-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γνωρίζει κανείς κάτι για τα Dunlop SP Sport fast response (αντικαθιστούν τα, μάλλον μέτρια, SP 01) ; Έχουν παρουσιαστεί εδώ και 2,5 μήνες, στη δοκιμή του ADAC τα πήγαν καλά, τα είδαμε και στους 4Τ Ιουνίου, αλλά στο 'σάιτ' της Dunlop δεν υπάρχουν (παρά μόνο στα 'Νέα') ... Πού μπορούμε να βρούμε διαστάσεις, χαρακτηριστικά κλπ. ;διαβασα ότι εχει απο 15 ιντσες... τα εψαχνα χτες....
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γνωρίζει κανείς κάτι για τα Dunlop SP Sport fast response (αντικαθιστούν τα, μάλλον μέτρια, SP 01) ; Έχουν παρουσιαστεί εδώ και 2,5 μήνες, στη δοκιμή του ADAC τα πήγαν καλά, τα είδαμε και στους 4Τ Ιουνίου, αλλά στο 'σάιτ' της Dunlop δεν υπάρχουν (παρά μόνο στα 'Νέα') ... Πού μπορούμε να βρούμε διαστάσεις, χαρακτηριστικά κλπ. ;διαβασα ότι εχει απο 15 ιντσες... τα εψαχνα χτες....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
2 ερωτήσεις: οι πιέσεις στα λάστιχα αλλάζουν, ή συνεχίζω με αυτές που είχα μέχρι τώρα, με ανάλογη ρύθμιση φυσικά αν τυχόν αλλάξει η συμπεριφορά; Ή πρέπει να ξεκινήσω από άλλη βάση; Και επίσης, επειδή θέλω να κάνω έναν έλεγχο ευθυγράμμισης (37k και 2 πίστες), να περιμένω για κάποια χιλιόμετρα μέχρι να κάτσουν τα λάστιχα;
Κάθε λάστιχο έχει διαφορετικό σκελετό οπότε λειτουργεί σωστά με διαφορετικές πιέσεις. Ειδικά αν πιέζεις το αυτοκίνητο στα όρια επιβάλλεται να πειραματιστείς με διαφορετικές πιέσεις.
Στο C4 οι εργοστασιακές πιέσεις είναι 34 μπροστά 36 πίσω και δουλεύουν πολύ καλά με τα εργοστασιακά Exalto 205/50/17. Στα PZero Nero 195/40/17 που έβαλα τώρα μετά απο πειραματισμό βρήκα οτι δουλεύουν πιο σωστά με 36-38 εμπρός και 32 πίσω, δηλαδή εντελώς αλλού για αλλού.
Ειδικά στα πίσω, με το εργοστασιακό 36 οι άκρες του πέλματος φαινόταν με το μάτι οτι έμεναν απάτητες πράγμα που σημαίνει οτι το λάστιχο μπαλονιάζει.
αυτό που λες δεν είναι λογικό
Στα προσθιοκίνητα με πολλά άλογα πρέπει να εχεις παραπάνω πίσω....
Αλλιως εχει προβλημα.... Βυθίζεται πάρα πολύ....
Οχι, δεν είναι πάντα έτσι.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Περίεργο για τα συγκεκριμένα ότι στο www.pirellityre.com δεν υπάρχουν με 45άρι προφίλ, ενώ στο www.gr.pirelli.com υπάρχουνΑυτή τη στιγμή οι διαστάσεις που έχει στοκ η ελληνική Pirelli σε PZERO είναι οι εξής:
245/40ZR19
225/40ZR18
255/35ZR18
245/40ZR18
245/35ZR19
265/35ZR19Όλες τις άλλες είτε περιμένουν καινούρια παραλαβή είτε δέν έχουν μπεί στην παραγωγή ακόμα.
-
Παιδια γνωριζει τιμη κανεις για τα Toyo R888 σε 185/60 R14?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
2 ερωτήσεις: οι πιέσεις στα λάστιχα αλλάζουν, ή συνεχίζω με αυτές που είχα μέχρι τώρα, με ανάλογη ρύθμιση φυσικά αν τυχόν αλλάξει η συμπεριφορά; Ή πρέπει να ξεκινήσω από άλλη βάση; Και επίσης, επειδή θέλω να κάνω έναν έλεγχο ευθυγράμμισης (37k και 2 πίστες), να περιμένω για κάποια χιλιόμετρα μέχρι να κάτσουν τα λάστιχα;
Κάθε λάστιχο έχει διαφορετικό σκελετό οπότε λειτουργεί σωστά με διαφορετικές πιέσεις. Ειδικά αν πιέζεις το αυτοκίνητο στα όρια επιβάλλεται να πειραματιστείς με διαφορετικές πιέσεις.
Στο C4 οι εργοστασιακές πιέσεις είναι 34 μπροστά 36 πίσω και δουλεύουν πολύ καλά με τα εργοστασιακά Exalto 205/50/17. Στα PZero Nero 195/40/17 που έβαλα τώρα μετά απο πειραματισμό βρήκα οτι δουλεύουν πιο σωστά με 36-38 εμπρός και 32 πίσω, δηλαδή εντελώς αλλού για αλλού.
Ειδικά στα πίσω, με το εργοστασιακό 36 οι άκρες του πέλματος φαινόταν με το μάτι οτι έμεναν απάτητες πράγμα που σημαίνει οτι το λάστιχο μπαλονιάζει.
αυτό που λες δεν είναι λογικό
Στα προσθιοκίνητα με πολλά άλογα πρέπει να εχεις παραπάνω πίσω....
Αλλιως εχει προβλημα.... Βυθίζεται πάρα πολύ....
Οχι, δεν είναι πάντα έτσι.
Κοιτα να δεις τι μου λεει εμένα στην πόρτα του οδηγού
Μροστά πίσω
μεχρι 160 ΚΜ 32 -36
πάνω απο 160 34-36... κάτι τέτοιο... (θα το ξαναδώ το απόγευμα και αν εχω λάθος θα το αλλαξω) -
Νεώτερα από τα Goodyear excellence. Το αμάξι τραβούσε αριστερά, άλλαξα θέση στους τροχούς (δεξιά-αριστερά) και τώρα τραβάει δεξιά. Είναι ελαττωματικά τα λάστιχα;
-
Ειναι σίγουρα ίδια η διάσταση τους;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νεώτερα από τα Goodyear excellence. Το αμάξι τραβούσε αριστερά, άλλαξα θέση στους τροχούς (δεξιά-αριστερά) και τώρα τραβάει δεξιά. Είναι ελαττωματικά τα λάστιχα;Λεωνίδα φίλος μου είχε παρόμοιο πρόβλημα (ένιωθε τράβηγμα στο τιμόνι συνέχεια) το οποίο εξαφανίστηκε με την αλλαγή. Δεν ξέρω πώς το διαπίστωσε, αλλά μου είπε πως 2 από τα λάστιχά του είχαν στραβό σκελετό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
(ένιωθε τράβηγμα στο τιμόνι συνέχεια) το οποίο εξαφανίστηκε με την αλλαγή.Αλλαγή θέσης στα λάστιχα ή αλλαγή με καινούρια;
-
Aλλαγή στα λάστιχα. Βέβαια αυτουνού είχανε καμιά 10k χλμ, οπότε δεν ξέρω, μπορεί να το προκάλεσε αυτός.
-
Παιδιά τα έχουμε ξανά πει. Όταν τα ελαστικά δεν αποθηκεύονται σωστά και στραβώσουν τα λινά έχεις προβλήματα που ούτε η ευθυγράμμιση ούτε η ζυγοστάθμιση τα διορθώνει. Μόνο η αλλαγή τους!!! Όπως βλέπεται δεν είναι τόσο σπάνιο το φαινόμενο δυστυχώς.
-
Επίσης μερικές φορές τα λάστιχα δεν έχουν εντελώς σωστή κατασκευή και στρογγυλάδα (αν και στη ζυγοστάθμιση θα βγει εντάξει). Η απόσταση του σφάλματος από τη μέση γραμμή δείχνεται με τη θέση κάποιων βαμμένων γραμμών κατά μήκος του πέλματος (όπως αυτές της φόρμουλα 1 αλλά όχι άσπρες). Καμιά φορά αν συμπέσει η 'στραβομάρα' και των δύο ελαστικών του άξονα να είναι προς τη μία μεριά τότε τραβάνε. Τότε θέλεις να είναι έτσι τοποθετημένα τα λάστιχα ώστε το ένα να εξουδετερώνει το άλλο. Αν δεν έχουν φορά και είναι συμμετρικά τότε απλά γυρίζεις μπρος πίσω το ένα μόνο ελαστικό ώστε να εξουδετερώσει το άλλο (αν αλλάξεις πλευρά και στις δύο ρόδες τότε απλά τραβάνε προς την άλλη όπως ακριβώς λες ότι σου συμβαίνει). Αν όμως είναι ασύμμετρα με φορά κλπ και είναι στραβά και τα δύο προς την ίδια πλευρά τότε δεν μπορείς να τα τοποθετήσεις αλλιώς και έχεις πρόβλημα... Πρέπει να βρεις ένα λάστιχο με την αντίθετη τάση από το άλλο για να βάλεις στον ίδιο άξονα. Υποτίθεται ότι ένας λαστιχάς πρέπει να το ξέρει και να το προσέχει αυτό....
Επίσης υποθέτουμε ότι οι ζάντες είναι σωστές... -
Εχει δοκιμάσει κανείς το νέο Michelin Primacy HP ή το Toyo Proxes 4 ? Εχω ήδη ξεκινήσει έρευνα αγοράς για την επόμενη αλλαγή και είμαι λίγο
-
Σημερα παρατηρησα ενα καρουμπαλο στο μπροστα δεξια λαστιχο που ξεκοναει απο τη ζαντα μεχρι το πέλμα του ελαστικου.
Παμε για αλλαγη. Υστερα απο 40000 χλμ :oops: και των 4 ελαστικων, καιρος δεν ειναι -
καλησπέρα.ποιά η άποψή σας για τα Kumho?θέλω να τοποθετήσω σε 225/45/17 σε οικογενειακό GT με σπορτιφ προσανατολισμούς και έντονη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες τα KU19 ή KU31 .Έχει κανείς εμπειρία?Από τεχνολογία στα χαρτιά είναι κορυφαία και επίσης τα βρίσκω σε συγκρατημένη τιμή συγκριτικά με άλλα του είδους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Και για να μη πάρετε ανάσα 2 άλλες ερωτήσεις....
Έχω ένα Suzuki Swift Sport, το οποίο φοράει 195/45-17 .. Καλό ε? Anyway......- Το SS δεν έχει ρεζέβρα έχει κιτ επισκευής...Σκεφτόμουν λοιπόν σε μεγάλα ταξίδια ή διακοπές να κουβάλαγα μαζί μου μία ρόδα για την περίπτωση του σκισίματος (που μακρία από αθήνα η οδική μπορεί να κανει και κανα δυο ώρες). Έχω 16αρα σιδερένια (17άρα δε νομιζω να βρω, πόσο δε να την αγοράσω!) αλλά το ζήτημα είναι τι λάστιχο να βάλω? Το 195/50-16 που επίσης φοράει στην άλλη εκδοση είναι επίσης κουλή διάσταση και δε παίζει να βρω μετάχειρο (για να ρίξω το κόστος δηλαδής..) Οπότε, τι θα ήταν πιο κοντά στη μαμα 195/45-17? 205/55-16 κάνει που φοράει ήδη ο τροχός που έχω βρει ?
Και 2) ... Για να πάω σε διάσταση 205 , πρέπει αναγκαστικά να πέσω σε 40αρι προφίλ? Δεν ψήνομαι ακόμα καθώς φοράει τα Goodyear eagle F1 αλλά ρωτάω.....
Τύπος 2 σε 1 που λέει και ο τζιμάρας....
-
Ο χρήστης Ιερεμίας έγραψε:
καλησπέρα.ποιά η άποψή σας για τα Kumho?θέλω να τοποθετήσω σε 225/45/17 σε οικογενειακό GT με σπορτιφ προσανατολισμούς και έντονη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες τα KU19 ή KU31 .Έχει κανείς εμπειρία?Από τεχνολογία στα χαρτιά είναι κορυφαία και επίσης τα βρίσκω σε συγκρατημένη τιμή συγκριτικά με άλλα του είδους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΕχω ακούσει πως είναι χάλια στο βρεγμένο
-
:iconcool: χμμμ κάποιος άλλος?
-
Ο χρήστης Ιερεμίας έγραψε:
καλησπέρα.ποιά η άποψή σας για τα Kumho?θέλω να τοποθετήσω σε 225/45/17 σε οικογενειακό GT με σπορτιφ προσανατολισμούς και έντονη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες τα KU19 ή KU31 .Έχει κανείς εμπειρία?Από τεχνολογία στα χαρτιά είναι κορυφαία και επίσης τα βρίσκω σε συγκρατημένη τιμή συγκριτικά με άλλα του είδους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΦοραω τα KU 31 σε 205/55/16.
Ότι χειρότερο έχω βάλει ποτέ σε βροχή.
Στο στεγνό καλούτσικα αλλά δεν είναι SportContact2 που φόραγα πριν.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....