής !!!
              Γιατί οι μοτοσικλέτες έχουν και αυτές καδένα και όχι ιμάντα εκκεντροφόρου ή εναλλακτικά γρανάζια???
              Απαντήσεις.
              Η τεχνολογία της καδένας είναι πιο πολύπλοκη, με αυτόματους τεντοτήρες ..και αλλα καλούδια.
              Με τις στροφές που ανεβάζουν οι κινητήρες των μοτοσικλετών δεν θα άντεχαν οι ιμάντες, άρα οι καδένα είναι μονόδρομος στις μοτο.
              Είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτυχείς αθόρυβη λειτουργία καδένας, σε σχέση με τον ιμάντα που είναι πανεύκολο !!😉
              Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
              Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, **και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης. **
              Ο κινητήρας του T-sport της Toyota (VVTL-I) έχει καδένα και όχι ιμάντα λόγο ότι ανεβάζει υψηλές στροφές , δεν έψαξα το TYPE-R αλλά μάλλον καδένα θα έχει !!

              Αυτά και ελπίζω να σου απάντησα!!:lol:

              ΥΣ .ο ιμάντας ειναι φθηνότερος οχι καλύτερος [/quote]

              Για δες:

              http://www.nissan.gr/nissan.nsf/AllDocuments/almera_specs?OpenDocument

              Αν δεις το 1.5 στροφαρει μεχρι 6000 σαλ. Τι την θελει την καδενα??
              Αν δεν κανω λαθος ειναι πιο βαρια απο το λουρι --> μεγαλυτερες απωλειες????

              P.S δεν μιλησα για T-SPORT ή TYPE R

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gfon last edited by

                Κόστος συντήρηση καδένας σημαντικά μειωμένο
                Τώρα γιατί η Nissan χρησιμοποιεί καδένα, σε απλούς κινητήρες νομίζω ότι είναι θέμα επιλογών της, και σε καμία περίπτωση τεχνολογικού μειονεκτήματος όπως ( αν κατάλαβα καλά) θες να το παρουσίασης.

                Πιθανοί λόγοι ίσως είναι, για να μειώσουν το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου ή δεν θα θέλουν να αναπτύξουν και την τεχνολογία του ιμάντα για λόγους κόστους έρευνας και ανάπτυξης.
                Υποθέσεις κάνω........
                Σίγουρα δεν είναι απαραίτητο σε τέτοιο κινητήρα, αλλά δεν είναι και μειονέκτημα!!!!!

                Και αεριζόμενα δισκόφρενα να έβαζαν στο ALMERA μπροστά πίσω, πάλι υπερβολή θα ήταν, αλλά όχι μειονέκτημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Το Civic Type R (K20A) έχει ιμάντα νομίζω.

                  Έκανα λάθος. Ο K20A έχει όντως καδένα. Το είδα στο service manual. Δεν ξέρω για τα Β16/18/20 ή το F20C, αλλά υποθέτω και αυτά τα μοτέρ θα έχουν καδένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madness last edited by

                    Το Type-r έχει καδένα .Ομοίως η Τ Sport αλλα και ο 1,4 και ο 1,6 Vvt-i απο Toyota φοράνε καδένα. H επιλογή της καδένας είναι οτι απλά αντέχει πιο πολύ και τα μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό την χρειάζονται λόγω του τρόπου που δουλεύουνε , επίσης το κόστος συντήρησης είναι μηδαμινό αφού σχεδόν δεν αλλάζεται ποτέ . Δεν αποτελούν πρόβλημα οι στροφές που ανεβάζουνε .
                    Παλιότερα πολλά αυτοκίνητα είχαν καδένα , εγκαταλείφτηκε όμως λόγω του θορύβου σχεδόν απο όλες τις εταιρείες . Τελευταία όμως πολλές ξαναρχίζουν να την χρησιμοποιούν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drizzt last edited by

                      Ο χρήστης Madness έγραψε:

                      Παλιότερα πολλά αυτοκίνητα είχαν καδένα , εγκαταλείφτηκε όμως λόγω του θορύβου σχεδόν απο όλες τις εταιρείες . Τελευταία όμως πολλές ξαναρχίζουν να την χρησιμοποιούν

                      Με χαρά να προσθέσω το αυτοκίνητό μου σε αυτά που έχουν πλέον καδένα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης Madness έγραψε:
                        Το Type-r έχει καδένα .Ομοίως η Τ Sport αλλα και ο 1,4 και ο 1,6 Vvt-i απο Toyota φοράνε καδένα. H επιλογή της καδένας είναι οτι απλά αντέχει πιο πολύ και τα μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό την χρειάζονται λόγω του τρόπου που δουλεύουνε , επίσης το κόστος συντήρησης είναι μηδαμινό αφού σχεδόν δεν αλλάζεται ποτέ . Δεν αποτελούν πρόβλημα οι στροφές που ανεβάζουνε .
                        Παλιότερα πολλά αυτοκίνητα είχαν καδένα , εγκαταλείφτηκε όμως λόγω του θορύβου σχεδόν απο όλες τις εταιρείες . Τελευταία όμως πολλές ξαναρχίζουν να την χρησιμοποιούν

                        και ο 1,0 στο Γιάρις μου καδένα έχει...

                        Σπύρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Και οι ιμάντες έχουν κάποια πλεονεκτήματα πάντως.

                          -Αποσβαίνουν καλύτερα τους κραδασμούς

                          -Παίρνουν ρυθμιζόμενα γρανάζια. Για το Type-R υπάρχουν κίτ μετατροπής σε ιμάντα για αυτόν ακριβώς το λόγο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimded last edited by

                            και το παλιο μικρα εχει καδενα και απο φυλλαδιο της νισσαν ειχα διαβασει οτι το εκαναν γιατι δεν υπηρχε προμηθευτης (ιμαντα)που να εδεινε αξιοπιστια (νομιζω)για 160.000 χιλιομετρα

                            παντως αν δεν το προσεξεις γυρω στα 80000 θα κανει σα ραπτομηχανη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gfon last edited by

                              Ο χρήστης jimded έγραψε:
                              και το παλιο μικρα εχει καδενα και απο φυλλαδιο της νισσαν ειχα διαβασει οτι το εκαναν γιατι δεν υπηρχε προμηθευτης (ιμαντα)που να εδεινε αξιοπιστια (νομιζω)για 160.000 χιλιομετρα

                              Κανένας ιμάντας δεν αντέχει τόσα χιλιόμετρα στα 60-70,000 θέλει αλλαγή....εξάλλου ειναι ενας απο τους λόγους που βάζουν καδένα, οπως ακριβώς λές

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                madness last edited by

                                παντως αν δεν το προσεξεις γυρω στα 80000 θα κανει σα ραπτομηχανη

                                Η καδένα λιπαίνεται απο ψεκαστήρες συνεχώς πράγμα που το κάνει να μην κάνει σαν ραπτομηχανή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  anemar last edited by

                                  Στις αντιπροσωπειες αυτοκινητων παντως,οταν ενα μοντελο διαθετει καδενα το παρουσιαζουν οι πωλητες ως ενα απο τα πλεονεκτηματα του.Λενε π.χ εχει ABS,αεροσακους,εξοπλισμους κτλ. κτλ....λενε εχει και καδενα-που δεν θελει αντικατασταση σαν τον ιμαντα,ο οποιος κοστιζει κτλ.
                                  Δηλαδη το βαζουν στα + του αυτοκινητου.Τωρα αν ειναι ή δεν ειναι,δεν ειχα ποτε αυτοκινητο με καδενα οποτε δεν ξερω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Το μόνο μειονέκτημα της καδένας όπως έχει ειπωθεί είναι ο θόρυβος, σε όλους τους άλλους τομείς υπερέχει ξεκάθαρα του ιμάντα. Για μένα είναι πλεονέκτημα να διαθέτει καδένα ο κινητήρας γιατί πέρα από όλα τα άλλα ανεβάζει κατακόρυφα την αξιοπιστία του μοτέρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stavros-vvti last edited by

                                      ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΕΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΔΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΧΩ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 1.6 VVTI ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΜΠΛΕΚΩ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΜΑΝΤΕΣ Κ.Τ.Λ. ΧΩΡΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΙΜΑΝΤΑΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nipa last edited by

                                        Ο Μ10 της BMW ειχε καδενα, ο Μ40 ιμάντα και ο Μ42 παλι καδενα. Πιστευω πως σιγουρα η καδενα ειναι πιο αξιοπιστη, αλλωστε ποσες φορες εχετε ακουσει για 'κουρεμα' βαλβιδων λογω σπασμενου ιμαντα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          demetriades last edited by

                                          Σχετικά με την καδένα στα Nissan είναι πολιτική της εταίριας γιατί κανένας κατασκευαστής υμάντων χρονισμού δεν δινεί εγγύηση 100000 χιλιομέτρων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr