-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα τι λέτε???Έλα ντε!!!
-
to focus 1 και ενα γαματο πλαισιο ειχε , και μια γαματη αναρτηση , και ενα γαματο τιμονι
τι αλλο να ζητησει κανεις???? -
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Με 30000 αγοράζεις TypeR με A/C (OK, το Golf δίνει κλιματισμό), μεταλλικό χρώμα, μπάκετ καθίσματα με αλκαντάρα, ηλεκτρικές κλειδαριές - καθρέπτες, immobiliser, 2 αερόσακους και ικανοποιητικό ηχοσύστημα των 500 ευρώ. Τι παραπάνω παίρνεις στο Golf με τα ίδια χρήματα ? Το ESP ?
Με κάθε σεβασμό και εγώ αλλά ύστερα από αυτά που λες παραπάνω και μου θέτεις θέμα τιμής και εξοπλισμού και όχι επιδόσεων (όχι πως υστερεί εκεί το GTI αλλά είναι άλλη αντιπαράθεση) και μου λες και ειρωνικά για ESP και σου παραθέτω πόσα παραπάνω εξοπλιστικά καλούδια έχεις με το GTI στα ίδια περίπου λεφτά και εισαι κολλημένος ακόμα και με τα επιχειρήματα που σου παρέθεσα και μου απαντάς: 'ε τότε για σένα είναι καλυτερη επιλογή το GTI' ε τότε και για καποιον που δεν ξεκολλάει από τους made in Japan αλλά είναι κολλημένος εκεί για τους λάθος λόγους (μιας και επιχειρηματολόγησα) θα έλεγα πως για σένα είναι σωστή επιλογή το ΤypeR
Και αυτά ενώ έχει προηγηθεί ολόκληρη συζήτηση για το χαρακτήρα και τις επιδόσεις σε πίστα και εκτός των 2 αυτοκινήτων και ο εξοπλισμός αναφέρθηκε μόνο παρεμπιπτόντως. ΟΚ, αν νομίζεις πως ο εξοπλισμός ήταν το σημείο που έδωσα έμφαση, τι να πω...
Κολλημένος με τα γιαπωνέζικα ? Κάθε άλλο, το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Punto GT, οδηγώ συχνά και εκτιμώ το 106 R 1.3 της γυναίκας μου και ελπίζω το επόμενο να είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην κατηγορία τιμής που θα μπορώ να επιλέξω μέχρι τότε (μακάρι να μπορούσα να πάρω μια Μ3 Ε36). Αν κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια (ότι κάποιος πρέπει ντε και καλά να είναι 'κολλημένος') είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό μου. Πάντως εγώ δεν βάζω την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων σε συζήτηση για εξοπλισμό και μετά να προσπαθώ να κάνω και τον έξυπνο.
(Και τουλάχιστον από τους δύο μας ΕΧΩ οδηγήσει για πολλά χιλιόμετρα το ένα από τα δύο αυτοκίνητα στα οποία αναφερόμαστε και ΞΕΡΩ επακριβώς τις αρετές και τα μειονεκτήματά του. Εσυ ?)
Και τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω για τον εξοπλισμό είναι πως περίπου στην ίδια τιμή (διότι είπες '30 και κάτι', δηλ. μπορεί και 31 ?, ενώ εγώ μιλάω για κάτω από 30 καρατσεκαρισμένο) τα αυτοκίνητα έχουν παρόμοιο εξοπλισμό και, εν πάσει περιπτώση, έχουν (κατά την άποψή μου), όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται σε αυτοκίνητα 'GTI' (το μόνο σημαντικό πλεονέκτημα του Golf είναι οι πλευρικοί αερόσακοι και ο κλιματισμός αντί του A/C), οτιδήποτε παραπάνω δεν προσθέτει κάτι στην όλη αξιολόγηση.
Με γειά το GTI όταν το πάρεις και σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς το ίδιο και περισσότερο που ευχαριστιέμαι εγώ το TypeR.
(Τα Civic έχουν 'πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση' εδώ και κάτι δεκαετίες, για τα Golf είναι ίσως έξτρα εξοπλισμός )
Δεν θα μπορούσε να έχει καμία σχέση αυτή η γερασμένη αμφιβόλου απόδοσης ανάρτηση με την Multilink, είναι σα να μου συγκρίνεις το υδραυλικό τιμόνι μιας Mercedes του 1975 (η απίστευτη ελαφρότητα του είναι-καμία σχέση με το ας πούμε ελαφρύ τιμόνι του VTS) με το τιμονι του typeR σήμερα... μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
Και αφού πας δεκαετίες πίσω... να μην σου θυμίσω τι ήταν μπροστά στα πρώτα Golf το Civic τότε. Ένα κουλουράκι.Τότε το Civic ήταν segment B (supermini) και το Golf segment C, τώρα είναι στην ίδια κατηγορία και μπορείς να τα συγκρίνεις. Αλλά είσαι τελείως εκτός θέματος για άλλη μια φορά: αναφέρεις σαν πλεονέκτημα (ΟΚ, έστω στον 'εξοπλισμό') κάτι που άλλοι έχουν εδώ και πολλά χρόνια, το οποίο είναι πλεονέκτημα μόνο αν το μέτρο σύγκρισής σου είναι το Golf IV αλλά φέρνει γέλια αν το δεις συνολικά στην αγορά (εξ΄ ου και οι παρατηρήσεις για το Focus I).
-
Φιλε μου οδηγησε και το GOLF σε δημοσιο δρομο,οχι σε πιστα,και μετα ελα πες μου.Καμια σχεση.Οπως λες οτι εχεις οδηγησει το CTR ετσι κι εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Ασ'το που σου λεω.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Φιλε μου οδηγησε και το GOLF σε δημοσιο δρομο,οχι σε πιστα,και μετα ελα πες μου.Καμια σχεση.Οπως λες οτι εχεις οδηγησει το CTR ετσι κι εγω εχω οδηγησει και τα δυο.Ασ'το που σου λεω.OK φίλε μου, με γειά σου
Αναρωτιέμαι όμως πόσα χλμ. πρέπει να οδηγήσει κανείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να έχει συγκεκριμένη άποψη, ιδίως μάλιστα για το ποιό είναι καλύτερο από το άλλο -διότι προφανώς εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως και τα δύο είναι πολύ καλά, αλλά για το ποιό είναι καλύτερο χρειάζεται 'κάτι παραπάνω'
-
Να΄τος ο γκολφάκιας! Μην τον ακούτε, είναι προκατειλημμένος, εχει παραγγείλει το GTi!!!
Τι έγινε μεγάλε; Περιμένουμε, ε;
Αντε να το πάρεις, να ξεκαβ***σουμε και εμείς... -
Οντως το παρηγγειλα αλλα οδηγησα και τα δυο πριν και εβγαλα τα συμπερασματα μου.Οποτε δεν ημουν προκατειλημενος.
Κι εγω περιμενω φιλε... -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Οντως το παρηγγειλα αλλα οδηγησα και τα δυο πριν και εβγαλα τα συμπερασματα μου.Οποτε δεν ημουν προκατειλημενος.
Κι εγω περιμενω φιλε...'άρχοντα των δρόμων', αν επιτρέπεται για πόσο όδήγησες το καθένα?
-
To CTR ειναι φιλου και το οδηγησα αρκετα οπως και με πηγε και αυτος που το ηξερε σαφως καλυτερα το αυτοκινητο.Το GTI το οδηγησα μεσω ενος γνωστου και ηταν δημοσιογραφικο αλλα ημουν λιγο περιορισμενος.
Για το CTR εχω πιο ολοκληρωμενη αποψη,αλλα γενικα το GTΙ μου αρεσε περισσοτερο.Και θεση οδηγησης και κινητηρας (ειμαι συνηθησμενος σε ροπη) και γενικα το 'πατημα' του αυτοκινητου μου φανηκε πολυ καλυτερο.Βεβαια απο αναρτηση το Type R ειναι πιο κοντα σ'αυτο που θελω αλλα μ'ενα μικρο κοστος το φτιαχνω και στο Golf.Αυτα... -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Οντως το παρηγγειλα αλλα οδηγησα και τα δυο πριν και εβγαλα τα συμπερασματα μου.Οποτε δεν ημουν προκατειλημενος.
Κι εγω περιμενω φιλε...ποσο καιρο θα κανουν να στο φερουνε?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Οντως το παρηγγειλα αλλα οδηγησα και τα δυο πριν και εβγαλα τα συμπερασματα μου.Οποτε δεν ημουν προκατειλημενος.
Κι εγω περιμενω φιλε...ποσο καιρο θα κανουν να στο φερουνε?
200 και σημερα....GTI
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Με 30000 αγοράζεις TypeR με A/C (OK, το Golf δίνει κλιματισμό), μεταλλικό χρώμα, μπάκετ καθίσματα με αλκαντάρα, ηλεκτρικές κλειδαριές καθρέπτες, immobiliser, 2 αερόσακους και ικανοποιητικό ηχοσύστημα των 500 ευρώ. Τι παραπάνω παίρνεις στο Golf με τα ίδια χρήματα ? Το ESP ?
Πάντως εγώ δεν βάζω την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων σε συζήτηση για εξοπλισμό και μετά να προσπαθώ να κάνω και τον έξυπνο.Κοίτα δεν κάνω τον έξυπνο απλά απάντησα σε εξυπνάδα που προσπάθησες να κάνεις απλά δεν πέρασε (αν είναι δυνατόν να θεωρείται αξιόλογος για σύγκριση εξοπλισμός -εντός των 30.000- το A/C, το μεταλλικό χρώμα, τα μπάκετ, οι ηλεκτρικές κλειδαριές-καθρέπτες, το immobiliser, οι 2 αερόσακοι, βλέπω έβαλες ότι μπορούσες για να φανεί συμφέρουσα αγορά πώς και δεν έβαλες και τον αναπτήρα! Μέρσι πλιζ). Άλλος κάνει τον έξυπνο!
Εκτός αυτού 'άλλος' κάνει και τον είρωνα, όταν είπε για το ESP. Και να μην επεκταθώ στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καλούδια του GTI που το κάνουν ασφαλέστερο και για μας τους 'στραβόγιαννους' αλλά και λιγότερο ασφαλές όταν μάθουμε (απενεργοποίηση).
Για την πολλαπλών συνδέσμων έχεις δίκιο, δεν είναι εξοπλισμός, αλλά παρασύρθηκα από την υπεροχή στο σημείο αυτό και μου ξέφυγε.
(Και τουλάχιστον από τους δύο μας ΕΧΩ οδηγήσει για πολλά χιλιόμετρα το ένα από τα δύο αυτοκίνητα στα οποία αναφερόμαστε και ΞΕΡΩ επακριβώς τις αρετές και τα μειονεκτήματά του. Εσυ ?)
Ακούω με προσοχή τα μειονεκτήματα του Type, και ποιές θεωρείς αρετές.
τα αυτοκίνητα έχουν παρόμοιο εξοπλισμό και, εν πάσει περιπτώση, έχουν (κατά την άποψή μου), όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται σε αυτοκίνητα 'GTI' (το μόνο σημαντικό πλεονέκτημα του Golf είναι οι πλευρικοί αερόσακοι και ο κλιματισμός αντί του A/C), οτιδήποτε παραπάνω δεν προσθέτει κάτι στην όλη αξιολόγηση.
Παρόμοιος? Χοντρικά...
Δηλαδή οι 6 αερόσακοι και όχι 4 όπως λες δεν σε ενδιαφέρουν (το Type είπες έχει 2 παρεπιτόντως).
Ο διζωνικός ηλεκτρονικός κλιματισμός δεν σε ενδιαφέρει.
Η ηλιοροφή δεν σε ενδιαφέρει. Και είναι κιάλλα, αλλά τέτοια ώρα μου διαφέυγουν. Ρε φίλε ένα τέτοιο αμάξι πρέπει να είναι και απόλαυση και ασφάλεια και γκαζοκαύλα... όχι μόνο γκαζοκαύλα (κατά τη γνώμη μου έτσι?).Τότε το Civic ήταν segment B (supermini) και το Golf segment C, τώρα είναι στην ίδια κατηγορία και μπορείς να τα συγκρίνεις.
Φαίνεται πως σε βολεύει το Civic αυτό ε? Για πήγαινε πιο πίσω, στο sedan με τον τετράγωνο 'ποπό', νομίζω πρέπει να ήταν το πρώτο Civic αυτό τότε. Αντίστοιχο με το Golf I ή ΙΙ, δεν θυμάμαι.
Ουφ... πωπω αν είναι να έχουμε τέτοια κόντρα στο forum θα προτιμούσα να την κάναμε στη βούτα το Δεκέμβριο. Το Νοέμβρη θα το τσιμπίσω...δώσε μου 1 μήνα προσαρμογή.
-
Έχοντας δοκιμάσει πλέον μέσω γνωστού-σήμερα κιόλας και το νέο GTI σε συγκρίση με το Type r που είχα δοκιμάσει παλαιότερα ,αυτά που αποκόμισα γενικά είναι τα εξής....
α) Όπως και στη δοκιμή των 4Τ....GTI ο Γερμανός, Race o Ιάπωνας. Αυτή την αίσθηση αποκόμισα.
β) Σαφώς πιο χλιδάτος ο Γερμανός, όχι όμως και Σπαρτιάτης ο Ιάπωνας (έχει ό,τι χρειάζεται σε συνάρτηση με τη φιλοσοφία κατασκευής του).
γ)Εξαιρετικά ταχύτατος και ιδανικά ήρεμος, όπως ένα πολιτισμένο GTI, ο Γερμανός, θορυβώδης- ευχάριστα όμως- ο Ιάπωνας.
δ) Ανάρτηση εντελώς διαφορετική( κάπως μαλακό το GTI, θεόσκληρο το CTR).Τελικά αν και φιλοιάπωνας το Golf με κέρδισε σε αρκετά σημεία. Μένει να δείξει την αξιοπιστία του στο πέρασμα του καιρού. Προσωπικά δεν έβγαλα στο μυαλό μου νικητή. Το ξέρω όμως ότι ειλικρινά θα αγόραζα και πάλι CTR. Γιατί ας μην ξεχνάμε όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων του καθενός από εμάς Και ότι και πούμε οι προτεραιότητες και οι κτήσεις μας μας καθοδηγούν. Και τα δύο είναι υπέροχα και πραγματικά χαίρομαι που κάποια αυτοκίνητα παραμένουν ξεχωριστά και σήμερα ,δύο διαφορετικές σχολές.
Σ.Σ 1)Η δοκιμή ξεκίνησε από τα ΚΤΕΛ στο Κηφισό και κατέληξε στον κόμβο της Μαλακάσας.
2) Ψαρωτικό το GTI Δύσκολα το ξεχωρίζουν ακόμα ,καποιος με ρώτησε αν είναι τουρμπάτο 1.44)ΚΑΛΩΡΙΖΙΚΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙΓΓΕΙΛΑΝ Η ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Μακάρι να είχαμε κι εμείς τη δυνατότητα να αποκτήσουμε ένα CTR ή ένα GTI
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
to focus 1 και ενα γαματο πλαισιο ειχε , και μια γαματη αναρτηση , και ενα γαματο τιμονι
τι αλλο να ζητησει κανεις????΄
Ίσως ένα ποιο γαμάτο κινητήρα στις ποιο μικρές εκδόσεις 1.4 - 1.6 (σύμφωνα με τον ανταγωνισμό) και μία ποιο γαμάτη ποιότητα κατασκευής. Αν πούμε για το τελευταίο μοντέλο φυσικά μια ποιο γαμάτη σχεδίαση! -
Ο χρήστης apav έγραψε:
Οντως το παρηγγειλα αλλα οδηγησα και τα δυο πριν και εβγαλα τα συμπερασματα μου.Οποτε δεν ημουν προκατειλημενος.
Κι εγω περιμενω φιλε...ποσο καιρο θα κανουν να στο φερουνε?
200 και σημερα....GTI
200 μέρες, παλι αρχισανε τις μαλ.... στην VW...... ΄(παντα η ίδια ιστορία)
το type _R ειναι ετοιμοπαραδορο μου ειπε ενας φίλος που πηγε και ρωτησε..
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
200 μέρες, παλι αρχισανε τις μαλ.... στην VW...... ΄(παντα η ίδια ιστορία)
το type _R ειναι ετοιμοπαραδορο μου ειπε ενας φίλος που πηγε και ρωτησε..Δυστυχώς έτσι είναι...
Το TypeR είναι όντως ετοιμοπαράδοτο πάντως... -
Ναι,το CTR ειναι ετοιμοπαραδοτο αλλα του χρονου αλλαζει μοτελο ενω το GTΙ μολις ηρθε.Σαν επιλογη αγορας αυτη τη στιγμη δεν το συζηταω οτι το GOLF ειναι καλυτερο.Σαν αυτοκινητα, για μενα που με ενδιαφερει και η βελτιωση 1ου σταδιου, και γενικα τα κριτηρια μου ειναι υπερ του τουρμπο,θεωρω πως καλυτερο ειναι το GTI,για μενα.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Ναι,το CTR ειναι ετοιμοπαραδοτο αλλα του χρονου αλλαζει μοτελο ενω το GTΙ μολις ηρθε.Σαν επιλογη αγορας αυτη τη στιγμη δεν το συζηταω οτι το GOLF ειναι καλυτερο.Σαν αυτοκινητα, για μενα που με ενδιαφερει και η βελτιωση 1ου σταδιου, και γενικα τα κριτηρια μου ειναι υπερ του τουρμπο,θεωρω πως καλυτερο ειναι το GTI,για μενα.δε νομιζω ότι το type_r θα ερθει τοσο γρηγορα και δε ξερω τι φιλοσοφιας θα ειναι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
δε νομιζω ότι το type_r θα ερθει τοσο γρηγορα και δε ξερω τι φιλοσοφιας θα ειναι
μια πρόβλεψη δική μου είναι πως μάλλον θα αποκτήσει κιαυτό εξοπλισμό σαν του GTI θα γίνει ασφαλέστερο δηλαδή... όλα εκεί πάνε στην τελική... με ότι κιαν συνεπάγεται αυτό (μεγαλύτερο κόστος αγοράς, λιγότερο racing χαρακτήρα κλπ...)
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
δε νομιζω ότι το type_r θα ερθει τοσο γρηγορα και δε ξερω τι φιλοσοφιας θα ειναι
μια πρόβλεψη δική μου είναι πως μάλλον θα αποκτήσει κιαυτό εξοπλισμό σαν του GTI θα γίνει ασφαλέστερο δηλαδή... όλα εκεί πάνε στην τελική... με ότι κιαν συνεπάγεται αυτό (μεγαλύτερο κόστος αγοράς, λιγότερο racing χαρακτήρα κλπ...)
οτι και να ειναι δεν εχουμε λεφτα.
αυτο ειναι το προβλημα
χτες τα εχωσα παλι για το αστρα.... και οχι για να το κανω GT αλλα για να σωσω και τους 90 ιππους που εχω (μη μείνω με 3-4 εννοω)
VW Golf GTI