-
ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΥΠ΄ΟΨΙΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5550&postdays=0&postorder=asc&start=0 ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΑΣΗ, ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ NEO IGNIS ΑΠΟΔΕΙΧΤΙΚΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑ.
COROLLA?
307?
STILO?
ASTRA?
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΛΑ ΣΤΑ 1400 . Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ LINEA SOL THΣ COROLLA ΔΗΛΑΔΗ 4 ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ΑBS, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, CD PLAYER ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ.
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΙΝΑΙ:
1) COROLLA LINEA SOL 16.700€
2) 307 ΧΤ PREMIUM 16.670€
3) STILO 1.4 DYNAMIQUE 15.380€
4) ASTRA ELEGANCE 16.357€
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ STILO, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ 5θυρα, KAI ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 4Τροχούς, ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΚΕΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.
ΑΡΑ ΙΤΑΛΟΦΙΛΟΙ, ΓΑΛΛΟΦΙΛΟΙ, ΓΙΑΠΟΝΕΖΟΦΙΛΟΙ, ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΩΝ. -
ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΥΠ΄ΟΨΙΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5550&postdays=0&postorder=asc&start=0 ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΑΣΗ, ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ NEO IGNIS ΑΠΟΔΕΙΧΤΙΚΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑ.
COROLLA?
307?
STILO?
ASTRA?
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΛΑ ΣΤΑ 1400 . Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ LINEA SOL THΣ COROLLA ΔΗΛΑΔΗ 4 ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ΑBS, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, CD PLAYER ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ.
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΙΝΑΙ:
1) COROLLA LINEA SOL 16.700€
2) 307 ΧΤ PREMIUM 16.670€
3) STILO 1.4 DYNAMIQUE 15.380€
4) ASTRA ELEGANCE 16.357€
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ STILO, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ 5θυρα, KAI ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 4Τροχούς, ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΚΕΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.
ΑΡΑ ΙΤΑΛΟΦΙΛΟΙ, ΓΑΛΛΟΦΙΛΟΙ, ΓΙΑΠΟΝΕΖΟΦΙΛΟΙ, ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΙ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΩΝ. -
Επειδή και εγώ αυτή την εποχή ψάχνομαι για αγορά αυτοκινήτου είτε τον Αύγουστο, είτε το Νοέμβριο, η βόλτα από τις αντιπροσωπείες μου έδωσε τα εξής:
Να ξεκαθαρίσω ότι ψάχνω αυτοκίνητο μέχρι 17.000 ευρώ, μόνο για τα ταξίδια και σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση για την Αθήνα, με μόνη εξαίρεση τις 'κοινωνικές υποχρεώσεις' (εξ'άλλου για Αθήνα υπάρχει διαθέσιμο άλλο αυτοκίνητο και μηχανή). Αρχικοί όροι οι 5 πόρτες, τα 95+ άλογα και κορυφαίο (για την κατηγορία) επίπεδο εξοπλισμού.
Ετσι έχουμε:
- Renaula Megane II Comfort 1.4 (98 άλογα)
16.980, αλλά από την εμπορία μου πρότειναν με 17.230 το ίδιο άλλα με ζάντες αλουμινίου 16άρες και ηλιοροφή - Fiat Tipo Dynamic 1.4 (95 άλογα)
Με προσθήκη ζαντών αλουμινίου 16', MP3 player, σετ 6 ηχεία + subwoofer, Pack Comfort (αισθητήρες απόστασης στάθμευσης, φωτών, βροχής) στα 16.450 ευρώ - Opel Astra 1.6 Elegance (105 άλογα)
17.857 ευρώ
Οι αρχικές εντυπώσεις είναι οι εξής:
Το Stilo μου φαίνεται το πιο 'ψεύτικο'.
Το Astra το πιο 'κλασσάτο' και το πιο μακρύ (είμαι 1.92 και αν οδηγώ εγώ, μπορώ να καθίσω πίσω από τη θέση του οδηγού με μικρή παραχώρηση για τα πόδια μου).
Το MeganeII έχει την καλύτερη προσωπικότητα και είναι το πιο φαρδύ, αλλά και το πιο κοντό (πάντοτε σε καμπίνα).
Το Stilo έρχεται με απαράδεκτα υφάσματα (μόνο 2 επιλογές) και λίγους αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα. Το Astra έρχεται με 'μουράτα' υφάσματα (2 επιλογές στην Elegance) και καλούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα. Το MeganeII έχει συμπαθητικά υφάσματα και καταπληκτικούς χώρους για μικοαντικείμενα (ειδικά το ντουλαπάκι του συνοδηγού... 'χαίρε βάθος αμέτρητον').
Καλύτερη θέση οδήγησης (για το 1.92) το Astra και το MeganeII. Στο Stilo κάθεσαι πολύ ψηλά και αυτό με ξενίζει λίγο. Καλύτερο εσωτερικό ύψος στο Astra. Το MeganeII έχει τεράστιες τυφλές γωνίες από το πίσω παράθυρο.
Σε επίπεδο εξοπλισμού όλα έχουν πληρέστατο εξοπλισμό, σύμφωνα με τα κριτήριά μου. Ομως στο Astra πρέπει να πας κοντά στα 18000 ευρώ, γιατί ο κινητήρας των 1.4 έχει 90 άλογα και δεν καλύπτει το αρχικό μου κριτήριο των 95+Αυτές είναι οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου. Δεν έχω δει ακόμα τα Peugeot 307 και Seat Leon, για να κλεισω τις επιλογές μου.
Στη συνέχεια έχω τα test drive, ξεκινώντας από το Stilo την επόμενη εβδομάδα.
Μπερδεμένη ιστορία, αλλά το EXCEL βοηθά πολύ στο ξεμπλέξιμο.
- Renaula Megane II Comfort 1.4 (98 άλογα)
-
To excel kanei ti?
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
To excel kanei ti?Συγκεντρωνεις όλα τα στοιχεία σου εκεί και τα βλέπεις συνολικά και κατηγοριοποιημένα για να μην μπλέκεις με τους διαφορετικούς εξοπλισμους κτλ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
To excel kanei ti?
Συγκεντρωνεις όλα τα στοιχεία σου εκεί και τα βλέπεις συνολικά και κατηγοριοποιημένα για να μην μπλέκεις με τους διαφορετικούς εξοπλισμους κτλ
-
Αν έχεις καταλήξει σε ένα από τα δύο (Corolla, Astra) κάνε test drive και στα δυο και αποφάσισε πιο σου πάει καλύτερα. Είναι και τα δύο αξιόλογα αυτοκίνητα και το μόνο που μπορούμε να σου πούμε πια, είναι τι θα αγοράζαμε εμείς αν είμασταν στη θέση σου. Αλλά δεν είμαστε! Προσωπικά θα αγόραζα corolla γιατί έχω ήδη toyota (carina) και έχει βγει χωρίς προβλήματα μετά από 130.000 χλμ. Το μόνο που θέλει αλλαγή είναι αμορτισέρ-ελατήρια, γιατί όλα τα toyota είναι 'σούπες'-τι να κάνουμε-το ανεχόμαστε! Και το astra είναι καλό αν και δεν μου αρέσει πολύ το πίσω μέρος του και ξέρω οτι τα ανταλλακτικά της opel είναι αρκετά ακριβά. Μια έρευνα αγοράς στα ανταλλακτικά-σέρβις θα σε βοηθήσει πολύ πιστεύω να αποφασίσεις τι να πάρεις.
Υ.Γ. Μην αρχίσουμε πάλι πόλεμο Γερμανίας-Ιαπωνίας... -
Έχωντας οδήγησει μια Corolla 1,4 G6 (προιγούμενης γενιάς) μπορώ να πώ οτι ο κινητήρας που έχει είναι απο τους καλύτερους σε αυτή τη κατηγορία. Απο όσο ξέρω δεν έχει αλλάξει στην καινούργια αυτό..
Οσο αφορά το κράτημα μπορώ να πώ πως αρχικά με τα Michelin Energy οτι ήτανε τουλάχιστον μέτριο. Μετα την αλλάγη ελαστικών Michelin Pilot (στις ίδιες διαστάσεις) άλλαξε δραματικά προς το καλλύτερο, το αυτοκίνητο κρατάει, απλά δεν σου εμπένει την εμπιστοσύνη (ισως να είναι θέμα συνήθειας).
Το αυτοκίνητο έχει κάνει καπου 105000 χλμ και το μόνο που έχουμε πληρώσει είναι τα service καπου 40€ τα λάδια και κάπου 150€ το service (Δεν θυμάμαι κριβώς τα νούμερα τώρα, οπότε μπορεί να με διορθώσει κάποιος).
-
Μου φαίνεται ότι τα 1400 είναι λίγα για την κατηγορία που μιλάμε εκτός αν οι επιδόσεις δεν είναι μέσα στις δυο πρώτες πρωτεραιότητες σου. Με λίγα χρήματα παραπάνω ή έστω με κάποιες παραχωρήσεις στον εξοπλισμό ίσως να ήταν κάλύτερα να πάρεις 1600άρι.
Κατα τ'άλλα και εγώ θα διάλεγα μεταξύ Astra και Corolla. -
Πράγματι αν είναι να αγοράσεις τώρα καλύτερα corolla.
Κατά τα άλλα ο μόνος φόβος μου για το ASTRA 1.4 είναι η επάρκεια του κινητήρα. Για το 1.6 το εργοστάσιο δίνει 0-100 σε 12.3. Είμαι κάτοχος του τωρινού 1.4 που έχει εργοστασιακά 0-100 σε 12.5.
Ο κινητήρας πάνω από τις 2.500 είναι μια χαρά αλλά πιο χαμηλά και ειδικά έως τις 1500 είναι σχέδον νεκρός. Ειδικά με το Α/C η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Δεν ξέρω αυτό το twinport αν θα βελτιώσει το θέμα...
ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ 1.4 L.