-
http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=99628668
και επίσης
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3901
Ας είναι κάλα οι Εκλογές και δεν τα έχουν αυξήσει ως τώρα. Μετά να δούμε τι θα γίνει.
Πράγματι.....στις πληρωμένες 'υπηρεσιές' οχι έχουμε μόνο φτάσει τους ευρωπαίους αλλα τους έχουνε ίδη ξεπεράσει.
Και όλλα αυτά για ένα έργο που το 'χρηματικό' κόστος το πλήρωσε η Ευρώπη. Το πολιτικό ώφελος το καρπώθηκε η 'κυβερνηση' και το 'κέρατο' που θα το πληρώνουμε εμείς.
Και όπως λέει ο 'σοφός' Ελληνικός λαός.
...Άλλοι τρώνε....Άλλοι πίνουνε....και άλλοι γα****νται
Ας είναι καλά ο 'εκσυνχρονισμός' του κύριου Σίμητη.....
-
http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=99628668
και επίσης
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3901
Ας είναι κάλα οι Εκλογές και δεν τα έχουν αυξήσει ως τώρα. Μετά να δούμε τι θα γίνει.
Πράγματι.....στις πληρωμένες 'υπηρεσιές' οχι έχουμε μόνο φτάσει τους ευρωπαίους αλλα τους έχουνε ίδη ξεπεράσει.
Και όλλα αυτά για ένα έργο που το 'χρηματικό' κόστος το πλήρωσε η Ευρώπη. Το πολιτικό ώφελος το καρπώθηκε η 'κυβερνηση' και το 'κέρατο' που θα το πληρώνουμε εμείς.
Και όπως λέει ο 'σοφός' Ελληνικός λαός.
...Άλλοι τρώνε....Άλλοι πίνουνε....και άλλοι γα****νται
Ας είναι καλά ο 'εκσυνχρονισμός' του κύριου Σίμητη.....
-
http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=99628668
και επίσης
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3901
Ας είναι κάλα οι Εκλογές και δεν τα έχουν αυξήσει ως τώρα. Μετά να δούμε τι θα γίνει.
Πράγματι.....στις πληρωμένες 'υπηρεσιές' οχι έχουμε μόνο φτάσει τους ευρωπαίους αλλα τους έχουνε ίδη ξεπεράσει.
Και όλλα αυτά για ένα έργο που το 'χρηματικό' κόστος το πλήρωσε η Ευρώπη. Το πολιτικό ώφελος το καρπώθηκε η 'κυβερνηση' και το 'κέρατο' που θα το πληρώνουμε εμείς.
Και όπως λέει ο 'σοφός' Ελληνικός λαός.
...Άλλοι τρώνε....Άλλοι πίνουνε....και άλλοι γα****νται
Ας είναι καλά ο 'εκσυνχρονισμός' του κύριου Σίμητη.....
-
Εαν πρόκειται να γίνει η εν λόγω αύξηση με το παρόν καθεστώς, τότε μιλάμε για πραγματική κλοπή
Εαν πρόκειται να εφαρμοσθεί κλιμακωτή χρέωση ανάλογα με τη διανυθείσα απόσταση τότε περιμένουμε να δούμε όλη την κλίμακα χρεώσεων και επανερχόμαστε.
Περιμένουμε λοιπόν από την επομένη των εκολγών -
Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά. -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.Η κλιμακωτή χρέωση μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σ' όσους έχουν e-pass βάζοντας απλώς πομπούς στις εξόδους.
-
κλιμακωτή χρέωση δεν θα υπάρξει, τουλάχιστον από ότι λένε μέχρι στιγμής. Μάλιστα, ο υπεύθυνος είπε πως αν μειωθεί το κόστος θα μπαίνουν πιο πολλοί και θα φρακάρει το κόλπο.
Και βέβαια, μίλησε ξεκάθαρα για 3 ευρώ μετά τους ολυμπιακούς(τέλη του 2004), με κλιμακωτές αυξήσεις μέχρι τότε.
Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να ξεκαθαρίσει πόσα έχουν ρίξει οι ιδιώτες, πόσα έχει βάλει το κράτος, από που και με τί όρους έχουν δανειστεί(το ανέφερε ξεκάθαρα πως έχουν δανειστεί), και βέβαια ποια θα είναι η τελική σούμα
*τα παραπάνω, από πρωινή εκπομπή του αντ1 fm -
Αυτοχρηματοδότηση, η νέα εθνική πληγή.
Η εξαργύρωση των μεγάλων έργων γίνεται με κριτήρια κέρδους και όχι γενικής ωφέλειας. Π.χ. αντί ένα έργο να αποσβαίνεται σε 50 χρόνια, ο ιδιώτης μέσα σε μία δεκαετία max θέλει να αρχίσει να βγάζει κέρδος (οι δε συμβάσεις συχνά τον αφήνουν εντελώς ασύδοτο).
Πάντως για το θέμα της Αττικής Οδού τεράστια ευθύνη -πλην προφανώς της κυβέρνησης- φέρει και η αντιπολίτευση. Αντί να κάνει σωστά τη δουλειά της όταν υπογραφόταν η σύμβαση όπου αναφερόταν ρητά το ανώτατο όριο των 3 ευρώ (ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο για διόδιο) χωρίς χιλιομετρική ανταποδοτικότητα και να επαναφέρει την κυβένηση στην τάξη, το θυμήθηκαν μετά εορτής κάνοντας φθηνότατη αντιπολίτευση, χωρίς κανένα νόημα βέβαια. -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.Σημφώνα με το παρακάτο link η ΕΕ είχε την γενική επιχορήγηση του εργου
http://www.aodos.gr/newsite/company/dia ... de0001.htm
-
και εγω απ οσο ξερω το εργο εγινε με αυτοχρηματοδοτηση....η εταιρεια την δουλεια της κανει
οι τιμες των διοδιων κτλ ειναι στην προσφορα που δινει στο κρατος
απο κει και περα το κρατος κρινει ποια ειναι πιο συμφερου για εκεινο και για μας -
Άντε μπράβο να το ακριβύνουν γιατί με 1,8 αν άνοιγε μέχρι Ελευσίνα φλερτάριζα πολύ έντονα με την ιδέα πως άξιζε τα 3,5 και βάλε ευρώ πήγαινε - έλα για Ελευσίνα από το Μαρούσι που μένω! Και ως γνωστόν η φτήνεια (1,80 ευρώπουλα ανά διέλευση) τρώει τον παρά, με 2,8 θα παλουκωθώ σπίτι, θα πουλήσω το αμάξι, θα ξεχάσω και τα ταξίδια με το αεροπλάνο και τους ακριβούς Βενιζέλους και ούτε για ψώνια δεν θα πηγαίνω. Άλλωστε τι να κανει τα ψώνια ένα ψώνιο;
Έτσι θα καταλάβω το τεράστιο μέγεθος της κοινωνικής πολιτικής που γίνεται στην ελλάδα, η οποία είναι απεξάρτηση από τα υλικά αγαθά, το άγχος, επιστροφή στην οικογένεια, και να δω τι θα κάνω με τον πλουσιοπάροχο βασικό μισθό, αφού όλα πλέον θα μου μένουν στην τσέπη.
ΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!
Α, να χαθείτε που παραπονιόσαστε κιόλας!!!
-
**Α. Ο. = Αριστοκρατικη Οδος! **
Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο!
-
Εβλέπα την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 το Σαββάτο και αναφέρθηκε οτι τα διόδια πιθανόν να φτάσουν τα 3 Ευρώ εντός μηνών. Καλλεσμένος ηταν ο κ. Χαλκιάς που είναι ο εργολάβος της αττικής οδού και τυχαίνει να είναι και συνχωριανός μου. Ουτε θέμα για κλιμακωτή χρέωση. [/code]
-
Προφανως δεν τα ξερεις πολυ καλα τα πραγματα, γιατι ο κ. Χαλκιας δεν ειναι ο εργολαβος του εργου... Αλλο οι Αττικες διαδρομες που ειναι για τη συντηρηση του εργου και αλλο η κοινοπραξια Αττικη Οδος που φτιαχνει τα κομματια του δρομου...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.Η κλιμακωτή χρέωση μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σ' όσους έχουν e-pass βάζοντας απλώς πομπούς στις εξόδους.
Κάτι που ανάφερε σήμερα η Κα ΥΠΕΧΩΔΕ. Υποστήριξε ότι μπορεί να γίνει και μελετάται αφού απαιτείται όπως λεει, μόνο μετατροπή στο software
-
Η κυρια ΥΠΕΧΩΔΕ σε εκπομπη του 902 (οχι δεν ειναι κουμμουνι) προ 4μερου...>
' Τα διοδια δεν γινεται να μπουν στις εξοδους διοτι εχουμε υπογραψει ενοιαιο κομιστρο για την ΑΟ.
Το ανωτατο οριο ειναι τα 2,8Ε το οποιο παλι οριζεται απο την συμβαση που υπεγραφη...
Δεν γινεται να μπουν διοδια στην εξοδο λογω απολλοτριωσεων και εργων που θα χρειαστουν...''Περιγραφικα αυτα ειπε κοινως δεν προκειται να αλλαξει τιποτα...
Ξερετε στην Ελλαδα να καταργειται η να φτηναινει διοδιο????Η μονο λυση ειναι να υπαρξει αποχη απο την χρηση του δρομου αλλα ποιος ασχολειται????
Τα διοδια δεν ειναι τροπος να περιοριζεις την κινηση...
Αλλα ο δρομος κατασκευαστηκε για προνομιουχους.... (οπως παντα)Τα διοδια θα πανε 2.8 απο τον Απριλιο οχι το καλοκαιρι...
Τον Απριλιο θα ανοιξει και ο κομβος Μεσογειων. -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Κάτι που ανάφερε σήμερα η Κα ΥΠΕΧΩΔΕ. Υποστήριξε ότι μπορεί να γίνει και μελετάται αφού απαιτείται όπως λεει, μόνο μετατροπή στο software
Στέλιο, με το βάλουνε τα διόδια στις εισόδους της Α.Ο. ΔΕΝ μπορούν να κάνουν τμηματική χρέωση στην έξοδο, αφού πληρώνεις στην είσοδο. Αυτό που είπε η κα ΥΠΕΧΩΔΕ΄, είναι ότι μπορεί να γίνει τμηματικη χρέωση ανάλογα με τα χιλιόμετρα, ΜΟΝΟ σε όσους έχουν e-pass (ηλεκτρονικές κάρτες είπε) με την κατάλληλη αλλαγή του λογισμικού (sic)!
-
Μία λύση ειναι να χρεώνουν λιγώτερο απο ένα σημείο και μετα π.χ. απο την δουκίσης πλακεντίας έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα βέβαια αλλά γίνεται λίγο πιο δίκαιο χωρίς κόστος κατασκευαστικό.
-
Πολύ έξυπνο παντώς το κόλπο. Το κράτος και οι πρόχουντες
θα χρησιμοποιούν την Αττική Οδό (εμείς πληρώνουμε αυτοί
χαίρονται) και εμείς από Κηφισιάς και Αχαρνών.Βέβαια εφόσον όλοι μας αποφασίσουμε να μποϊκοτάρουμε την ΑΟ
για καμμία εδβομάδα ζητώντας το αυτονόητο (δεν μπορείς να χρεώνεις
το ίδιο για 60 και 10 χιλιόμετρα) δηλαδή άμεση εφαρμογή της κλιμακωτής
χρεώσης και ως τη στιγμή εκείνη πάγωμα των διοδίων στα 1.80 Ευρώ
τότε θα δούμε για το πότε φτιάχνονται διόδια στις Εξόδους και πόσο
γρήγορα θα δουλεύουν οι εργολάβοι.Πάντως το αρχικό έργο μιλούσε ρητά για κλιμακωτή χρέωση. Αλλά μία
διαπραγμάτευση του κυβερνώντος κόμματος για την υπερήφανη Ελλάδα
(όπως το Αεροδρόμιο).Ε ρε σανίδα που μας χρειάζεται εμάς που τους ανεχόμαστε ακόμα.....
-
Μία λύση ειναι να χρεώνουν λιγώτερο απο ένα σημείο και μετα π.χ. απο την δουκίσης πλακεντίας έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα βέβαια αλλά γίνεται λίγο πιο δίκαιο χωρίς κόστος κατασκευαστικό.
ναι αλλα ετσι θα αρχισουν τα περι διακρισεων και τετοια...
Aύξηση στα 2.5 ή και τα 2.8 ευρώ τα διόδια στην Αττική οδό