-
Και γω αυτο νομιζω, οταν ερθει η στιγμη να παρω αμαξι θα τα συνυπολογισω ολα. Ευχαριστω για τις απαντησεις.
-
Ρήξη στις σχέσεις Audi – VW ;
Η σχέση των δύο μεγαλύτερων εταιριών του VW Group φαίνεται ότι είναι τεταμένες αφού σύμφωνα με την γερμανική έκδοση των Financial Times οι δύο εταιρίες δεν συμφωνούν με τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν στα EV (ηλεκτροκίνητα) αυτοκίνητα τους.
http://www.autoblog.gr/2011/01/05/vw-audi-fighting-over-ev-strategy/ -
Καλησπερα.
Θα ηθελα καποιες πληροφοριες αν ξερει καποιος για το VW Tiguan το 1.4 με τα 150 αλογα.
Θα ηθελα να μαθω.
Αν εχει υψηλο κοστος συντηρησης.
Αν καιει πολυ.
Αν ειναι αξιοπιστο.
Και αν το 4χ4 ειναι απλη μοστρα η αν δουλευει κανονικα.Επισης θα ηθελα να ρωτησω τι σημαινει το auto hold που εχει σαν κουμπι πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρεννο.
Βασικα το ειδα στη παρακατω αγγελια.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1160058/ -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλησπερα.Θα ηθελα καποιες πληροφοριες αν ξερει καποιος για το VW Tiguan το 1.4 με τα 150 αλογα.
Θα ηθελα να μαθω.
Αν εχει υψηλο κοστος συντηρησης.
Αν καιει πολυ.
Αν ειναι αξιοπιστο.
Και αν το 4χ4 ειναι απλη μοστρα η αν δουλευει κανονικα.Επισης θα ηθελα να ρωτησω τι σημαινει το auto hold που εχει σαν κουμπι πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρεννο.
Βασικα το ειδα στη παρακατω αγγελια.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1160058/Αν δεν ειναι Kuga Μην το κοιτας
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καλησπερα.
Θα ηθελα καποιες πληροφοριες αν ξερει καποιος για το VW Tiguan το 1.4 με τα 150 αλογα.
Θα ηθελα να μαθω.
Αν εχει υψηλο κοστος συντηρησης.
Αν καιει πολυ.
Αν ειναι αξιοπιστο.
Και αν το 4χ4 ειναι απλη μοστρα η αν δουλευει κανονικα.Επισης θα ηθελα να ρωτησω τι σημαινει το auto hold που εχει σαν κουμπι πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρεννο.
Βασικα το ειδα στη παρακατω αγγελια.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1160058/Αν δεν ειναι Kuga Μην το κοιτας
Αμα μπορουσαμε να δικαιολογησουμε το kuga και ειχαμε και το παγκουι για τη συντηρηση θα το κλειναμε.
-
ακομα να βγαλει αυτον τον 1.6Τ η ford?
σα τη giulietta ενα πραγμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ακομα να βγαλει αυτον τον 1.6Τ η ford?σα τη giulietta ενα πραγμα
Αμα το βγαλει εγω θα στηθω στη μεγαλη πλατεια του Αιγιου με τα παντελονια κατεβασμενα.
-
προς το παρον παντως τη λυση δινει ακομα μια φορα το vag
-
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα...Ευχαριστουμε VW!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα...Υπονοεις κάτι για τον πισινο μου;
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα...
Υπονοεις κάτι για τον πισινο μου;
Μόνο από πίσω θα κατεβάσεις το παντελόνι ;
Σαν δεν ντρέπεστε καταντήσατε το τόπικ της VW των οπισθίων ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα...
Υπονοεις κάτι για τον πισινο μου;
Μόνο από πίσω θα κατεβάσεις το παντελόνι ;
Σαν δεν ντρέπεστε καταντήσατε το τόπικ της VW των οπισθίων ...
Aμα το κατεβασω απο μπροστα θα κρυφτουν τα γυναικοπαιδα...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Και έτσι γλιτώνει και το Αίγιο από περίεργα θεάματα...
Υπονοεις κάτι για τον πισινο μου;
Μόνο από πίσω θα κατεβάσεις το παντελόνι ;
Σαν δεν ντρέπεστε καταντήσατε το τόπικ της VW των οπισθίων ...
Aμα το κατεβασω απο μπροστα θα κρυφτουν τα γυναικοπαιδα...
θα σε δει κανας Πατρινος
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλησπερα.Θα ηθελα καποιες πληροφοριες αν ξερει καποιος για το VW Tiguan το 1.4 με τα 150 αλογα.
Θα ηθελα να μαθω.
Αν εχει υψηλο κοστος συντηρησης.
Αν καιει πολυ.
Αν ειναι αξιοπιστο.
Και αν το 4χ4 ειναι απλη μοστρα η αν δουλευει κανονικα.Επισης θα ηθελα να ρωτησω τι σημαινει το auto hold που εχει σαν κουμπι πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρεννο.
Βασικα το ειδα στη παρακατω αγγελια.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1160058/Δεν το έχω συντηρήσει ακόμα. Το κόστος συντήρησης θα είναι λογικό. Το κόστος βλάβης ή τρακαρίσματος (εκτός εγγύησης για την 1η περίπτωση) δεν θα είναι καθόλου λογικό.
Καίει λογικά για το βάρος, την απόδοση και την 4κίνηση του. Μπορεί να κάψει τον πάτο του αν το πιέζεις. Επίσης λογικό. Αλλά πάει κιόλας. Για παράδειγμα RAV4 δεν στέκεται δίπλα του σε καμία περίπτωση.
Αξιόπιστο? Την 3η μέρα μου άναψε λαμπάκι μηχανής για ένα σωληνάκι του βεντιλατέρ. Ο κινητήρας του δέχθηκε μια υποβάθμιση από την ίδια την VW με εμφανή πτώση απόδοσης ροπής άρα ισχύος δηλαδή μεταξύ των 1.000-3.000σαλ περίπου. Ο λόγος είναι ότι τα πιστόνια τα κλάνουν από τα πειράκια. Οπωσδήποτε 100στάρα βενζίνη. Γενικά είναι γενική ερώτηση και δεν μπορώ να απαντήσω αν είναι ή δεν είναι. Μου θυμίζει αυτούς με τα ιταλικά. Ποτέ δεν είχαν, αλλά πάντα ξέρουν ότι κάπου κάποιο χάλασε, σάπισε, μας άφησε χρόνους. Εγώ νιώθω αξιοπιστία με την Alfa Romeo μου. 10 λεπτά προχθές κολλημένο στα 200 η βελόνα και ούτε βελάζει η καημένη. Αυτό είναι αξιοπιστία όντως.Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι απίστευτο. Βολικό όσο κανένα άλλο έξτρα πάνω στο αμάξι. Το καταλαβαίνεις όταν κινείσαι εντός πόλης και σε πολλές ανηφόρες κατηφόρες. Πατάς το Autohold και δένει λύνει μόνο του. Αυτόματα. Πολύ ξεκούραστο.
Το Tiguan της αγγελίας είναι πολύ πρώτο, δείχνει περιποιημένο και έχει πολύ ωραίο χρώμα κατ εμέ. Το μεγάλο του ατού είναι ότι είναι Escape(κομμένη μούρη-28μοίρες γωνία προσέγγισης αντί 18, ζάντα που δεν γρατζουνιέται με τίποτα, όμορφο και άγριο). Το κακό είναι ότι είναι από τα πρώτα και δεν έχει standard την ηλεκτρονική ανάρτηση, κάτι που έχουν τα μετέπειτα. Το Νο2 must have extra. Πραγματικά κάνει δουλειά. Δουλεύω εντός πόλης στο Comfort σε αυτό το βομβαρδισμένο τοπίο που ονομάζονται δρόμοι πόλεως Αθήνας και Πειραιά. Εθνική οδό πάμε Normal και σε καλό δρόμο απευθείας Sport. Μεγάλη διαφορά.
Γενικά το αμάξι είναι το πιο ολοκληρωμένο που είχα ποτέ. Μεγάλο ατού η 4κίνηση που δεν καταναλώνει την τόση βενζίνη ή την απόδοση στους τροχούς(τα καλά του Haldex), τα 1400 κυβικά του και το image του έναντι του ανταγωνισμού. Δεν είναι τυχαίο που πουλάει τόσο. Το μεταχειρισμένο θέλει καλό ψάξιμο όμως. Αλλιώς αν πάρεις αμάξι κοτέτσι δεν θα σου φταίει η VW αλλά ο προηγούμενος και κυρίως ο ίδιος σου ο εαυτός που πήγαινες γυρεύοντας. Για αυτό τα μάτια 14....
Ότι άλλο θες εδώ είμαστε
-
Τζιουζεπε (ετσι λενε και ενα ξαδερφι μου ) εσυ το διλιτρο δεν εχεις η κανω λαθος???Παντος στο θεμα με την εκατοσταρα τωρα με ανησυχησες...Ο συγκεκριμενος κινητηρας δουλευει με RON 98 η με RON 95???Οντως το συγκεκριμενο αμαξι της αγγελιας ειναι ωραιο και εμενα το χρωμα με τρελανε να σου πω την αληθεια.
Βασικα θελω να ψαχτω λιγο για τον πατερα μου γιατι τωρα για να αγορασεις ενα καλο SUV και σχετικα 'γρηγορο' οι περισσοτερες εταιριες εχουν τη λυση του διλιτρου εκτος απο τη Nissan που εχει qashqai 1.6 ατμοσφαιρα και το juke που για εμενα πραγματικα δε βλεπεται.Οσο να ναι καιροι για διλιτρο δεν ειναι και δε μπορουμε να το δικαιολογησουμε κιολλας.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
........ Εγώ νιώθω αξιοπιστία με την Alfa Romeo μου. 10 λεπτά προχθές κολλημένο στα 200 η βελόνα και ούτε βελάζει η καημένη. Αυτό είναι αξιοπιστία όντως.μεγαλη αληθεια αυτο Γιαννη , με τουρμπατο μοτερ κανενας σωφρον δεν θα πηγαινει 10 λεπτα σταθερα με την τελικη του σχεδον οπως στην ατμοσφαιρικη Ιταλιδα σου......
για τα υπολοιπα για το τιγκι συμφωνω απολυτως και επαυξανω , μπορει να μην εχω , αλλα το ξερω νομιζω αρκετα καλα... -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
........ Εγώ νιώθω αξιοπιστία με την Alfa Romeo μου. 10 λεπτά προχθές κολλημένο στα 200 η βελόνα και ούτε βελάζει η καημένη. Αυτό είναι αξιοπιστία όντως.
μεγαλη αληθεια αυτο Γιαννη , με τουρμπατο μοτερ κανενας σωφρον δεν θα πηγαινει 10 λεπτα σταθερα με την τελικη του σχεδον οπως στην ατμοσφαιρικη Ιταλιδα σου......
για τα υπολοιπα για το τιγκι συμφωνω απολυτως και επαυξανω , μπορει να μην εχω , αλλα το ξερω νομιζω αρκετα καλα...μια χαρα πας και με turbo και οχι μονο για 10', ειδικα αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι κατω απο 40 βαθμους
πολλα μαλιστα που εχουν μακρυ σασμαν, στη τελικη τους μπορει να εχεις λιγοτερες και απο 5000σαλ -
Τα σύγχρονα εργοστασιακά τουρμπάτα δεν έχουν πρόβλημα να πηγαίνουν με τελική για ώρα. Ανεξαρτήτως στροφών κινητήρα, η τουρμπίνα θα δουλεύει στη μέγιστη πίεση που την έχει ρυθμίσει ο κατασκευαστής, αλλά τα περιθώρια που αφήνουν είναι πολύ μεγάλα ώστε ναι μεν να είναι η μέγιστη υπερπλήρωση που χρησιμοποιεί ο κινητήρας αλλά όχι η μέγιστη πίεση που μπορεί να δώσει η τουρμπίνα (εξ ου και το ότι με ένα πρόγραμμα το τουρμπάτο το ανεβάζεις 30-50 άλογα εύκολα), καθώς η πίεση που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο είναι συνήθως 25-30% κάτω από τη μέγιστη δυνατή παροχή του τούρμπο. Οι καμένες τουρμπίνες λόγω τελικής σε ΜΑΜΑ αυτοκίνητο δεν υφίστανται πια
VW FORUM