-
Καλό μήνα! Αύριο θα ξέρω.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Καλό μήνα! Αύριο θα ξέρω.Kαλο μηνα και σε σενα φιλε... Θα περιμενω πως και πως αυριο τα νεα σου...
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
Το c2 1,6 125 ps ερχεται αυτον τον μηνα. τουλαχιστον ετσι γραφει στουσ 4τροχους (καλο μηνα btw)Θα είναι έκδοση VTS? Με ανάλογο στήσιμο δηλαδή? Δεν έχει λίγο άβολο στήσιμο για σπορ έκδοση (αναλογία μήκους - πλάτους - ύψους)?
-
Ναι, ναι, ναι και όχι (το τελευταίο ναι για το ύψος αλλά το όχι επειδή έχει αρκετό πλάτος και τι να κάνουμε όλοι έτσι τα φτιάχνουνε.....!)
-
Περιμενω ακομα απεγνωσμενα τον n.olympios....για καποιο νεο για το C2 VTS...!!!ΑΑΑΑΑ εχω ξεχασει φιλε να σου κανω 2 ερωτησεις!1)Μπορεις να μου πεις πανω κατω ποσο πιστευεις οτι μπορει να ειναι η τιμη του C2 VTS...?Τωρα μπορει να μου πεις εδω μπορει να μην ξερει η ιδια η Citroen θα ξερεις εσυ....λεμε πανω κατω τι πιστευεις θα εχει περιπου τη τιμη οπως του Saxo VTS...?2)Εχω διαβασει σε κατι Site oτι θα βγει και ενας διλιτρος κινητηρας....ισχυει κατι τετοιο..?Περιμενω ΝΕΑ ΣΟΥ.....
-
2λιτρο μοτέρ σε τόσο μικρό αμαξάκι...χλωμότατο!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
2λιτρο μοτέρ σε τόσο μικρό αμαξάκι...χλωμότατο!Εδώ που τα λέμε προτιμότερο θα ήταν να μπει ο δίλιτρος του PSA με τα 136 άλογα, παρά να εξελιχθεί ένας 'καινούργιος' 1600. Ακόμα και στην Ελλάδα, δεν υφίσταται πλέον θέμα τεκμηρίων.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
2λιτρο μοτέρ σε τόσο μικρό αμαξάκι...χλωμότατο!Απο άποψη βάρους δεν είναι και τόσο μικρό. Δίλιτρα σεντάν προηγούμενων δεκαετιών είχαν παραπλήσια βάρη.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Απο άποψη βάρους δεν είναι και τόσο μικρό. Δίλιτρα σεντάν προηγούμενων δεκαετιών είχαν παραπλήσια βάρη.
Σωστά, είναι πάνω από 1050 κιλά το 1600 και με το δίλιτρο θα πλησιάσει τα 1100.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
2λιτρο μοτέρ σε τόσο μικρό αμαξάκι...χλωμότατο!
Εδώ που τα λέμε προτιμότερο θα ήταν να μπει ο δίλιτρος του PSA με τα 136 άλογα, παρά να εξελιχθεί ένας 'καινούργιος' 1600. Ακόμα και στην Ελλάδα, δεν υφίσταται πλέον θέμα τεκμηρίων.
Σωστά αυτά που λέτε αλλά σκεφτείτε και τον παράγοντα κόστος..
Αν πάρουμε το παράδειγμα της SEAT με το Ibiza FR που κοστίζει 19.800 ευρώ και συνυπολογίσουμε ότι το Citroen C2 1,6 VTR κοστίζει 15.100 ευρώ υπολογίστε μόνοι σας πόσο θα κόστιζε ένα C2 2.0
Και στο παραπάνω σκεπτικό προσθέστε και το ερώτημα..ποιός θα έδινε τόσα ευρώ για ένα τέτοιο C2..?**Η επιτυχία των Saxo - Rallye οφείλονταν σε ένα μεγάλο βαθμό και στο πολύ καλό value for money που είχαν..
-
Συγνώμη για την καθυστέρηση, η απόσπαση πληροφοριών πήρε παράταση μέχρι την επόμενη Πέμπτη, όπου έχω ραντεβού στα κεντρικά...
Διαφωνώ με τη λογική του 2.0 @ 136ΗΡ στο C2 VTS. Χίλιες φορές καλύτερα ένας επανεξελιγμένος 1.6, με την αναμενόμενη απόδοση των 125+ ίππων και τον εκρηκτικό χαρακτήρα που είχε και στα Saxo VTS - 106 Rallye - 106 Gti, παρά ένας δίλιτρος που θα είχε μεν περισσότερη ροπή αλλά η λειτουργία του δε θα ταίριαζε τόσο στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
-
Πως τα καταφεραν το 1600cc βγαζει 125+ αλογα ενω το 2000cc 136 ?
Γιατι καποιος να παρει το 2000cc τοτε?
μηπως ο δευτερος βγαζει την ισχυ και την ροπη του χαμηλα , ενω ο 1600αρης τα βγαζει στις 6000+ στροφες?N_olympios δεν καταλαβα αυτα με την εκρηκτικοτητα, γιατι ο 2000ψψ να μην εχει εκρηκτικοτητα? επειδη ειναι πιο βαρυς? και ποσο πιο βαρυς ειναι? μηπως αυτο τα παραπανω κιλα καλυπτονται απο τα 11 επιπλεον αλογα?
Μηπως η επιλογη του 1600 ειναι περισσοτερο ψυχολογικη λυση (πειθονται πιο ευκολα οι γονεις, ακομα δεν εχουμε συνηθησει οτι δεν υπαρχει τεκμηριο στα 2000cc κλπ) παρα λογικη? Η μηπως εκριναν πως ο 1600αρης κινει το αμαξωμα το ιδιο ικανοποιητικα?
-
Aerandir, δεν θα πάρει κανείς το 2000 cc γιατί απλούστατα δε θα υπάρξει τέτοια έκδοση.
Εξάλλου, μπορεί οι 11 ίπποι να υπερκαλύπτουν το επιπλέον βάρος του κινητήρα, αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Καλό είναι τα αυτοκίνητα να έχουν όσο γίνεται λιγότερο βάρος κι ας έχουν χαμηλότερη ισχύ (και νομίζω πως δεν είμαι ο μόνος που τα προτιμά έτσι).
Η εκρηκτικότητα του κινητήρα δεν έχει καμία σχέση με τον κυβισμό του. Το Suzuki Swift Gti ήταν μόνο 1.3 λίτρα, ατμοσφαιρικό, και ο χαρακτήρας του ήταν εκρηκτικότατος. Το οποίο βέβαια μπορεί να ειδωθεί από 2 πλευρές. Η μία είναι ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν ψόφιος χαμηλά και με μηδενική ροπή (έως τις 4.000 στροφές). Η άλλη είναι ότι από τις 4.000 στροφές και μετά (μέχρι τις 8.700), το αυτοκίνητο ΛΥΣΣΑΓΕ!!! Εξ ου και ο χαρακτηρισμός περί εκρηκτικότητας.
Ο δίλιτρος με τα 136 είναι σχεδιασμένος για οικογενειακό αυτοκίνητο. Τυχαίνει να γνωρίζω αρκετά καλά τη λειτουργία του, αφού με αυτόν είναι εξοπλισμένο το C5 του πατέρα μου. Είναι ένας πολύ καλός κινητήρας, ροπάτος, ελαστικός και σχετικά εύστροφος. Δεν είναι τίποτε παραπάνω. Ο 1.6 του Saxo VTS όμως είχε, αναλογικά, χαμηλότερη ροπή χαμηλά αλλά και μεγαλύτερη δύναμη ψηλότερα, όπως επίσης και σαφώς καλύτερη ευστροφία. Ο Σάββας είναι πιο αρμόδιος επί του θέματος. Επίσης, ο 1.6 είχε χαρακτηριστεί από τους καλύτερους στον κυβισμό αυτόν. Ο δίλιτρος απέχει αρκετά από αυτό τον χαρακτηρισμό.
Αρα, δεν τίθεται θέμα καλύτερου συνολικά κινητήρα, αλλά ποιος είναι πιο κατάλληλος για τη συγκεκριμένη χρήση.
Ενα μόνο αυτοκίνητο της κατηγορίας των supermini εξοπλίστηκε με κινητήρα 2.0 λίτρων, και αυτό ήταν το 205 GTi πρώτης γενιάς, αυτό με τους τεράστιους προφυλακτήρες, και αυτό έγινε για δύο λόγους.
α) έπρεπε να φτιάξουν μία τέτοια έκδοση ώστε να ομολογκαριστεί για το WRC (εξού και οι τεράστιοι προφυλακτήρες, για να φτάσει στο ελάχιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος αμαξώματος) και
β) Το group PSA είχε 2 επιλογές για τον κινητήρα, ο ένας ήταν νέος τότε δίλιτρος με τα 136 άλογα, και ο παλιότερος με τα 167, ο οποίος έμπαινε στα 306 Gti/Race και ZX 16v/Xsara VTS. Ο δεύτερος κινητήρας όμως ήταν πολύ δυνατός για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και η Peugeot δεν είχε χρόνο για να εξελίξει το πλαίσιο κατάλληλα (αυτό δηλαδή που έκανε αργότερα με την έκδοση RC και την παρουσίαση του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και τους 180 ίππους).
Γι'αυτό το λόγο επέλεξαν τον 136αρη. Για να υπενθυμίσω τι έλεγε ο τύπος για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τα σχόλια ήταν ότι ήταν καλό αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Ηταν στο στοιχείο του στους αυτοκινητοδρόμους. Το C2 VTS όμως έχει σαν στόχο τις στροφές, όχι τις ευθείες.Ουφ!
-
Συν του οτι τα 2000cc σημαίνουν περισσότερο βάρος στον μπροστά και χειρότερη κατανομή μαζών.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Συν του οτι τα 2000cc σημαίνουν περισσότερο βάρος στον μπροστά και χειρότερη κατανομή μαζών.Μα πόσο πιο βαρύ θα είναι ένα δίλιτρο απο ένα 1600? Αν η αύξηση κυβικών γίνει απο αύξηση του bore, το βάρος παραμένει το ίδιο.
Άλλο μικρό αυτοκίνητο με μεγάλη μηχανή: Metro 6R4 με κινητήρα 3 λίτρων
-
Μπράβο βρε Θανάση, κατανομή μαζών είναι η φράση που έψαχνα πριν...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ο Σάββας είναι πιο αρμόδιος επί του θέματος. Επίσης, ο 1.6 είχε χαρακτηριστεί από τους καλύτερους στον κυβισμό αυτόν. Ο δίλιτρος απέχει αρκετά από αυτό τον χαρακτηρισμό.
...δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω..
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Aerandir, δεν θα πάρει κανείς το 2000 cc γιατί απλούστατα δε θα υπάρξει τέτοια έκδοση.Εξάλλου, μπορεί οι 11 ίπποι να υπερκαλύπτουν το επιπλέον βάρος του κινητήρα, αλλά δεν είναι πάντα αυτό το ζητούμενο. Καλό είναι τα αυτοκίνητα να έχουν όσο γίνεται λιγότερο βάρος κι ας έχουν χαμηλότερη ισχύ (και νομίζω πως δεν είμαι ο μόνος που τα προτιμά έτσι).
Η εκρηκτικότητα του κινητήρα δεν έχει καμία σχέση με τον κυβισμό του. Το Suzuki Swift Gti ήταν μόνο 1.3 λίτρα, ατμοσφαιρικό, και ο χαρακτήρας του ήταν εκρηκτικότατος. Το οποίο βέβαια μπορεί να ειδωθεί από 2 πλευρές. Η μία είναι ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας ήταν ψόφιος χαμηλά και με μηδενική ροπή (έως τις 4.000 στροφές). Η άλλη είναι ότι από τις 4.000 στροφές και μετά (μέχρι τις 8.700), το αυτοκίνητο ΛΥΣΣΑΓΕ!!! Εξ ου και ο χαρακτηρισμός περί εκρηκτικότητας.
Ο δίλιτρος με τα 136 είναι σχεδιασμένος για οικογενειακό αυτοκίνητο. Τυχαίνει να γνωρίζω αρκετά καλά τη λειτουργία του, αφού με αυτόν είναι εξοπλισμένο το C5 του πατέρα μου. Είναι ένας πολύ καλός κινητήρας, ροπάτος, ελαστικός και σχετικά εύστροφος. Δεν είναι τίποτε παραπάνω. Ο 1.6 του Saxo VTS όμως είχε, αναλογικά, χαμηλότερη ροπή χαμηλά αλλά και μεγαλύτερη δύναμη ψηλότερα, όπως επίσης και σαφώς καλύτερη ευστροφία. Ο Σάββας είναι πιο αρμόδιος επί του θέματος. Επίσης, ο 1.6 είχε χαρακτηριστεί από τους καλύτερους στον κυβισμό αυτόν. Ο δίλιτρος απέχει αρκετά από αυτό τον χαρακτηρισμό.
Αρα, δεν τίθεται θέμα καλύτερου συνολικά κινητήρα, αλλά ποιος είναι πιο κατάλληλος για τη συγκεκριμένη χρήση.
Ενα μόνο αυτοκίνητο της κατηγορίας των supermini εξοπλίστηκε με κινητήρα 2.0 λίτρων, και αυτό ήταν το 205 GTi πρώτης γενιάς, αυτό με τους τεράστιους προφυλακτήρες, και αυτό έγινε για δύο λόγους.
α) έπρεπε να φτιάξουν μία τέτοια έκδοση ώστε να ομολογκαριστεί για το WRC (εξού και οι τεράστιοι προφυλακτήρες, για να φτάσει στο ελάχιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος αμαξώματος) και
β) Το group PSA είχε 2 επιλογές για τον κινητήρα, ο ένας ήταν νέος τότε δίλιτρος με τα 136 άλογα, και ο παλιότερος με τα 167, ο οποίος έμπαινε στα 306 Gti/Race και ZX 16v/Xsara VTS. Ο δεύτερος κινητήρας όμως ήταν πολύ δυνατός για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και η Peugeot δεν είχε χρόνο για να εξελίξει το πλαίσιο κατάλληλα (αυτό δηλαδή που έκανε αργότερα με την έκδοση RC και την παρουσίαση του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και τους 180 ίππους).
Γι'αυτό το λόγο επέλεξαν τον 136αρη. Για να υπενθυμίσω τι έλεγε ο τύπος για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τα σχόλια ήταν ότι ήταν καλό αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο. Ηταν στο στοιχείο του στους αυτοκινητοδρόμους. Το C2 VTS όμως έχει σαν στόχο τις στροφές, όχι τις ευθείες.Ουφ!
Ωραία όλα αυτά Θανάση αλλά υπάρχει πάντοτε και αντίλογος. Που λέει ότι ο μεγαλύτερος κινητήρας θα έχει περισσότερη ροπή, παντού. Και υπάρχουν πολλοί δίλιτροι που επίσης στροφάρουν σε τρελά νούμερα.
Μπέρδεψες το 205 με το 206. Προφανώς εννοείς το 206GT. Το 205 έβγαινε και με 1.9 8V κινητήρα Έχοντας οδηγήσει τόσο αυτό όσο και Rallye/Saxo έχω να πω ότι σε καμμία περίπτωση τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα δεν φαινόταν το ίδιο 'ζυγισμένα'. Αυτά περί κατανομής βάρους.
Πάντως, και πέρα απ'όλα αυτά, τα βασικά προβλήματα του C2 είναι η αίσθηση της ανάρτησης (ενώ από αποτελεσματικότητα μάλλον πάει καλά) και η κρεμαγιέρα. Το πρώτο φτιάχνετε. Το δεύτερο;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Ωραία όλα αυτά Θανάση αλλά υπάρχει πάντοτε και αντίλογος. Που λέει ότι ο μεγαλύτερος κινητήρας θα έχει περισσότερη ροπή, παντού. Και υπάρχουν πολλοί δίλιτροι που επίσης στροφάρουν σε τρελά νούμερα.
Μπέρδεψες το 205 με το 206. Προφανώς εννοείς το 206GT. Το 205 έβγαινε και με 1.9 8V κινητήρα Έχοντας οδηγήσει τόσο αυτό όσο και Rallye/Saxo έχω να πω ότι σε καμμία περίπτωση τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα δεν φαινόταν το ίδιο 'ζυγισμένα'. Αυτά περί κατανομής βάρους.
Πάντως, και πέρα απ'όλα αυτά, τα βασικά προβλήματα του C2 είναι η αίσθηση της ανάρτησης (ενώ από αποτελεσματικότητα μάλλον πάει καλά) και η κρεμαγιέρα. Το πρώτο φτιάχνετε. Το δεύτερο;
Νικόλας παρακαλώ. Θανάσης είναι άλλος.
Δεκτός ο αντίλογος. Αλλά μιλάμε για το συγκεκριμένο δίλιτρο, και πίστεψέ με, ΔΕΝ στροφάρει σε τρελά νούμερα.
Δεν μπέρδεψα το 205 με το 206, αλλά εννοούσα το GT και όχι το GTi, έχεις δίκιο. Απλά δεν ήμουν σίγουρος αν όντως ήταν GT η ονομασία του μοντέλου.
Είχες μετρήσει το βάρος του 1.9 8ν και του 1.6 16ν για να δεις τις διαφορές? Πιστεύω πως ήταν μικρές, αναλογικά. Επίσης, λαμβάνεις υπόψην σου ότι τα Saxo/106 είναι επιβεβαρυμένα (κυριολεκτικά) από επιπλέον εξοπλισμό, όπως ο κλιματισμός, στιβαρότερο σασί χάρην παθητικής ασφάλειας και άλλα πολλά?
Βρε παιδιά, ξαναλέω ότι για το χαρακτήρα του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ αυτοκινήτου, ΔΕΝ χρειάζεται να έχει παντού ροπή, είναι προτιμότερο να έχει ξέσπασμα στις υψηλές στροφές. Δεν είναι αυτό που θα επέλεγα εγώ, αλλά είναι το target group στο οποίο στοχεύει η Citroen.
Στο κάτω κάτω βέβαια όλα αυτά παραμένουν απλές εικασίες και θα πρέπει να βγει πρώτα το μοντέλο ώστε να πούμε και καμιά σοβαρή κουβέντα.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Νικόλας παρακαλώ. Θανάσης είναι άλλος.
Ουπς! (σας μπερδεύω εσάς τους Σιτροενάδες! )
Δεκτός ο αντίλογος. Αλλά μιλάμε για το συγκεκριμένο δίλιτρο, και πίστεψέ με, ΔΕΝ στροφάρει σε τρελά νούμερα.
Δεν μπέρδεψα το 205 με το 206, αλλά εννοούσα το GT και όχι το GTi, έχεις δίκιο. Απλά δεν ήμουν σίγουρος αν όντως ήταν GT η ονομασία του μοντέλου.
Είχες μετρήσει το βάρος του 1.9 8ν και του 1.6 16ν για να δεις τις διαφορές? Πιστεύω πως ήταν μικρές, αναλογικά. Επίσης, λαμβάνεις υπόψην σου ότι τα Saxo/106 είναι επιβεβαρυμένα (κυριολεκτικά) από επιπλέον εξοπλισμό, όπως ο κλιματισμός, στιβαρότερο σασί χάρην παθητικής ασφάλειας και άλλα πολλά?
Σωστά όλα αυτά. Η αντίρρησή μου είχε να κάνει με το εξής σκεπτικό:
Αντί να καθήσει η PSA να εξελίξει έναν αναβαθμισμένο 1.6, γιατί να μην βάλει τον 'έτοιμο' δίλιτρο, ο οποίος πραγματικά δεν ζυγίζει και τόσο παραπάνω από τον 1.6.
Βρε παιδιά, ξαναλέω ότι για το χαρακτήρα του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ αυτοκινήτου, ΔΕΝ χρειάζεται να έχει παντού ροπή, είναι προτιμότερο να έχει ξέσπασμα στις υψηλές στροφές. Δεν είναι αυτό που θα επέλεγα εγώ, αλλά είναι το target group στο οποίο στοχεύει η Citroen.
Εδώ έχω κάποιες επιφυλλάξεις. Μιας και το C2 είναι ήδη αρκετά βαρύ, νομίζω ότι ένας κινητήρας με ροπή στις μεσαίες στροφές και με κάποια περιθώρεια tuning θα ήταν ίσως καταλληλότερος, χωρίς να χρειαστεί να μπει πολύ κοντό κιβώτιο.
Στο κάτω κάτω βέβαια όλα αυτά παραμένουν απλές εικασίες και θα πρέπει να βγει πρώτα το μοντέλο ώστε να πούμε και καμιά σοβαρή κουβέντα.
Σωστά!
Και όπως είπα, δεν είναι ο κινητήρας το πρόβλημα με το C2.
telika agorasa C2