-
Ο Νίκος Κούρκουλος...............
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Ο Νίκος Κούρκουλος...............Σταματήστε το κάρβουνο!
-
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!!
-
Ξανανοίγω το στόμα μου με κίνδυνο να πω κάτι που μετά θα το καταπιώ!
Το 3θυρο δεν μου άρεσε καθόλου, ενώ το 5θυρο είναι κατά τη γνώμη μου ίσως το πιο όμορφο μικρομεσαίο! Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί περίοδο προσαρμογής, μια που είναι σχετικά εύπεπτο (=όχι πολύ εξεζητημένο).
Όσο για το Megane, συμφωνώ με το σχόλιο περί πωλήσεων στην Ευρώπη. Είναι γνωστά τα αισθήματα των Ελλήνων σε σχέση με τα σηματάκια στο καπώ...Υ.Γ. Megane και C4 (5θυρη) μου δίνουν την αίσθηση του κομψού, ίσως και καλοφτιαγμένου. Για το Ρενώ το διαπίστωσα και ιδίοις όμμασι, ενώ για τη Σιτροέν ελπίζω να ισχύει, σε αντίθεση με τα μικρά της που με απογοήτευσαν.
-
Εμένα πιο πολύ μου άρεσε η επιθετικότητα της τρίπορτης.
-
Ένα μικρό αρθράκι από το in.gr.
Επίσημη παρουσίαση στις 23 Σεπτέμβρη στο Παρίσι.
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=40999 -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ένα μικρό αρθράκι από το in.gr.
Επίσημη παρουσίαση στις 23 Σεπτέμβρη στο Παρίσι.
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=40999Ευτυχώς τουλάχιστον που δεν θα χρησιμοποιηθεί ο 1.4 με τα 75 άλογα.
Επιτέλους..... -
Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ 3ΘΥΡΟ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.
-
Ο χρήστης strangewonderer έγραψε:
Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ 3ΘΥΡΟ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.να πηγαίνει πού?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ 3ΘΥΡΟ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.
να πηγαίνει πού?
-
Θα έχει φάση πάντως το τιμόνι των νέων C4 (να γυρνάει δηλαδή μόνο η στεφάνη και όχι το κεντρικό μέρος του τιμονιού). Αρκεί να δούμε μετά αν βολεύει ένας τέτοιος νεωτερισμός ή έχουμε αυτή την αλλαγή μόνο για την αλλαγή.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Θα έχει φάση πάντως το τιμόνι των νέων C4 (να γυρνάει δηλαδή μόνο η στεφάνη και όχι το κεντρικό μέρος του τιμονιού). Αρκεί να δούμε μετά αν βολεύει ένας τέτοιος νεωτερισμός ή έχουμε αυτή την αλλαγή μόνο για την αλλαγή.Μάλλον έχουμε την αλλαγή για την αλλαγή. Τι να κάνεις σταθερό το κέντρο. Για να πατήσεις απο κόρνα μέχρι κάποιο χειριστήριο ραδιο θα πρέπει να αφήνεις το τιμόνι να κοιτάς που είναι την συγκεκριμένη στιγμή το συγκεκριμένο κουμπί για να το πατήσεις. Αυτό σημαίνει μείωση του ελέγχου του αυτοκινήτου. Ενώ όταν είναι κολλημένα στην στεφάνι ξέρω ακριβώς που βρίσκουνται και τα πατάω χωρίς να σηκώσω τα χέρια μου απο το τιμόνι, απλά μετακινώ τις άκρες των δαχτύλων
-
http://www.channel4.com/4car/feature/pr ... c4/c4.html
Για δείτε και αυτό -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
http://www.channel4.com/4car/feature/preview/2004/citroen-c4/c4.html
Για δείτε και αυτόή αυτό :
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=6419η πρώτη δοκιμή C4 WRC!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
http://www.channel4.com/4car/feature/preview/2004/citroen-c4/c4.html
Για δείτε και αυτόή αυτό :
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=6419η πρώτη δοκιμή C4 WRC!
Απο χώρους και κατανάλωση τι λέει;
-
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
http://www.autotitre.com/forum/up/56ec9851d6.jpg
http://www.autotitre.com/forum/up/1c9b315514.jpgΚαλά η τελευταία με την αεροτομή απλά σκοτώνει!!!
-
Επιμένω, για μένα το 5Θ είναι σαφώς ωραιότερο από το 3Θ καθώς και και η SW είναι αρκετά αποδεκτή....
-
Προσωπικά το θεωρώ πολύ πιο ενδιαφέρον σε εμφάνιση από την τωρινή Xsara.
Αλλά:
Σας αρέσουν τα 'λοχιόσημα' μπροστά με τα τελειώματα τους στα φτερά?
Επίσης το πίσω μέρος θυμίζει αρκετά το τρίπορτο Mazda 323 προ δεκαετίας. Και το τσάκισμα στο πίσω τζάμι κοντά στο φανάρι φέρνει πολύ σε Alfasud.Γιάννης
-
H 3θυρη μου φαίνεται όλο και περισσότερο ενδιαφέρουσα. Μάλλον είχε δίκιο ο elteo
http://www.citroen.de/de/img/content_ma ... _big02.jpg
CITROEN C4 (NEW XSARA)