Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aύξηση στα 2.5 ή και τα 2.8 ευρώ τα διόδια στην Αττική οδό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Aύξηση στα 2.5 ή και τα 2.8 ευρώ τα διόδια στην Αττική οδό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    37
    145
    1358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=99628668

      και επίσης

      http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3901

      Ας είναι κάλα οι Εκλογές και δεν τα έχουν αυξήσει ως τώρα. Μετά να δούμε τι θα γίνει.

      Πράγματι.....στις πληρωμένες 'υπηρεσιές' οχι έχουμε μόνο φτάσει τους ευρωπαίους αλλα τους έχουνε ίδη ξεπεράσει.

      Και όλλα αυτά για ένα έργο που το 'χρηματικό' κόστος το πλήρωσε η Ευρώπη. Το πολιτικό ώφελος το καρπώθηκε η 'κυβερνηση' και το 'κέρατο' που θα το πληρώνουμε εμείς.

      Και όπως λέει ο 'σοφός' Ελληνικός λαός.

      ...Άλλοι τρώνε....Άλλοι πίνουνε....και άλλοι γα****νται

      Ας είναι καλά ο 'εκσυνχρονισμός' του κύριου Σίμητη.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        antiriad last edited by

        http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=99628668

        και επίσης

        http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3901

        Ας είναι κάλα οι Εκλογές και δεν τα έχουν αυξήσει ως τώρα. Μετά να δούμε τι θα γίνει.

        Πράγματι.....στις πληρωμένες 'υπηρεσιές' οχι έχουμε μόνο φτάσει τους ευρωπαίους αλλα τους έχουνε ίδη ξεπεράσει.

        Και όλλα αυτά για ένα έργο που το 'χρηματικό' κόστος το πλήρωσε η Ευρώπη. Το πολιτικό ώφελος το καρπώθηκε η 'κυβερνηση' και το 'κέρατο' που θα το πληρώνουμε εμείς.

        Και όπως λέει ο 'σοφός' Ελληνικός λαός.

        ...Άλλοι τρώνε....Άλλοι πίνουνε....και άλλοι γα****νται

        Ας είναι καλά ο 'εκσυνχρονισμός' του κύριου Σίμητη.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=99628668

          και επίσης

          http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3901

          Ας είναι κάλα οι Εκλογές και δεν τα έχουν αυξήσει ως τώρα. Μετά να δούμε τι θα γίνει.

          Πράγματι.....στις πληρωμένες 'υπηρεσιές' οχι έχουμε μόνο φτάσει τους ευρωπαίους αλλα τους έχουνε ίδη ξεπεράσει.

          Και όλλα αυτά για ένα έργο που το 'χρηματικό' κόστος το πλήρωσε η Ευρώπη. Το πολιτικό ώφελος το καρπώθηκε η 'κυβερνηση' και το 'κέρατο' που θα το πληρώνουμε εμείς.

          Και όπως λέει ο 'σοφός' Ελληνικός λαός.

          ...Άλλοι τρώνε....Άλλοι πίνουνε....και άλλοι γα****νται

          Ας είναι καλά ο 'εκσυνχρονισμός' του κύριου Σίμητη.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            syele last edited by

            Εαν πρόκειται να γίνει η εν λόγω αύξηση με το παρόν καθεστώς, τότε μιλάμε για πραγματική κλοπή
            Εαν πρόκειται να εφαρμοσθεί κλιμακωτή χρέωση ανάλογα με τη διανυθείσα απόσταση τότε περιμένουμε να δούμε όλη την κλίμακα χρεώσεων και επανερχόμαστε.
            Περιμένουμε λοιπόν από την επομένη των εκολγών

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavy last edited by

              Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
              Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
              Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                syele last edited by

                Ο χρήστης kavy έγραψε:
                Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
                Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
                Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.

                Η κλιμακωτή χρέωση μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σ' όσους έχουν e-pass βάζοντας απλώς πομπούς στις εξόδους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  κλιμακωτή χρέωση δεν θα υπάρξει, τουλάχιστον από ότι λένε μέχρι στιγμής. Μάλιστα, ο υπεύθυνος είπε πως αν μειωθεί το κόστος θα μπαίνουν πιο πολλοί και θα φρακάρει το κόλπο.
                  Και βέβαια, μίλησε ξεκάθαρα για 3 ευρώ μετά τους ολυμπιακούς(τέλη του 2004), με κλιμακωτές αυξήσεις μέχρι τότε.
                  Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να ξεκαθαρίσει πόσα έχουν ρίξει οι ιδιώτες, πόσα έχει βάλει το κράτος, από που και με τί όρους έχουν δανειστεί(το ανέφερε ξεκάθαρα πως έχουν δανειστεί), και βέβαια ποια θα είναι η τελική σούμα
                  *τα παραπάνω, από πρωινή εκπομπή του αντ1 fm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    petros last edited by

                    Αυτοχρηματοδότηση, η νέα εθνική πληγή.
                    Η εξαργύρωση των μεγάλων έργων γίνεται με κριτήρια κέρδους και όχι γενικής ωφέλειας. Π.χ. αντί ένα έργο να αποσβαίνεται σε 50 χρόνια, ο ιδιώτης μέσα σε μία δεκαετία max θέλει να αρχίσει να βγάζει κέρδος (οι δε συμβάσεις συχνά τον αφήνουν εντελώς ασύδοτο).
                    Πάντως για το θέμα της Αττικής Οδού τεράστια ευθύνη -πλην προφανώς της κυβέρνησης- φέρει και η αντιπολίτευση. Αντί να κάνει σωστά τη δουλειά της όταν υπογραφόταν η σύμβαση όπου αναφερόταν ρητά το ανώτατο όριο των 3 ευρώ (ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο για διόδιο) χωρίς χιλιομετρική ανταποδοτικότητα και να επαναφέρει την κυβένηση στην τάξη, το θυμήθηκαν μετά εορτής κάνοντας φθηνότατη αντιπολίτευση, χωρίς κανένα νόημα βέβαια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antiriad last edited by

                      Ο χρήστης kavy έγραψε:
                      Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
                      Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
                      Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.

                      Σημφώνα με το παρακάτο link η ΕΕ είχε την γενική επιχορήγηση του εργου

                      http://www.aodos.gr/newsite/company/dia ... de0001.htm

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagelis-rallye last edited by

                        και εγω απ οσο ξερω το εργο εγινε με αυτοχρηματοδοτηση....η εταιρεια την δουλεια της κανει
                        οι τιμες των διοδιων κτλ ειναι στην προσφορα που δινει στο κρατος
                        απο κει και περα το κρατος κρινει ποια ειναι πιο συμφερου για εκεινο και για μας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Άντε μπράβο να το ακριβύνουν γιατί με 1,8 αν άνοιγε μέχρι Ελευσίνα φλερτάριζα πολύ έντονα με την ιδέα πως άξιζε τα 3,5 και βάλε ευρώ πήγαινε - έλα για Ελευσίνα από το Μαρούσι που μένω! Και ως γνωστόν η φτήνεια (1,80 ευρώπουλα ανά διέλευση) τρώει τον παρά, με 2,8 θα παλουκωθώ σπίτι, θα πουλήσω το αμάξι, θα ξεχάσω και τα ταξίδια με το αεροπλάνο και τους ακριβούς Βενιζέλους και ούτε για ψώνια δεν θα πηγαίνω. Άλλωστε τι να κανει τα ψώνια ένα ψώνιο;

                          Έτσι θα καταλάβω το τεράστιο μέγεθος της κοινωνικής πολιτικής που γίνεται στην ελλάδα, η οποία είναι απεξάρτηση από τα υλικά αγαθά, το άγχος, επιστροφή στην οικογένεια, και να δω τι θα κάνω με τον πλουσιοπάροχο βασικό μισθό, αφού όλα πλέον θα μου μένουν στην τσέπη.

                          ΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!

                          Α, να χαθείτε που παραπονιόσαστε κιόλας!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            **Α. Ο. = Αριστοκρατικη Οδος! **

                            Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antiriad last edited by

                              Εβλέπα την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 το Σαββάτο και αναφέρθηκε οτι τα διόδια πιθανόν να φτάσουν τα 3 Ευρώ εντός μηνών. Καλλεσμένος ηταν ο κ. Χαλκιάς που είναι ο εργολάβος της αττικής οδού και τυχαίνει να είναι και συνχωριανός μου. Ουτε θέμα για κλιμακωτή χρέωση. [/code]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                ethnikaras last edited by

                                Προφανως δεν τα ξερεις πολυ καλα τα πραγματα, γιατι ο κ. Χαλκιας δεν ειναι ο εργολαβος του εργου... Αλλο οι Αττικες διαδρομες που ειναι για τη συντηρηση του εργου και αλλο η κοινοπραξια Αττικη Οδος που φτιαχνει τα κομματια του δρομου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  syele last edited by

                                  Ο χρήστης syele έγραψε:

                                  Πως θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή χρέωση; Δεν έχουν διόδια στις εξόδους.
                                  Τώρα, όσον αφορά το κόστος χρήσης θα συμφωνήσω ότι είναι αυξημένο και μάλλον εκτός λογικής για τα Ελληνικά μισθολογικά δεδομένα.
                                  Το έργο, όμως, απ' όσο γνωρίζω κατασκευάστηκε με αυτοχρηματοδότηση και όχι με λεφτά 'της Ευρώπης' γενικά.

                                  Η κλιμακωτή χρέωση μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σ' όσους έχουν e-pass βάζοντας απλώς πομπούς στις εξόδους.

                                  Κάτι που ανάφερε σήμερα η Κα ΥΠΕΧΩΔΕ. Υποστήριξε ότι μπορεί να γίνει και μελετάται αφού απαιτείται όπως λεει, μόνο μετατροπή στο software

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    madman77 last edited by

                                    Η κυρια ΥΠΕΧΩΔΕ σε εκπομπη του 902 (οχι δεν ειναι κουμμουνι) προ 4μερου...>

                                    ' Τα διοδια δεν γινεται να μπουν στις εξοδους διοτι εχουμε υπογραψει ενοιαιο κομιστρο για την ΑΟ.
                                    Το ανωτατο οριο ειναι τα 2,8Ε το οποιο παλι οριζεται απο την συμβαση που υπεγραφη...
                                    Δεν γινεται να μπουν διοδια στην εξοδο λογω απολλοτριωσεων και εργων που θα χρειαστουν...''

                                    Περιγραφικα αυτα ειπε κοινως δεν προκειται να αλλαξει τιποτα...
                                    Ξερετε στην Ελλαδα να καταργειται η να φτηναινει διοδιο????

                                    Η μονο λυση ειναι να υπαρξει αποχη απο την χρηση του δρομου αλλα ποιος ασχολειται????
                                    Τα διοδια δεν ειναι τροπος να περιοριζεις την κινηση...
                                    Αλλα ο δρομος κατασκευαστηκε για προνομιουχους.... (οπως παντα)

                                    Τα διοδια θα πανε 2.8 απο τον Απριλιο οχι το καλοκαιρι...
                                    Τον Απριλιο θα ανοιξει και ο κομβος Μεσογειων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Ο χρήστης syele έγραψε:

                                      Κάτι που ανάφερε σήμερα η Κα ΥΠΕΧΩΔΕ. Υποστήριξε ότι μπορεί να γίνει και μελετάται αφού απαιτείται όπως λεει, μόνο μετατροπή στο software

                                      Στέλιο, με το βάλουνε τα διόδια στις εισόδους της Α.Ο. ΔΕΝ μπορούν να κάνουν τμηματική χρέωση στην έξοδο, αφού πληρώνεις στην είσοδο. Αυτό που είπε η κα ΥΠΕΧΩΔΕ΄, είναι ότι μπορεί να γίνει τμηματικη χρέωση ανάλογα με τα χιλιόμετρα, ΜΟΝΟ σε όσους έχουν e-pass (ηλεκτρονικές κάρτες είπε) με την κατάλληλη αλλαγή του λογισμικού (sic)!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • 2
                                        224-v last edited by

                                        Μία λύση ειναι να χρεώνουν λιγώτερο απο ένα σημείο και μετα π.χ. απο την δουκίσης πλακεντίας έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα βέβαια αλλά γίνεται λίγο πιο δίκαιο χωρίς κόστος κατασκευαστικό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Πολύ έξυπνο παντώς το κόλπο. Το κράτος και οι πρόχουντες
                                          θα χρησιμοποιούν την Αττική Οδό (εμείς πληρώνουμε αυτοί
                                          χαίρονται) και εμείς από Κηφισιάς και Αχαρνών.

                                          Βέβαια εφόσον όλοι μας αποφασίσουμε να μποϊκοτάρουμε την ΑΟ
                                          για καμμία εδβομάδα ζητώντας το αυτονόητο (δεν μπορείς να χρεώνεις
                                          το ίδιο για 60 και 10 χιλιόμετρα) δηλαδή άμεση εφαρμογή της κλιμακωτής
                                          χρεώσης και ως τη στιγμή εκείνη πάγωμα των διοδίων στα 1.80 Ευρώ
                                          τότε θα δούμε για το πότε φτιάχνονται διόδια στις Εξόδους και πόσο
                                          γρήγορα θα δουλεύουν οι εργολάβοι.

                                          Πάντως το αρχικό έργο μιλούσε ρητά για κλιμακωτή χρέωση. Αλλά μία
                                          διαπραγμάτευση του κυβερνώντος κόμματος για την υπερήφανη Ελλάδα
                                          (όπως το Αεροδρόμιο).

                                          Ε ρε σανίδα που μας χρειάζεται εμάς που τους ανεχόμαστε ακόμα.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            spiros19 last edited by

                                            Μία λύση ειναι να χρεώνουν λιγώτερο απο ένα σημείο και μετα π.χ. απο την δουκίσης πλακεντίας έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα βέβαια αλλά γίνεται λίγο πιο δίκαιο χωρίς κόστος κατασκευαστικό.

                                            ναι αλλα ετσι θα αρχισουν τα περι διακρισεων και τετοια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr