-
Με συγκριτικά κριτήρια η 7άρα είναι πιο σπορ από μια S Class η οποία είναι πλεούμενο. Μόνο οι QP και XJ είναι ακόμα πιο σπορ. Για αυτές τις δύο μάλιστα λένε πως παραείναι σκληρές και απότομες αλλά υπάρχει κόσμος που αυτό θέλει!!!
ΥΓ: Ε όχι 316d και σπορ...
-
Εμένα πάλι στο Equus με χαλάει το σχέδιο.
Το Genesis μου φαίνεται πιο σωστό.
Ιδανικά θα προτιμούσα να έβγαζαν το Kia Optima σε πισωκίνητο. -
κυριλα....
-
θυμίζει προηγούμενη S-class ή είναι η ιδέα μου?
-
Μπα, καθόλου
-
οτι και να θυμιζει δεν παυει να αποπνεει κυριλα.......
δεν ξερω αλλα εχω την αισθηση οτι αν αν ααααααν το εφερναν Ελλαδα,θα εκλεβε μεριδιο αγορας απο καποιους εχοντες που θα ηθελαν να εχουν το κατι παραπανω με 50-60Κ ευρω...........αντι 90-100 ειδικα στις μερες μας!!!! -
Στην χώρα μας δεν θα έκανε ούτε μία πώληση, εδώ στα λίμο δεν μπορεί να πουλήσει άλλος από Μερσεντέ, τι λέμε τώρα.
Και γενικά σε Ευρώπη πολύ δύσκολα. Οι άνθρωποι είναι πολύ λιγούρηδες με το αμάξι και με το στάτους που αυτό αποπνέει, άρα Χιουντάι γιοκ. Χίλιες φορές θα προτιμήσουν κάτι από Σ250/730δ/Α8 2.5ΤΔΙ, όλα πετρέλαια, με το βασικό εξοπλισμό και φινίρισμα, και χωρίς ταμπελλάκι πίσω, παρά να πάρει κάτι άλλο.
Εδώ το ΛΣ που είναι εξαιρετικό σε καμπίνα και δεν φτούρησε, για Έκους Βε8 μιλάμε? Χάνουμε και τα πίξελ μας. -
η κουβεντα γινεται με καθαρα Ελληνικα κριτηρια και καλως γινεται.
στο αμερικα ομως εχουν αλλες προτεραιοτητες και σιγουρα ΔΕΝ ειναι μια απο αυτες το ποσο στριφτερο ειναι το αμαξι.
εδω στο συγκριτικο μετρανε ποσες ποτηροθηκες εχει το καθενα!
στη χωρα μας υπαρχει ενα θεματακι με το σημα στο καπο.
ε εκει ΔΕΝ υπαρχει.
τι να κανουμε, αλλος κοσμος.... -
η κουβεντα γινεται με καθαρα Ελληνικα κριτηρια και καλως γινεται.
στο αμερικα ομως εχουν αλλες προτεραιοτητες και σιγουρα ΔΕΝ ειναι μια απο αυτες το ποσο στριφτερο ειναι το αμαξι.
εδω στο συγκριτικο μετρανε ποσες ποτηροθηκες εχει το καθενα!
στη χωρα μας υπαρχει ενα θεματακι με το σημα στο καπο.
ε εκει ΔΕΝ υπαρχει.
τι να κανουμε, αλλος κοσμος....Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
θυμίζει προηγούμενη S-class ή είναι η ιδέα μου?μεχρι τα μικρομεσαια-μεσαια δειχνουν να τραβανε το δικο τους σχεδιαστικο δρομο.
για να μπουν στα 'μεγαλυτερα' χωραφια θα πρεπει να κοπιαρουν λιγουλακι. -
Τι κάνει εκεί; Δεν υπάρχει;
Όσοι προσπάθησαν να μπουν στα μπρεμιουμ χωράφια της Mercedes - BMW την πάτησε... (οχι σουπερπρεμιουμ οπως RR κτλ), λετε η Χιουντάι να έχει καλύτερη τύχη;
-
Η Lexus στην Αμερική κάνει πάρτυ πωλήσεων με το LS. Από την άλλη η Hyundai έχει πολύ δρόμο ακόμα και μάλλον αν θέλει να κάνει κάτι θα πρέπει να ακολουθησει τον δρόμο των Γιαπωνέζοι
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αναμεσα σε bmw 7 και equus θα επερνα(ενοειται) το 2ο με τα μισα λεφτα του πρωτου και θα ειχα διπλο κερδος.........αφενος ενα σκασμο λεφτα για βενζινες και αφετερου την ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αναμεσα σε bmw 7 και equus θα επερνα(ενοειται) το 2ο με τα μισα λεφτα του πρωτου και θα ειχα διπλο κερδος.........αφενος ενα σκασμο λεφτα για βενζινες και αφετερου την ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΕμένα πάλι στο Equus με χαλάει το σχέδιο.
Το Genesis μου φαίνεται πιο σωστό.+1
Το Genesis ειναι γενικως πολυ καλο οχι μονο σχεδιαστικα και μακαρι να βλεπαμε και κανενα εδω.. Αυτο το equus μου θυμιζει κινεζικη απομιμιση εμφανισιακα, ειναι μετριοτατο..για κατι νταβαδες με γουνακια καλο ειναι ναι..... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η Lexus στην Αμερική κάνει πάρτυ πωλήσεων με το LS. Από την άλλη η Hyundai έχει πολύ δρόμο ακόμα και μάλλον αν θέλει να κάνει κάτι θα πρέπει να ακολουθησει τον δρόμο των ΓιαπωνέζοιΠάρτυ δεν κάνει, στην καλύτερη να ειναι τριτη.
Πχ πωλήσεις 2012
Small/entry luxury
1-ΒΜW 3
2-Mercedes C
3-Infiniti G
4-Cadillac CTS
5-Audi A4
6-Acura TSX
7-Lexus ISMidsize luxury
1-Mercedes E
2-BMW 5
3-Lexus ESLarge luxury
1-Mercedes S
2-BMW 7
3-Lexus LSΚαι βασικά το genesis δεν ειναι αντίπαλος της 7άρας αλλα της 5άρας.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με συγκριτικά κριτήρια η 7άρα είναι πιο σπορ από μια S Class η οποία είναι πλεούμενο. Μόνο οι QP και XJ είναι ακόμα πιο σπορ. Για αυτές τις δύο μάλιστα λένε πως παραείναι σκληρές και απότομες αλλά υπάρχει κόσμος που αυτό θέλει!!!ΥΓ: Ε όχι 316d και σπορ...
Ενδιαφερον αρθρο κι σχολια για το πως βλεπουν οι Μπεμβεδακηδες τα αυτοκινητα της εταιριας.
-
Όντως κάνει πάρτυ η Λέξους στο Ούσα, ξέρετε πολλές εταιρείες πρίμιουμ να μπαίνουν σφήνα στις πωλήσεις των γερμανοί και να παίρνουν καλό μερίδιο της πίττας? Εγώ αντίθετα ξέρω κάμποσες που είτε έχουν αναστείλλει κάθε πρίμιουμ δραστηριότητα, είτε έχουν κλείσει, είτε ντουφεκάνε τον πελάτη με το δίκανο.
Να μην ξεχάσουμε και το ντεμπούτο της Λέξους πριν από 25 χρόνια, αυτό που έστειλλε όλα τα εργοστάσια αδιάβαστα. Δε νομίζω να έχει ξαναγίνει ποτέ κάτι ανάλογο.
Επίσης ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται πόσο στριφτερό είναι ένα λίμο που προορίζεται να μεταφέρει CEO, προέδρους ΔΣ, δημαρχέους, υπουργάρες, κοινοτικούς επιτρόπους και τα τοιαύτα στις υποχρεώσεις τους, αφήστε που πουθενά δεν τεκμαίρεται ότι το Έκους είναι λιγότερο στριφτερό από τα άλλα φαλαινοθηρικά της κατηγορίας (μην ξεχάσουμε και τις λονγκ εκδόσεις τους, εκεί να δείτε στριφτερότητα και ακαμψία). Έλεος με τις προκαταλήψεις και το σύνδρομο του Μη ντιβίζιον, δεν είναι όλα τα αμάξια Μητρία, υπάρχουν και 316ι και 730δ των οποίων το μόνο κοινό με το προαναφερθέν είναι το σήμα στο καπώ, επιτέλους πότε θα βγείτε έξω από το μάτριξ? -
ειναι μετριοτατο..για κατι νταβαδες με γουνακια καλο ειναι ναι.....
επιτελους..........μια αποψη απο εναν που το εχει οδηγησει επι χρονια!!!!!
ας αλλαξουμε θεμα τωρα......παμε στο i40;;;;; -
Dstou εισαι λαθος ως προς το πελατολογιο. Δεν τα εχουν μονο υπουργοι αυτα και δεν μιλαμε για τις στρετς λιμο που παρεθεσες βεβαιως. Δεν ειναι σπανιο να δεις τετοια αυτοκινητα με 250 στις καμπυλες των εθνικων, ουτε να πηγαινουν μαλλιοκουβαρα σε A Roads.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Δεν κάνω κανένα λάθος, το 85% των αυτοκινήτων αυτών στην Ευρώπη είναι company/authority sales και μόλις το 15% τα παίρνουν ιδιώτες. Στο Ούσα είναι το ακριβώς αντίθετο, 20% οι πρώτοι, 80% ιδιώτες.
Επίσης η πιθανότητα να δεις ένα τέτοιο όχημα να πηγαίνει μαλλιοκούβαρα σε στροφές (όχι σε αούτομπαν, φυσικά) είναι πρακτικά μηδενική, άσε που έτσι μπορεί να πάει το οποιοδόποτε Βε8-12, δεν έχει αυτή τη χάρη το 750ι μόνο.Συνοψίζοντας, οι πωλήσεις αυτού του τύπου των οχημάτων στην Ευρώπη καθορίζονται κυρίως από παράγοντες εντοπιότητας*, συνήθειας**, πουλ μουρ φάκτορ***, κόμπλεξ μικρόνοων**** και τα τοιαύτα.
Γι΄αυτό το λόγο υποστηρίζω ότι οι πωλήσεις που καταφέρνει να κάνει το κάθε Λέξους ΛΣ, Σιτροέν Σ6 και κάθε λογιών Έκους είναι άθλος δοθέντων των ιδιαίτερων συνθηκών και στερεότυπων που επικρατούν, αλλά και το πόσοι πριν από δαύτους έχουν φάει τα μούτρα τους.*Οι λεγόμενες πατριωτικές αγορές. Υπάρχει πιθανότητα ένας δήμαρχος π.χ. σε γερμανική πόλη να επιλέξει ένα Τζάγουαρ ή ένα Λέξους για υπηρεσιακό αυτοκίνητο? Έχει να φάει τέτοιο κράξιμο από τους λοιπούς δημοτικούς συμβούλους και τις τοπικές εφημερίδες που θα ξεχάσει το όνομά του, άσε που θα πουν ότι τα παίρνει. Ενώ αν η δημαρχία πάρει το δέκατο στη σειρά Άουντι ή Σ-κλάσε κανένας δεν θα πει τίποτα, δύο σταθμά ή κάνω λάθος? Εδώ κοτζάμ Μιτεράν κυκλοφόραγε με Ρενώ 25.
Η ερμηνεία της πρωτιάς της -παντού αλλού σχεδόν ανύπαρκτης- Βόλβο στη Σουηδία, ή η πλημμυρίδα των Τζαγκ σε χώρες της Κοινοπολιτείας είναι επίσης τέτοια παραδείγματα.**Είχαμε π.χ. το 750ι ΜκΙ, θα πάρουμε το 750ι ΜΚΙΙ, 'αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε'
***Το (κάθε) Λέξους είναι Τουότα => δεν είναι μούρη => ντιλίτ από τη λίστα
****Το Χ/Ψ/Ω δεν είναι στριφτερό, το 750ι είναι => ντιλίτ το Χ/Ψ/Ω, 'άσε που όταν η Άλφα Ρομέο μάμαγε αυτοί ήταν στις σπηλιές ακόμη' (ρεφραίν επιπέδου Πολίτη αυτό), λες και η δημαρχάρα ή ο μαικήνας του πλούτου που θα πάρει λίμο περιμένει με αυτό να πάει μαμηδόν στα στροφιλικια (αν έχει ανάγκη για κάτι τέτοιο δηλαδή)
-
@dstou ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου, αλλά το γεγονός πως το συγκριτικό είναι της πλάκας παραμένει. Πώς γίνεται να συγκρίνεις μοντέλα αυτής γης κατηγορίας χωρίς να μιλήσεις για άνεση και ποιότητα κύλισης, χωρίς να ελέγξεις αν τα καθίσματα κουράζουν;
HYUNDAI FORUM