-
Για ενημέρωση των μελών του forum το πλήρες κείμενο (2 αποφάσεις) της περιβόητης τροπολογίας που είχε κατατεθεί τον Ιούνιου του 2003 για την υποτιθέμενη εναρμόνιση με τις νόρμες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης για την φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με την επαναξιολόγηση του επιβαλόμενου, από τα τελωνεία, τέλους ταξινόμησης μέσω επιτροπών: http://www.seeae.gr/archives/viewtopic.php?t=285 . Μπορεί να καταλάβει κανείς πότε πρέπει να γίνεται χρήση αυτής της λύσης και τι γλιτώνει κανείς; Εγώ πάντως δεν το κατάλαβα... Και ρωτάω τους καρεκλοκένταυρους που θα ζητήσουν πάλι την ψήφο μας...**Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν....; **Ούτε από έναν, ανεξαρτήτου πολιτικής προλεύσεως, δεν άκουσα να αναφέρεται στις εξαγγελίες του σε μείωση ή κατάργηση των τελών ταξινόμησης...Ντροπή τους (για να μην πω κάτι άλλο και λογοκριθώ...)!
-
Για ενημέρωση των μελών του forum το πλήρες κείμενο (2 αποφάσεις) της περιβόητης τροπολογίας που είχε κατατεθεί τον Ιούνιου του 2003 για την υποτιθέμενη εναρμόνιση με τις νόρμες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης για την φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με την επαναξιολόγηση του επιβαλόμενου, από τα τελωνεία, τέλους ταξινόμησης μέσω επιτροπών: http://www.seeae.gr/archives/viewtopic.php?t=285 . Μπορεί να καταλάβει κανείς πότε πρέπει να γίνεται χρήση αυτής της λύσης και τι γλιτώνει κανείς; Εγώ πάντως δεν το κατάλαβα... Και ρωτάω τους καρεκλοκένταυρους που θα ζητήσουν πάλι την ψήφο μας...**Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν....; **Ούτε από έναν, ανεξαρτήτου πολιτικής προλεύσεως, δεν άκουσα να αναφέρεται στις εξαγγελίες του σε μείωση ή κατάργηση των τελών ταξινόμησης...Ντροπή τους (για να μην πω κάτι άλλο και λογοκριθώ...)!
-
Για ενημέρωση των μελών του forum το πλήρες κείμενο (2 αποφάσεις) της περιβόητης τροπολογίας που είχε κατατεθεί τον Ιούνιου του 2003 για την υποτιθέμενη εναρμόνιση με τις νόρμες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης για την φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με την επαναξιολόγηση του επιβαλόμενου, από τα τελωνεία, τέλους ταξινόμησης μέσω επιτροπών: http://www.seeae.gr/archives/viewtopic.php?t=285 . Μπορεί να καταλάβει κανείς πότε πρέπει να γίνεται χρήση αυτής της λύσης και τι γλιτώνει κανείς; Εγώ πάντως δεν το κατάλαβα... Και ρωτάω τους καρεκλοκένταυρους που θα ζητήσουν πάλι την ψήφο μας...**Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν....; **Ούτε από έναν, ανεξαρτήτου πολιτικής προλεύσεως, δεν άκουσα να αναφέρεται στις εξαγγελίες του σε μείωση ή κατάργηση των τελών ταξινόμησης...Ντροπή τους (για να μην πω κάτι άλλο και λογοκριθώ...)!
-
http://www.seeae.gr/archives/viewtopic.php?t=281
Πολύ ενδιαφέρον θέμα αλλά το παραπάνω το διάβασε κανείς
Ε...Ε.....Ερχεταί η μαρμάνγα απο την ΕΕ.Όσον το θέμα που ανάφερες. Άμα έχεις διαβάσει όλη την τροπολογία ένα αμάξι 5ετιας μαζί με τα εκτελωνιστικά θα στοιχίσει όσο ενα καινούργιο αμάξι με την Ελληνική αγωρά χώρια οτι το αμάξι θα πρέπει να περάσει 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ για έλεγχο και κοστολόγηση.
Πιστεψτέ με τα ψέματα τελειώνουν......ΣΥΝΤΟΜΑ.
Το 1 ΤΡΙΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟ απο την ΕΕ είναι στην γωνία -
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
[/b]Ούτε από έναν, ανεξαρτήτου πολιτικής προλεύσεως, δεν άκουσα να αναφέρεται στις εξαγγελίες του σε μείωση ή κατάργηση των τελών ταξινόμησης...Ντροπή τους (για να μην πω κάτι άλλο και λογοκριθώ...)!Ενώ για τα diesel έχεις ακούσει πολλά από όλους ε;
Είμαι περίεργος αν σε κάποια από τις ατέρμονες συζητήσεις μεταξύ υποψήφιων Μαυρογυαλούρων ρωτήσει κάποιος δημοσιογράφος:
-Τι σκοπέυετε να κάνετε με τα diesel;
-
Για να απαντήσω σε ορισμένες Ερωτήσεις
.
.
.
7. Στο άρθρο 126 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
«5. Σε περίπτωση που ο κάτοχος μεταχειρισμένου επιβατικού αυτοκινήτου δεν αποδέχεται το ποσό του τέλους ταξινόμησης που προσδιορίζεται με βάση τους συντελεστές που προσδιορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 121 και την κλίμακα απομείωσης της αξίας που προσδιορίζεται από τις διατάξεις της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του παρόντος, η φορολογητέα αξία προσδιορίζεται από την επιτροπή της προηγούμενης παραγράφου 4, σε τρόπο ώστε το προς καταβολή τέλος ταξινόμησης να ισούται με το υπολειπόμενο ποσό του τέλους αυτού που ενσωματώνεται σε όχημα της αυτής μάρκας, τύπου και συστήματος κίνησης ή ελλείψει αυτών σε όχημα παρόμοιο ή παρεμφερές, το οποίο έχει τεθεί σε κυκλοφορία στην Ελλάδα κατά το αυτό έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σε κράτος - μέλος της Ε.ΕΓια την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκινήτου προηγείται εξέταση από επιτροπές εμπειρογνωμόνων που συγκροτούνται στην έδρα των Τελωνειακών Περιφερειών και αποτελούνται από ένα εκπρόσωπο της Τελωνειακής Περιφέρειας, ένα εκπρόσωπο του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών και τον κάτοχο του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο του.
Για την εξέταση του οχήματος από τις παραπάνω επιτροπές των εμπειρογνωμόνων απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου και καταβολή παραβόλου, το ύψος του οποίου καθορίζεται με απόφαση Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.
Με όμοια απόφαση καθορίζονται τα στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από τις επιτροπές αυτές για την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκινήτου καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.
.
.
.
Source http://www.seeae.gr/archives/viewtopic.php?t=209 -
Φίλε Antiriad,
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Για να απαντήσω σε ορισμένες Ερωτήσεις
7. Στο άρθρο 126 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
«5. Σε περίπτωση που ο κάτοχος μεταχειρισμένου επιβατικού αυτοκινήτου δεν αποδέχεται το ποσό του τέλους ταξινόμησης που προσδιορίζεται με βάση τους συντελεστές που προσδιορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 121 και την κλίμακα απομείωσης της αξίας που προσδιορίζεται από τις διατάξεις της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του παρόντος, η φορολογητέα αξία προσδιορίζεται από την επιτροπή της προηγούμενης παραγράφου 4, σε τρόπο ώστε το προς καταβολή τέλος ταξινόμησης να ισούται με το υπολειπόμενο ποσό του τέλους αυτού που ενσωματώνεται σε όχημα της αυτής μάρκας, τύπου και συστήματος κίνησης ή ελλείψει αυτών σε όχημα παρόμοιο ή παρεμφερές, το οποίο έχει τεθεί σε κυκλοφορία στην Ελλάδα κατά το αυτό έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σε κράτος - μέλος της Ε.ΕΓια την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκινήτου προηγείται εξέταση από επιτροπές εμπειρογνωμόνων που συγκροτούνται στην έδρα των Τελωνειακών Περιφερειών και αποτελούνται από ένα εκπρόσωπο της Τελωνειακής Περιφέρειας, ένα εκπρόσωπο του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών και τον κάτοχο του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο του.
Για την εξέταση του οχήματος από τις παραπάνω επιτροπές των εμπειρογνωμόνων απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου και καταβολή παραβόλου, το ύψος του οποίου καθορίζεται με απόφαση Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.
Με όμοια απόφαση καθορίζονται τα στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από τις επιτροπές αυτές για την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκινήτου καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.οι απαντήσεις αυτών που γράφεις υπάρχουν στο link του πρώτου μηνύματος. Η τιμή καθορίστηκε στα 300 Ευρώ. Το ερώτημα είναι πότε συμφέρει να μπω σε αυτή τη διαδικασία; Αν δηλαδή αγοράσω ένα αυτoκίνητο τώρα και το εκτελωνήσω μετά από 1 έτος (παλαιότητα -14% βάση άρθρου 126 Ν. 2960/01---> http://www.adh.gr/tel.pdf), με συμφέρει ή όχι να ζητήσω εξέταση από επιτροπή; Εδώ δεν το κατάλαβα... Και από που θα μπορούσα να μάθω ακριβώς το '...προς καταβολή τέλος ταξινόμησης που ισούται με το υπολειπόμενο ποσό του τέλους αυτού που ενσωματώνεται σε όχημα της αυτής μάρκας, τύπου και συστήματος κίνησης ή ελλείψει αυτών σε όχημα παρόμοιο ή παρεμφερές, το οποίο έχει τεθεί σε κυκλοφορία στην Ελλάδα κατά το αυτό έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σε κράτος - μέλος της Ε.Ε ' για το δικό μου μοντέλο; Μπορείς να αναφέρεις ένα παράδειγμα;
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
Φίλε Antiriad,Για να απαντήσω σε ορισμένες Ερωτήσεις
7. Στο άρθρο 126 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
«5. Σε περίπτωση που ο κάτοχος μεταχειρισμένου επιβατικού αυτοκινήτου δεν αποδέχεται το ποσό του τέλους ταξινόμησης που προσδιορίζεται με βάση τους συντελεστές που προσδιορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 121 και την κλίμακα απομείωσης της αξίας που προσδιορίζεται από τις διατάξεις της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του παρόντος, η φορολογητέα αξία προσδιορίζεται από την επιτροπή της προηγούμενης παραγράφου 4, σε τρόπο ώστε το προς καταβολή τέλος ταξινόμησης να ισούται με το υπολειπόμενο ποσό του τέλους αυτού που ενσωματώνεται σε όχημα της αυτής μάρκας, τύπου και συστήματος κίνησης ή ελλείψει αυτών σε όχημα παρόμοιο ή παρεμφερές, το οποίο έχει τεθεί σε κυκλοφορία στην Ελλάδα κατά το αυτό έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σε κράτος - μέλος της Ε.ΕΓια την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκινήτου προηγείται εξέταση από επιτροπές εμπειρογνωμόνων που συγκροτούνται στην έδρα των Τελωνειακών Περιφερειών και αποτελούνται από ένα εκπρόσωπο της Τελωνειακής Περιφέρειας, ένα εκπρόσωπο του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών και τον κάτοχο του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο του.
Για την εξέταση του οχήματος από τις παραπάνω επιτροπές των εμπειρογνωμόνων απαιτείται αίτηση του ενδιαφερομένου και καταβολή παραβόλου, το ύψος του οποίου καθορίζεται με απόφαση Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.
Με όμοια απόφαση καθορίζονται τα στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από τις επιτροπές αυτές για την εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης του αυτοκινήτου καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.οι απαντήσεις αυτών που γράφεις υπάρχουν στο link του πρώτου μηνύματος. Η τιμή καθορίστηκε στα 300 Ευρώ. Το ερώτημα είναι πότε συμφέρει να μπω σε αυτή τη διαδικασία; Αν δηλαδή αγοράσω ένα αυτoκίνητο τώρα και το εκτελωνήσω μετά από 1 έτος (παλαιότητα -14% βάση άρθρου 126 Ν. 2960/01---> http://www.adh.gr/tel.pdf), με συμφέρει ή όχι να ζητήσω εξέταση από επιτροπή; Εδώ δεν το κατάλαβα... Και από που θα μπορούσα να μάθω ακριβώς το '...προς καταβολή τέλος ταξινόμησης που ισούται με το υπολειπόμενο ποσό του τέλους αυτού που ενσωματώνεται σε όχημα της αυτής μάρκας, τύπου και συστήματος κίνησης ή ελλείψει αυτών σε όχημα παρόμοιο ή παρεμφερές, το οποίο έχει τεθεί σε κυκλοφορία στην Ελλάδα κατά το αυτό έτος της πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σε κράτος - μέλος της Ε.Ε ' για το δικό μου μοντέλο; Μπορείς να αναφέρεις ένα παράδειγμα;
Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως αυτή η δίαταξη είναι δίκοπο μαχαίρι. Ο λόγος είναι ότι τα μεταχειρισμένα οχήματα υπολογίζωνται με βάση του παλιούς φόρους κατανάλωσης και όχι τους καινουργιους. Για να είμαι πιο σαφής θα φέρω ένα παράδειγμα.
Θέλεις να εκτελωνίσεις ενα ΒMW 316 του 2000 το οποίο αγόρασες για ένα Χ ποσό το οποίο ούτε καν λαμβάνουν υπόψη τους. Αμα το τελωνειο σου πεεί ένα Υ ποσό το οποίο εσύ δεν δέχεσαι και καταφύγεις στην επιτροπή τότε ο φόρος θα υπολογιστεί ως εξής
Η αξία ενος 316 BMW του 2000 είναι 28.000 Ευρώ(2000). Με βάση του παλαιούς φόρους κατανάλωσης. Απο αυτο το ποσο το 25% είναι ΦΚ. Ο ένσωματομένος φόρος είναι 5600 Ευρώ. Λόγο παλαιότητας αυτός ο φόρος έχειεΕλλατωθεί κατά 28% μελιγο λογια ο εναπομείνατα φόρος είναι 4.032 Ευρώ
Με λίγα λόγια 4.332 Ευρώ είναι ο ανώτερος φόρος που θα πλήρωσεις. Και πιστεύω οτι σου χρεώσουν και τα έκσοδα μεταφοράς τα οποία μπορεί να φτάσου και τα 1000 ευρώ έξτρα. Και βέβαια μην ξεχνάμε τα τέλη πινακίδων και κάτι άλλα ψιλά. Καί απο ότι έχω ακούσει τα έξτρα όπως το μη εργοστασιακό κασετόφωνο, Bodykits χρεώνονται έξτρα.
Αυτά βάση τις πραγματίκες τιμές. Άμα τώρα αυτοί έχουν τους δικούς τους τρόπους υπολογισμού ο θεός και η ψυχή τους.
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Θέλεις να εκτελωνίσεις ενα ΒMW 316 του 2000 το οποίο αγόρασες για ένα Χ ποσό το οποίο ούτε καν λαμβάνουν υπόψη τους.Χμμ, εδώ διαφωνώ πλήρως...το πρώτο και πιο σημαντικό στοιχείο που κοιτάνε στο τελωνείο είναι το τιμολόγιο αγοράς. Τώρα αν αυτό είναι 'πειραγμένο' και έχει τελική τιμή κάτω της CIF ελληνικής συμπεριλαμβανομένων και των έξτρα...ε τότε σίγουρα δεν θα το δεχθούν!
Η αξία ενος 316 BMW του 2000 είναι 28.000 Ευρώ(2000). Με βάση του παλαιούς φόρους κατανάλωσης. Απο αυτο το ποσο το 25% είναι ΦΚ. Ο ένσωματομένος φόρος είναι 5600 Ευρώ. Λόγο παλαιότητας αυτός ο φόρος έχεi ελλατωθεί κατά 28% μελιγο λογια ο εναπομείνατα φόρος είναι 4.032 Ευρώ
α) Από που έχεις βρει την ακριβή αξία του BMW; Έχω βρει κάποια sites με τις επίσημες μεταχειρισμένες τιμές ανά έτος αλλά είναι πολύ ελλιπή (όπως πχ του ΣΕΕΑΕ) αφού δεν έχουν τιμές αρκετών μοντέλων από το 2001 περίπου και μετά...Γνωρίζεις κάποιο αξιόπιστο και ενημερωμένο;
β) Το ποσοστό 25% το υπολόγισες σύμφωνα με τους συντελεστές τελών ταξινόμησης που ίσχυαν το 2000 για 1400-1600 κ.ε. (http://www.e-oikonomia.gr/ipiresies/customs/egxeiridio/cars.htm), σωστά;
Με λίγα λόγια 4.332 Ευρώ είναι ο ανώτερος φόρος που θα πλήρωσεις.
4332 ή 4032;
Και πιστεύω οτι σου χρεώσουν και τα έκσοδα μεταφοράς τα οποία μπορεί να φτάσου και τα 1000 ευρώ έξτρα. Και βέβαια μην ξεχνάμε τα τέλη πινακίδων και κάτι άλλα ψιλά. Καί απο ότι έχω ακούσει τα έξτρα όπως το μη εργοστασιακό κασετόφωνο, Bodykits χρεώνονται έξτρα.
Όχι 1000 Ευρώ...ο ναύλος μαζί με τα ασφάλιστρα κατά τον εκτελωνισμό είναι: έως 1600 κ.ε. 410 Ευρώ, από 1601-2000 κ.ε. 510 και από 2000 κ.ε. και πάνω 620. Η τιμή των πινακίδων είναι μέσα στο πληρωτεό ποσό του ΕΦΚ (τέλος ταξινόμησης) και όχι έξτρα...Εκείνο που είναι σίγουρα έξτρα είναι τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και φυσικά τα τυχόν επιπλέον αξεσουάρ που έχουν τοποθετηθεί. Τώρα ο ΦΠΑ αν έχει πληρωθεί σε άλλη χώρα της ΕΕ κατά την αγορά του οχήματος δεν θα επαναπληρωθεί...για εισαγωγή όμως από τις ΗΠΑ που είσαι δεν νομίζω ο ΦΠΑ να αποφεύγεται...
Με βάση το παράδειγμά σου είναι σαν να λες πως οι επιτροπές αποτελούν τελικά μία δικλείδα μήπως τυχόν και χρεώσουν οι τελωνειακοί τέλη ταξινόμησης **πάνω από όσα λέει ο νόμος **είτε εσκεμμένα είτε από λάθος...Δεν το νομίζω πάντως γιατι αυτή η ρύθμιση έγινε με σκοπό να 'απορροφήσει' την πίεση της ΕΕ για περαιτέρω μείωση των τελών ταξινόμησης, αν όχι κατάργησή τους, και όχι φυσικά για να ελέγχουν αν ο εκτελωνιστής έκανε καλά την δουλειά του και υπολόγισε τα τέλη σωστά...Θα δούμε πάντως τι θα γίνει από αυτούς που θα το πρωτοεπιχειρήσουν!
-
ΑΡΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, Η ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΕΣΑ ΧΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ 300€ ΣΕ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΕΡΕΙΠΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ.
ΦΥΣΙΚΑ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΤΙΡΙΘΕΙ ΕΒΛΑΒΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΥΧΟΔΙΟΚΤΕΣ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΦΑΓΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΣΥΝΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. -
Όχι 1000 Ευρώ...ο ναύλος μαζί με τα ασφάλιστρα κατά τον εκτελωνισμό είναι: έως 1600 κ.ε. 410 Ευρώ, από 1601-2000 κ.ε. 510 και από 2000 κ.ε. και πάνω 620. Η τιμή των πινακίδων είναι μέσα στο πληρωτεό ποσό του ΕΦΚ (τέλος ταξινόμησης) και όχι έξτρα...Εκείνο που είναι σίγουρα έξτρα είναι τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και φυσικά τα τυχόν επιπλέον αξεσουάρ που έχουν τοποθετηθεί. Τώρα ο ΦΠΑ αν έχει πληρωθεί σε άλλη χώρα της ΕΕ κατά την αγορά του οχήματος δεν θα επαναπληρωθεί...για εισαγωγή όμως από τις ΗΠΑ που είσαι δεν νομίζω ο ΦΠΑ να αποφεύγεται...
Με βάση το παράδειγμά σου είναι σαν να λες πως οι επιτροπές αποτελούν τελικά μία δικλείδα μήπως τυχόν και χρεώσουν οι τελωνειακοί τέλη ταξινόμησης **πάνω από όσα λέει ο νόμος **είτε εσκεμμένα είτε από λάθος...Δεν το νομίζω πάντως γιατι αυτή η ρύθμιση έγινε με σκοπό να 'απορροφήσει' την πίεση της ΕΕ για περαιτέρω μείωση των τελών ταξινόμησης, αν όχι κατάργησή τους, και όχι φυσικά για να ελέγχουν αν ο εκτελωνιστής έκανε καλά την δουλειά του και υπολόγισε τα τέλη σωστά...Θα δούμε πάντως τι θα γίνει από αυτούς που θα το πρωτοεπιχειρήσουν!
===============================================
Τα 4332 ειναι απο τα 4032+300 για την επιτροπή
Η Ευρωπαική ένωση δεν πιέζει για την μείωση του φόρου κατανάλωσης στα καινούργια αλλά για τα μεταχειρισμένα διότι αυτό είναι έναντι στίς διατάξεις περι διάκρισης του άρθου 88 της ΕΕ που δηλώνει οτι 'σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται επιβολή ΤΤ μεγαλύτερου απο του υπολοιπόμενου ΤΤ'. Απλός η ΕΕ προτείνει την μείωση η και κατάργηση στα καινούργια και μόνο.
Ο λόγος αυτής της διάταξης είναι να φοβερίσει τους Έλληνες που επιχειρούνε να εισάγουν αυτοκίνητο με την λογίκη. Η μας πληρώνεις τους φόρους που θα σου πούμε η άμα δεν θές πηγαίνε στην επιτροπή και θα σε κάνουν κόσκινο. Το αυτοκίνητο θα υποστεί τεχνικό έλενχο για 4-5 ημέρες και θα γίνει αναλυτική κοστολόγιση όλον τον αξεσουάρ. Δεν έχεις ιδέα τι τρέξιμο έχει να πέσει. Έκει να δείς τι έχει να γίνει.
Και ρωτάω τώρα εγώ. Δεν θα ήταν πιο απλό να βγάζουν ένα πίνακα με τις τους εναπομείναντα φόρους τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 1 φορά τον χρόνο ετσι ώστε να ξέρουμε και μεις με τι έχουμε να κάνουμε. Αλλά τόσο Μ@λ@κες έιναι οι άνθρωποι. Που θέλου επιτροπές
Για αυτο λέγανε παλιά πως αμα πετάχεις μία πέτρα μέσα στην Αθήνα η θα χτυπίσεις Πρόεδρο(συλλόγου, επιτροπής, ερασυτενικής ομαδας κτλ) η πολιτικό η σκύλο.......Τώρα θα μου πείτε οτι τώρα οτι με τους Ολυμπιακούς αγώνες ..εξαφανίσανε τους σκυλους. Έλα όμως που έχουμε 300σιου κοπρόσκυλους και μας διοικούνε.
-
Καλησπέρα σε όλο το Φορουμ και... καλώς σας βρήκα!
Γράφω για πρώτη φορά εδώ και σίγουρα όχι για τελευταία με αφορμή τις πρόσφατες αλλαγές στην φορολογία. Μου κάνει εντύπωση πως ενώ υπήρχε ένα πολύ αναλυτικό άρθρο στους 4Τ για τα θέματα αυτά σε αυτό το thread τουλάχιστον δεν γίνεται καμμία αναφορά καθώς κάποια πράγματα που λέχθηκαν είναι ανακριβή. Δεν έχει νόημα να συζητάμε λοιπόν για αυτοκίνητα τύπου BMW 316 και τα ρέστα και ούτε καν για κάποιο Subaru. Αν ξέρετε από τιμές στο εξωτερικό θα έχετε προσέξει πως αυτοκίνητα που καλύπτουν την τρέχουσα οδηγία για τα καυσαέρια (την Euro 3 δηλαδή) είναι μοντέλα από 1/1/2001 και μετά (υποχρεώτικά) αλλά πολλές φορές και 2000 (τουλάχιστον τέλος της χρονιάς αλλά ίσως και νωρίτερα - ρωτήστε!). Π.χ. ένα Grand Cherokee 4.7 Limited 10-11ος 2000 είναι Euro3 και επομένως ο φόρος του είναι μόνο 50% πάνω στην φορολογίσημη αξία (ακριβώς όπως και ένα ολοκαίνουριο δηλαδή). Τέτοια αυτοκίνητα με φορολογίσημη αξία (χονδρικής ας πούμε) 27000 ευρώ περίπου (συν ότι εξτρά στα οποία θα μετρήσουν ΠΑΛΙ οι τιμές 'χονδρικής' και όχι λιανικής οπότε δεν θα ανέβει και τόσο η τιμή) και με την μείωση λόγω παλαιότητας (21%) ο φόρος θα είναι στα 11-12000Ε. Με τιμές να ξεκινούν από 17-20000 στην Γερμανία μας κάνει 28-32000Ε. Πάρτε ένα περιοδικό με πολλές αγγελίες και τα ίδια ακριβώς μοντέλα 2000 τα δίνουν 40-42000Ε! Αν δεν θέλετε τζιπ ρίχτε μια ματιά στα γνωστά uk.mobile.de και http://www.autoscout24.com και κάντε τους ίδιους υπολογισμούς για ότι άλλο. Κάποιοι μπορεί να που ότι αν ο φόρος υπολογιζόταν πάνω στο τιμολόγιο που λέει 20000 αντί 27000 θα ήταν ποιο δίκαιο αλλά ξέρουμε όλοι τι τιμολόγια θα παρουσιάζαμε αν ήταν έτσι..... αλλά και όπως έχουν τα πράγματα ΣΑΦΩΣ συμφέρει να φέρετε μεταχειρισμένα από την ΕΕ αρκεί να φορολογούνται όπως τα καινούργια. Με βάση τα παραπάνω (όποιος διαφωνεί με κάτι εδώ είμαστε....) προσωπικά εγώ δεν θα ενδιαφερόμουν να ζητήσω καμμιά επιτροπή. Παρακαλώ και πάλι αν έχω πουθενά λάθος να με διορθώσετε!
-
Πολύ σωστός ο νέος φίλος μας. Με την ευκαιρία σε καλωσορίζω στην παρέα.
Όντως υπάρχει σχετικό θέμα στο περιοδικό μας του τρέχοντος μήνα. Πιστεύω αν διαβάσετε το άρθρο θα σας λυθούν όλες οι απορίες σας. Μην κάθομαι να το αναδημοσιεύω και δεν είμαι γρήγορος στο γράψιμο. -
Ο χρήστης 993cc Man έγραψε:
Καλησπέρα σε όλο το Φορουμ και... καλώς σας βρήκα!Γράφω για πρώτη φορά εδώ και σίγουρα όχι για τελευταία με αφορμή τις πρόσφατες αλλαγές στην φορολογία. Μου κάνει εντύπωση πως ενώ υπήρχε ένα πολύ αναλυτικό άρθρο στους 4Τ για τα θέματα αυτά σε αυτό το thread τουλάχιστον δεν γίνεται καμμία αναφορά καθώς κάποια πράγματα που λέχθηκαν είναι ανακριβή. Δεν έχει νόημα να συζητάμε λοιπόν για αυτοκίνητα τύπου BMW 316 και τα ρέστα και ούτε καν για κάποιο Subaru. Αν ξέρετε από τιμές στο εξωτερικό θα έχετε προσέξει πως αυτοκίνητα που καλύπτουν την τρέχουσα οδηγία για τα καυσαέρια (την Euro 3 δηλαδή) είναι μοντέλα από 1/1/2001 και μετά (υποχρεώτικά) αλλά πολλές φορές και 2000 (τουλάχιστον τέλος της χρονιάς αλλά ίσως και νωρίτερα - ρωτήστε!). Π.χ. ένα Grand Cherokee 4.7 Limited 10-11ος 2000 είναι Euro3 και επομένως ο φόρος του είναι μόνο 50% πάνω στην φορολογίσημη αξία (ακριβώς όπως και ένα ολοκαίνουριο δηλαδή). Τέτοια αυτοκίνητα με φορολογίσημη αξία (χονδρικής ας πούμε) 27000 ευρώ περίπου (συν ότι εξτρά στα οποία θα μετρήσουν ΠΑΛΙ οι τιμές 'χονδρικής' και όχι λιανικής οπότε δεν θα ανέβει και τόσο η τιμή) και με την μείωση λόγω παλαιότητας (21%) ο φόρος θα είναι στα 11-12000Ε. Με τιμές να ξεκινούν από 17-20000 στην Γερμανία μας κάνει 28-32000Ε. Πάρτε ένα περιοδικό με πολλές αγγελίες και τα ίδια ακριβώς μοντέλα 2000 τα δίνουν 40-42000Ε! Αν δεν θέλετε τζιπ ρίχτε μια ματιά στα γνωστά uk.mobile.de και http://www.autoscout24.com και κάντε τους ίδιους υπολογισμούς για ότι άλλο. Κάποιοι μπορεί να που ότι αν ο φόρος υπολογιζόταν πάνω στο τιμολόγιο που λέει 20000 αντί 27000 θα ήταν ποιο δίκαιο αλλά ξέρουμε όλοι τι τιμολόγια θα παρουσιάζαμε αν ήταν έτσι..... αλλά και όπως έχουν τα πράγματα ΣΑΦΩΣ συμφέρει να φέρετε μεταχειρισμένα από την ΕΕ αρκεί να φορολογούνται όπως τα καινούργια. Με βάση τα παραπάνω (όποιος διαφωνεί με κάτι εδώ είμαστε....) προσωπικά εγώ δεν θα ενδιαφερόμουν να ζητήσω καμμιά επιτροπή. Παρακαλώ και πάλι αν έχω πουθενά λάθος να με διορθώσετε!
Συμφωνώ με όσα λές αλλά υπάρχουν οι εξής παράγοντες.
- Τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα είναι πανάκριβα
- Η επιβολή φόρου στα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα είναι παράνομη εφόσων ο φόρος είνα μεγαλύτερος απο τα καινούργια και η Ελλάδα αυθερέτος επιβάλει υψηλότερες φορολογίες σε αυτοκίνητα πριν απο το Euro 3. Το Εuro I-II-III είναι διατάξεις που εφάρμοζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία μόνο και μόνο για συμμόρφωση και δεν έχει καμία σχέση με την φορολογία όπως μερικοί νομίζουν.
- Εφόσων η Ελλάδα δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να επιβάλει φόρους στα καινούργια εξωτερικού
Δεν νομίζω οτι μπορώ να είναι πιο σαφής.
Εχώ μια ερώτηση. Ξέρει κανείς αν είναι δυνατον για αυτοκίνητα παλαιώτερα του 2001 να είναι Compliant με το EURO III?
-
Γινεται. Αυτο γιατι οταν μια εταιρεια ετοιμαζε ενα νεο μοντελλο το 1999 πχ για να το βγαλει το 2000, θα ηθελε το νεο αυτοκινητο να ειναι συμφωνο με τις διαταξεςι που θα ερθουν σε εφαρμογη τον επομενο χρονο. Για την ακριβεια εχω διαβασει για πολλ αυτοκινητα που τα μοτερ τους ειναι ηδη εναρμινισμενα με τις ρυθμισεις που ΘΑ ισχυσουν αργοτερα.
Τωρα ποια αυτοκινητα ειναι αυτα, δεν ξερω.
-
Φίλε Antiriad συμφωνώ και εγώ με όσα λες!
Για διάφορους λόγους (που έχουν αναφερθεί και σε άλλα threads) η λεγόμενη 'απαξίωση' των μεταχειρισμένων ακολουθεί εντελώς άλλους ρυθμούς στην ελληνική αγορά απο ότι σε άλλες χώρες.... Αυτό το δεδομένο λοιπόν είναι που κάνει ποιο συμφέρουσα την αγορά κάποιων συγκεκριμένων μετ/νων αυτοκινήτων από ΕΕ (και ΟΧΙ όλων!).
Η φορολογία των Euro1/2 και γενικά η φορολογία βάσει εκπομπών καυσαερίων είναι όντως ελληνικό κατασκεύασμα και ήταν 'απάντηση' (ο Θεός να την κάνει) της ελληνικής κυβέρνησης στις Βρυξέλλες για να κερδίσει χρόνο όσον αφορά τις παραπομπές και τα πρόστιμα.
Ξέρει κάποιος που ζει σε άλλη χωρα της ΕΕ που επιβάλει εξτρά (πέραν του ΦΠΑ) φόρους στα αυτοκίνητα αν μπορεί κάποιος πολίτης της χώρας αυτής να αγοράσει ένα αυτοκίνητο από την διπλανή χώρα που δεν έχει φόρο και να το κυκλοφορεί κανονικά στην δικιά του χώρα χωρίς να πληρώσει τίποτα παραπάνω (με ξένες ή ντόπιες πινακίδες δεν έχει σημασία). Ξέρω ότι πολλοί στην Αγγλία κάνουν ακριβώς αυτό αλλά εκεί για διαφορετικούς λόγους.
Και ΝΑΙ είναι δυνατόν να βρεις μοντέλο παλιότερο από 2001 με προδιαγραφές Euro3 και εκεί είναι η μαγκιά για μένα γιατί μια πχ Porsche του '99 θα σου κοστίσει ψίχουλα (λέμε τώρα...). Όπως είπε και ο kacey υπάρχουν σημερινά μοντέλα που είναι Euro4 από τώρα (νομίζω τα Honda S2000 είναι Ε4- 1/1/2005 από το 2002 και μετά). Έχω ψάξει για το θέμα στο νετ αλλά είναι σπάνιες οι πληροφορίες για το ποια μοντέλα πληρούν ποιες οδηγίες (βλέπετε αφορά μόνο τους Έλληνες αυτή η πληροφορία!). Εγώ για το Grand Cherokee ρώτησα έναν Γερμανό αντιπρόσωπο. Είναι πολύ πιθανό κάποια μοντέλα που ΠΡΩΤΟπαρουσιάστηκαν το 1999 ή το 2000 να είναι Euro3 για να 'ξεμπερδεύουν' οι κατασκευαστές με τις εγκρίσεις τύπου για τα επόμενα 5-6 χρόνια. Η συγκεκριμένη οδηγία (98/69) πάντως έψαξα και βρήκα ότι βγήκε από την ΕΕ τον Δεκέμβριο του 1998. Όμως ΔΕΝ είναι σαφές από πότε ακριβώς μπορούσε ένα μοντέλο να πάρει Έγκριση Τύπου για Euro3. Μπορεί δηλαδή ένα αμάξι να είναι Euro3 ή Euro4 ή οτιδήποτε άλλο αλλά αν κυκλοφορήσει ΠΡΙΝ γίνει υποχρεωτική η προδιαγραφή ίσως να μην μπορεί να το γράφει η άδειά του. Σε αυτήν την περίπτωση πάμε αναγκαστικά στο 2001 και μετά για Euro3. Όποιος μπορεί να ρίξει φως στην λεπτομέρεια αυτή.........(πχ όποιος έχει S2000 τελευταίας έκδοσης)
Αυτή είναι τελικά η εναρμόνιση.....;