-
Πάντως άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο ότι στον άξονα ΠΑΘΕ δεν έγινε ούτε ένα θανατηφόρο.
Δε λέω ότι για όλα ευθύνονται οι δρόμοι (ίσα ίσα, κυρίως οι οδηγοί ευθύνονται), αλλά ένας αξιοπρεπής δρόμος, βελτιώνει την κατάσταση! Αν ήταν έτσι ΚΑΙ το επαρχιακό δίκτυο, θα θρηνούσαμε ακόμα λιγότερα θύματα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πάντως άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο ότι στον άξονα ΠΑΘΕ δεν έγινε ούτε ένα θανατηφόρο.Δε λέω ότι για όλα ευθύνονται οι δρόμοι (ίσα ίσα, κυρίως οι οδηγοί ευθύνονται), αλλά ένας αξιοπρεπής δρόμος, βελτιώνει την κατάσταση! Αν ήταν έτσι ΚΑΙ το επαρχιακό δίκτυο, θα θρηνούσαμε ακόμα λιγότερα θύματα...
Φυσικα κ δεν φταινε οι δρομοι για ολα,αλλα ευθυνονται για ενα μεγαλο ποσοστο των ατυχηματων...Το αυτο ισχυει και για τους οδηγους βεβαιως...
Ωστοσο αλλιως σε προδιαθετει η Αττικη οδος πχ με τις επιγραφες και τις πληροφοριες που σου δινει σαν δρομος κ αλλιως η ΕΟ(ο θεος να την κανει) Κορινθου-Πατρας....
-
μία ενδιαφέρουσα μελέτη http://www.tanea.gr/docs/tee.pdf
το θετικό, όπως έχει γραφτεί, είναι η μείωση των νεκρών σε απόλυτους αριθμούς τα τελευταία χρόνια. Επισημαίνεται ότι ουσιαστικά αυτό οφείλεται μόνο στη μείωση του μέσου όρου ζωής των αυτοκινήτων (μπαίνουν πολλά καινούρια στον υπάρχοντα στόλο)
τα ποσοστά είναι τραγικά όταν αναχθούν /κάτοικο ή /κυκλοφορούντα οχήματα
Το πιο τραγικό είναι οτι σε ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ αριθμούς είμαστε αμέσως μετά τις μεγάλες σε πληθυσμό χώρες (Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανια, Γαλλία) και κατ' επέκταση τις χώρες με τα περισσότερα κυκλοφορούντα αυτοκίνητα
-
Πολύ ενδιαφέρον!!
-
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N18&aa=1
ηρέμησα τώρα
-
Εγώ άκουω τόσες μέρες τον υπο/ντή της τροχαίας να μιλάει για 'αποφυγή αλκοόλ και άλλων απαγορευτικών ουσιών'
Ποιες είναι αυτές οι 'απαγορευτικές ουσίες' γμτ την ατυχία μου γμτ!;;;
-
Paidia.
Pistevei kaneis oti h meivsh ton Thanaton kai ton travmatismvn exei na kanei me thn strofh twn Ellhnvn sta megalhtera aytokinhta logo 'katarghshs' tekmhrivm?
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Paidia.Pistevei kaneis oti h meivsh ton Thanaton kai ton travmatismvn exei na kanei me thn strofh twn Ellhnvn sta megalhtera aytokinhta logo 'katarghshs' tekmhrivm?
κοίτα την προηγούμενη σελίδα, αλλά και τη μελέτη του ΤΕΕ πιο πάνω
δεν οφείλεται απαραίτητα στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά γενικά στα καινούρια
-
Παιδιά μεγάλη προσοχή αυτές τις μέρες στους δρόμους!!!!!!!Και η κουτσή Μαρία έξω θα είναι,θα δούμε για άλλη μια φορά τα απίστευτα στους ελληνικούς δρόμους.
Προσοχή & πάλι προσοχή για να γυρίσουμε όλοι μας σώοι & αβλαβείς!!!!! -
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Παιδιά μεγάλη προσοχή αυτές τις μέρες στους δρόμους!!!!!!!Και η κουτσή Μαρία έξω θα είναι,θα δούμε για άλλη μια φορά τα απίστευτα στους ελληνικούς δρόμους.
Προσοχή & πάλι προσοχή για να γυρίσουμε όλοι μας σώοι & αβλαβείς!!!!!Δεν ειναι η κουτση Μαρια με το χιλιογδαρμενο Polo της το προβλημα. Το μεγαλυτερο προβλημα αυτες τις μερες ειναι ο κουτσο-Μαριος με το Corolla του και ο μπαρμπα-Μαριος με την 315 του...
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Παιδιά μεγάλη προσοχή αυτές τις μέρες στους δρόμους!!!!!!!Και η κουτσή Μαρία έξω θα είναι,θα δούμε για άλλη μια φορά τα απίστευτα στους ελληνικούς δρόμους.
Προσοχή & πάλι προσοχή για να γυρίσουμε όλοι μας σώοι & αβλαβείς!!!!!Δεν ειναι η κουτση Μαρια με το χιλιογδαρμενο Polo της το προβλημα. Το μεγαλυτερο προβλημα αυτες τις μερες ειναι ο κουτσο-Μαριος με το Corolla του και ο μπαρμπα-Μαριος με την 315 του...
...o κουτσο-Μάριος με το βαρυφορτωμένο ασυντήρητο Κορόλα του '79...
-
ιδου και η ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, που δημιουργήθηκε μετά από το θάνατο του Πάνου σε τροχαίο. Νομιζω πρόκειται για μια πολύ καλή προσπάθεια.
http://www.ioas.gr -
-
Για να μην ξεχνιόμαστε. Δεν συζητάμε περίπτωση στην οποία κάποιος πήγαινε με 45 αντί για 30 στα λιμανάκια και τον έγραψαν. Η διαφωνία μας ξεκίνησε όταν άλλο μέλλος του forum παραβίασε το σωστό όριο ταχύτητας των 80 χλμ λίγο πριν από τούνελ, δέχτηκε κλήση για αυτό και κάποιοι τον προέτρεψαν να πει ψέματα για να αποφύγει να πληρώσει.
-
Όταν κάποιος δηλώνει με υπερηφάνεια ότι θα αφαιρεί την πινακίδα του όταν κινείται σε εθνικές οδούς, δεν μπορώ δεχτώ αξιωματικά ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καλός οδηγός και κρίνει σωστά πως θα κινείται και με ποιές ταχύτητες. Αντίθετα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας οδηγός που κρυμμένος πίσω από την ασυδοσία που του παρέχει η πλήρης ανωνυμία της έλλειψης πινακίδων μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνος για τους άλλους. Ένας οδηγός που ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα και να μην υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί.
Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
-
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
Ειλικρινά το πιστεύεις αυτό;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
-
Για να μην ξεχνιόμαστε. Δεν συζητάμε περίπτωση στην οποία κάποιος πήγαινε με 45 αντί για 30 στα λιμανάκια και τον έγραψαν. Η διαφωνία μας ξεκίνησε όταν άλλο μέλλος του forum παραβίασε το σωστό όριο ταχύτητας των 80 χλμ λίγο πριν από τούνελ, δέχτηκε κλήση για αυτό και κάποιοι τον προέτρεψαν να πει ψέματα για να αποφύγει να πληρώσει.
-
Όταν κάποιος δηλώνει με υπερηφάνεια ότι θα αφαιρεί την πινακίδα του όταν κινείται σε εθνικές οδούς, δεν μπορώ δεχτώ αξιωματικά ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καλός οδηγός και κρίνει σωστά πως θα κινείται και με ποιές ταχύτητες. Αντίθετα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας οδηγός που κρυμμένος πίσω από την ασυδοσία που του παρέχει η πλήρης ανωνυμία της έλλειψης πινακίδων μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνος για τους άλλους. Ένας οδηγός που ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα και να μην υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί.
Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
Δηλαδή πιστεύεις ότι αυτοί που το όχημα τους φέρει κανονικά τις πινακίδες του δεν μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι;
Ο παππούς π.χ. που οδηγεί στην αριστερή λωρίδα με 70 χ.α.ω. και ενίοτε τον παίρνει ο ύπνος στο τιμόνι, αλλά παρ'όλα αυτά έχει κανονικά πινακίδες, είναι παντελώς ακίνδυνος;
Έχεις δει μπάτσο να γράφει κανέναν από δαύτους επειδή κινούνται με ακατάλληλη ταχύτητα (γιατί γενικά η ακατάλληλη ταχύτητα είναι επικίνδυνη και όχι μόνο η υπερβολική);
Έχεις μήπως δει κανέναν να ασχολείται με τα εκατοντάδες σαράβαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους της επαρχίας και όχι μόνο, που εκτός από τις πινακίδες τους που έχουν ξεφτίσει από τα χρόνια (και τα χτυπήματα) και δεν διαβάζονται, δεν έχουν ούτε καν φώτα, λάστιχα και γενικά είναι κινούμενα φέρετρα;
Όταν δεις κάποιον να ασχολείται με όλα αυτά και καταφέρει να τα διορθώσει, τότε ξανασυζητάμε για 'υπερβολική' ταχύτητα και για το αν ο λόγος ύπαρξης των ορίων είναι εισπρακτικός ή όχι... -
-
Άντε πάλι.
'Κε Πρόεδρε, λήστεψα. Ναι, αλλά μήπως αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η κοινωνία μας; Γιατί πιάσατε εμένα και όχι τον υπουργό που έγινε πλούσιος ενώ πριν πολιτευτεί δεν είχε δεύτερο σώβρακο; Γιατί δεν μιλάτε για την ανεργία που είναι όχημα συμπίεσης του εργατικού κόστους υπέρ των δισεκατομμυριούχων; Ή για τα ναρκωτικά που σπρώχνουν στην πιάτσα μεγαλόσχημοι;
Όταν πιάσετε τους υπεύθυνους για όλα αυτά και καταφέρετε να διορθώσετε την κοινωνία, τότε ξανασυζητάμε για το θέμα μου'. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
-
Για να μην ξεχνιόμαστε. Δεν συζητάμε περίπτωση στην οποία κάποιος πήγαινε με 45 αντί για 30 στα λιμανάκια και τον έγραψαν. Η διαφωνία μας ξεκίνησε όταν άλλο μέλλος του forum παραβίασε το σωστό όριο ταχύτητας των 80 χλμ λίγο πριν από τούνελ, δέχτηκε κλήση για αυτό και κάποιοι τον προέτρεψαν να πει ψέματα για να αποφύγει να πληρώσει.
-
Όταν κάποιος δηλώνει με υπερηφάνεια ότι θα αφαιρεί την πινακίδα του όταν κινείται σε εθνικές οδούς, δεν μπορώ δεχτώ αξιωματικά ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καλός οδηγός και κρίνει σωστά πως θα κινείται και με ποιές ταχύτητες. Αντίθετα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας οδηγός που κρυμμένος πίσω από την ασυδοσία που του παρέχει η πλήρης ανωνυμία της έλλειψης πινακίδων μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνος για τους άλλους. Ένας οδηγός που ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα και να μην υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί.
Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
Για το α)
Εχουμε εξαντλησει την συζητηση για το αν η καμερα και η καμερα, στο σημειο που ειναι τοποθετημενα και τσιμπανε τους παραβατες, ΔΕΝ εξυπηρετει τον ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΣΚΟΠΟ του να κοψεις μεσα στο τουνελ. Εσυ θεωρεις οτι ειναι σωστα τοποθετημενα, εγω προσπαθησα να σου εξηγησω γιατι θεωρω οτι ειναι εκει για να τσιμπανε οσους δυνατον περισσοτερο και ΔΕΝ εξυπηρετουν τον σκοπο (μειωμενη ταχυτητα μεσα στο τουνελ). Δεν δεχεσαι την αποψη μου, δεν δεχομαι την δικη σου, ολα ωραια και καλα. Αφου εγω εχω αυτη την αποψη, τοτε φυσικοτατα θα προτρεψω οποιον την πατησε να κανει οτι μπορει για να αποφυγει την πληρωμη του φοροεισπρακτικου ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ρανταρ.για το β)
για τον ιδιο ακριβως λογο με το α), προτιθεμαι να κυκλοφορω χωρις πινακιδα στην ΕΟ. Για να μην πληρωνω κερατιατικα προστιμα που καμμια σχεση με την ασφαλεια μας εχουν. Ετσι κι αλλιως, το να κυκλοφορω χωρις πινακιδα μονο εναντι φωτορανταρ με προστατευει. Οποιαδηποτε αλλη παραβαση απαιτει την παρουσια περιπολικου για να με δουν/πιασουν οποτε το να μην εχω πινακιδα δεν εχει σχεση. Να μην σου πω οτι ειναι χειροτερα γιατι αμα με δει καποιος να κανω μλκιες στην εθνικη και να πδηγαω επικινδυνα (και οχι απλα 'γρηγορα σε αδεια ΕΟ'), μπορει καλλιστα να παρει ενα τηλ και να με δωσει στεγνα ως 'το μαυρο ΤΑΔΕ χωρις πινακιδα στο ταδε χλμ κανει την ταδε επικινδυνη παραβαση'. ΕΚΕΙ ειναι που δεν την γλυτωνω...
Αφου δεν με ξερεις, ειναι λογικο να βαζεις στο μυαλο σου τετοια αλλα κρατα και μια επιφυλαξη οτι μπορει απλα να θελω να μπορω να κινουμαι σε λογικα πλαισια (δηλαδη ΓΡΗΓΟΡΑ εκει που μπορω και ΑΡΓΑ εκει που ΠΡΕΠΕΙ) και οχι οτι θελω να κανω ενα καρο μλκιες και να μην με βρισκουν επειδη δεν εχω πινακιδα.
για το τελευταιο, απλα συνεχιζεις να λες ανεκδοτα. Μονο ενα ματσο γεροντοπαλικαρα της βουλης (δηλαδη ΛΙΓΟΙ απο τους βουλευτες), ΙΣΩΣ ακομα να πιστευουν οτι η ταχυτητα ευθυνεται για τα ατυχηματα. Οι περισσοτεροι ξερουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι φταινε αλλα πραγματα (ασε που τους τα λεει δημοσια ο Σταθακης), αλλα τα αλλα πραγματα δεν βγαζουν χρημα.
-
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Άντε πάλι.'Κε Πρόεδρε, λήστεψα. Ναι, αλλά μήπως αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η κοινωνία μας; Γιατί πιάσατε εμένα και όχι τον υπουργό που έγινε πλούσιος ενώ πριν πολιτευτεί δεν είχε δεύτερο σώβρακο; Γιατί δεν μιλάτε για την ανεργία που είναι όχημα συμπίεσης του εργατικού κόστους υπέρ των δισεκατομμυριούχων; Ή για τα ναρκωτικά που σπρώχνουν στην πιάτσα μεγαλόσχημοι;
Όταν πιάσετε τους υπεύθυνους για όλα αυτά και καταφέρετε να διορθώσετε την κοινωνία, τότε ξανασυζητάμε για το θέμα μου'.Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση δεν ληστεύουμε αλλά μας ληστεύουν!
Και για να μην το πολυκουράζουμε το θέμα με τα όρια, κάνω copy paste από το 4Τ Απριλίου το εξής σοφό που έγραψε ο Τεμπερίδης:
'...είτε τα όρια είναι ηλίθια είτε εμείς ΟΛΟΙ (μα όλοι!) είμαστε πολύ πολύ ηλίθιοι!'
Τί απ'τα δύο να συμβαίνει άραγε; -
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
...Και για να μην το πολυκουράζουμε το θέμα με τα όρια, κάνω copy paste από το 4Τ Απριλίου το εξής σοφό που έγραψε ο Τεμπερίδης:
'...είτε τα όρια είναι ηλίθια είτε εμείς ΟΛΟΙ (μα όλοι!) είμαστε πολύ πολύ ηλίθιοι!'
Τί απ'τα δύο να συμβαίνει άραγε;Αν και δεν μου αρεσει να βγαινω εκτος θεματος, θα κανω μια εξαιρεση εδω. Δεν με πειραζει αν ο Τεμπεριδης θεωρει ηλιθια τα ορια αλλα οταν αναφερεται για ολους (μα ολους) τους ανθρωπους καλυτερα να περιοριζεται στην δικη του νοημοσυνη ή ηλιθιοτητα...
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
...
Και για να μην το πολυκουράζουμε το θέμα με τα όρια, κάνω copy paste από το 4Τ Απριλίου το εξής σοφό που έγραψε ο Τεμπερίδης:
'...είτε τα όρια είναι ηλίθια είτε εμείς ΟΛΟΙ (μα όλοι!) είμαστε πολύ πολύ ηλίθιοι!'
Τί απ'τα δύο να συμβαίνει άραγε;Αν και δεν μου αρεσει να βγαινω εκτος θεματος, θα κανω μια εξαιρεση εδω. Δεν με πειραζει αν ο Τεμπεριδης θεωρει ηλιθια τα ορια αλλα οταν αναφερεται για ολους (μα ολους) τους ανθρωπους καλυτερα να περιοριζεται στην δικη του νοημοσυνη ή ηλιθιοτητα...
Εσύ τώρα δηλαδή γιατί προσβλήθηκες;
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ