Παιρνεις την 147 με 0 χλμ και το σασμαν οταν ειναι κρυο κανει λες και αλεθει τα γραναζια. Πας στον εξουσιοδοτημενο σου λεει δεν εχει τιποτα. Παιρνεις την εταιρεια σου λεει το καταγραφω αλλα αφου κινειται το αυτοκινητο δεν ειναι τιποτα. Φυσικα εγω ξερω οτι κατι ειναι και θα βγει στα 20.000, στα 30.000 κλπ. Το τρως λοιπον και περιμενεις. Πας στο πρωτο σερβις λαδια φιλτρα (αερα λαδιου -κλιματισμου) 280 ευρω ε ρε παιδια δεν τους τα εδωσα. Πηγαινω στο παροδοσιακο μαστορα ALFA (πρωην επισημο που τωρα εχει δικοτου) και δινω τα μισα. Αν θελετε και αναδρομη στο παρελθον ακουστε και αυτο. Εχω παρει και 33 το 92. Στα 0 χλμ ειχε προβλημα μοναδα ελεγχου και στα 10.000 κτυπαγε ο εκκεντροφορος. Φυσικα κατα τους εξοσιοδοτημενους δεν ετρεχε τιποτα.
Με τα πολλα αλλαξα μες την εγγυηση τη μοναδα στα 5000χλμ και στα 50.000 τον εκκεντροφορο (καπελοθηκες κλπ) φυσικα εκτος εξουσιοδοτημενου. Το αυτοκινητο εκανε κοντα 300.000 χλμ χωρις αλλα προβληματα. Να δω το 147! Και μετα τον πρωτο χρονο μη παραμυθιαζεστε με εγγυησεις τουλαχιστο alfa και μη τους δινετε τζαμπα λεφτα.
Latest posts made by jns
-
RE: προβλήματα στις alfa 147
-
RE: Alfa 147 forum
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Αφου σας ευχαριστησω για τις πληροφοριες φανταζομαι οτι θα σας ενδιαφερει και η συνεχεια.
Το αυτοκινητο ειναι καινουριο (ειχε 5km). Ο θορυβος τελικα εντοπιζεται στο σαζμαν οταν ειναι κρυο. Πηγε τελικα στο συνεργειο 2-3 φορες μεχρι να το πετυχουμε να ακουγεται και τελικα τους καταφερα να το ανεβασουν στη ραμπα. Αποτελεσμα, δεν ειχε σχεδον καθολου βαλβολινες.
Αφου του βαλανε βαλβολινες και με την ελπιδα οτι θα λυθηκε το προβλημα αλλα και το φοβα πιθανης μονιμης ζημιας το πηρα μεσα στις γιορτινες μερες και εφυγα. Δυστυχως ομως το προβλημα παραμενει.
Ξερει καποιος πως μπορει να επηρεαστει το σαζμαν με βαλβολινες πολυ κατω απο το minimum εχοντας κανει πλεον 300km;
Στο σημειο αυτο μπαινω στο πειρασμο να κανω και μερικα σχολια για την αξιοπιστια.
Ειναι το 3ο AR που οδηγω. Για το πρωτο 1750 μεταχειρισμενο δεν κανω σχολια. Το δευτερο Α33 1.4IEL ( τα ηλεκτρονικα marelli) , καινουριο παλι, μεχρι τα 10.000 km ειχε αλλαξει 2 φορες control unit και τις καπελοθηκες για οσους ξερουν απο boxer (εδρανα εκκεντροφορου) μεσα σε εγγυηση με μεταχειρισμενα!!!
Ειχα απευθυνθει εγγραφως στο εργοστασιο στην Ιταλια και το αποτελεσμα ηταν να μου στειλουν επι τοπου ενα γραβατωμενο πολυλογα να μου λυσει το προβλημα. Τελικα με δοκιμες και τα manual σε μη εξουσιοδοτημενο φεραμε το αυτοκινητο σε αποδεκτη λειτουργια και απο τοτε εκανε 240.000 km με μονη ουσιαστικη επεμβαση την αντικατασταση των μεταχειρισμενων εκκεντροφορων της εγγυησης παρακαλω, στα 150.000 km. και εχει πολυ μελλον.
Φυσικα σας μεταφερω μια προσωπικη εμπειρια που ομως με κανει να αναρωτιεμαι. Ολοι αυτοι που ειναι ή κανουν τους μηχανικους εχουν διαβασει εστω τα manual και σε ποια γλωσσα; Γιατι κακα τα ψεματα service σε αυτοκινητο απο το 92 και μετα μονο με γερμανικο κλειδι δεν γινεται.
Παντως οτι το σαζμαν θελει βαλβολινες ειναι λιγο παλιο.
Αν σας κουρασα πεστε μου και δεν θα επανελθω. -
ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΤΡΑ Α147
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση. -
RE: ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΤΡΑ Α147
Σε καινουρια 147 (120 CV) με κρυο κινητηρα ακουγεται κατα την εκκινηση
ενα μεταλλικος ρογχος για λιγα λεπτα. Μετα απο λιγο χανεται. Δεν συμβαινει τιποτα οταν παιρνει μπροστα μετα απο μια σταση. Ευχαριστω εκ των προτερων για καθε απαντηση.