-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΑ, ΛΙΓΟ ΣΧΕΤΙΚΑ.
ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ 0.3 ΜΕ 0.5 ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΧΛΜ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Α6 Π.Χ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ.ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ,ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ,ΚΛΠ.ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΝ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΥΝΤΟΣ(ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΙΓΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ;ΠΟΤΕ! ΑΡΑ Η ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ (ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ) ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ.ΟΛΟΙ ΤΕΡΜΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ 10-20 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ;ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!Η ΠΙΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΚ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΚΙΤ ΚΑΡ! ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΙΚΗΤΗ ΠΩΣ ΤΟΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ;Π.Χ. ΣΩΤΗΡΧΟ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΞΟΔΑ;ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ(ΧΡΗΜΑΤΑ)...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ(ΧΡΗΜΑΤΑ)...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ(ΧΡΗΜΑΤΑ)...ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΙΤ-ΚΑΡ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ...ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΖΩ....ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΖΩ...ΚΛΠ. ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΙΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ.Δημήτρη αυτό που υποστηρίζω είναι οτι θα μπορούσαμε να φέρουμε τα πράγματα στην Ελληνική πραγματικότητα και να τα προασπίσουμε με κάποιους κανόνες,χωρίς,προς θεού,να διώξουμε τα τερατάκια που κοσμούν τους αγώνες μας.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΙΤ-ΚΑΡ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ...ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΖΩ....ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΖΩ...ΚΛΠΜια ενσταση εδω Δημητρη. Οσο εντυπωσιακο και αν ειναι ενα αυτοκινητο οταν δεν οδηγειται οριακα δε βγαζει θεαμα. Τι εννοω; Το Swift του Φωτεινελλη το εβλεπα/βλεπαμε ολοι χρονια. Καποιες χρονιες δεν ειχε αντιπαλο και πηγαινε ας πουμε βολτα. Τις χρονιες που ειχε τρελη κοντρα (02,03) πηγαινε αλλιως. Γλυστρηματα, οριακα φρεναρισματα κτλ κτλ. Το ιδιο ισχυει ας πουμε και για τα 'ταπεινα' Ν1. Το ιδιο (απο την αναποδη ομως για τον Μαρπινη).
Οταν υπαρχει συναγωνισμος αλλος ψαχνει το δεκατο εδω, αλλος εκει. Και παλι γλυστρηματα και παλι οριακες αλλαγες και φρεναρισματα. ΟΚ θα μου πεις, ο Ευσταθιου γενικα παει γρηγορα ετσι και αλλιως. Ισως εχεις δικιο. Αλλα δε μπορει, σε καποιους αγωνες θα κρατηθει. Αν ειχε συναγωνισμο ουτε που θα το σκεφτοταν.
Και μια τελευταια παρατηρηση: Μεγαλη πηγη του προβληματος ειναι η νοοτροπια αγοραστε οτι θελετε, φερτε το και θα το βολεψουμε σε μια κλαση. Ε, δε πρεπει να λειτουργουμε ετσι. Πρεπει οι καταστασεις να προλαμβανονται γιατι τωρα ειναι ηδη αργα. Οποια λυση και να δοθει, καποιοι θα μεινουν με την πικρα.
-
PapaZent ama eides den eipa pouthena oti mporw alla antitheta eipa pws auto einai oneiro.Oso gia tous xronous pou les apo thn ritswna mhn xexnas pws o kaimenos o swthrxos etrexe me ena polli N/2 pou apla exei kapoiws prosthikes panw kai einai A/6.Poio apo auta pou perase o agaphtos sakhs einai katharo A/6???Kanena (oxi oti den ta pernage kai prin,mias kai paei me to gazi sto patoma kai einai apiastos alla leme twra).Ante na diavaseis tous kanonismous ths A/6 ti mporeis na valeis panw sto amaxi kai meta ela na ta xanapoume.Giati ena rallaki N/2 den to kaneis trelo kai antagwnistiko A/6 vazontas panw megalitera frena (paradeigma lew) h ta pragmata apo to cup thn peugeot pou kai auta den htan A htan mini Gr.A.
sp0+ se poious anaferese legontas pws polloi xerades mazeutikame edw???
P.S.Mia mikrh diapistosh:EXw diavasei apo pollous edw pou lene ma giati re paidia otan lete kati den to lete kathara para petate kati etsi apla gia na planate ston aera???Kai apo thn allh tous vlepw na kanoun to idio pragma.Akoma perimenw mia dieukrinhsh apo ton K.APR se kapoio post tou
Kai mia erwthsh pou tha ithela apanthsh:H lion Hellas apo oso ematha poulaei to 106 MAXI pou eixe ama agorastei apo kapoion kai thelei na trexei pou tha paei???A/6 den einai???Ekei den htan panta??
-
Polloi enoxlountai kai otan akoun alithies tis onomazoun asunarthsies GIATI???Den einai kalo na leme thn alithia prepei na kratame to stomatakimas kleisto??
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Με ενοχλεί να μου προσάπτονται προθέσεις που δεν έχω.Εννοείται φίλε racer πως το σχόλιό μου δεν ήταν προσωπικό.
Οπως φαντάζομαι ενοχλεί και τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.
Τους ενοχλεί δεν τους ενοχλεί, δυστυχώς η απορία παραμένει: γιατί δεν δεν διαμαρτύρονταν για άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα τόσα χρόνια.
Στο κάτω-κάτω, γιατί δεν διαμαρτύρονται για τα 106 1.3 Kit Car που εδώ και χρόνια τρέχουν με επιτυχία και συναγωνισμό στην Α/5 ? Δηλαδή τι να πουν και στην Α/5 (ακόμα φτηνότερη κλάση, έτσι ?) που έχουν να αντιμετωπίσουν και εκεί τα κιτ καρ ? Δεν άκουσα όμως διαμαρτυρίες για αυτή την περίπτωση...
Το πήχυ θα τον ανεβάσουν εκείνοι οι αγωνιζόμενοι που με ίσων δυνατοτήτων αυτοκίνητο θα κερδίζουν τους συναθλητές τους.
Αυτό λέγεται 'ενιαίο' Τι σημαίνει, στο κάτω κάτω, και πως ορίζεται με αυστηρό τρόπο, το 'ίσων δυνατοτήτων αυτοκίνητο' σε αγώνες ?
Και σε παρακαλώ, για ξαναδες τα αποτελέσματα της Ριτσώνας στα Α < 2L που δημοσίευσα λίγο πριν και πες μου τι σχέση έχουν τα αυτοκίνητα με τα αποτελέσματα, πλην του Ευσταθίου ? Διότι δεν σχολίασε κανείς το γεγονός πως όση σχεδόν διαφορά είχε στην Α/6 ο 1ος (με το 'τέρας') με τον 2ο, σχεδόν τόση είχε και ο 2ος με τον 3ο (με εξίσου 'κανονικά' αυτοκίνητα).
Και ένα άλλο: αν μιλάς για 'ανέβασμα του πήχυ', θα πρέπει να ορίσεις ως προς τι ? Ως προς το θέαμα ? Την οδηγική ικανότητα ? Τους χρόνους / αποτελέσματα ? Το ενδιαφέρον των θεατών ? Τη γενικότερη 'ποιότητα' ? Διότι υπάρχουν (δυστυχώς) περιπτώσεις φοβερού συναγωνισμού με ολόιδια αυτοκίνητα, που δεν πιστεύω πως ανέβασαν καθόλου τον πήχυ στους περισσότερους από τους παραπάνω τομείς. Πχ. το περσινό ενιαίο...
Φυσικά και πρέπει τα kit cars και τα s1600 να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα.Για τις αναβάσεις υπάρχει το πρωτάθλημα της ομάδας Α έως 2L
Δηλαδή το Α/5 κιτ καρ και το Α/0 κιτ καρ να παίζει για το Παν. Πρωτάθλημα Αναβάσεων ομάδας Α < 2L ? Μαζί με τον Μαρπίνη και τον Καμπύλη ?
Εξάλλου αν κατάλαβα καλά το σχόλιο του nass, αυτή είναι και η τάση από την FIA.
Οχι, δεν κατάλαβες καλά: η τάση της FIA είναι πως τα 'Α' καταργούνται και ιδιαίτερα σαν ομάδα 'χαμηλού κόστους'. Η τελευταία είναι η 'Ν' (ή όπως θα διαμορφωθεί). Ναι, τα κιτ καρ τρέχουν μόνα τους, αλλά δεν υπάρχουν και 'Α' να τα ανταγωνιστούν. Δηλαδή η τάση είναι να είναι ξεκάθαρο, τι είναι 'χαμηλού κόστους - εισαγωγικό - παραγωγής' (Ν) και τι είναι 'εξελιγμένο αγωνιστικό' (κιτ καρ, WRC κτλ.) αυτοκίνητο.
Εμείς εδώ στην Ελλάδα όμως έχουμε αντιστρέψει την φιλοσοφία των κανονισμών και μιλάμε για χαμηλό κόστος στην Α και μετά ψάχνουμε να βρούμε τρόπο να περιορίσουμε τα πραγματικά-κανονικά Α. Ομως όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τερατογεννέσεις και διαστρεβλώσεις, όπου μας πειράζει το Clio kit car αλλά δεν μας πειράζει το 106 1.3 kit car, και ψάχνουμε κανονισμούς για να τα χωρέσουμε όλα, οδηγώντας σε μια ανώμαλη και μπάσταρδη κατάσταση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εμείς εδώ στην Ελλάδα όμως έχουμε αντιστρέψει την φιλοσοφία των κανονισμών και μιλάμε για χαμηλό κόστος στην Α και μετά ψάχνουμε να βρούμε τρόπο να περιορίσουμε τα πραγματικά-κανονικά Α. Ομως όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τερατογεννέσεις και διαστρεβλώσεις, όπου μας πειράζει το Clio kit car αλλά δεν μας πειράζει το 106 1.3 kit car, και ψάχνουμε κανονισμούς για να τα χωρέσουμε όλα, οδηγώντας σε μια ανώμαλη και μπάσταρδη κατάσταση.Επρεπε να το κάνεις bold αυτο για να εντυπωθεί καλύτερα!!!!
-
Οκ παιδιά as you wish! Θα μαζέψω και γώ λεφτά, θα πάρω ένα Ford RS200, θα υποσχεθώ και στον Blomquist ένα τελάρο μπύρες κάθε σ/κ που έχει αγώνα και θα έρθω να πάρω όλες τις αναβάσεις της Ελλάδας και χαίρετε! Στην Α/8 πάντα έτσι; Δεν λέω θα ευχαριστηθεί ο κόσμος θέαμα αλλά το Κυρκέϊκο θα πάρει φωτιά!
Ξεχνάτε πως τα Sei KitCar, τα 106 1.3 ΚιtCar κλπ. κατασκευάστηκαν ως full Gr.A ενώ τα S1600 σαν μίνι WRC και ειδικά εν έτη 2004 δεν είναι δυνατόν να υπάρξει καμμία σύγκριση (αυτό έλειπε στη τελική με 40 εκατομμύρια να τίθεται και τέτοιο θέμα). Πόση σχέση έχει ένα Clio 1.6 16v με το Clio S1600 και πόση ένα Peugeot 106 Rallye με ένα 106 Gr.A; Όχι μόνο απο πλευράς ταχύτητας και δυνατοτήτων αλλά και αξιοπιστίας, ρυθμίσεων κτλ.;
Τέλοςπάντων εγώ στην Α/6 δεν τρέχω και ούτε πρόκειται στο άμεσο μέλλον. Απλά προσπαθώ να βάλω τον εαυτό μου στη θέση ενός 'κοινού θνητού' που έχει ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ για να στήσει ένα αυτοκινητάκι και να κάνει την πλάκα του. Έστω και έχει πληρώσει 20 ή 30 ή 40 χιλιάδες ευρώ δεν μπορεί να κάνει τίποτα παραπάνω απο το να κυνηγιέται με τους ομοιοπαθείς για μια θέση στον ήλιο ενώ όλοι είναι αφιερωμένοι στα περάσματα των τεράτων που κατα 90% θα κερδίσουν την κλάση. Και ρωτάω εγώ τώρα γιατί να αντιμετωπιστεί ο Χ έλληνας αγωνιζόμενος ακόμη μια φορά σα θύμα όπως κάθε άλλη μέρα της ζωής του; This is not the way forward κυρίες και κύριοι. Μ'αυτά και μ'αυτά το σπόρ έχει μείνει σχεδόν στάσιμο απο την εποχή του κ. Δαρδούφα...
-
Φίλτατε bouxmaxer μην πειράζεσαι.Δεν σε ξέρω ούτε και αναφέρομαι σε σένα.Το μόνο που μπορώ να φανταστώ από την υπογραφή σου είναι κάποιου είδους σχέση με τον κ. Κρασούλη,γνωστό προετοιμαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων με ότι αυτό συνεπάγεται.Την άποψή μου τη λέω ξεκάθαρα χωρίς υστεροβουλίες και κρυφά συμφέροντα.Ισως κι εγώ αν προετοίμαζα 1-2 s1600 να είχα την άποψή σου....Έτσι για το τσιγγάκι.....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Με ενοχλεί να μου προσάπτονται προθέσεις που δεν έχω.
Εννοείται φίλε racer πως το σχόλιό μου δεν ήταν προσωπικό.
Το φαντάζομαι διότι έχω δει το γενικότερο ύφος σου. Απλώς είμαι λίγο ευαίσθητος σε τέτοια θέματα.
Οπως φαντάζομαι ενοχλεί και τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.
Τους ενοχλεί δεν τους ενοχλεί, δυστυχώς η απορία παραμένει: γιατί δεν δεν διαμαρτύρονταν για άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα τόσα χρόνια.
Στο κάτω-κάτω, γιατί δεν διαμαρτύρονται για τα 106 1.3 Kit Car που εδώ και χρόνια τρέχουν με επιτυχία και συναγωνισμό στην Α/5 ? Δηλαδή τι να πουν και στην Α/5 (ακόμα φτηνότερη κλάση, έτσι ?) που έχουν να αντιμετωπίσουν και εκεί τα κιτ καρ ? Δεν άκουσα όμως διαμαρτυρίες για αυτή την περίπτωση...
Διότι είναι πολύ μικρότερη κλάση και όλοι έχουν στραφεί αλλού. Να δούμε στον Ωμπλό τη διαφορά των χρόνων Μαραβέλη-Παπαχρονόπουλου από τους υπόλοιπους να διαπιστώσουμε την ποιότητα συναγωνισμού της κλάσης (προσοχή : δεν θέλω να θίξω κανέναν και δεν υποννοώ τίποτε περισσότερο από αυτό που ξέρετε όλοι)
Το πήχυ θα τον ανεβάσουν εκείνοι οι αγωνιζόμενοι που με ίσων δυνατοτήτων αυτοκίνητο θα κερδίζουν τους συναθλητές τους.
Αυτό λέγεται 'ενιαίο' Τι σημαίνει, στο κάτω κάτω, και πως ορίζεται με αυστηρό τρόπο, το 'ίσων δυνατοτήτων αυτοκίνητο' σε αγώνες ?
Και σε παρακαλώ, για ξαναδες τα αποτελέσματα της Ριτσώνας στα Α < 2L που δημοσίευσα λίγο πριν και πες μου τι σχέση έχουν τα αυτοκίνητα με τα αποτελέσματα, πλην του Ευσταθίου ? Διότι δεν σχολίασε κανείς το γεγονός πως όση σχεδόν διαφορά είχε στην Α/6 ο 1ος (με το 'τέρας') με τον 2ο, σχεδόν τόση είχε και ο 2ος με τον 3ο (με εξίσου 'κανονικά' αυτοκίνητα).
Και ένα άλλο: αν μιλάς για 'ανέβασμα του πήχυ', θα πρέπει να ορίσεις ως προς τι ? Ως προς το θέαμα ? Την οδηγική ικανότητα ? Τους χρόνους / αποτελέσματα ? Το ενδιαφέρον των θεατών ? Τη γενικότερη 'ποιότητα' ? Διότι υπάρχουν (δυστυχώς) περιπτώσεις φοβερού συναγωνισμού με ολόιδια αυτοκίνητα, που δεν πιστεύω πως ανέβασαν καθόλου τον πήχυ στους περισσότερους από τους παραπάνω τομείς. Πχ. το περσινό ενιαίο...
Νομίζω το έκανα σαφές : Ισων δυνατοτήτων με την έννοια των ίσων ευκαιριών δηλ : έχω την δυνατότητα (εφόσον βελτιωθώ οδηγικά και βελτιώσω και το αυτοκίνητο) να ανταγωνιστώ στα ίσα. Τώρα σχετικά με τους χρόνους εμένα μου λένε 2 πράγματα απλά και ξεκάθαρα : 1ον οτι το clio δεν πιάνεται και 2ον οτι όλοι οι υπόλοιποι θα πιεστούν, θα επενδύσουν, θα συγκεντρωθούν να κυνηγήσουν το Λευτέρη. Ο Ωμπλός κοντά είναι. Σχετικά με το ανέβασμα του πήχυ : αναφέρομαι σε όλα αυτά που έγραψες ανεξαιρέτως.
Φυσικά και πρέπει τα kit cars και τα s1600 να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα.Για τις αναβάσεις υπάρχει το πρωτάθλημα της ομάδας Α έως 2L
Δηλαδή το Α/5 κιτ καρ και το Α/0 κιτ καρ να παίζει για το Παν. Πρωτάθλημα Αναβάσεων ομάδας Α < 2L ? Μαζί με τον Μαρπίνη και τον Καμπύλη ?
Είπαμε το πρωτάθλημα είναι άλλο πράγμα. Η ποικιλία αυτοκινήτων είναι στους κανόνες του παιχνιδιού.
Εξάλλου αν κατάλαβα καλά το σχόλιο του nass, αυτή είναι και η τάση από την FIA.
Οχι, δεν κατάλαβες καλά: η τάση της FIA είναι πως τα 'Α' καταργούνται και ιδιαίτερα σαν ομάδα 'χαμηλού κόστους'. Η τελευταία είναι η 'Ν' (ή όπως θα διαμορφωθεί). Ναι, τα κιτ καρ τρέχουν μόνα τους, αλλά δεν υπάρχουν και 'Α' να τα ανταγωνιστούν. Δηλαδή η τάση είναι να είναι ξεκάθαρο, τι είναι 'χαμηλού κόστους - εισαγωγικό - παραγωγής' (Ν) και τι είναι 'εξελιγμένο αγωνιστικό' (κιτ καρ, WRC κτλ.) αυτοκίνητο.
Εμείς εδώ στην Ελλάδα όμως έχουμε αντιστρέψει την φιλοσοφία των κανονισμών και μιλάμε για χαμηλό κόστος στην Α και μετά ψάχνουμε να βρούμε τρόπο να περιορίσουμε τα πραγματικά-κανονικά Α. Ομως όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τερατογεννέσεις και διαστρεβλώσεις, όπου μας πειράζει το Clio kit car αλλά δεν μας πειράζει το 106 1.3 kit car, και ψάχνουμε κανονισμούς για να τα χωρέσουμε όλα, οδηγώντας σε μια ανώμαλη και μπάσταρδη κατάσταση.
ΟΚ. Δεν το έθεσα σωστά και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ας δημιουργηθεί λοιπόν αυτή η νέα ομάδα Ν η όπως αλλιώς χαρακτηριστεί να ξεκαθαρίσει το πράγμα διότι όπως λες και συ είναι μια ανώμαλη και μπάσταρδη κατάσταση (και δεν εννοώ οτι φταίνε τα kit cars). Και κάτι τελευταίο. Δεν υπάρχει καμμιά προσωπική αντιπαράθεση. Νομίζω επί της ουσίας συμφωνούμε ότι πρέπει κάτι να γίνει. Οχι βιαστικά ούτε άμεσα. Και φυσικά δεν είμαι εγώ ο ειδικός. Πρέπει όμως κάποιοι να προσεγγίσουν το θέμα σοβαρά διότι υπάρχουν πολλές άλλες προεκτάσεις (πέρα από τους τσίγκους για τους οποίους δικαίως, όλοι ενδιαφέρονται).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εμείς εδώ στην Ελλάδα όμως έχουμε αντιστρέψει την φιλοσοφία των κανονισμών και μιλάμε για χαμηλό κόστος στην Α και μετά ψάχνουμε να βρούμε τρόπο να περιορίσουμε τα πραγματικά-κανονικά Α. Ομως όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τερατογεννέσεις και διαστρεβλώσεις, όπου μας πειράζει το Clio kit car αλλά δεν μας πειράζει το 106 1.3 kit car, και ψάχνουμε κανονισμούς για να τα χωρέσουμε όλα, οδηγώντας σε μια ανώμαλη και μπάσταρδη κατάσταση.
Τι σχέση έχει ένα 106 1300 GRA με το αντίστοιχο κιτ-καρ εάν τα συγκρίνεις με το παρακάτω ζευγάρι RENAULT CLIO SPORT GRA ----- RENAULT CLIO S1600.
Ταπεινή μου άποψη, καμμία.Σκέψου μόνο τα μετατρόχια.Γιάννη μάλλον δεν ακουγόμαστε.....Όσον αφορά τον Σωτήρχο μακάρι με το νέο μοτέρ να πλησιάσει...(χλωμό...με 180-200 άλογα και τέτοιες διαστάσεις χειρότερο θα γίνει οδηγικά και ο Σάκης θα βελτιωθεί και θα το μάθει....)...ή θα γυρίσει Ν2.....
-
Νασσο...
Κακογερνάω και εμπλεξα τα ράλι με τισ αναβάσεισ. Με παρέσυρες όμως γιατι τα παραδείγματα σου, με εξαίρεση τον Σάκι κατα το ημισυ, στα ράλι εμπλ΄'εκονται. Πάντως επιμένω... Σάκης, Αθανασούλας, Μοσχούς κ.λπ.... πρόκειται για συμμετοχές που συνδέεονται έτσι η αλλοιώς με τις μαμάδες εταιρείες....
Και βεβαια ουδείς πλην των ανόητων κανονισμών υποχρεώνει για την αγορά αυτοκινήτων που κοστίζουν παράλογα τόσο για την κτήση όσο και για τη χρήση... Ξέφραγκο αμπέλι ήμασταν μια ζωή... Ναι σε όλα, προκύπτουν τέρατα, εκτοξεύεται το κόστος και ζήτω η κουλαμάρα που μας χαρακτηρίζει. Εχασα τίτλο γμτ από κουάτρο γκρουπ Β που έτρεχε με όλες τις εξελίξεις κάτι που μπορούσε να συμβεί μόνο στην ελλάδα! Απαγορευόταν να συμμετέχει τέτοιος πύραυλος σε άλλο μέρος του κόσμου. Οπως παντού απαγορευόντουσαν τα όποια σιερα 500 σε πίστες και αναβάσεις εκτός από εδώ!Η αύξηση του κόστους κατα τη γνώμη μου απλά περιορίζει το συναγωνισμό, αφού οι εταιρείες αποφεύγουν την εμπλοκή για τους πολλούς, ενώ οι χορηγοί σιγοσφυρίζουν αδιάφορα...
Μέχρι λοιπόν να αποκτήσουν οι αντιπροσωπείες ο μάδες ή έστω να χοργηγούν κατα μεγάλο ποσοστό σοβαρές συμμετοχές, ας μείνουμε προσγειομένοι μήπως και η κόντρα λύσει χέρια και φέρει κόσμο όχι μονο στη Ριτσώνα.Περί τίτλων και μεταλείων τώρα... Σπύρο ποιος αποζητάει και τρέχει μόνο για τα επαθλα? Αυτός που εχει επιλέξει τη φτηνή λύση και καλείται να πετσώσει τους πυραύλους σε κατηφοριές και καμπές ή μήπως ο πυραυλοκίνητος που ψάχνει να βρει που δεν εχει συναγωνισμό ώστε να κερδίσει έτσι η αλλοιώς...? Με έξυπνους πάντος τρόπους μπορεί να βρεθεί λύση ώστε να μην γίνονται αδικίες και να αναβαθμίζεται ο συναγωνισμός κάτι που βελτιώνει τις ικανότητες αλλά και τη νοημοσύνη.... Αντιπάλων και παρατηρητών................
Στρ
ΥΓ... Ασχετο... Μηπως όμως δεν είναι αυτό το μεγιστο πρόβλημα των ελληνικών αγώνων? Λεω μήπως?
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΣτρΥΓ... Ασχετο... Μηπως όμως δεν είναι αυτό το μεγιστο πρόβλημα των ελληνικών αγώνων? Λεω μήπως?
To provlhma twn ellhnikwn agwnwn, opws kai se kathe allo xwro allwste, prokaleitai h exaleifetai apo thn ekastote nootropia twn anthrwpwn poy to apartizoun.
**kai to rallying sthn ellada exei anagkh apo rallymen. **Exoyn anaferthei istories kai istories edw sto forum (akoma ena efxaristw stoys 4T gia th filoxenia), alla opws fainetai to athlima exei yiothethsei leitourgeiko systhma ellhnikoy dhmosiou tameioy!:Pante paw gia lecture!
(sorry gia ta grklish alla eimai panepisthmio) -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Τι σχέση έχει ένα 106 1300 GRA με το αντίστοιχο κιτ-καρ εάν τα συγκρίνεις με το παρακάτω ζευγάρι RENAULT CLIO SPORT GRA ----- RENAULT CLIO S1600.Προφανώς δεν διαφωνώ. Οπότε ένα πρόβλημα είναι πως υπάρχουν κιτ καρ και κιτ καρ, κάποια περισσότερο και κάποια λιγότερο εξελιγμένα. Πες μου εσύ τώρα με ποιό τρόπο μπορείς να το βάλεις αυτό σε κανονισμό χωρίς να καταλήξεις σε έκτρωμα
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Γιάννη, τι προσπαθεις να εξηγήσεις τώρα.Είπαμε, με συμφέροντα και διαπλεκόμενα δεν τα βάζεις.....Άστους να παίξουν με σφεντόνες απέναντι στους S300.Και όποιος νομίζει ότι θα πάει πιο γρήγορα απο τον Σωτήρχο που ανέβηκε δίχως αύριο και έφαγε 9-10 δλ. πλανάται πλάνην οικτράν.Σαν πολλοί χεράδες μαζευτήκαμε ξαφνικά......Όσο για αυτούς που απαξιώνουν το τσιγγάκι, είμαι σίγουρος ότι αυτοί είναι που σφάζονται και χαλάνε φιλίες γι' αυτό......Otan pas na trekseis se enan agwna eite eisai kainoyrios odhgos eite palios (kata thn gnwmh moy panta) to 1o pragma poy se endiaferei einai na termatiseis swos kai esy kai to aytokinhto(toylaxiston ayth einai h prooptikh prin baleis to kranos). Kat' eme einai la8os na kollhseis to tomachok sto kefali kai na anebaineis san indianos dixws ayrio prospa8ontas na pareis ton titlo toy prwtoy. Me ayth thn logikh, toy tsiggoy dhladh, to mono poy mporeis na katafereis einai na kaneis kapoio la8os giati apo yperboliko zhlo ksepernas ta oria ta dika soy kai toy aytokinhtoy. Panta yparxei kapoios pio grhgoros odhgos apo esena (genika milaw) kai kapoio pio ekselhgmeno aytokinhto apo to diko soy (pali genika milaw).
Φίλτατε bouxmaxer μην πειράζεσαι.Δεν σε ξέρω ούτε και αναφέρομαι σε σένα.Το μόνο που μπορώ να φανταστώ από την υπογραφή σου είναι κάποιου είδους σχέση με τον κ. Κρασούλη,γνωστό προετοιμαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων με ότι αυτό συνεπάγεται.Την άποψή μου τη λέω ξεκάθαρα χωρίς υστεροβουλίες και κρυφά συμφέροντα.Ισως κι εγώ αν προετοίμαζα 1-2 s1600 να είχα την άποψή σου....Έτσι για το τσιγγάκι.....
Gia na mhn bgainei la8os symperasma kai egw alla kai o bouxmaxer exoyme kapoia mikrh h megalh sxesh me ton k. Krasoylh alla den milame ek meroys toy k. Krasoylh kai 2on den proetoimazetai twra kapoio s1600 gia na kratame ayth thn stash.
Erwthsh: Otan perisy mphkan ta tetrapetaloyda sta 106 kai trexane A6 den htan adikia gia toys symmetexontes sthn A6 poy den eixan thn oikonomikh eykairia na ta baloyn panw? Tote omws den parapone8hke kaneis toso entona...
Filika
A. AnnivasP.S. Sorry an sas koyrasa me to megalo moy post. Blepete 8elw na meinw low profile opws me symbpoylepsan arketoi giati isws twra na ksekinaw na mpainw ston xwro san odhgos (isws) alla ayto to koyti mprosta moy panw sto grafeio moy einai MEGALOS PEIRASMOS.[/b]
-
Apo oti stis symmetoxes telika mono 7 ROMANTIKOI dhlwsan sthn A6 syn o agaphtos kai se oloys mas (8elw na pisteyw) Eysta8ioy. Oi ypoloipoi 8 poy htan ritswna poy phgan?
-
HANNIBAL, εύχομαι γρήγορα στους αγώνες.Δεν κατηγορώ κανένα.Απλά όταν θα έχεις την τύχη να καθίσεις στη γραμμή εκκίνησης και αφού περάσεις το πρώτο σοκ θα αρχίσεις να έχεις απαιτήσεις από τον εαυτό σου πρωτίστως.Και όταν καταλάβεις ότι ό,τι και να κάνεις,όσο καλός και να είσαι,θα είσαι καταδικασμένος να παίζεις από κάπου και πίσω,πίστεψέ με θα απογοητευτείς.Και βέβαια κάνουμε όλοι το κέφι μας αλλά.....θέλουμε και κανονισμούς που να μας προστατεύουν....Από μέσα είναι διαφορετικά πίστεψέ με..
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Apo oti stis symmetoxes telika mono 7 ROMANTIKOI dhlwsan sthn A6 syn o agaphtos kai se oloys mas (8elw na pisteyw) Eysta8ioy. Oi ypoloipoi 8 poy htan ritswna poy phgan?Είμαι και γω στους ρομαντικούς. Μου πήγε όμως πολύ στραβά η Ριτσώνα και δεν έχω προλάβει να φτιάξω το 'εργαλείο'. Ελπίζω να είμαι έτοιμος για Μοσχοκαρυά...
-
Kyrie Xrhsto to kserw oti eiste kai eseis mesa stoys romantikoys kai gia thn atyxia sas sthn ritswna kai eyxomai na ta poyme pali apo konta sthn mosxokaria. Pantws ama xreiasteite pali kapoion na sas paei mexri ton pereiferiako eimai kai pali sthn dia8esh sas...
Sp0+ exei katsei 2-3 fores fores sthn ekkinhsh agwna aytokinhtoy kai para polles fores sthn sxara ekkinhshs toy kart.... Opote kserw akribws pws einai na adhkise opws les alla kai pali etsi einai......
-
spO+ opws eipe kai o hannibal me ton K.Krasoulh exoume kapoia mikrh h megalh sxesh alla auto den sunepagete pws milame kai exonomatos tou.Toulaxiston egw to thewrw prosvlitiko na mou les pws milaw gia allous kai den exw o idios apo monos mou gnwmh gia ta pws to exoun ta pragmata.
-
Ο χρήστης bouxmaxer έγραψε:
spO+ opws eipe kai o hannibal me ton K.Krasoulh exoume kapoia mikrh h megalh sxesh alla auto den sunepagete pws milame kai exonomatos tou.Toulaxiston egw to thewrw prosvlitiko na mou les pws milaw gia allous kai den exw o idios apo monos mou gnwmh gia ta pws to exoun ta pragmata.Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω κανένα.Από τη στιγμή όμως που το μόνο διακριτικό στο ποστ σου είναι η επωνυμία μιας επιχείρησης θα μπορούσες να μιλάς και εξ' ονόματός της.Είναι πάντως δικαίωμά σου και ουδέποτε αμφισβήτησα το δικαίωμα γνώμης του καθενός ακόμα και αν διαφωνώ.Εύχομαι να λύθηκε η παρεξήγηση.
ΤΑ S1600 +KITCARS στην Α6 ΣΩΣΤΟ Η ΛΑΘΟΣ??