-
Aς καταθέτουμε εδώ ότι ξέρουμε για το 'μικρό' παγκόσμιο πρωτάθλημα για οδηγούς και ομάδες. Στα διάφορα νέα χόνονται.
Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?
Ποιος θα είναι ο ρόλος του γενικά, με τους νέους κανονισμούς οι πόρτες δείχνουν να κλείνουν στους νέους ή αφήνουν δρόμο γι αυτούς και οι παλαιότεροι θα αρχίσουν να βγαίνουν στην σύνταξη? Παραδείγματα είχαμε φέτος.Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε επίσης τα παραδείγματα του Loeb και του Duval και μάλιστα με υπεραξιώσεις αφού ο πρώτος έφτασε στην πηγή και για πολύ λίγο δεν σήκωσε την κούπα. Φέτος έχουμε Carlsson, Sola, έστω και μερικούς αγώνες.
-
Aς καταθέτουμε εδώ ότι ξέρουμε για το 'μικρό' παγκόσμιο πρωτάθλημα για οδηγούς και ομάδες. Στα διάφορα νέα χόνονται.
Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?
Ποιος θα είναι ο ρόλος του γενικά, με τους νέους κανονισμούς οι πόρτες δείχνουν να κλείνουν στους νέους ή αφήνουν δρόμο γι αυτούς και οι παλαιότεροι θα αρχίσουν να βγαίνουν στην σύνταξη? Παραδείγματα είχαμε φέτος.Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε επίσης τα παραδείγματα του Loeb και του Duval και μάλιστα με υπεραξιώσεις αφού ο πρώτος έφτασε στην πηγή και για πολύ λίγο δεν σήκωσε την κούπα. Φέτος έχουμε Carlsson, Sola, έστω και μερικούς αγώνες.
-
Aς καταθέτουμε εδώ ότι ξέρουμε για το 'μικρό' παγκόσμιο πρωτάθλημα για οδηγούς και ομάδες. Στα διάφορα νέα χόνονται.
Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?
Ποιος θα είναι ο ρόλος του γενικά, με τους νέους κανονισμούς οι πόρτες δείχνουν να κλείνουν στους νέους ή αφήνουν δρόμο γι αυτούς και οι παλαιότεροι θα αρχίσουν να βγαίνουν στην σύνταξη? Παραδείγματα είχαμε φέτος.Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε επίσης τα παραδείγματα του Loeb και του Duval και μάλιστα με υπεραξιώσεις αφού ο πρώτος έφτασε στην πηγή και για πολύ λίγο δεν σήκωσε την κούπα. Φέτος έχουμε Carlsson, Sola, έστω και μερικούς αγώνες.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ANEΠΙΒΕΒΑΙΩΤΕΣ ΦΗΜΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ JWRC TOYΣ:
LATVALA (TON ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ)- FIESTA ΑΠΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
RAUTENBACH (19ΧΡΟΝΟΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ)- FIESTA ΑΠΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
FEGHALI- PUMA/FIESTA ASTRA TEAM
PG ANDERSSON (ΤΟΝ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ)- IGNIS
BALDACCI (ΝΙΚΗΤΗΣ SANREMO)- IGNIS
KATAJAMAKI (NIKHTHΣ ΤΟΥΡΚΙΑ)- IGNIS
TIRABASSI (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ)- CLIO
SCORCIONI- PUNTO
TABATON (ΓΙΟΣ ΤΟΥ FABRIZIO)- PUNTO
WILKS- ?
BARRATT- ?
AAVA- ?
MEEKE- ?ΕΝΩ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ARAUJO- SAXO/C2
BROCCOLI- ?
JOHANSSON- ?
PONS- ?
PESTICCIO- ?MAKAΡΙ Η CITROEN NA ΡΙΞΕΙ ΤΟ C2 ΣΤΟ JWRC KAI OXI MONO ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΚΑΙ Η PEUGEOT!
-
o wilks ine poli konta stin suzuki episis.
-
Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ SAXO T4 TROPHY ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, GUERLAIN CHICHERIT ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ CITROEN...
H CITROEN ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ C2 ΣΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (ΙΣΠΑΝΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ ΚΤΛ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
-
Ας ελπισουμε να το δουμε στο Ακρόπολις... σε ελληνικά χέρια...
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ας ελπισουμε να το δουμε στο Ακρόπολις... σε ελληνικά χέρια...Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ας ελπισουμε να το δουμε στο Ακρόπολις... σε ελληνικά χέρια...
Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.
Γιατι τι σε χάλασε στις προηγούμενες συμμετοχές;;; Μονο και μόνο ο τερματισμός θεωρείτε 'αθλος΄για S1600 στο Ακρόπολις!!
-
esi theorises apolitos dikeologimenes ke epitiximenes tis proigumenes simetoxes ??
-
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ CHICHERIT KAI TIRABASSI ΑΚΟΜΗ 2 ΓΑΛΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ...
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο NICOLAS BERNARDI, ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΤΟ 2001 ΜΕ 206 ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ CLIO, KAI O MATHIEU BIAZION ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ TIRABASSI ΣΤΟ WRC.COM ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΚΟ HIRVONEN...
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.
Γιατι τι σε χάλασε στις προηγούμενες συμμετοχές;;; Μονο και μόνο ο τερματισμός θεωρείτε 'αθλος΄για S1600 στο Ακρόπολις!!
Ο Τακινεν μάλλον αναφέρετε στην περίπτωση του ΝΤ.
O ΣΧ είχε πεί οτι υπήρχε περίπτωση να κατέβει στο Ακροπολης με Xsara, αλλά τελικά -
Ο χρήστης kamil έγραψε:
Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.
Γιατι τι σε χάλασε στις προηγούμενες συμμετοχές;;; Μονο και μόνο ο τερματισμός θεωρείτε 'αθλος΄για S1600 στο Ακρόπολις!!
Ο Τακινεν μάλλον αναφέρετε στην περίπτωση του ΝΤ.
O ΣΧ είχε πεί οτι υπήρχε περίπτωση να κατέβει στο Ακροπολης με Xsara, αλλά τελικάKαι εγώ εκεί αναφέρομαι! Οδηγησε αξιοπρεπώς και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό σε ένα κομμάτι όπως ήταν και το πλάνο!! Μηπως μετρήσατε πόσα 1600 τερμάτισαν εκείνη τη χρονιά;;
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Kαι εγώ εκεί αναφέρομαι! Οδηγησε αξιοπρεπώς και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό σε ένα κομμάτι όπως ήταν και το πλάνο!! Μηπως μετρήσατε πόσα 1600 τερμάτισαν εκείνη τη χρονιά;;ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SAXO KIT CAR ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 6ΟΙ ΣΤΟΥΣ 9 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 18 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 7ΟΙ ΣΤΟΥΣ 8 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 22 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ KIT CAR...ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΤ CAR ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΟΝΟΙ...
-
Ποίος θα θυσίαζε βαθμούς οταν κυνηγάει πρωτάθλημα ρε παιδιά; και ειδικά οταν έχεις τελειώσει Ακρόπολις με S16! ΠΟΤΕ τα αυτοκίνητα που δίνονται σε ιδιώτες για one-off events δεν είναι ικανά για να κυνηγήσουν την κατηγορία, παρά μόνο να τερματίσουν.
Και για να μιλάμε ποιό ρεαλιστικά μάλλον στο PWRC θα έπρεπε να μετράει το Ακρόπολις-παραείναι σκληρό γι'αυτά τα αυτοκινητάκια... -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
ΠΟΤΕ τα αυτοκίνητα που δίνονται σε ιδιώτες για one-off events δεν είναι ικανά για να κυνηγήσουν την κατηγορία, παρά μόνο να τερματίσουν.P.G Andersson - Finland 2003 ena prosfato paradigma....
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Kαι εγώ εκεί αναφέρομαι! Οδηγησε αξιοπρεπώς και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό σε ένα κομμάτι όπως ήταν και το πλάνο!! Μηπως μετρήσατε πόσα 1600 τερμάτισαν εκείνη τη χρονιά;;
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SAXO KIT CAR ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 6ΟΙ ΣΤΟΥΣ 9 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 18 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 7ΟΙ ΣΤΟΥΣ 8 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 22 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ KIT CAR...ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΤ CAR ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΟΝΟΙ...
Ακριβώς! Αν όχι κορυφαίοι χρόνοι, τουλάχιστον καλοί...δεν νομίζω πως ο τερματισμός από μόνος του λέει πάρα πολλά. Άποψή μου, πως οι κινήσεις της ελληνικής Citroen μετά από τόσα χρόνια απουσίας στα 2 αυτά Ακρόπολις ήταν μάλλον αποτυχημένη....
Και από ότι φαίνεται θα απέχει για αρκετά χρόνια ακόμη.. -
O MEEKE ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN ΕΝΩ ΟΙ BERNARDI KAI BIAZION ΘΑ ΟΔΗΓΑΝΕ CLIO KAI PUNTO ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και για να μιλάμε ποιό ρεαλιστικά μάλλον στο PWRC θα έπρεπε να μετράει το Ακρόπολις-παραείναι σκληρό γι'αυτά τα αυτοκινητάκια...Το Ακρόπολις είναι (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Nini Russo) από τους σημαντικότερους αγώνες του JWRC, διότι εκεί φαίνονται όσοι έχουν και ταχύτητα αλλά και μυαλό - αυτοσυγκράτηση.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
O MEEKE ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN ΕΝΩ ΟΙ BERNARDI KAI BIAZION ΘΑ ΟΔΗΓΑΝΕ CLIO KAI PUNTO ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.HARRISWRC ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΕΕΚΕ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ SUZUKI. ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ JWRC, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΛΥΝ ΤΗΣ ΡΕΝΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΙΠΟΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΤΟ NEO CLIO, ΚΑΤΕΒΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΓΡΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ. VAG ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΦΕΤΟΣ?
JWRC 2004