-
E! Ενταξει! Και το 1,2 Tsi μια χαρα είναι.
-
Σε ωραιο χρωμα, και με 'σινιέ' γενικοτερο look , το blueGT. Η επενδυση αυτη βεβαια των καθισματων, λιγο υπερβολικη
σε σχεση με την εξωτερικη εμφανιση, φανταζομαι θα ειναι μια απο τις δυο-τρεις διαθεσιμες επιλογες χρωματων ταπετσαριας. Αλλιως μιλαμε για χρωματικη
Σαν concept, εξαιρετικα ενδιαφερον το συστημα που απενεργοποιει τους δυο εσωτερικους(?) κυλινδρους.
Η γενικοτερη ιδεα, εαν θυμαμαι καλα προερχεται απο την προηγουμενη γενια της S-class στα 12κυλινδρα μοντελα...
Anyway, το ειχε εφαρμοσει και σε καποια Audi νομιζω η VAG, σε 8κυλινδρο συνολο πιθανοτατα.
Το θεμα ειναι να δουλευει με το 'καλημερα' ρολοι, και να μην ταλαιπωρησει αγοραστικο κοινο, οπως εγινε με τον twincharger
για τουλαχιστον δυο χρονια απο την ημερα παραγωγης του.
Επιπροσθετως, φυσικα στα θετικα το manual, αλλα βαλτε το και στο GTI...
Bαλανε στο 'κυριλλε' το manual, και αφησανε το πιο 'αλητικο' MONO με DSG...
Kαλα θα κανουν να δωσουν δυνατοτητα απενεργοποιησης του ESP, τουλαχιστον στο Polo GTI και -γιατι οχι- στο BlueGT, (περα απο το Golf GTI και ολα τα rocco που εδωσαν στις MY2012 γενιες και επειτα) αν θελουν να προσελκυσουν στα σοβαρα, σημαντικο μερος του κοινου που να αναζητα λιγο παραπανω την οδηγικη ευχαριστηση... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πριν λίγο καιρό πέτυχα ένα τετοιο Polo. Στην φωτο δεν φαινεται καθαρά αλλά μπροστά η μασκα του ήταν γυαλιστερή μαυρη χωρίς τρύπες και έγραφε κατι σε ένα ταμπελάκι στην άκρη που δεν ήταν ευδιάκριτο απο εκεί που ήμουν. Τι ακριβώς Polo είναι αυτό?
Uploaded with ImageShack.us
Εγω αυτο το φανταζομαι με 17αρες σπορ ζαντες και πιστευω οτι μολις εφτιαξα την υπερτατη καγκουρια!!!
Ειναι το Bluemotion και εχω δει τουλαχιστον 4 τις τελευταιες μερες στους δρομους -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί ο πατέρας μου σκέφτεται να πουλήσει τελικά το πασσάτ .Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο b6 2.0 fsi sportline και είχε αγοραστεί 20 δεκεμβρίου του 2005.Έχει όλα τα σέρβις του στην αντιπροσωπία και δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά πέρσι προπαραμονή χριστουγέννων ο πατέρας μου είχε τρακάρει με αποτέλεσμα να θέλουν αλλαγή η πίσω πόρτα και το πίσω φτερό(από τη μεριά του οδηγού) όπως και έγινε στην αντιπροσωπεία.Τέλος το αυτοκίνητο έχει μόλις 40.000 χλμ.Σε τί τιμή θα μπορούσε να το πουλήσει(αν τα καταφέρει) για να μην το σκοτώσει τελείως δίνοντάς το σε αντιπροσωπεία?
Υ.Γ. Θέλω απλώς γνώμες,δεν πρόκειται για αγγελία γιατί ακόμη δεν έχει παρθεί καμιά απόφαση.Αν θες να πουλήσεις 2000 κυβικά αυτοκίνητο θα δυσκολευτείς άρα έτσι και αλλιώς η τιμή θα είναι χαμηλότερη των προσδοκιών.
-
@ amazing
Εσύ ποια τιμή θεωρείς λογική για να φύγει το αυτοκίνητο; Νομίζω πάντως θα δυσκολευτείς ΠΟΛΥ να το δώσεις. Τέλος, δε νομίζω να στο κρατήσει κάποια αντιπροσωπεία. Σε όσες ρώτησε ο πατέρας μου πρίν κανα 6μηνο, δε το κρατούσε κανείς (μιλάω για το ίδιο αυτοκίνητο, passat 2.0)
-
δε σε πολυαφορά αυτό, λογικά δε θα έχει θέμα αλλιώς κάτι θα σας είχαν πει..αν θέλει ο υποψήφιος ας το τσεκάρει το θέμα, δύσκολο βέβαια να βρεθεί υποψήφιος τέτοια εποχή και είναι και ατμόσφαιρα
το 2λιτρο φσι απορώ γιατί το αγόραζαν ακόμα και στις καλές εποχες -
Το πρόβλημα δεν είναι στο τρακάρισμα, το οποίο έχει επισκευαστεί επιτυχώς άλλωστε. Είναι στα 2.000 κυβικά του τα οποία και ουδείς θέλει να φορτωθεί πλέον. Ας το βάλει για δοκιμή στις 9.000 ευρώ, μάλλον κανένας δεν θα τηλεφωνήσει.
Ειδικά ο συγκεκριμένος κινητήρας απαξιώθηκε εσωτερικά από την ίδια την εταιρεία με τον πασίγνωστο 1.800άρι τούρμπο, και μετέπειτα και από ακόμη μικρότερες (σε κυβικά) εκδόσεις του ιδίου αυτοκινήτου. Σόρρυ, αλλά δεν βλέπω να το ξεφορτώνεστε, ούτε εύκολα, ούτε αναίμακτα. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Καλοκαίρι 40 βαθμούς,κλιματισμός στο full,4 άτομα,φορτωμένο,με 140χ.α.ω. στην εθνική,τράβαγε άνετα και είχε κατανάλωση 8.4 λίτρα.Τίποτα από αυτά δεν είναι κάτι παραπάνω από τα αυτονόητα. Όλα τα FSI είναι μετριότατα μοτέρ. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που και η Φάουβε τα άφησε τόσο λίγο καιρό στην αγορά.
-
Πολυ δύσκολη περίπτωση..
Πόσο λάδι καίει;; -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Αυτό έχω ξαναδεί να το λέτε,όμως εξηγήστε λιγάκι γιατί μιας και δε γνωρίζω .Φίλος και συνάδελφος του πατέρα μου έχει audi a4 1.8 turbo(όχι quattro),το τελευταίο μοντέλο,και στις ίδιες συνθήκες καίει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω(βέβαια θα μου πείτε,ναι,καίει παραπάνω,αλλά έχει και ροπάκλα ).
Ε για να δώσει τις επιδόσεις που μπορεί δεν πρέπει κι αυτό να κάψει κατιτίς παραπάνω? Ανέξοδα άλογα δεν υπάρχουν.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
δε σε πολυαφορά αυτό, λογικά δε θα έχει θέμα αλλιώς κάτι θα σας είχαν πει..αν θέλει ο υποψήφιος ας το τσεκάρει το θέμα, δύσκολο βέβαια να βρεθεί υποψήφιος τέτοια εποχή και είναι και ατμόσφαιρα
το 2λιτρο φσι απορώ γιατί το αγόραζαν ακόμα και στις καλές εποχεςΓιατί όχι? Ακόμα θυμάμαι πως μας κοίταζαν όλοι όταν το είχαμε πρωτοπάρει(βέβαια αυτό δεν αφορά τον κυβισμό).Πάντως να προσθέσω ότι με νορμάλ οδήγησει και 7.5 λίτρα.Μια χαρά το βρίσκω.
και γω θα σας κοιταζα ομολογω για την επιλογη που κανατε τοτε
στα σοβαρα δε ξερω αν φευγει το αμαξι πια, θα το θεωρουσα εκπληξη αλλα ο θεος ειναι μεγαλος! απο την αλλη δε ξερω και ποσο σας συμφερει να το χετε αφου σας κοστιζει κανα 1000αρικο το χρονο απλως να το χετε στη κατοχη σας? καπου εκει πρεπει ναναι
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί ο πατέρας μου σκέφτεται να πουλήσει τελικά το πασσάτ .Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο b6 2.0 fsi sportline και είχε αγοραστεί 20 δεκεμβρίου του 2005.Έχει όλα τα σέρβις του στην αντιπροσωπία και δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά πέρσι προπαραμονή χριστουγέννων ο πατέρας μου είχε τρακάρει με αποτέλεσμα να θέλουν αλλαγή η πίσω πόρτα και το πίσω φτερό(από τη μεριά του οδηγού) όπως και έγινε στην αντιπροσωπεία.Τέλος το αυτοκίνητο έχει μόλις 40.000 χλμ.Σε τί τιμή θα μπορούσε να το πουλήσει(αν τα καταφέρει) για να μην το σκοτώσει τελείως δίνοντάς το σε αντιπροσωπεία?
Υ.Γ. Θέλω απλώς γνώμες,δεν πρόκειται για αγγελία γιατί ακόμη δεν έχει παρθεί καμιά απόφαση.το να το πουλησεις αυτο το αυτοκινητο ειναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Σε 3 ανθρώπους κατέθεσα πινακίδες Δεκέμβρη 2011, ακριβώς επειδή ηταν διλιτρα και επειδή μάταια προσπαθούσαν 1 και βάλε χρόνο να τα σπρώξουν ακόμα και σε τιμή χώμα. Κανείς δεν θα πάρει ενα αμάξι που θα χάνει κάθε χρονο τουλάχιστον ενα μισθο, και που θα τον αναγκάζει να δηλώνει εφοπλίστης στην δήλωση λόγο τεκμηρίων.
Αν το παίρνει κάποιος έμπορος.... πράξε αυτό. Το τρακάρισμα είναι ήσσονος σημασίας....
ps: προσπάθησε να λαδώσεις για να κατεβάσεις τον κυβισμό.. να το δηλώσετε ως 1600.... το μονο ρεαλιστικό σενάριο.
-
Γιατι θέλει να το πουλήσει ;Δεν τον καλύπτει ;Η για οικονομικούς λόγους;
Εδώ που φτάσαμε ίσως μια αλλαγή κινητήρα με έναν 1,8 tsi να είναι μια λύση... -
Μαλακισμένο κράτος
-
Εντάξει, μη σεληνιαζόμαστε ρε παιδιά. Για δίλιτρο VW μιλάμε όχι για εξάλιτρo Maybach. Δλδ το 1.800 το έχεις τσάμπα τη σήμερον ημέρα? Για νέα αγορά θεωρώ πλέον ως ταβάνι τα 1,400, βαριά τα 1.600 κυβικά. Εφόσον όμως είναι απαραίτητο το όχημα θεωρώ ότι την εποχή αυτή μένει ο καθένας με ότι έχει για όσο αντέξει. Το 2005 τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά και η επιλογή 2.0 FSI ήταν μια χαρά για ταξιδιάρικο αυτοκίνητο.
-
Το Πασσάτ εκείνη την εποχή είχε πρόβλημα. Έβγαινε ως 1.600 με 102 ολόκληρα άλογα, αλλά και με 115 στα ίδια κυβικά, τα τελευταία αραβίας. Οπότε αν ήθελες κάτι περισσότερο επαρκές, έπρεπε να πας στα φαρμακερά 2.000. Οι περισσότεροι που πήγαν εκεί το μετάνιωσαν συντόμως.
Μετά ήρθαν και τα τούρμπα, και άλλαξε όλη η λογική της αγοράς. Αλλά τότε ήταν ήδη αργά για πάρα πολλούς. Τα μικρά 1600άρια με τα 115 εντωμεταξύ βγήκαν λαδιάρικα και έφαγαν ντιλίτ, τα 2.000 κατήντησαν απαγορευτικά. Φέιλ. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
δε σε πολυαφορά αυτό, λογικά δε θα έχει θέμα αλλιώς κάτι θα σας είχαν πει..αν θέλει ο υποψήφιος ας το τσεκάρει το θέμα, δύσκολο βέβαια να βρεθεί υποψήφιος τέτοια εποχή και είναι και ατμόσφαιρα
το 2λιτρο φσι απορώ γιατί το αγόραζαν ακόμα και στις καλές εποχεςΓιατί όχι? Ακόμα θυμάμαι πως μας κοίταζαν όλοι όταν το είχαμε πρωτοπάρει(βέβαια αυτό δεν αφορά τον κυβισμό).Πάντως να προσθέσω ότι με νορμάλ οδήγησει και 7.5 λίτρα.Μια χαρά το βρίσκω.
Με ενδιαφέρει να μάθω πως σας κοιτούσαν όταν το είχατε πάρει.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
δε σε πολυαφορά αυτό, λογικά δε θα έχει θέμα αλλιώς κάτι θα σας είχαν πει..αν θέλει ο υποψήφιος ας το τσεκάρει το θέμα, δύσκολο βέβαια να βρεθεί υποψήφιος τέτοια εποχή και είναι και ατμόσφαιρα
το 2λιτρο φσι απορώ γιατί το αγόραζαν ακόμα και στις καλές εποχεςΓιατί όχι? Ακόμα θυμάμαι πως μας κοίταζαν όλοι όταν το είχαμε πρωτοπάρει(βέβαια αυτό δεν αφορά τον κυβισμό).Πάντως να προσθέσω ότι με νορμάλ οδήγησει και 7.5 λίτρα.Μια χαρά το βρίσκω.
Με ενδιαφέρει να μάθω πως σας κοιτούσαν όταν το είχατε πάρει.
Και εδω οταν καταλάβαινε οτι ειναι διλιτρο
-
Στείλτο και funniest όπως είσαι
Θεός λέμε
-
VW FORUM