-
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση. -
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση. -
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση. -
Ο χρήστης jns έγραψε:
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση.Ίσως να είναι λάθος, αλλά κάποιος ιμάντας?
-
Ο χρήστης jns έγραψε:
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση.[list:57hmdhi6]Yδραυλικα ωστηρια.Ασχετα αν ειναι καινουριο το αυτοκινητο, χρησιμοποιησε μονο συνθετικο λιπαντικο, και κατα προτιμηση 10/40 η 5/40.Αν εξακολουθει ο θορυβος και ειναι μονο για λιγα λεπτα ειναι φυσιολογικο.Προσεξε ομως την ποιοτητα του λιπαντικου γιατι οι κινητηρες αυτοι εχουν ευαισθησια στα ωστηρια, και κοστιζουν πολυ ακριβα[/list:u:57hmdhi6]
-
Ο χρήστης jns έγραψε:
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση.άλλαξε λάδια και βάλε τα μαύρα 'racing' τις alfa είναι λίγο ακριβά αλλά αξίζουν τον κόπο
-
Agapnte jns
Koita3e autnv tnv selida apo tnv Norbngia, isws breis tnv apavtnsn pou epizntas!
http://www.alfa156.net/fr_index.html?/oldnews.html
Pngaive sto: Tips
kai meta sto
Known problems with Alfa Romeo 156
kai meta sto variator (Twin Spark)
H kataskeun eivai n idia gia 147 kai 156!
H selida eivai para poly kaln kai sav Skavdivauikns proeleusews para poly a3iopistn!
Spiros -
μηπως ειναι αυτο που εχουμε παθει ολοι με 147???το σπασμενο προστατευτικο του χταποδιου???
-
To προβλημα ειναι αυτο που περιγραφεται στο link που εδωσε ο spyros54 και το εχουν αρκετες 147, απο'οτι ξερω. Σε εμενα το εβγαλε μετα τα 20000 χλμ και κραταει λιγα δευτερολεπτα και οχι παντα. Ειναι γνωστο στα εξουσιοδοτημενα, αλλα κανεις δεν δεχεται να το επισκευασει μεσα στην εγγυηση, ολοι λενε περιμενε το service των 60000 χλμ οπου θα επισκευαστει. Αυτο που δεν ηξερα ειναι οτι εχει αρνητικες συνεπειες στην μεγιστη ισχυκαι στην καταναλωση, χμ!! μαλλον μετα τις γιορτες θα κανω ενα τηλεφωνο στην Fiat HELLAS να το διερευνησω λιγο. Παντως μην ανησυχεις δεν προκειται να δημιουργησει αλλα προβληματα.
Υ.Γ. Αφου εχουμε το Alfa 147 forum οπου αναφερουμε και ολα τα προβληματα που εχουμε, δεν χρειαζοταν να ανοιξεις καινουργιο topic, και βεβαια παντα περιμενουμε καινουργια μελη!!
-
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ .ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΑΧΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ 250ΕΥΡΩ.
-
........ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ALFA 147 Forum http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 002#121002
ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΤΡΑ Α147