Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 76
    • 77
    • 10 / 77
    Περί αυτοκίνησης
    44
    1540
    25533
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Πάντως άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο ότι στον άξονα ΠΑΘΕ δεν έγινε ούτε ένα θανατηφόρο.

      Δε λέω ότι για όλα ευθύνονται οι δρόμοι (ίσα ίσα, κυρίως οι οδηγοί ευθύνονται), αλλά ένας αξιοπρεπής δρόμος, βελτιώνει την κατάσταση! Αν ήταν έτσι ΚΑΙ το επαρχιακό δίκτυο, θα θρηνούσαμε ακόμα λιγότερα θύματα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Ο χρήστης opterios έγραψε:
        Πάντως άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο ότι στον άξονα ΠΑΘΕ δεν έγινε ούτε ένα θανατηφόρο.

        Δε λέω ότι για όλα ευθύνονται οι δρόμοι (ίσα ίσα, κυρίως οι οδηγοί ευθύνονται), αλλά ένας αξιοπρεπής δρόμος, βελτιώνει την κατάσταση! Αν ήταν έτσι ΚΑΙ το επαρχιακό δίκτυο, θα θρηνούσαμε ακόμα λιγότερα θύματα...

        Φυσικα κ δεν φταινε οι δρομοι για ολα,αλλα ευθυνονται για ενα μεγαλο ποσοστο των ατυχηματων...Το αυτο ισχυει και για τους οδηγους βεβαιως...

        Ωστοσο αλλιως σε προδιαθετει η Αττικη οδος πχ με τις επιγραφες και τις πληροφοριες που σου δινει σαν δρομος κ αλλιως η ΕΟ(ο θεος να την κανει) Κορινθου-Πατρας....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          μία ενδιαφέρουσα μελέτη http://www.tanea.gr/docs/tee.pdf

          το θετικό, όπως έχει γραφτεί, είναι η μείωση των νεκρών σε απόλυτους αριθμούς τα τελευταία χρόνια. Επισημαίνεται ότι ουσιαστικά αυτό οφείλεται μόνο στη μείωση του μέσου όρου ζωής των αυτοκινήτων (μπαίνουν πολλά καινούρια στον υπάρχοντα στόλο)

          τα ποσοστά είναι τραγικά όταν αναχθούν /κάτοικο ή /κυκλοφορούντα οχήματα

          Το πιο τραγικό είναι οτι σε ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ αριθμούς είμαστε αμέσως μετά τις μεγάλες σε πληθυσμό χώρες (Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανια, Γαλλία) και κατ' επέκταση τις χώρες με τα περισσότερα κυκλοφορούντα αυτοκίνητα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            opterios last edited by

            Πολύ ενδιαφέρον!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N18&aa=1

              ηρέμησα τώρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                traveller last edited by

                Εγώ άκουω τόσες μέρες τον υπο/ντή της τροχαίας να μιλάει για 'αποφυγή αλκοόλ και άλλων απαγορευτικών ουσιών'

                Ποιες είναι αυτές οι 'απαγορευτικές ουσίες' γμτ την ατυχία μου γμτ!;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antiriad last edited by

                  Paidia.

                  Pistevei kaneis oti h meivsh ton Thanaton kai ton travmatismvn exei na kanei me thn strofh twn Ellhnvn sta megalhtera aytokinhta logo 'katarghshs' tekmhrivm?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
                    Paidia.

                    Pistevei kaneis oti h meivsh ton Thanaton kai ton travmatismvn exei na kanei me thn strofh twn Ellhnvn sta megalhtera aytokinhta logo 'katarghshs' tekmhrivm?

                    κοίτα την προηγούμενη σελίδα, αλλά και τη μελέτη του ΤΕΕ πιο πάνω

                    δεν οφείλεται απαραίτητα στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά γενικά στα καινούρια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter-gr last edited by

                      Παιδιά μεγάλη προσοχή αυτές τις μέρες στους δρόμους!!!!!!!Και η κουτσή Μαρία έξω θα είναι,θα δούμε για άλλη μια φορά τα απίστευτα στους ελληνικούς δρόμους.
                      Προσοχή & πάλι προσοχή για να γυρίσουμε όλοι μας σώοι & αβλαβείς!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        af9pk last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
                        Παιδιά μεγάλη προσοχή αυτές τις μέρες στους δρόμους!!!!!!!Και η κουτσή Μαρία έξω θα είναι,θα δούμε για άλλη μια φορά τα απίστευτα στους ελληνικούς δρόμους.
                        Προσοχή & πάλι προσοχή για να γυρίσουμε όλοι μας σώοι & αβλαβείς!!!!!

                        Δεν ειναι η κουτση Μαρια με το χιλιογδαρμενο Polo της το προβλημα. Το μεγαλυτερο προβλημα αυτες τις μερες ειναι ο κουτσο-Μαριος με το Corolla του και ο μπαρμπα-Μαριος με την 315 του...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης Af9pk έγραψε:

                          Παιδιά μεγάλη προσοχή αυτές τις μέρες στους δρόμους!!!!!!!Και η κουτσή Μαρία έξω θα είναι,θα δούμε για άλλη μια φορά τα απίστευτα στους ελληνικούς δρόμους.
                          Προσοχή & πάλι προσοχή για να γυρίσουμε όλοι μας σώοι & αβλαβείς!!!!!

                          Δεν ειναι η κουτση Μαρια με το χιλιογδαρμενο Polo της το προβλημα. Το μεγαλυτερο προβλημα αυτες τις μερες ειναι ο κουτσο-Μαριος με το Corolla του και ο μπαρμπα-Μαριος με την 315 του...

                          ...o κουτσο-Μάριος με το βαρυφορτωμένο ασυντήρητο Κορόλα του '79...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            papapeters last edited by

                            ιδου και η ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, που δημιουργήθηκε μετά από το θάνατο του Πάνου σε τροχαίο. Νομιζω πρόκειται για μια πολύ καλή προσπάθεια.
                            http://www.ioas.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-lappas last edited by

                              1. Για να μην ξεχνιόμαστε. Δεν συζητάμε περίπτωση στην οποία κάποιος πήγαινε με 45 αντί για 30 στα λιμανάκια και τον έγραψαν. Η διαφωνία μας ξεκίνησε όταν άλλο μέλλος του forum παραβίασε το σωστό όριο ταχύτητας των 80 χλμ λίγο πριν από τούνελ, δέχτηκε κλήση για αυτό και κάποιοι τον προέτρεψαν να πει ψέματα για να αποφύγει να πληρώσει.

                              2. Όταν κάποιος δηλώνει με υπερηφάνεια ότι θα αφαιρεί την πινακίδα του όταν κινείται σε εθνικές οδούς, δεν μπορώ δεχτώ αξιωματικά ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καλός οδηγός και κρίνει σωστά πως θα κινείται και με ποιές ταχύτητες. Αντίθετα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας οδηγός που κρυμμένος πίσω από την ασυδοσία που του παρέχει η πλήρης ανωνυμία της έλλειψης πινακίδων μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνος για τους άλλους. Ένας οδηγός που ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα και να μην υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί.

                              Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                                Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.

                                Ειλικρινά το πιστεύεις αυτό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickpaip last edited by

                                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                                  1. Για να μην ξεχνιόμαστε. Δεν συζητάμε περίπτωση στην οποία κάποιος πήγαινε με 45 αντί για 30 στα λιμανάκια και τον έγραψαν. Η διαφωνία μας ξεκίνησε όταν άλλο μέλλος του forum παραβίασε το σωστό όριο ταχύτητας των 80 χλμ λίγο πριν από τούνελ, δέχτηκε κλήση για αυτό και κάποιοι τον προέτρεψαν να πει ψέματα για να αποφύγει να πληρώσει.

                                  2. Όταν κάποιος δηλώνει με υπερηφάνεια ότι θα αφαιρεί την πινακίδα του όταν κινείται σε εθνικές οδούς, δεν μπορώ δεχτώ αξιωματικά ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καλός οδηγός και κρίνει σωστά πως θα κινείται και με ποιές ταχύτητες. Αντίθετα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας οδηγός που κρυμμένος πίσω από την ασυδοσία που του παρέχει η πλήρης ανωνυμία της έλλειψης πινακίδων μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνος για τους άλλους. Ένας οδηγός που ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα και να μην υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί.

                                  Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.

                                  Δηλαδή πιστεύεις ότι αυτοί που το όχημα τους φέρει κανονικά τις πινακίδες του δεν μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι;
                                  Ο παππούς π.χ. που οδηγεί στην αριστερή λωρίδα με 70 χ.α.ω. και ενίοτε τον παίρνει ο ύπνος στο τιμόνι, αλλά παρ'όλα αυτά έχει κανονικά πινακίδες, είναι παντελώς ακίνδυνος;
                                  Έχεις δει μπάτσο να γράφει κανέναν από δαύτους επειδή κινούνται με ακατάλληλη ταχύτητα (γιατί γενικά η ακατάλληλη ταχύτητα είναι επικίνδυνη και όχι μόνο η υπερβολική);
                                  Έχεις μήπως δει κανέναν να ασχολείται με τα εκατοντάδες σαράβαλα που κυκλοφορούν στους δρόμους της επαρχίας και όχι μόνο, που εκτός από τις πινακίδες τους που έχουν ξεφτίσει από τα χρόνια (και τα χτυπήματα) και δεν διαβάζονται, δεν έχουν ούτε καν φώτα, λάστιχα και γενικά είναι κινούμενα φέρετρα;
                                  Όταν δεις κάποιον να ασχολείται με όλα αυτά και καταφέρει να τα διορθώσει, τότε ξανασυζητάμε για 'υπερβολική' ταχύτητα και για το αν ο λόγος ύπαρξης των ορίων είναι εισπρακτικός ή όχι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Άντε πάλι.

                                    'Κε Πρόεδρε, λήστεψα. Ναι, αλλά μήπως αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η κοινωνία μας; Γιατί πιάσατε εμένα και όχι τον υπουργό που έγινε πλούσιος ενώ πριν πολιτευτεί δεν είχε δεύτερο σώβρακο; Γιατί δεν μιλάτε για την ανεργία που είναι όχημα συμπίεσης του εργατικού κόστους υπέρ των δισεκατομμυριούχων; Ή για τα ναρκωτικά που σπρώχνουν στην πιάτσα μεγαλόσχημοι;
                                    Όταν πιάσετε τους υπεύθυνους για όλα αυτά και καταφέρετε να διορθώσετε την κοινωνία, τότε ξανασυζητάμε για το θέμα μου'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                                      1. Για να μην ξεχνιόμαστε. Δεν συζητάμε περίπτωση στην οποία κάποιος πήγαινε με 45 αντί για 30 στα λιμανάκια και τον έγραψαν. Η διαφωνία μας ξεκίνησε όταν άλλο μέλλος του forum παραβίασε το σωστό όριο ταχύτητας των 80 χλμ λίγο πριν από τούνελ, δέχτηκε κλήση για αυτό και κάποιοι τον προέτρεψαν να πει ψέματα για να αποφύγει να πληρώσει.

                                      2. Όταν κάποιος δηλώνει με υπερηφάνεια ότι θα αφαιρεί την πινακίδα του όταν κινείται σε εθνικές οδούς, δεν μπορώ δεχτώ αξιωματικά ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καλός οδηγός και κρίνει σωστά πως θα κινείται και με ποιές ταχύτητες. Αντίθετα, αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας οδηγός που κρυμμένος πίσω από την ασυδοσία που του παρέχει η πλήρης ανωνυμία της έλλειψης πινακίδων μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνος για τους άλλους. Ένας οδηγός που ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα και να μην υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί.

                                      Και κάτι ακόμα. Ίσως θα έπρεπε να σταματήσει πια η καραμέλα του ότι το κράτος προσπαθεί να βγάλει λεφτά από τους οδηγούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, ευκολότεροι, αποδοτικότεροι και ασφαλέστεροι, με τους οποίους το κράτος μπορεί να βγάζει λεφτά. Η επιλογή των κυβερνήσεων να τιμωρούν αυτούς που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας δεν έχει να κάνει τόσο με την επιθυμία να μαζευτούν χρήματα, όσο με την βαθιά ριζωμένη πεποίθηση (εσφαλμένη, ή όχι) ότι η συγκεκριμένη παράβαση είναι πολύ επικίνδυνη και έχει σημαντικό κόστος σε ανθρώπινες ζωές.

                                      Για το α)
                                      Εχουμε εξαντλησει την συζητηση για το αν η καμερα και η καμερα, στο σημειο που ειναι τοποθετημενα και τσιμπανε τους παραβατες, ΔΕΝ εξυπηρετει τον ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΣΚΟΠΟ του να κοψεις μεσα στο τουνελ. Εσυ θεωρεις οτι ειναι σωστα τοποθετημενα, εγω προσπαθησα να σου εξηγησω γιατι θεωρω οτι ειναι εκει για να τσιμπανε οσους δυνατον περισσοτερο και ΔΕΝ εξυπηρετουν τον σκοπο (μειωμενη ταχυτητα μεσα στο τουνελ). Δεν δεχεσαι την αποψη μου, δεν δεχομαι την δικη σου, ολα ωραια και καλα. Αφου εγω εχω αυτη την αποψη, τοτε φυσικοτατα θα προτρεψω οποιον την πατησε να κανει οτι μπορει για να αποφυγει την πληρωμη του φοροεισπρακτικου ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ρανταρ.

                                      για το β)

                                      για τον ιδιο ακριβως λογο με το α), προτιθεμαι να κυκλοφορω χωρις πινακιδα στην ΕΟ. Για να μην πληρωνω κερατιατικα προστιμα που καμμια σχεση με την ασφαλεια μας εχουν. Ετσι κι αλλιως, το να κυκλοφορω χωρις πινακιδα μονο εναντι φωτορανταρ με προστατευει. Οποιαδηποτε αλλη παραβαση απαιτει την παρουσια περιπολικου για να με δουν/πιασουν οποτε το να μην εχω πινακιδα δεν εχει σχεση. Να μην σου πω οτι ειναι χειροτερα γιατι αμα με δει καποιος να κανω μλκιες στην εθνικη και να πδηγαω επικινδυνα (και οχι απλα 'γρηγορα σε αδεια ΕΟ'), μπορει καλλιστα να παρει ενα τηλ και να με δωσει στεγνα ως 'το μαυρο ΤΑΔΕ χωρις πινακιδα στο ταδε χλμ κανει την ταδε επικινδυνη παραβαση'. ΕΚΕΙ ειναι που δεν την γλυτωνω...

                                      Αφου δεν με ξερεις, ειναι λογικο να βαζεις στο μυαλο σου τετοια αλλα κρατα και μια επιφυλαξη οτι μπορει απλα να θελω να μπορω να κινουμαι σε λογικα πλαισια (δηλαδη ΓΡΗΓΟΡΑ εκει που μπορω και ΑΡΓΑ εκει που ΠΡΕΠΕΙ) και οχι οτι θελω να κανω ενα καρο μλκιες και να μην με βρισκουν επειδη δεν εχω πινακιδα.

                                      για το τελευταιο, απλα συνεχιζεις να λες ανεκδοτα. Μονο ενα ματσο γεροντοπαλικαρα της βουλης (δηλαδη ΛΙΓΟΙ απο τους βουλευτες), ΙΣΩΣ ακομα να πιστευουν οτι η ταχυτητα ευθυνεται για τα ατυχηματα. Οι περισσοτεροι ξερουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι φταινε αλλα πραγματα (ασε που τους τα λεει δημοσια ο Σταθακης), αλλα τα αλλα πραγματα δεν βγαζουν χρημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickpaip last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Άντε πάλι.

                                        'Κε Πρόεδρε, λήστεψα. Ναι, αλλά μήπως αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η κοινωνία μας; Γιατί πιάσατε εμένα και όχι τον υπουργό που έγινε πλούσιος ενώ πριν πολιτευτεί δεν είχε δεύτερο σώβρακο; Γιατί δεν μιλάτε για την ανεργία που είναι όχημα συμπίεσης του εργατικού κόστους υπέρ των δισεκατομμυριούχων; Ή για τα ναρκωτικά που σπρώχνουν στην πιάτσα μεγαλόσχημοι;
                                        Όταν πιάσετε τους υπεύθυνους για όλα αυτά και καταφέρετε να διορθώσετε την κοινωνία, τότε ξανασυζητάμε για το θέμα μου'.

                                        Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση δεν ληστεύουμε αλλά μας ληστεύουν!
                                        Και για να μην το πολυκουράζουμε το θέμα με τα όρια, κάνω copy paste από το 4Τ Απριλίου το εξής σοφό που έγραψε ο Τεμπερίδης:
                                        '...είτε τα όρια είναι ηλίθια είτε εμείς ΟΛΟΙ (μα όλοι!) είμαστε πολύ πολύ ηλίθιοι!'
                                        Τί απ'τα δύο να συμβαίνει άραγε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          af9pk last edited by

                                          Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                                          ...

                                          Και για να μην το πολυκουράζουμε το θέμα με τα όρια, κάνω copy paste από το 4Τ Απριλίου το εξής σοφό που έγραψε ο Τεμπερίδης:
                                          '...είτε τα όρια είναι ηλίθια είτε εμείς ΟΛΟΙ (μα όλοι!) είμαστε πολύ πολύ ηλίθιοι!'
                                          Τί απ'τα δύο να συμβαίνει άραγε;

                                          Αν και δεν μου αρεσει να βγαινω εκτος θεματος, θα κανω μια εξαιρεση εδω. Δεν με πειραζει αν ο Τεμπεριδης θεωρει ηλιθια τα ορια αλλα οταν αναφερεται για ολους (μα ολους) τους ανθρωπους καλυτερα να περιοριζεται στην δικη του νοημοσυνη ή ηλιθιοτητα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickpaip last edited by

                                            Ο χρήστης Af9pk έγραψε:

                                            ...

                                            Και για να μην το πολυκουράζουμε το θέμα με τα όρια, κάνω copy paste από το 4Τ Απριλίου το εξής σοφό που έγραψε ο Τεμπερίδης:
                                            '...είτε τα όρια είναι ηλίθια είτε εμείς ΟΛΟΙ (μα όλοι!) είμαστε πολύ πολύ ηλίθιοι!'
                                            Τί απ'τα δύο να συμβαίνει άραγε;

                                            Αν και δεν μου αρεσει να βγαινω εκτος θεματος, θα κανω μια εξαιρεση εδω. Δεν με πειραζει αν ο Τεμπεριδης θεωρει ηλιθια τα ορια αλλα οταν αναφερεται για ολους (μα ολους) τους ανθρωπους καλυτερα να περιοριζεται στην δικη του νοημοσυνη ή ηλιθιοτητα...

                                            Εσύ τώρα δηλαδή γιατί προσβλήθηκες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 10 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr