-
Γιατί το Clio θεωρείται ένα απο τα καλύτερα σπόρ αυτοκίνητα? Πχ, στο αγγλικό Evo το είχαν ανάμεσα σε Ferrari και Porsche.
Τόσο καλό είναι ή βοήθησαν άλλοι παράγοντες? Πχ, θυμάμαι οτι την περίοδο που βγήκε στην παραγωγή, η Williams Renault κυριαρχούσε στην Φόρμουλα 1. Επίσης ήταν περιορισμένης παραγωγής, λιγότερα απο 2000 κομάτια αν θυμάμαι καλά.
-
Γιατί το Clio θεωρείται ένα απο τα καλύτερα σπόρ αυτοκίνητα? Πχ, στο αγγλικό Evo το είχαν ανάμεσα σε Ferrari και Porsche.
Τόσο καλό είναι ή βοήθησαν άλλοι παράγοντες? Πχ, θυμάμαι οτι την περίοδο που βγήκε στην παραγωγή, η Williams Renault κυριαρχούσε στην Φόρμουλα 1. Επίσης ήταν περιορισμένης παραγωγής, λιγότερα απο 2000 κομάτια αν θυμάμαι καλά.
-
Γιατί το Clio θεωρείται ένα απο τα καλύτερα σπόρ αυτοκίνητα? Πχ, στο αγγλικό Evo το είχαν ανάμεσα σε Ferrari και Porsche.
Τόσο καλό είναι ή βοήθησαν άλλοι παράγοντες? Πχ, θυμάμαι οτι την περίοδο που βγήκε στην παραγωγή, η Williams Renault κυριαρχούσε στην Φόρμουλα 1. Επίσης ήταν περιορισμένης παραγωγής, λιγότερα απο 2000 κομάτια αν θυμάμαι καλά.
-
Αν οδηγησεις ενα ή βρες καποιον να σε παει μια βολτα θα καταλαβεις!
-
Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
Αν οδηγησεις ενα ή βρες καποιον να σε παει μια βολτα θα καταλαβεις!Δεν αμφιβάλω οτι έχει πολύ καλή συμπεριφορά, αλλά δεν είναι υπερβολή πχ το Evo να το βγάζει καλύτερο απο BMW Μ3? (έστω και αν η σύγκριση ήταν 'άτυπη')
-
Το Evo το εβγαλε καλυτερο απο την Μ3 οχι γιατι ειναι απαραιτητα καλυτερο(σε απολυτες τιμες κρατηματος η ακομα και σε υποκειμενικες αντιληψεις οδικης συμπεριφορας), αλλα γιατι παρα το οτι εχει το 1/10 της τιμης της Μ3, καθως και διαφορετικο προσανατολισμο (hot μεν, hatchback δε) ειναι παρα πολυ καλο και κοντα στην Μ3 στην οδικη συμπεριφορα.
-
Γιατί είναι αρκετά ελαφρύ, γρήγορο ΑΚΡΙΒΩΣ όσο πρέπει και από οδική συμπεριφορά και αίσθηση ένα πολύτιμο του Σαίξπηρ σοννέτο. Είναι ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών.
-
Ποιο ειναι αυτο το αυτοκίνητο,πότε κατασκευάστηκε και ποιο το κόστος αγοράς του;
Φωτίστε και εμάς τους αδαείς.. -
clio 1 williams 2λιτρο γυρω στα 170 αλογα.......μονο σε ενα υπεροχο μπλε σκουρο χρωμα και με τις υπεροχρες χρυσαφι ζαντες.....τωρα πια υπαρχουν ομως πολλα αμιμουδιαρικα....τα γνησια εχουν ταμπελακι με αυξοντα αριθμοσ το εσωτερικο.....παντως απ οτι ξερω δεν ηταν και οτι πιο αξιοπιστο και οτι ειχε υψηλο κοστος συντηρησης........μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
clio 1 williams 2λιτρο γυρω στα 170 αλογα.......μονο σε ενα υπεροχο μπλε σκουρο χρωμα και με τις υπεροχρες χρυσαφι ζαντες.....τωρα πια υπαρχουν ομως πολλα αμιμουδιαρικα....τα γνησια εχουν ταμπελακι με αυξοντα αριθμοσ το εσωτερικο.....παντως απ οτι ξερω δεν ηταν και οτι πιο αξιοπιστο και οτι ειχε υψηλο κοστος συντηρησης........μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος150 άλογα είχε το williams, τόσο το 1 όσο και το 2 (το οποίο παρήχθει κατά παράβαση της συμφωνίας κυρίων περί περιορισμένης παραγωγής).
170 περίπου (172) είχε ο 'απόγονός' του, το Clio Sport. Στα χαρτιά τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
150 άλογα είχε το williams, τόσο το 1 όσο και το 2...
οχι και clio 2 σε williams
clio 1 phase 2 μπορεί παρόλο που δεν έχω δει ποτέ αλλά clio 2 ?? -
Ο χρήστης predator έγραψε:
150 άλογα είχε το williams, τόσο το 1 όσο και το 2...
οχι και clio 2 σε williams
clio 1 phase 2 μπορεί παρόλο που δεν έχω δει ποτέ αλλά clio 2 ??Μπες στο http://www.clio-williams.net/ και θα σου λυθούν όλες οι απορίες περί εκδόσεων.
Δεν μίλησα εγώ για 'Clio 2' αλλά για Williams 2.
-
Τα γαλλικα μου είναι πολύ φτωχά για να με βοηθήσει το site.
Παντως απο ότι καταλαβα για μια παλιατζούρα μιλάμε , η Williams πέρα απο τα φρένα και το όνομα έβαλε κάτι άλλο; -
Η Renault λανσάρισε στην αγορά αυτό το μικρό GTI για να αποδείξει πως το Peugeot 205 GTI «πέρασε» και πως κάποιος, ενδεχομένως και καλύτερος, αντικαταστάτης βρέθηκε για να κερδίσει τις καρδιές των απανταχού γρήγορων οδηγών που θέλουν να έχουν στην κατοχή τους ένα γρήγορο hatchback.
Το παν για να χαρακτηριστεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο σαν σημείο αναφοράς στην κατηγορία του είναι να έχει καλό μπροστινό σύστημα που να διαβάζει καλά τον δρόμο. Το Williams μπορεί να μην είχε τιμόνι «ξυράφι» σαν το 205 αλλά ήταν παράλληλα πιο φιλικό και προβλέψιμο. Σε αρκετά περιοδικά έχει γίνει σύγκριση κατά μέτωπο αυτών των 2 αυτοκινήτων και το Williams ήταν παντού μπροστά. Ίσως κάπου να παίζει ρόλο και η διαφορά ηλικίας, η οποία κυμαίνεται στα 7-9 περίπου χρόνια, αλλά ελάχιστοι υπολογίζουν αυτήν την παράμετρο και αυτό γιατί ενδιαφέρονται παραπάνω για την σπιρτάδα του οχήματος παρά για τα «ψιλά γράμματα».
Σε πολλούς δημοσιογράφους δεν άρεσαν οι κραυγαλέες χρυσές ζάντες που έκαναν αντίθεση με το πανέμορφο μπλε χρώμα του 2λιτρου Clio. Η παρουσίαση του αυτοκινήτου έγινε κοντά στις στροφές του Ράλι Κορσικής και αυτό γιατί μετά την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, οι τυχεροί δημοσιογράφοι θα οδηγούσαν το Clio στην διαδρομή του ράλι. Η γόμα από τα λάστιχα των αγωνιστικών αυτοκινήτων ήταν ακόμα φρέσκια στην άσφαλτο και το Williams φαινόταν να βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Υπήρχε διάχυτη στην ατμόσφαιρα η επιθυμία να ήταν χειρότερο από το 205, όμως μετά το τέλος της διαδρομής ΟΛΟΙ οι δημοσιογράφοι κατέληξαν σε θετικά συμπεράσματα και σύσσωμος ο δημοσιογραφικός κύκλος μιλούσε για ένα νέο δίλιτρο όπλο, που γινόταν πλέον το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των hatchback GTI!
Το Williams κυκλοφόρησε σε 3 φάσεις με ελάχιστες εμφανισιακές διαφορές μεταξύ των τριών μοντέλων. Η Renault ξεκίνησε την παραγωγή το 1993 και κράτησε μέχρι το 1996. Πρόσφατα έγινε αναμέτρηση του Clio Williams με το Ibiza Cupra R και το Clio 172 στην πίστα του MIRA και η ανωτερότητα του Williams ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής. Αυτό είναι ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα για τις ικανότητες του 2λιτρου εκρηκτικού μπλε Clio!
Τύπος κινητήρα 4 κύλινδροι σε σειρά
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4Κυβικά (cm3) 1 998
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 82,7 x 93Απόδοση (ίπποι ανά στρ/λεπτ.) 150 στις 6 100
Ροπή 18,2 & 4 500Σασμάν 5 τάχυτο.
Ανώτατη ταχύτητα σχέσεων (km/h) 55 / 92 / 130 / 165 / 217
Cx 0,33
Ανάρτηση εμπρός Ανεξάρτητη με γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης & αντιστρεπτική ράβδος.
Ανάρτηση πίσω Ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες, εγκάρσια δοκό διατομής V & 4 εγκάρσιες ράβδους στρέψης.
ΦρέναΕμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα (259mm)
Πίσω Συμπαγείς δίσκοι (238mm)Διαστάσεις
Μήκος-πλάτος-ύψος 3 712 x 1 641 x 1 365Ζάντες εμπρός 7' x 15' Speedline χρυσές
Ζάντες πίσω 7' x 15' Speedline χρυσές
Ελαστικά 185/55 VR 15Ρεζερβουάρ (l) 50
Βαρος 990 kg
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα (km/h) 215
0 - 100 km/h (sec) 7,8
0 - 400 m (s) 15,6
0 - 1000 m (s) 28,6
πηγη:GreekRenaultClub. -
Υπόψιν ότι ακόμα και σήμερα πολλοί βελτιωτές αντιγράφουν το προφίλ των εκκεντροφόρων και το σχήμα των κυλινδροκεφαλών του Williams για τα φτιαξίματα που κάνουν.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Υπόψιν ότι ακόμα και σήμερα πολλοί βελτιωτές αντιγράφουν το προφίλ των εκκεντροφόρων και το σχήμα των κυλινδροκεφαλών του Williams για τα φτιαξίματα που κάνουν.Συγκεκριμένα ο Μπούμπης αντιγράφει το προφίλ των εκκεντροφώρων του Williams για τα Rallye.
-
O Clio-V6 τα είπε όλα! Έτσι είναι!
Να συμπληρώσω πάντως κάτι για τον vaggelis που αναφέρθηκε σε μαϊμούδες. Πράγματι μόνο 15-17 περίπου Williams ήρθαν στην Ελλάδα original. Όμως και αυτά που φτιάχτηκαν εδώ, από τροπέτα και με βάση το 16V δεν είναι λιγώτερο καλά, για τον απλούστατο λόγο ότι και το original έτσι φτιάχτηκε! Αν ο μάστορας είναι καλός τότε συμβαίνει ό,τι και με τις Integrale που κάποιες εντόπιες μαϊμούδες ήταν καλύτερες από τους εργοστασίου!
Αυτό με τους εκκεντροφόρους του Μπούμπη είναι σωστό, το είχε πει ο ίδιος στους 4T παλιότερα.
Στο site που έδωσα έχει μερικά πολύ καλά βιντεάκια, αξίζει να κατεβάσετε ένα από τεστ στην Ισπανία, όπου το δοκιμάζουν στην πίστα. Εκεί θα δείτε τι σημαίνει καταπληκτική FWD συμπεριφορά, ώριμη και αποτελεσματική.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
150 άλογα είχε το williams, τόσο το 1 όσο και το 2...
οχι και clio 2 σε williams
clio 1 phase 2 μπορεί παρόλο που δεν έχω δει ποτέ αλλά clio 2 ??Μπες στο http://www.clio-williams.net/ και θα σου λυθούν όλες οι απορίες περί εκδόσεων.
Δεν μίλησα εγώ για 'Clio 2' αλλά για Williams 2.
δεν είμαι ακριβώς γαλλόφωνος αλλά έτσι αλλάζει το πράγμα, συνεννοηθήκαμε
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
δεν είμαι ακριβώς γαλλόφωνος αλλά έτσι αλλάζει το πράγμα, συνεννοηθήκαμε
Μπες και πάρε τα βιντεάκια και τις μπροσούρες, αξίζει!
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
.......Όμως και αυτά που φτιάχτηκαν εδώ, από τροπέτα και με βάση το 16V δεν είναι λιγώτερο καλά, για τον απλούστατο λόγο ότι και το original έτσι φτιάχτηκε!
Κάτι σαν το Focus RS δηλαδή?
Renault Clio Williams - Γιατί τόσος ντόρος?