-
και ολα αυτα ξεκινησαν απο ενα 0-240...
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Το after sales δεν εχει να κανει μονο με το κοστος service.
Στην προκειμενη περιπτωση ,τα fiat εχουν γενικα καλες τιμες σε αντιθεση με την alfa romeo και την lancia oπου οι τιμες εκτοξευονται .
Τα δυσκολα ξεκινανε ομως οταν μετα απο αγορα καινουριου παντα αυτοκινητου ,και ενω βρισκεται μεσα στην εγγυηση ,οι ιαπωνικες αντιπροσωποιες βλ touota θα κανουν τα παντα για να επισκευασουν την ζημια,μπορουν μαλιστα να φτασουν σε σημειο να αντικαταστησουν κινητηρα ,οι ιταλικες αντιπροσωποιες ,θα κανουν τα παντα οχι για να διορθωσουν την ζημια,αλλα να την μπαλωσουν κατα καποιον τροπο,βρισκοντας οντως αστειες διακαιολογιες και φτανουν σε σημειο να κατηγορησουν ακομα τον ιδιο τον οδηγο για κακη χρηση.
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν στειλει επιστολες στα ιταλικα εργοστασια ,στις οποιες γραφουν τα παραπονα τους σχετικα με την αντιμετωπιση των εδω αντιπροσωποιων και για την αξιοπιστια των αυτοκινητων τους.Kαλά επιστολές έχουν σταλεί και στα γερμανικά και στα γαλλικά εργοστάσια, ενώ η πολιτική είναι ίδια στο θέμα επιδιόρθωσης ζημιών. Όσο για τις ιαπωνικές αντιπροσωπίες περίμενε τον cosneo να σου πεί τι ωραία αλλαγή λαδιών του έκανε η Nissan.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
και ολα αυτα ξεκινησαν απο ενα 0-240...και αυτό γιατί δεν κούμπωνε η 4αρτη να απλώσει σωστά το μοτέρ...
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν στειλει επιστολες στα ιταλικα εργοστασια ,στις οποιες γραφουν τα παραπονα τους σχετικα με την αντιμετωπιση των εδω αντιπροσωποιων και για την αξιοπιστια των αυτοκινητων τους.Φαντάζομαι δεν έχεις ιδέα για το τι επιστολές έχουν σταλεί για τον Σαρακάκη σε Ιαπωνία. Που αντιπροσωπεύει 2 από τις μεγαλύτερες εταιρείες.
Αφήσαμε την αξιοπιστία γιατί δεν μας παίρνει και πιάσαμε τα service.
Ναι, ναι. Έχουμε χεστεί πανω μας από το φόβο
Λες να μη ξέρει o Κυρ80 τι πληρώνει για το δικό του Mazda?
Μ'αρέσει Αλέξανδρε που προσπαθείς με λογικά επιχειρήματα να αποδείξεις τα αυτονόητα . Έχεις υπομονή.
Και για να τελειώνουμε τις τόσες σελίδες με . Το mazda 6 είναι υπερ-ατού.
Μόνο εσείς έχετε δει το φως το αληθινό, και οι υπόλοιποι ζούμε σε λήθη.Ποτέ δεν περίμενα ότι υπάρχουν χειρότεροι από τους alfisti.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στην προκειμενη περιπτωση ,τα fiat εχουν γενικα καλες τιμες σε αντιθεση με την alfa romeo και την lancia oπου οι τιμες εκτοξευονται .
Τα δυσκολα ξεκινανε ομως οταν μετα απο αγορα καινουριου παντα αυτοκινητου ,και ενω βρισκεται μεσα στην εγγυηση ,οι ιαπωνικες αντιπροσωποιες βλ touota θα κανουν τα παντα για να επισκευασουν την ζημια,μπορουν μαλιστα να φτασουν σε σημειο να αντικαταστησουν κινητηρα ,οι ιταλικες αντιπροσωποιες ,θα κανουν τα παντα οχι για να διορθωσουν την ζημια,αλλα να την μπαλωσουν κατα καποιον τροπο,βρισκοντας οντως αστειες διακαιολογιες και φτανουν σε σημειο να κατηγορησουν ακομα τον ιδιο τον οδηγο για κακη χρηση.
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν στειλει επιστολες στα ιταλικα εργοστασια ,στις οποιες γραφουν τα παραπονα τους σχετικα με την αντιμετωπιση των εδω αντιπροσωποιων και για την αξιοπιστια των αυτοκινητων τους.στην ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία η εργ/ρα της αρ είναι ίδια με αυτή των φορντ 5 φθηνότερη από των βολβο και 5 ακριβότερη από τα φιατ...
συνεχίζεις να γράφεις χαζομάρες και στερεοότυπα βγαλμένες από την κούτρα σου...Δεν θα απαντησω στα προσβλητικα σου σχολια γιατι τοτε θα πεσω στο επιπεδο σου και δεν εχω αλεξιπτωτο μαζι μου.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και ολα αυτα ξεκινησαν απο ενα 0-240...
και αυτό γιατί δεν κούμπωνε η 4αρτη να απλώσει σωστά το μοτέρ...
Που επειδή είναι γιαπωνέζικο, ανοίγει μετά τις 300.000χλμ
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Στην προκειμενη περιπτωση ,τα fiat εχουν γενικα καλες τιμες σε αντιθεση με την alfa romeo και την lancia oπου οι τιμες εκτοξευονται .
Τα δυσκολα ξεκινανε ομως οταν μετα απο αγορα καινουριου παντα αυτοκινητου ,και ενω βρισκεται μεσα στην εγγυηση ,οι ιαπωνικες αντιπροσωποιες βλ touota θα κανουν τα παντα για να επισκευασουν την ζημια,μπορουν μαλιστα να φτασουν σε σημειο να αντικαταστησουν κινητηρα ,οι ιταλικες αντιπροσωποιες ,θα κανουν τα παντα οχι για να διορθωσουν την ζημια,αλλα να την μπαλωσουν κατα καποιον τροπο,βρισκοντας οντως αστειες διακαιολογιες και φτανουν σε σημειο να κατηγορησουν ακομα τον ιδιο τον οδηγο για κακη χρηση.
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν στειλει επιστολες στα ιταλικα εργοστασια ,στις οποιες γραφουν τα παραπονα τους σχετικα με την αντιμετωπιση των εδω αντιπροσωποιων και για την αξιοπιστια των αυτοκινητων τους.στην ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία η εργ/ρα της αρ είναι ίδια με αυτή των φορντ 5 φθηνότερη από των βολβο και 5 ακριβότερη από τα φιατ...
συνεχίζεις να γράφεις χαζομάρες και στερεοότυπα βγαλμένες από την κούτρα σου...Δεν θα απαντησω στα προσβλητικα σου σχολια γιατι τοτε θα πεσω στο επιπεδο σου και δεν εχω αλεξιπτωτο μαζι μου.
ποσο κάνει η εργατοώρα σε αρ ?
γιατί ένας v6 είναι καλύτερος από έναν συμπιεστό Ι4 ?? -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
όχι, είπαν ότι είναι πάνω κάτω τα ίδια, ότι είναι θέμα χρήστη, ότι σήμερα ΟΛΑ τα αμάξια είναι αξιόπιστα κλπ κλπ.
Εγώ τι είπα αυτό και το πιστεύω. Σύμφωνοι το 6αρι θα είναι πιο αξιόπιστο πχ από το Q5 μου που έχει της παναγιάς τα μάτια σε μοτέρ και κιβώτιο s-tronic. Από κει και πέρα αν συγκρίνουμε παρόμοιες κατασκευές πχ το 6αρι με ένα Mondeo ή ένα Insignia όλα ατμοσφαιρικά και manual δεν βρίσκω το λόγο γιατί τα άλλα 2 να είναι πιο επιρρεπή σε ζημιές εφόσον τους γίνεται ίδια χρήση και συντήρηση.
@χρήστοςΣ8
Δεν είσαι αρκετά καλά ενημερωμένος σε σχέση με τα Ιταλικά και τη συντήρησή τους. Τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα απ' όσο θες να πιστεύεις αρκεί να έχει κανείς την όρεξη να ψάξει λίγο παραπάνω και εν τέλει να σεβαστεί την 'επένδυσή' του. Από 4 Alfa Romeo και 2 Fiat μπορώ πιστεύω να εκφέρω μια σχετικά ασφαλή άποψη...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και ολα αυτα ξεκινησαν απο ενα 0-240...
και αυτό γιατί δεν κούμπωνε η 4αρτη να απλώσει σωστά το μοτέρ...
μωρε απλωνει απλα τραχανα μονο
-
Στεφανε αν και γενικά συμφωνουμε, τα Mazda ειναι οντως σκυλια. Τα βενζινοκινητα ταξι βγαζουν 1 εκ χλμ, ενω το δικο μας Xedos εχει ακομα τον εργοστασιακο συμπλεκτη μετα απο 19 χρονια και 240.000 χλμ!!! Φυσικα δεν εμεινε ποτε και αλλαξε μονο μια αντλια βενζινης περσι και μπουζοκαλωδια.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ναι αλλά είναι μολοσσοί. Όχι greyhound...
-
Δεν αντιλέγω ρε συ Αλέξανδρε, όντως η φήμη τους είναι εξαιρετική στο συγκεκριμένο τομέα. Απλά είναι χαζομάρα να λέμε ότι είναι τα Mazda και άλλο κανένα. Οι διαφορές στα σύγχρονα κρίνονται από το πόσο απλοϊκές ή μη είναι σαν κατασκευές. Γι' αυτό πχ ο αρχαίος 1.2 fire είναι σκυλί, γι' αυτό ο 1.8 του 6 είναι αθάνατος και γι' αυτό ο TFSI θέλει 1 λίτρο λάδι κάθε 5-7.000χλμ (δεν είναι πρόβλημα αυτό αλλά τέσπα) ή πολλαπλασιαστές ή σκάστρα ή Ν75 κτλ κτλ.
-
Εχεις ενα δικιο Στεφ. Αλλα ακομα και τα δυνατα τους μοτερ ειναι αλεξισφαιρα. Οπως φυσικαι και το υπολοιπο αυτοκινητο.
Κυριακο τοτε με 0-100 σε ξερο 10αρακι οταν τα γερμανικα μεσαια 1600αρια ηθελαν 12 και 13, ηταν greyhound. Τωρα οντως εμειναν πισω. Μονο τα mps και τα mx κρατανε ψηλα τη σημαια των επιδοσεων.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
εχω κανει ταξιδι με 156 1,6 και φιλος με saab 9.3 1.8T και με τα ιδια χλμ(εγω επρεπε φυσικα να σταζω τον κινητηρα ) εγω εκαψα για μια ποσταση 200 χλμ λιγο πανω απο το μισο ντεποζιτο και εκεινος στο μισο πριν την μεση !
Το ότι δεν έχουν ίδια χωρητικότητα τα ντεπόζιτα δεν σας απασχόλησε φαντάζομαι.
Επίσης ένα αυτοκίνητο που πιέζεται για να ακολουθήσει έναν συγκεκριμένο ρυθμό θα κάψει περισσότερο από ένα άλλο που πάει χαλαρά λόγω μεγαλύτερων δυνατοτήτων. Το απέδειξε και ο Κλάρκσον με το Privus vs M3 στην πίστα.
ΥΓ: 9-3 με 1,8Τ;
ναι,φυσικα με 1,8Τ
η χωρητικοτητα καθολου δεν μας απασχολησε ειναι αληθεια,αλλα αντε να ηταν +- 5 λιτρα λεω εγω!και τα δυο παντως ειχαν πανω απο 50 λιτρα χωρητικοτητα!αρα τελικα,δεν ηταν σημαντικος λογος που ειχε τετοια καταναλωση!εχεις xedos??????
-
Τα Σααμπ εχουν μεγαλα ρεζερβουαρ. Μπορει και 10 λιτρα μεγαλυτερο.
Ναι. 1600, αγορασμενο καινουριο το 1993.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
μπραβο και να το χαιρεσαι!!!
σε περιμενουμε στην παρεα μας με το xedos σου ,στο www.mazdaclub.gr !!! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα Σααμπ εχουν μεγαλα ρεζερβουαρ. Μπορει και 10 λιτρα μεγαλυτερο.Ναι. 1600, αγορασμενο καινουριο το 1993.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Την ίδια εποχή προτιμήθηκε από το γέρο μου η 320 Ε36 έναντι του Xedos 2.0. Τραγική επιλογή, αλλά εφόσον μπήκε γυναικείος δάκτυλος σε τέτοια απόφαση δεν θα μπορούσε κανείς να περιμένει κάτι καλύτερο...
-
Σε ευχαριστω nasosabt. Κι εσυ να χαιρεσαι το 6αρι σου!
Στεφανε εδω στα βορεια η μαχη ηταν αναμεσα σε 155, E36 και Xedos.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα Σααμπ εχουν μεγαλα ρεζερβουαρ. Μπορει και 10 λιτρα μεγαλυτερο.
Ναι. 1600, αγορασμενο καινουριο το 1993.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Την ίδια εποχή προτιμήθηκε από το γέρο μου η 320 Ε36 έναντι του Xedos 2.0. Τραγική απόφαση, αλλά εφόσον μπήκε γυναικείος δάκτυλος σε τέτοια απόφαση δεν θα μπορούσε κανείς να περιμένει κάτι καλύτερο...
Ε οχι και τραγικη.
Εκεινη την εποχη μια 320 των 150 ιππων ,φανταζε ονειρο για τον περισσοτερο κοσμο. -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Τα Σααμπ εχουν μεγαλα ρεζερβουαρ. Μπορει και 10 λιτρα μεγαλυτερο.
Ναι. 1600, αγορασμενο καινουριο το 1993.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Την ίδια εποχή προτιμήθηκε από το γέρο μου η 320 Ε36 έναντι του Xedos 2.0. Τραγική απόφαση, αλλά εφόσον μπήκε γυναικείος δάκτυλος σε τέτοια απόφαση δεν θα μπορούσε κανείς να περιμένει κάτι καλύτερο...
Ε οχι και τραγικη.
Εκεινη την εποχη μια 320 των 150 ιππων ,φανταζε ονειρο για τον περισσοτερο κοσμο.Εκ του αποτελέσματος τραγική αποδείχθηκε, γιατί το αμάξι ήταν η αφορμή να γνωριστούμε προσωπικά με τον Νταγκουνάκη (μέχρι πριν 2-3 χρόνια μας έστελναν ακόμα τα BMW news) ενώ με αυτό ο πατέρας μου έκανε το ένα και μοναδικό, μεγάλο τρακάρισμα στη ζωή του.
MAZDA 6