-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
πέρα της προκατάληψης τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστευεις οτι δεν είναι τόσο καλή ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
πέρα της προκατάληψης τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστευεις οτι δεν είναι τόσο καλή ?
ότι κάνει κι εμάς τους Ιταλόφιλους να λέε ότι είναι πολύ καλή!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
πέρα της προκατάληψης τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστευεις οτι δεν είναι τόσο καλή ?
ότι κάνει κι εμάς τους Ιταλόφιλους να λέμε ότι είναι πολύ καλή!
καλό
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
πέρα της προκατάληψης τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστευεις οτι δεν είναι τόσο καλή ?
Απλά πιστεύω ότι η BMW έχει εμπειρία να στήνει πραγματικά sport αμάξια και το έχει αποδείξει άπειρες φορές με όλη την σειρά Μ ενώ η AR δεν έχει εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν από τέτοιου είδους αυτοκίνητα.
Αυτό και μόνο.. Δεν είναι προκατάληψη, το ίδιο θα έλεγα αν η Peugeot (τυχαίο παράδειγμα) προσπαθούσε να βγάλει ένα αυτοκίνητο απέναντι στα μεγαθήρια της M (και, σαφώς λιγότερο, απέναντι στα διάφορα RS).
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
πέρα της προκατάληψης τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστευεις οτι δεν είναι τόσο καλή ?
Απλά πιστεύω ότι η BMW έχει εμπειρία να στήνει πραγματικά sport αμάξια και το έχει αποδείξει άπειρες φορές με όλη την σειρά Μ ενώ η AR δεν έχει εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν από τέτοιου είδους αυτοκίνητα.
Αυτό και μόνο.. Δεν είναι προκατάληψη, το ίδιο θα έλεγα αν η Peugeot (τυχαίο παράδειγμα) προσπαθούσε να βγάλει ένα αυτοκίνητο απέναντι στα μεγαθήρια της M (και, σαφώς λιγότερο, απέναντι στα διάφορα RS).
Nαι αλλά ξεχνάς κάποια πράγματα:
- Την εμπειρία της AR στο πρωτάθλημα τουρισμού όπου είναι ισάξια της BMW
- Tην πιθανή βοήθεια από την Mazerrati η οποία είναι 'κολλημένη' στην AR.
- Ότι αν τα συστήματα που 'ΘΑ' έχει 'ΑΝ' τελικά βγει και μας περιέγραψε ο Sakiss είναι πολύ εντυπωσιακά.
- Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και κατά την προσωπική μου εκτίμηση, όχι και τόσο καλή..
πέρα της προκατάληψης τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστευεις οτι δεν είναι τόσο καλή ?
Απλά πιστεύω ότι η BMW έχει εμπειρία να στήνει πραγματικά sport αμάξια και το έχει αποδείξει άπειρες φορές με όλη την σειρά Μ ενώ η AR δεν έχει εμπειρία στο πρόσφατο παρελθόν από τέτοιου είδους αυτοκίνητα.
Αυτό και μόνο.. Δεν είναι προκατάληψη, το ίδιο θα έλεγα αν η Peugeot (τυχαίο παράδειγμα) προσπαθούσε να βγάλει ένα αυτοκίνητο απέναντι στα μεγαθήρια της M (και, σαφώς λιγότερο, απέναντι στα διάφορα RS).
Nαι αλλά ξεχνάς κάποια πράγματα:
- Την εμπειρία της AR στο πρωτάθλημα τουρισμού όπου είναι ισάξια της BMW
- Tην πιθανή βοήθεια από την Mazerrati η οποία είναι 'κολλημένη' στην AR.
- Ότι αν τα συστήματα που 'ΘΑ' έχει 'ΑΝ' τελικά βγει και μας περιέγραψε ο Sakiss είναι πολύ εντυπωσιακά.
- Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά
Στην πράξη, πιθανόν να είναι πάλι πίσω.
Δε φτιάχνεις από τη μια στιγμή στην άλλη αυτοκίνητο
που κοιτά στα μάτια μια Μ3. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Στην πράξη, πιθανόν να είναι πάλι πίσω.
Δε φτιάχνεις από τη μια στιγμή στην άλλη αυτοκίνητο
που κοιτά στα μάτια μια Μ3.Πιθανόν να είναι και μπροστά. Ποιος μπορεί να το πει σίγουρα.
Την τεχνογνωσία την αποκτάς μέσα από αγώνες και όχι από το πόσα μοντέλα τέτοιων επιδόσεων έχεις στην παραγωγή. Εφόσον η Alfa έχει καλή εμπειρία από αγώνες δεν βλέπω γιατι να μην βγάλει ένα ανταγωνιστικό μοντέλο στην Μ3.
Η audi το έκανε με το S4.Άλλωστε η Alfa είναι παραδοσιακός κατασκευαστής σπορ μοντέλων. Δεν ήρθε ξαφνικά στο προσκήνιο.
Και μην ξεχνάμε την 147 3.7 330ps που έκανε καλύτερο χρόνο από Μ3. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο χρόνος που έκανε δεν είναι αντιπροσωπευτικός και ότι υπολείπεται της Μ, πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι είναι μπροστοκούνα!! Η 159/BRERA που είναι πισω-τετρακούνα γιατί να μην είναι καλύτερη?
Από κει και πέρα δεν έχει νόημα να συζητάμε. Ας περιμένουμε να βγούν
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Πιθανόν να είναι και μπροστά. Ποιος μπορεί να το πει σίγουρα.
Την τεχνογνωσία την αποκτάς μέσα από αγώνες και όχι από το πόσα μοντέλα τέτοιων επιδόσεων έχεις στην παραγωγή. Εφόσον η Alfa έχει καλή εμπειρία από αγώνες δεν βλέπω γιατι να μην βγάλει ένα ανταγωνιστικό μοντέλο στην Μ3.
Η audi το έκανε με το S4.Άλλωστε η Alfa είναι παραδοσιακός κατασκευαστής σπορ μοντέλων. Δεν ήρθε ξαφνικά στο προσκήνιο.
Και μην ξεχνάμε την 147 3.7 330ps που έκανε καλύτερο χρόνο από Μ3. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο χρόνος που έκανε δεν είναι αντιπροσωπευτικός και ότι υπολείπεται της Μ, πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι είναι μπροστοκούνα!! Η 159/BRERA που είναι πισω-τετρακούνα γιατί να μην είναι καλύτερη?
Από κει και πέρα δεν έχει νόημα να συζητάμε. Ας περιμένουμε να βγούν
Aς φτιάξει πρώτα κάτι που να μπορεί να συναγωνιστεί Golf GTI και TypeR και ας αφήσει τη Μ3 για την ώρα...
Όσο για την φτιαγμένη GTA που λες, πού και πότε έκανε καλύτερο χρόνο από τη Μ3??? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πιθανόν να είναι και μπροστά. Ποιος μπορεί να το πει σίγουρα.
Την τεχνογνωσία την αποκτάς μέσα από αγώνες και όχι από το πόσα μοντέλα τέτοιων επιδόσεων έχεις στην παραγωγή. Εφόσον η Alfa έχει καλή εμπειρία από αγώνες δεν βλέπω γιατι να μην βγάλει ένα ανταγωνιστικό μοντέλο στην Μ3.
Η audi το έκανε με το S4.Άλλωστε η Alfa είναι παραδοσιακός κατασκευαστής σπορ μοντέλων. Δεν ήρθε ξαφνικά στο προσκήνιο.
Και μην ξεχνάμε την 147 3.7 330ps που έκανε καλύτερο χρόνο από Μ3. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο χρόνος που έκανε δεν είναι αντιπροσωπευτικός και ότι υπολείπεται της Μ, πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι είναι μπροστοκούνα!! Η 159/BRERA που είναι πισω-τετρακούνα γιατί να μην είναι καλύτερη?
Από κει και πέρα δεν έχει νόημα να συζητάμε. Ας περιμένουμε να βγούν
Aς φτιάξει πρώτα κάτι που να μπορεί να συναγωνιστεί Golf GTI και TypeR και ας αφήσει τη Μ3 για την ώρα...
Όσο για την φτιαγμένη GTA που λες, πού και πότε έκανε καλύτερο χρόνο από τη Μ3???Στο Top Gear και δεν ήταν η GTA αλλά η 3.7 Αutodelta.
Δεν νομίζω ότι δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί type-r και GTi.147GTA 1:35:6 TypeR 1:36:5 στο Top Gear,
GT 3.2 1:15:35, GTi 1:15:65 στα Μέγρα 4ΤΤο typeR βέβαια έκανε καλύτερο χρόνο και από GT, αλλά και από RX8.
Aπo και και πέρα δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου.
Η BMW-AUDI βγάζουν τα Μ3-Μ5-S4-RS4!
Tι έχουν όμως να αντιπαρατάξουν απέναντι στο typer??(σε λογικά φράγκα εννοώ)
Τίποτα.
Αυτό δεν τους εμπόδισε να βγάλουν όμως τα θηρία
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Στο Top Gear και δεν ήταν η GTA αλλά η 3.7 Αutodelta.
Δεν νομίζω ότι δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί type-r και GTi.
147GTA 1:35:6 TypeR 1:36:5 στο Top Gear,
GT 3.2 1:15:35, GTi 1:15:65 στα Μέγρα 4ΤΤο typeR βέβαια έκανε καλύτερο χρόνο και από GT, αλλά και από RX8.
Φτιαγμένη GTA είναι αυτο το πράμα. Και από ότι θυμάμαι στο TopGear δεν έκανε καλύτερο χρόνο από τη Μ3.
Εγώ από μετρήσεις που έχω για την πίστα των Σερρών ΚΑΜΜΙΑ σύγχρονη Αlfa Romeo (156GTA, 147GTA, GT3.2) δεν είναι πιο γρήγορη από το TypeR και το Golf GTI. Αυτό εννοώ δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί τα δύο συγκεκριμένα.
Οπότε ας φτιάξει κάτι πρώτα για αυτά και μετά ας προσπαθήσει να χτυπήσει M3 και RS4... one step at a time... -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και μην ξεχνάμε την 147 3.7 330ps που έκανε καλύτερο χρόνο από Μ3. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο χρόνος που έκανε δεν είναι αντιπροσωπευτικός και ότι υπολείπεται της Μ, πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι είναι μπροστοκούνα!! Η 159/BRERA που είναι πισω-τετρακούνα γιατί να μην είναι καλύτερη?
Babbis, για δωσε info για την εν λογω Alfa. Μου φαινεται καπως δυσκολο να τσαγιασε η εστω να πλησιασε την Μου Τρια. Εδω η GTA που εχω δει... ειναι μουτρα μουτρα και πολυ ESP, η Αλφα που αναφερεις τι ακριβως ειναι? Εχει τετρακινηση? Εχει διαφορικο περιροσμενης ολισθησης? Εχεις κανα λινκ να την ριξουμε καμια ματια?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στο Top Gear και δεν ήταν η GTA αλλά η 3.7 Αutodelta.
Φτιαγμένη GTA είναι αυτο το πράμα. Και από ότι θυμάμαι στο TopGear δεν έκανε καλύτερο χρόνο από τη Μ3.
Δεν νομίζω ότι δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί type-r και GTi.147GTA 1:35:6 TypeR 1:36:5 στο Top Gear,
GT 3.2 1:15:35, GTi 1:15:65 στα Μέγρα 4ΤΤο typeR βέβαια έκανε καλύτερο χρόνο και από GT, αλλά και από RX8.
Εγώ από μετρήσεις που έχω για την πίστα των Σερρών ΚΑΜΜΙΑ σύγχρονη Αlfa Romeo (156GTA, 147GTA, GT3.2) δεν είναι πιο γρήγορη από το TypeR και το Golf GTI. Αυτό εννοώ δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί τα δύο συγκεκριμένα.
Οπότε ας φτιάξει κάτι πρώτα για αυτά και μετά ας προσπαθήσει να χτυπήσει M3 και RS4... one step at a time...Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στο Drive
Ένα περιοδικό που κάνει τόσο 'πόλεμο' στην Alfa Romeo ακόμα κι αν έκανε σωστές μετρήσεις εμένα δεν με πείθει. Εσένα μπορεί αλλά εμένα όχι.
να μην πούμε για αμάξια που είναι πειραγμένα από τις αντιπροσωπίες!!
θυμηθέιται το minicouper, και το C4 πχ που ήταν 'ύποπτα πιο δυνατά'Μετρήσεις γίνονται από διάφορα περιοδικά 'πολλών συμφερόντων' σε διαφορετικές πίστες, από διαφορετικούς οδηγούς, σε διαφορετικες συνθλήκες περιβάλλοντος. Τα αποτελέςματα είνα σχεδόν πάντα διφορούμενα. Έχω δει μέτρηση με την GT 3.2 να γράφει καλύτερα από 147 GTA και η 147 GTA να γράφει καλύτερα από typer το οποίο type-r γράφει καλύτερα από GT 3.2!! Δηλαδή κυκλικό παράδοξο!!!
Και μην ξεχνάμνε ότι μπορέι κάποια λαστιχα να είναι λίγο πιο φθαρμένα, κάποια φρένα το ίδιο, κάποια να φορούν μεγαλύτερη ζάντα κλπ
Για μένα λοιπόν οι χρόνοι σε πίστα είναι ουσιαστικά για φιλολογική συζήτηση και όχι κριτίριο επιλογής αμαξιού1
Από κει και πέρα έχεις παρεξηγήσει το τι σημαίνει συναγωνίζομαι.
Είναι λογικό όταν 15 εταιρίες βγάζουν αμάξια στο φάσμα των 200-250 ίππων και 30 κιλών ροπής κάποια να γράφουν μισό η 1 δεύτερο ταχύτερα σε πίστα οδηγούμενα από επαγγελματίες!!
Αυτό τι σημαίνει ότι θα μπούμε σε ένα πόλεμο ποιος θα κάνει 1 δευτερόλεπτο ταχύτερο γύρο. Και μετά τι, τα άλλα είναι για πέταμα? και πρέπει να απανασχεδιαστούν?
όλα τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας είναι καλά. και καλά κάνουν και κυκλοφορούν. Το τελευταίο που με νοιάζει είναι με ποιο αυτοκίνητο έγραψε καλύτερο χρόνο ο τάδε δημοσιογράφος.
Δεν βρίσκω λογικη σε αυτά. Δηλαδή η 147 GTA έιναι σες κάποια τεστ αργότερη από typer άρα ας ακυρώσω την 159 GTA
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Και μην ξεχνάμε την 147 3.7 330ps που έκανε καλύτερο χρόνο από Μ3. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο χρόνος που έκανε δεν είναι αντιπροσωπευτικός και ότι υπολείπεται της Μ, πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι είναι μπροστοκούνα!! Η 159/BRERA που είναι πισω-τετρακούνα γιατί να μην είναι καλύτερη?
Babbis, για δωσε info για την εν λογω Alfa. Μου φαινεται καπως δυσκολο να τσαγιασε η εστω να πλησιασε την Μου Τρια. Εδω η GTA που εχω δει... ειναι μουτρα μουτρα και πολυ ESP, η Αλφα που αναφερεις τι ακριβως ειναι? Εχει τετρακινηση? Εχει διαφορικο περιροσμενης ολισθησης? Εχεις κανα λινκ να την ριξουμε καμια ματια?
http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps.
To αμάξι δεν είναι 'εταιρικό' αλλά φτιαγμένο από οίκο που ειδικεύται σε ar.
Mε αυτό δεν θέλω να πω πως είναι καλύτερη αλλά ότι αν ένας οίκος μπορέι να κάνει ένα προσθιοκίνητο να έχει καλυτερη επίδοση από ένα πισωκίνητο αναγνωρισμένης αξίας, τότε γιατί δεν μπορεί μια ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία να κάνει ένα 4κίνητο καλύτερο από το συγκεκριμένο πισωκίνητο??
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στο Drive
Ένα περιοδικό που κάνει τόσο 'πόλεμο' στην Alfa Romeo ακόμα κι αν έκανε σωστές μετρήσεις εμένα δεν με πείθει. Εσένα μπορεί αλλά εμένα όχι.
να μην πούμε για αμάξια που είναι πειραγμένα από τις αντιπροσωπίες!!
θυμηθέιται το minicouper, και το C4 πχ που ήταν 'ύποπτα πιο δυνατά'
Μετρήσεις γίνονται από διάφορα περιοδικά 'πολλών συμφερόντων' σε διαφορετικές πίστες, από διαφορετικούς οδηγούς, σε διαφορετικες συνθλήκες περιβάλλοντος. Τα αποτελέςματα είνα σχεδόν πάντα διφορούμενα. Έχω δει μέτρηση με την GT 3.2 να γράφει καλύτερα από 147 GTA και η 147 GTA να γράφει καλύτερα από typer το οποίο type-r γράφει καλύτερα από GT 3.2!! Δηλαδή κυκλικό παράδοξο!!!
Και μην ξεχνάμνε ότι μπορέι κάποια λαστιχα να είναι λίγο πιο φθαρμένα, κάποια φρένα το ίδιο, κάποια να φορούν μεγαλύτερη ζάντα κλπ
Για μένα λοιπόν οι χρόνοι σε πίστα είναι ουσιαστικά για φιλολογική συζήτηση και όχι κριτίριο επιλογής αμαξιού1
Από κει και πέρα έχεις παρεξηγήσει το τι σημαίνει συναγωνίζομαι.
Είναι λογικό όταν 15 εταιρίες βγάζουν αμάξια στο φάσμα των 200-250 ίππων και 30 κιλών ροπής κάποια να γράφουν μισό η 1 δεύτερο ταχύτερα σε πίστα οδηγούμενα από επαγγελματίες!!
Αυτό τι σημαίνει ότι θα μπούμε σε ένα πόλεμο ποιος θα κάνει 1 δευτερόλεπτο ταχύτερο γύρο. Και μετά τι, τα άλλα είναι για πέταμα? και πρέπει να απανασχεδιαστούν?
όλα τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας είναι καλά. και καλά κάνουν και κυκλοφορούν. Το τελευταίο που με νοιάζει είναι με ποιο αυτοκίνητο έγραψε καλύτερο χρόνο ο τάδε δημοσιογράφος.
Δεν βρίσκω λογικη σε αυτά. Δηλαδή η 147 GTA έιναι σες κάποια τεστ αργότερη από typer άρα ας ακυρώσω την 159 GTAΔε νομίζω ότι το Drive κάνει ιδιαίτερο πόλεμο στην Αlfa Romeo. To αντίθετο θα έλεγα. Με τα υπόλοιπα που γράφεις όμως συμφωνώ... Απλά εσύ μίλησες πρώτος για χρόνους...
-
Η 159 είναι ένα νέο μοντέλο και ακόμα δεν ξέρουμε αρκετά γι' αυτό.
Ευτύχως στα αυτοκίνητα υπάρχουν απόλυτα νούμερα και το θέμα δεν είναι πιος πειθει πιον και τί πιστεύουμε αλλα τι κάνει αντικειμενικά το όχημα.
Εαν όλη αυτοκίνηση ήταν θέμα πειθους τότε θα βάζανε τους πολιτικούς να τα σχεδιάσουν.Στο πρώτο πραγματικό test σε συγκεκριμένες δοκιμές η 159 έδειξε οτι φτιάχνεί να standards και αυτό το λένε τα νούμερα και κανείς άλλος.
Η 159 GTA Q4 δεν έχει δοκιμάστει τόσο ακόμα, αλλά με το ικανότατο πλαίσιο (πια αποδεδηγμένα) την πισοβαρή τετρακίνηση και την γνώση χρόνων της Alfa σε αγώνες (μόνο το περσινό ETCC χάσανε) το αυτοκίνητο υπόσχετε ΠΑΡΑ πολλά. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ένα περιοδικό που κάνει τόσο 'πόλεμο' στην Alfa Romeo ακόμα κι αν έκανε σωστές μετρήσεις εμένα δεν με πείθει. Εσένα μπορεί αλλά εμένα όχι.Φυσικά, επειδή ενα περιοδικό λέει τα πράγματα όπως ειναι (χωρίς συναισθηματισμούς αλλα αντικειμενικά) κάνει 'πολεμο' στην ΑR.
Τέτοια γραφόμενα μου θυμίζουν κάτι γράμματα αναγνωστών σχετικά με το γνωστό συγκριτικό Alfa GT-Τοyota Celica (του στυλ, 'δεν υφίσταται τέτοιο συγκριτικό', 'η Αλφα ειναι cuore sportivo και δεν συγκρίνεται με γιαπωνέζικα χρέπια κι ας κάνει το τογιότα καλύτερους χρόνους').
Εγώ πάντως που κάθε μήνα μαζί με τους 4Τ διαβάζω και Drive όσες φορές έχω διαβάσει review για Αλφα (π.χ.147) συνήθως ειναι διθυραμβικό με τις όποιες ενστάσεις να αναφέρονται στα ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται και στο νοθευμένο, σε σχέση με παλιότερα, σπορ χαρακτηρα των σύγχρονων ΑR. Αυτό δεν δείχνει 'απέχθεια' προς την εταιρία, αλλα αγάπη και σεβασμό στην ιστορία της. Σκεφτείτε το λίγο.
Και για πολλοστή φορά, οχι, δεν δουλεύω στο Drive.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Απλά εσύ μίλησες πρώτος για χρόνους...
Με αδικείς! Νομίζω ότι ήταν ξεκάθαρο αλλα το εξήγησα και στον corsair τον λόγο που αναφέρθηκα σε μετρήσεις
Δε νομίζω ότι το Drive κάνει ιδιαίτερο πόλεμο στην Αlfa Romeo. To αντίθετο θα έλεγα.
Εγώ όσα drive έχω σπίτι του τελευταίου 1,5 χρόνου δεν έχουν καμία διαφήμιση της AR!! Eπίσης σε όσα άρθρα έχω διαβάσει πλη του 0-160-0 πέρσυ το καλοκαίρι δεν νομίζω να γράφει και κολακευτηκά σχόλια
Χαίρομαι που συμφωνούμε στα υπόλοιπα
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ένα περιοδικό που κάνει τόσο 'πόλεμο' στην Alfa Romeo ακόμα κι αν έκανε σωστές μετρήσεις εμένα δεν με πείθει. Εσένα μπορεί αλλά εμένα όχι.
Φυσικά, επειδή ενα περιοδικό λέει τα πράγματα όπως ειναι (χωρίς συναισθηματισμούς αλλα αντικειμενικά) κάνει 'πολεμο' στην ΑR.
Τέτοια γραφόμενα μου θυμίζουν κάτι γράμματα αναγνωστών σχετικά με το γνωστό συγκριτικό Alfa GT-Τοyota Celica (του στυλ, 'δεν υφίσταται τέτοιο συγκριτικό', 'η Αλφα ειναι cuore sportivo και δεν συγκρίνεται με γιαπωνέζικα χρέπια κι ας κάνει το τογιότα καλύτερους χρόνους').
Εγώ πάντως που κάθε μήνα μαζί με τους 4Τ διαβάζω και Drive όσες φορές έχω διαβάσει review για Αλφα (π.χ.147) συνήθως ειναι διθυραμβικό με τις όποιες ενστάσεις να αναφέρονται στα ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται και στο νοθευμένο, σε σχέση με παλιότερα, σπορ χαρακτηρα των σύγχρονων ΑR. Αυτό δεν δείχνει 'απέχθεια' προς την εταιρία, αλλα αγάπη και σεβασμό στην ιστορία της. Σκεφτείτε το λίγο.
Και για πολλοστή φορά, οχι, δεν δουλεύω στο Drive.
Απάντησα παραπάνω στον MECO περί DRIVE.
Το τι λένε άλλοι διόλου δεν με εκφράζει .
Θα ήθελα να μην βάζεις λόγια άλλων αναγνωστών στο στόμα μου άσχετα από το τι σου θυμίζουν. Νομίζω ότι είμαι από τους πιο μετριοπαθείς alfisti εδώ μέσα και αδικούμαι από τέτοιες συγκρισειςY.Γ. Καλά ας μην μαλώσουμε κι όλας
-
Συμφωνούμε οτι διαφωνούμε. Δεκτόν και συγνώμη αν φάνηκα εχθρικός.
Φιλικά,
Θέμης
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Συμφωνούμε οτι διαφωνούμε. Δεκτόν και συγνώμη αν φάνηκα εχθρικός.Φιλικά,
Θέμης
Συμφωνούμε και σε ένα άλλο σημείο:
με τις όποιες ενστάσεις να αναφέρονται στα ηλεκτρονικά που δεν απενεργοποιούνται και στο νοθευμένο, σε σχέση με παλιότερα, σπορ χαρακτηρα των σύγχρονων ΑR. Αυτό δεν δείχνει 'απέχθεια' προς την εταιρία, αλλα αγάπη και σεβασμό στην ιστορία της. Σκεφτείτε το λίγο.
Σε αυτό έχεις δίκιο .
Πάντως όταν σε ένα περιοδικό δεν βλέπω διαφημίσεις μιας εταιρίας κάτι δεν μου κτυπάει καλά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα δόλο αλλά όλοι ξέκουρε ότι ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα 'συμφέροντα' υποσκελίζουν την δικαιοσύνη.
Ακόμα πιο φιλικά Μπάμπης
Alfa Romeo 159 & 159TBi