Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    JWRC 2004
    1. Home
    2. WRC
    3. JWRC 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    WRC
    15
    126
    211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Aς καταθέτουμε εδώ ότι ξέρουμε για το 'μικρό' παγκόσμιο πρωτάθλημα για οδηγούς και ομάδες. Στα διάφορα νέα χόνονται.

      Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
      Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?
      Ποιος θα είναι ο ρόλος του γενικά, με τους νέους κανονισμούς οι πόρτες δείχνουν να κλείνουν στους νέους ή αφήνουν δρόμο γι αυτούς και οι παλαιότεροι θα αρχίσουν να βγαίνουν στην σύνταξη? Παραδείγματα είχαμε φέτος.

      Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε επίσης τα παραδείγματα του Loeb και του Duval και μάλιστα με υπεραξιώσεις αφού ο πρώτος έφτασε στην πηγή και για πολύ λίγο δεν σήκωσε την κούπα. Φέτος έχουμε Carlsson, Sola, έστω και μερικούς αγώνες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Aς καταθέτουμε εδώ ότι ξέρουμε για το 'μικρό' παγκόσμιο πρωτάθλημα για οδηγούς και ομάδες. Στα διάφορα νέα χόνονται.

        Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
        Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?
        Ποιος θα είναι ο ρόλος του γενικά, με τους νέους κανονισμούς οι πόρτες δείχνουν να κλείνουν στους νέους ή αφήνουν δρόμο γι αυτούς και οι παλαιότεροι θα αρχίσουν να βγαίνουν στην σύνταξη? Παραδείγματα είχαμε φέτος.

        Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε επίσης τα παραδείγματα του Loeb και του Duval και μάλιστα με υπεραξιώσεις αφού ο πρώτος έφτασε στην πηγή και για πολύ λίγο δεν σήκωσε την κούπα. Φέτος έχουμε Carlsson, Sola, έστω και μερικούς αγώνες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Aς καταθέτουμε εδώ ότι ξέρουμε για το 'μικρό' παγκόσμιο πρωτάθλημα για οδηγούς και ομάδες. Στα διάφορα νέα χόνονται.

          Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
          Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?
          Ποιος θα είναι ο ρόλος του γενικά, με τους νέους κανονισμούς οι πόρτες δείχνουν να κλείνουν στους νέους ή αφήνουν δρόμο γι αυτούς και οι παλαιότεροι θα αρχίσουν να βγαίνουν στην σύνταξη? Παραδείγματα είχαμε φέτος.

          Τα τελευταία 2 χρόνια είχαμε επίσης τα παραδείγματα του Loeb και του Duval και μάλιστα με υπεραξιώσεις αφού ο πρώτος έφτασε στην πηγή και για πολύ λίγο δεν σήκωσε την κούπα. Φέτος έχουμε Carlsson, Sola, έστω και μερικούς αγώνες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

            Ποιοι είναι λοιπόν οι 25 που δήλωσαν συμμετοχή?
            Ποιοι κατασκευαστές και με τι κατεβαίνουν?

            ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ANEΠΙΒΕΒΑΙΩΤΕΣ ΦΗΜΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ JWRC TOYΣ:
            LATVALA (TON ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ)- FIESTA ΑΠΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
            RAUTENBACH (19ΧΡΟΝΟΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ)- FIESTA ΑΠΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
            FEGHALI- PUMA/FIESTA ASTRA TEAM
            PG ANDERSSON (ΤΟΝ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ)- IGNIS
            BALDACCI (ΝΙΚΗΤΗΣ SANREMO)- IGNIS
            KATAJAMAKI (NIKHTHΣ ΤΟΥΡΚΙΑ)- IGNIS
            TIRABASSI (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ)- CLIO
            SCORCIONI- PUNTO
            TABATON (ΓΙΟΣ ΤΟΥ FABRIZIO)- PUNTO
            WILKS- ?
            BARRATT- ?
            AAVA- ?
            MEEKE- ?

            ΕΝΩ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
            ARAUJO- SAXO/C2
            BROCCOLI- ?
            JOHANSSON- ?
            PONS- ?
            PESTICCIO- ?

            MAKAΡΙ Η CITROEN NA ΡΙΞΕΙ ΤΟ C2 ΣΤΟ JWRC KAI OXI MONO ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΚΑΙ Η PEUGEOT!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greg last edited by

              o wilks ine poli konta stin suzuki episis.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ SAXO T4 TROPHY ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, GUERLAIN CHICHERIT ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ CITROEN...

                H CITROEN ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ C2 ΣΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (ΙΣΠΑΝΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΣΛΟΒΕΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ ΚΤΛ) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavlos last edited by

                  Ας ελπισουμε να το δουμε στο Ακρόπολις... σε ελληνικά χέρια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                    Ας ελπισουμε να το δουμε στο Ακρόπολις... σε ελληνικά χέρια...

                    Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • P
                      pavlos last edited by

                      Ο χρήστης takinen έγραψε:

                      Ας ελπισουμε να το δουμε στο Ακρόπολις... σε ελληνικά χέρια...

                      Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.

                      Γιατι τι σε χάλασε στις προηγούμενες συμμετοχές;;; Μονο και μόνο ο τερματισμός θεωρείτε 'αθλος΄για S1600 στο Ακρόπολις!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        greg last edited by

                        esi theorises apolitos dikeologimenes ke epitiximenes tis proigumenes simetoxes ??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ CHICHERIT KAI TIRABASSI ΑΚΟΜΗ 2 ΓΑΛΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ...
                          ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο NICOLAS BERNARDI, ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΤΟ 2001 ΜΕ 206 ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ CLIO, KAI O MATHIEU BIAZION ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...

                          ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ TIRABASSI ΣΤΟ WRC.COM ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΚΟ HIRVONEN...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kamil last edited by

                            Ο χρήστης pavlos έγραψε:

                            Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.

                            Γιατι τι σε χάλασε στις προηγούμενες συμμετοχές;;; Μονο και μόνο ο τερματισμός θεωρείτε 'αθλος΄για S1600 στο Ακρόπολις!!

                            Ο Τακινεν μάλλον αναφέρετε στην περίπτωση του ΝΤ.
                            O ΣΧ είχε πεί οτι υπήρχε περίπτωση να κατέβει στο Ακροπολης με Xsara, αλλά τελικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pavlos last edited by

                              Ο χρήστης kamil έγραψε:

                              Το ελπίζουμε, αρκεί να μην είναι επανάληψη των ακριβώς προηγούμενων προσπαθειών της ελληνικής Citroen στο ράλι Ακρόπολις.

                              Γιατι τι σε χάλασε στις προηγούμενες συμμετοχές;;; Μονο και μόνο ο τερματισμός θεωρείτε 'αθλος΄για S1600 στο Ακρόπολις!!

                              Ο Τακινεν μάλλον αναφέρετε στην περίπτωση του ΝΤ.
                              O ΣΧ είχε πεί οτι υπήρχε περίπτωση να κατέβει στο Ακροπολης με Xsara, αλλά τελικά

                              Kαι εγώ εκεί αναφέρομαι! Οδηγησε αξιοπρεπώς και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό σε ένα κομμάτι όπως ήταν και το πλάνο!! Μηπως μετρήσατε πόσα 1600 τερμάτισαν εκείνη τη χρονιά;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                                Kαι εγώ εκεί αναφέρομαι! Οδηγησε αξιοπρεπώς και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό σε ένα κομμάτι όπως ήταν και το πλάνο!! Μηπως μετρήσατε πόσα 1600 τερμάτισαν εκείνη τη χρονιά;;

                                ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SAXO KIT CAR ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...
                                ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 6ΟΙ ΣΤΟΥΣ 9 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 18 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
                                ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 7ΟΙ ΣΤΟΥΣ 8 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 22 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
                                ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...

                                ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ KIT CAR...ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΤ CAR ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΟΝΟΙ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  papazent last edited by

                                  Ποίος θα θυσίαζε βαθμούς οταν κυνηγάει πρωτάθλημα ρε παιδιά; και ειδικά οταν έχεις τελειώσει Ακρόπολις με S16! ΠΟΤΕ τα αυτοκίνητα που δίνονται σε ιδιώτες για one-off events δεν είναι ικανά για να κυνηγήσουν την κατηγορία, παρά μόνο να τερματίσουν.
                                  Και για να μιλάμε ποιό ρεαλιστικά μάλλον στο PWRC θα έπρεπε να μετράει το Ακρόπολις-παραείναι σκληρό γι'αυτά τα αυτοκινητάκια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greg last edited by

                                    Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                                    ΠΟΤΕ τα αυτοκίνητα που δίνονται σε ιδιώτες για one-off events δεν είναι ικανά για να κυνηγήσουν την κατηγορία, παρά μόνο να τερματίσουν.

                                    P.G Andersson - Finland 2003 ena prosfato paradigma....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      takinen last edited by

                                      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                      Kαι εγώ εκεί αναφέρομαι! Οδηγησε αξιοπρεπώς και έφερε το αυτοκίνητο στον τερματισμό σε ένα κομμάτι όπως ήταν και το πλάνο!! Μηπως μετρήσατε πόσα 1600 τερμάτισαν εκείνη τη χρονιά;;

                                      ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SAXO KIT CAR ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...
                                      ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 6ΟΙ ΣΤΟΥΣ 9 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 18 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
                                      ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΜΕ 7ΟΙ ΣΤΟΥΣ 8 ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ 22 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ...
                                      ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...

                                      ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ KIT CAR...ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΤ CAR ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΟΝΟΙ...

                                      Ακριβώς! Αν όχι κορυφαίοι χρόνοι, τουλάχιστον καλοί...δεν νομίζω πως ο τερματισμός από μόνος του λέει πάρα πολλά. Άποψή μου, πως οι κινήσεις της ελληνικής Citroen μετά από τόσα χρόνια απουσίας στα 2 αυτά Ακρόπολις ήταν μάλλον αποτυχημένη....
                                      Και από ότι φαίνεται θα απέχει για αρκετά χρόνια ακόμη..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        O MEEKE ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN ΕΝΩ ΟΙ BERNARDI KAI BIAZION ΘΑ ΟΔΗΓΑΝΕ CLIO KAI PUNTO ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                                          Και για να μιλάμε ποιό ρεαλιστικά μάλλον στο PWRC θα έπρεπε να μετράει το Ακρόπολις-παραείναι σκληρό γι'αυτά τα αυτοκινητάκια...

                                          Το Ακρόπολις είναι (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Nini Russo) από τους σημαντικότερους αγώνες του JWRC, διότι εκεί φαίνονται όσοι έχουν και ταχύτητα αλλά και μυαλό - αυτοσυγκράτηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            deggman last edited by

                                            Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                                            O MEEKE ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN ΕΝΩ ΟΙ BERNARDI KAI BIAZION ΘΑ ΟΔΗΓΑΝΕ CLIO KAI PUNTO ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

                                            HARRISWRC ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΕΕΚΕ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ SUZUKI. ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ JWRC, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΛΥΝ ΤΗΣ ΡΕΝΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΙΠΟΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΤΟ NEO CLIO, ΚΑΤΕΒΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΓΡΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ. VAG ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΦΕΤΟΣ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr